Yessssss....
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Yessssss....
Ik kreeg vanmiddag bericht van Unive dat ze 75 % van mijn ooglidcorrectie gaan vergoeden. Is toch zo,n 1000 euro. Dus ik ben blij!!!!
Re: Yessssss....
Wat fijn Monica.
Een paar jaar terug werd dat gewoon vergoed he.
Een paar jaar terug werd dat gewoon vergoed he.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Ja klopt, nu moest ik ook al had de pl.chirurg ze al een brief gestuurd, zelf ook nog eens een schrijven doen waarom ik deze operatie wil laten doen! Maar goed, gaat me een hoop geld schelen! Hoe is het met je pootje Jose? Al weer wat beter?
heel mooi moon.. nu kan je gaan plannen.
kan het niet gelijk met je andere handje???????????????
kan het niet gelijk met je andere handje???????????????
Nee liever niet want je kan er wel naar van zijn hoor! Mijn zus heeft echt 2 dagen op bed gelegen met dikke blauw groen paars ogen met zakkies doperwten er op. Wil dus niet dubbel ongemak. Ach joh, eind september of oktober is mooi, kan het uwv me nog ff langer houden
heel slim monica
laat ze maar dokken daar bij het uwv
wie weet krijgen we nog een leuke annekdote van je
fijn dat ze het zover gaan vergoeden monica dat is een boel geeld 1000 euries
ik kan me van mijzelf herinneren er niet zoveel last van gehad te hebben
maar ja iedereen ervaart het op zijn eigen manier
laat ze maar dokken daar bij het uwv
wie weet krijgen we nog een leuke annekdote van je
fijn dat ze het zover gaan vergoeden monica dat is een boel geeld 1000 euries
ik kan me van mijzelf herinneren er niet zoveel last van gehad te hebben
maar ja iedereen ervaart het op zijn eigen manier
Moon super zeg dat ze het zoveel vergoeden.
Als ik jou was zou ik dus ook wachten tot de herfst...
Eerst je "pootje " maar doen
Als ik jou was zou ik dus ook wachten tot de herfst...
Eerst je "pootje " maar doen
Gast- Gast
Zo is dat, uwv heeft ff pech. Ik ben 2 weken geleden weer geweest, moet wel zeggen dat ze de laatste paar keer erg tam is nadat Rik toen om haar moest lachen. Ze zei dat ze me eind september weer een oproep zou sturen, want dan was mijn hand achter de rug en zou ik me al weer stukken beter voelen want dan was ik tenslotte ook al bijna een haf jaar bij de ps.therapeute lopen. Met andere woorden, dan kun je weer aan de slag. Heb meteen maar gezegd dat ik een wia keuring heb aangevraagd. Ze zei wel dat ik dat gewoon moest doen en dat we dan mss konden bekijken wat daar uit kwam.
Wat fijn dat jij er weinig last van hebt gehad Petje, van je ogen. Mijn zus heeft het een jaar of 3 geleden ook laten doen, maar die is er echt naar van geweest. Had alle kleuren van de regenboog en heeft echt 2 dagen op bed gelegen. Maar ja, zij heeft het dan ook laten doen bij de kliniek van R. Schumacher en was er achteraf qua behandeling heel niet zo tevreden over. Niet het resultaat hoor, want dat was wel goed, maar de manier waarop het werd gedaan. Ik wacht maar af maar hoeft dus niet op stel en sprong.
Wat fijn dat jij er weinig last van hebt gehad Petje, van je ogen. Mijn zus heeft het een jaar of 3 geleden ook laten doen, maar die is er echt naar van geweest. Had alle kleuren van de regenboog en heeft echt 2 dagen op bed gelegen. Maar ja, zij heeft het dan ook laten doen bij de kliniek van R. Schumacher en was er achteraf qua behandeling heel niet zo tevreden over. Niet het resultaat hoor, want dat was wel goed, maar de manier waarop het werd gedaan. Ik wacht maar af maar hoeft dus niet op stel en sprong.
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: