Grumpy, ouwe man
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Grumpy, ouwe man
ohhh zo zielig.....
onze ouwe man was vanmorgen de kluts kwijt en verdwaald.
hij was steeds degene die de route bepaalde... soms mogen ze dat van me...
maar h ij deed al zo raar.. koos een kort rondje.. alsof ie al weer naar huis wilde...
dus toen deed ik er nog maar een extra slinger bij.. en hij liep vlak bij me... dacht ik....
na een tijdje dacht ik.. waar is tie eigenlijk... roepen, zoeken.. niets nada niente....
zie ik m ineens erg ver.. aan de overkant van het water... waar we wel gelopen hadden maar al lang niet meer waren...
okee.. hij zag ons toen ook na een tijdje.. maar hij wist niet hoe ie terug moest...
was echt zielig om te zien....
mam.. ik wil wel... maar ik weet niet hoe....
hij is wel vaker de kluts kwijt.. dan weet ie niet meer wat ie moet doen.. en als ik het voorzeg.. zie je m denken van .. ohja.. dat moest ik doen... en dan is het weer goed.. maar dit was echt zielig...
maar.. zoals ie dan weer is.. komt ie wel met een grote grijns weer aanlopen om zijn mankement te verdoezelen!
onze ouwe man was vanmorgen de kluts kwijt en verdwaald.
hij was steeds degene die de route bepaalde... soms mogen ze dat van me...
maar h ij deed al zo raar.. koos een kort rondje.. alsof ie al weer naar huis wilde...
dus toen deed ik er nog maar een extra slinger bij.. en hij liep vlak bij me... dacht ik....
na een tijdje dacht ik.. waar is tie eigenlijk... roepen, zoeken.. niets nada niente....
zie ik m ineens erg ver.. aan de overkant van het water... waar we wel gelopen hadden maar al lang niet meer waren...
okee.. hij zag ons toen ook na een tijdje.. maar hij wist niet hoe ie terug moest...
was echt zielig om te zien....
mam.. ik wil wel... maar ik weet niet hoe....
hij is wel vaker de kluts kwijt.. dan weet ie niet meer wat ie moet doen.. en als ik het voorzeg.. zie je m denken van .. ohja.. dat moest ik doen... en dan is het weer goed.. maar dit was echt zielig...
maar.. zoals ie dan weer is.. komt ie wel met een grote grijns weer aanlopen om zijn mankement te verdoezelen!
Re: Grumpy, ouwe man
12,5
af en toe is ie echt alles kwijt.. en af en toe is het net of ie pup is.
maar verder doet ie ut nog goed!
af en toe is ie echt alles kwijt.. en af en toe is het net of ie pup is.
maar verder doet ie ut nog goed!
Zijn net dieren he,ach wel sneu.
Onze kat 21 jaar is ook vaak de kluts kwijt.
Verzorgd zich niet meer goed,doe wel zijn behoefte buiten zijn kattenbak.
Maar ach......
Onze kat 21 jaar is ook vaak de kluts kwijt.
Verzorgd zich niet meer goed,doe wel zijn behoefte buiten zijn kattenbak.
Maar ach......
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Zou je niet zeggen Liesje als je hem zie. Gelukkig had je het in de gaten, voor hetzelfde geld ben je hem kwijt.
Die twee van ons zijn net zo oud Jose. Missy is ook hevig aan het dementeren. Heb het idee af en toe dat ze ook doof aan het worden is. Ze krijgt ook van die groene glazige ogen. Als ik bv naar boven ga als zij het niet in de gaten heeft en ze is me plotseling kwijt dan loopt ze gillend door het huis op zek naar mij. En s anachts mag ze ook niet meer gewoon naar buiten in de tuin, want ze houdt ook de buren wakker zo schreeuwt ze af en toe. Dementie zegt de dierenarts.....
Die twee van ons zijn net zo oud Jose. Missy is ook hevig aan het dementeren. Heb het idee af en toe dat ze ook doof aan het worden is. Ze krijgt ook van die groene glazige ogen. Als ik bv naar boven ga als zij het niet in de gaten heeft en ze is me plotseling kwijt dan loopt ze gillend door het huis op zek naar mij. En s anachts mag ze ook niet meer gewoon naar buiten in de tuin, want ze houdt ook de buren wakker zo schreeuwt ze af en toe. Dementie zegt de dierenarts.....
Die van ons loop ook veel te mauwen,nouja wat je zeg gillen.
Ook irri hoor,doof is tie al zijn hele leven he,witte katten zijn 99% doof.
Maar we wachten af,als het te gek wordt voor hem,ben ik geen egoist hoor.
Ook irri hoor,doof is tie al zijn hele leven he,witte katten zijn 99% doof.
Maar we wachten af,als het te gek wordt voor hem,ben ik geen egoist hoor.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
joh is dat het
wij hebben een kat naast ons en die is ook al behoorlijk oud en die kan net zoals jullie zeggen gillen
ik denk jee dat er nog zo'n geluid in zo'n oud beestje zit
maar fijn dat je hem weer hebt gevonden voor hetzelfde geld neemt die een ander padje en ben je hem kwijt
wij hebben een kat naast ons en die is ook al behoorlijk oud en die kan net zoals jullie zeggen gillen
ik denk jee dat er nog zo'n geluid in zo'n oud beestje zit
maar fijn dat je hem weer hebt gevonden voor hetzelfde geld neemt die een ander padje en ben je hem kwijt
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: