Ieccchhhh.....
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Ieccchhhh.....
Getver...omdat mn buren met vakantie zijn en hun dochter de hele dag werkt, laat ik tussen de middag hun hond uit. Een schat van een beest, donkerbruine labrador, maar hij wil alle hopen stront die hij onderweg tegenkomt opvreten. Liep te kokhalzen langs de kant van de weg.....getver zeg. Vanavond maar opletten als ie het weer doet. Snap niet dat ze hem dat nooit afgeleerd hebben.....iechhhhh. Ik geloof dat ik er hier wel eens iets over gelezen heb. Maar als ik zo iedere keer mn hond uit moest laten zou ik voor hem poepzakjes mee moeten nemen en voor mezelf kotszakjes....
Re: Ieccchhhh.....
Wha ik herken t helemaal.
Bas heeft die neigingen ook gehad.
Af en toe nog wel eens al is het van een jonge pup....
Gelukkig hebben wij het hem aardig afgeleerd maar het is om over je nek te gaan.
Bas heeft die neigingen ook gehad.
Af en toe nog wel eens al is het van een jonge pup....
Gelukkig hebben wij het hem aardig afgeleerd maar het is om over je nek te gaan.
Gast- Gast
nou monica sheeta deed het ook als ze de kans kreegt van lady hihi
laat gaan meis goed voor de spijs vertering haaaaaaaaaaaa
nee hoor het is echt goor en dan willen ze jou ook nog een lik geven
nou nee dankt je wel hoeft ik niet
nou sterkte met de uit laat
knuffelsssssssssss
laat gaan meis goed voor de spijs vertering haaaaaaaaaaaa
nee hoor het is echt goor en dan willen ze jou ook nog een lik geven
nou nee dankt je wel hoeft ik niet
nou sterkte met de uit laat
knuffelsssssssssss
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
ja monica het klopt zeker dat je het hier gelezen hebt
dat was in de begintijd van onze honden
ik wist me geen raad toen
weet je nog hebben we een hele discussie gehad omdat ik op het punt stond om de honden weer terug te brengen omdat ik het niet op kon brengen
de een aan de schijt en de ander wist niet hoe snel ze het op moest eten
het gebeurd hier nog wel eens we blijven er allert op maar kan het niet altijd voorkomen alleen maken we er geen drama meer van
maar je hebt helemaal gelijk het is echt smerig om te zien het idee alleen al blehhhhh
dat was in de begintijd van onze honden
ik wist me geen raad toen
weet je nog hebben we een hele discussie gehad omdat ik op het punt stond om de honden weer terug te brengen omdat ik het niet op kon brengen
de een aan de schijt en de ander wist niet hoe snel ze het op moest eten
het gebeurd hier nog wel eens we blijven er allert op maar kan het niet altijd voorkomen alleen maken we er geen drama meer van
maar je hebt helemaal gelijk het is echt smerig om te zien het idee alleen al blehhhhh
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: