nieuwe week nieuwe kansen
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
nieuwe week nieuwe kansen
goedemorgen allemaal op deze heerlijke zondagmorgen
alles goed met iedereen
las net even dat liesje misschien iets van de teek heeft opgelopen maar ik denk het niet hoor liesje ik denk dat het dit keer goed voor je afloopt
anja zit het zoals gewoonlijk weer eens niet mee eerlijk gezegd denk ik dat anja maar eens harder moet gaan optreden ze houden je altijd maar aan het lijntje
mien heb ik gesproken die is ff afwezig omdat het met haar zoon niet zo lekker ging ivm met een oorontsteking maar ze leest wel ze blijft op de hooggte van ons wel wen wee
monica hoe is het met je handje gaat het net zo voorspoedig als met je andere handje?
ik las ook de vraag hoe het afgelopen is met de trouwreportage en hoe wat woe waar
het ging om de broer van een (inmiddels ex) collega van ons
paul had foto's gemaakt van hun baby (van die collega) en daar waren ze van onder de indruk waarop die collega heeft voorgesteld om de trouwreportage van zijn broer te doen, die heeft hun dus in contact met elkaar gebracht en zo is het gekomen.............
de foto's zien er goed uit ze hadden wel een hele lastige binnen locatie voor de reportage het kon helaas niet buiten en nu hadden ze op het laatste moment een heel klein museum want diegene die ze wilde die ging niet door
dus hier was alles heel klein ze konden niet veel kanten op en er waren niet zoveel mogelijkheden maar er zitten wel een paar hele leuke foto's tussen
de rest zag er ook prima uit ze hebben keus uit zo'n 1500 foto's dus dat moet vast wel goekomen
ze waren gisteren allebei bekkie af het was dan ook een dag van 14 uur die vrijdag ze konden gisteren allebei geen foto zien
vandaag gaan we koffie drinken bij mams en de rest laten we nog even over ons heen komen
dus fijne dag allemaal
alles goed met iedereen
las net even dat liesje misschien iets van de teek heeft opgelopen maar ik denk het niet hoor liesje ik denk dat het dit keer goed voor je afloopt
anja zit het zoals gewoonlijk weer eens niet mee eerlijk gezegd denk ik dat anja maar eens harder moet gaan optreden ze houden je altijd maar aan het lijntje
mien heb ik gesproken die is ff afwezig omdat het met haar zoon niet zo lekker ging ivm met een oorontsteking maar ze leest wel ze blijft op de hooggte van ons wel wen wee
monica hoe is het met je handje gaat het net zo voorspoedig als met je andere handje?
ik las ook de vraag hoe het afgelopen is met de trouwreportage en hoe wat woe waar
het ging om de broer van een (inmiddels ex) collega van ons
paul had foto's gemaakt van hun baby (van die collega) en daar waren ze van onder de indruk waarop die collega heeft voorgesteld om de trouwreportage van zijn broer te doen, die heeft hun dus in contact met elkaar gebracht en zo is het gekomen.............
de foto's zien er goed uit ze hadden wel een hele lastige binnen locatie voor de reportage het kon helaas niet buiten en nu hadden ze op het laatste moment een heel klein museum want diegene die ze wilde die ging niet door
dus hier was alles heel klein ze konden niet veel kanten op en er waren niet zoveel mogelijkheden maar er zitten wel een paar hele leuke foto's tussen
de rest zag er ook prima uit ze hebben keus uit zo'n 1500 foto's dus dat moet vast wel goekomen
ze waren gisteren allebei bekkie af het was dan ook een dag van 14 uur die vrijdag ze konden gisteren allebei geen foto zien
vandaag gaan we koffie drinken bij mams en de rest laten we nog even over ons heen komen
dus fijne dag allemaal
Re: nieuwe week nieuwe kansen
Tja bij mij gaat het vaker op en af nu weer veel pijn maar er wordt naar gekeken moet 4 september weer in de MRI.
Met de suiker gaat het nu ik minder medicijnen slik weer goed gelukkig.
Dit weekend lig ik echt plat ik ben sinds vrijdag ongesteld en dat is vreselijk heftig met veel pijn en bloed er kan wel een kraan open staan.
Vrijdag heb ik weer een afspraak bij de gynyacoloog zo kan het niet verder zal zeker mijn mond open doen en zo gaat het leven gewoon weer verder.
Met de suiker gaat het nu ik minder medicijnen slik weer goed gelukkig.
Dit weekend lig ik echt plat ik ben sinds vrijdag ongesteld en dat is vreselijk heftig met veel pijn en bloed er kan wel een kraan open staan.
Vrijdag heb ik weer een afspraak bij de gynyacoloog zo kan het niet verder zal zeker mijn mond open doen en zo gaat het leven gewoon weer verder.
Gast- Gast
Hier rust in huis.
Heerlijk zeg sinds maanden ff een poosje alleen......nou ja met bas dan.
De eerste verwacht ik rond half 4 en mark weet ik niet want die kan ook door gaan naar zijn lief.
Heb weer een raam geverfd en deur. Ga zo een flink eind met bas lopen want t is heerlijk weer.
Straks lekker tukkie doen in bed.
Vanaaf weer ff vergaderen over het naderende dorpsfeest...
http://www.oranjenijland.nl/agenda.html
Heerlijk zeg sinds maanden ff een poosje alleen......nou ja met bas dan.
De eerste verwacht ik rond half 4 en mark weet ik niet want die kan ook door gaan naar zijn lief.
Heb weer een raam geverfd en deur. Ga zo een flink eind met bas lopen want t is heerlijk weer.
Straks lekker tukkie doen in bed.
Vanaaf weer ff vergaderen over het naderende dorpsfeest...
http://www.oranjenijland.nl/agenda.html
Gast- Gast
ja heerlijk he elsa alles weer in zijn ritme heb je eindelijk weer het huis eens voor je alleen
anja blijf goed opletten hoor
zoals ik het nu lees denk ik ja ze is "wakker"
laat ze maar weten wie anja is en dat anja het meer dan zat is
voor ons is dit de laatse werkweek wel een lekker gevoel hoor
weet wel dat ik af en toe nog ff naar mijn werk moet maar dat vind ik niet erg paul is veel harder aan vakantie toe als ik
anja blijf goed opletten hoor
zoals ik het nu lees denk ik ja ze is "wakker"
laat ze maar weten wie anja is en dat anja het meer dan zat is
voor ons is dit de laatse werkweek wel een lekker gevoel hoor
weet wel dat ik af en toe nog ff naar mijn werk moet maar dat vind ik niet erg paul is veel harder aan vakantie toe als ik
Voor jullie de laatste week voor de vakantie Wiel moet nog een weekje langer maar heeft dan ook vrij tot eind september daar ben ik erg blij mee.
En Elsa kan mij voorstellen dat het fijn is dat het weer wat gewoon is.
En Elsa kan mij voorstellen dat het fijn is dat het weer wat gewoon is.
Gast- Gast
Wha nou ja gewoon.
Wim belde dus gister om kwart over 1 op... kom naar huis heb zoveeeeeeeeeeeel uren en dagen staan.
Dus echt geslapen heb ik niet maar met een spannend boek rust ik ook wel.
Vandaag staat het behangen van de logeerkamer op t program
Wim is vrij.
Vanmiddag moet ik ff terug met patrick zijn school tas... 60 euries... na drie dagen floept er aan de onderkant al stof tussen t stiksel uit.
Ook nog ff de action op zoeken voor slingers vooor buiten.
Donderdag begint t dorpsfeest
Wim belde dus gister om kwart over 1 op... kom naar huis heb zoveeeeeeeeeeeel uren en dagen staan.
Dus echt geslapen heb ik niet maar met een spannend boek rust ik ook wel.
Vandaag staat het behangen van de logeerkamer op t program
Wim is vrij.
Vanmiddag moet ik ff terug met patrick zijn school tas... 60 euries... na drie dagen floept er aan de onderkant al stof tussen t stiksel uit.
Ook nog ff de action op zoeken voor slingers vooor buiten.
Donderdag begint t dorpsfeest
Gast- Gast
het goeie weer zit er aan te komen he hebben jullie het weerbericht gehoord gisteren ikke wel haha dat is een mooi vooruitzicht om het weekend mee te beginnen toch
gezellig dat je ventje ineens thuis was toch je hebt hem hiervoor aldoor niet gezien toen moest die van die lange dagen
succes met het behangen morgen
gezellig dat je ventje ineens thuis was toch je hebt hem hiervoor aldoor niet gezien toen moest die van die lange dagen
succes met het behangen morgen
T behang zit er op. Is snel gegaan.
Wim is nu nog ff helpen met de kar voor de optocht.
Er staat al een paal in de tuin... komen ze nog lampjes opdoen geloof ik.
Wim is nu nog ff helpen met de kar voor de optocht.
Er staat al een paal in de tuin... komen ze nog lampjes opdoen geloof ik.
Gast- Gast
We willen wel een foto Elsa.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
ja petra jij krijgt wat je verdient
maar wij pakken er gelukkig ook wat van mee hoopt ik
het is nu nog beetje druil regen dus denkt dat het nu nog niet veel wordt van daag
nou michel heb af en toe zijn gehoor apperaart in
dus we gaan gelukkig de goede kant weer op
weer een licht puntje voor hem
kijken wat er uit de nek van mij komt jij zegt lieven man dus daar vertrouwen we dan maar weer op
bram gaat wel met mij mee
ik ging weer met vollen moet der naar toe maar het was weer domper op mijn kop
paul ficio gisteren nog aan de foon gehad en heb er met hem even over kunnen bomen
nou we zullen maar gelijk eerlijk zijn er wordt hier weer een peukje gerookt
bram deed het al een poos op zijn werk en ik kon het niet meer houden
dus de af spraak 3 op een dag smorgens bij bakkie en na het eten en avond na het eten
dat gaat nog steeds goed maar niet binnen wel op balkon
Jullie denken stom dat is het ook
Maar ik krijgt weer zo veel op het bordje gelegt
dat ik zo iets heb bekijkt het maar allemaal
want ik ben der weer kalm van geworden en heb het heel erg gemist
nou ik gaat wassen en aan kleden moet zo even naar de aldie ponco halen voor op de kar
dus moeten we der vroeg bij zijn dan naar michel wat op halen
dan weer gemeente bellen kijken of ik het voor mekaar krijgt om gewoon taxi tekrijgen
nou fijnedag allemaal doei doei
maar wij pakken er gelukkig ook wat van mee hoopt ik
het is nu nog beetje druil regen dus denkt dat het nu nog niet veel wordt van daag
nou michel heb af en toe zijn gehoor apperaart in
dus we gaan gelukkig de goede kant weer op
weer een licht puntje voor hem
kijken wat er uit de nek van mij komt jij zegt lieven man dus daar vertrouwen we dan maar weer op
bram gaat wel met mij mee
ik ging weer met vollen moet der naar toe maar het was weer domper op mijn kop
paul ficio gisteren nog aan de foon gehad en heb er met hem even over kunnen bomen
nou we zullen maar gelijk eerlijk zijn er wordt hier weer een peukje gerookt
bram deed het al een poos op zijn werk en ik kon het niet meer houden
dus de af spraak 3 op een dag smorgens bij bakkie en na het eten en avond na het eten
dat gaat nog steeds goed maar niet binnen wel op balkon
Jullie denken stom dat is het ook
Maar ik krijgt weer zo veel op het bordje gelegt
dat ik zo iets heb bekijkt het maar allemaal
want ik ben der weer kalm van geworden en heb het heel erg gemist
nou ik gaat wassen en aan kleden moet zo even naar de aldie ponco halen voor op de kar
dus moeten we der vroeg bij zijn dan naar michel wat op halen
dan weer gemeente bellen kijken of ik het voor mekaar krijgt om gewoon taxi tekrijgen
nou fijnedag allemaal doei doei
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Mien het is wel jammer maaar aan de andere kant kan ik je ook geen ongelijk geven.
Ik zou nu nooit meer beginnne ben te lang zonder... 22 jaar.
Als je het zelf bij 3 kan houden, niet binnen roken en je zelf vind dat je er rustiger onder bent dan zou ik zeggen mien pak lekker die drie peuken op een dag.
Maaaaaaaaaaaar als het er maar bij drie blijven.
Ik heb bas trouwens weer lezende betrapt..... heb foto;s bij fotospel gezet.
Ik ga vanaaf of morgne nog alle straten door om hun versieren te kunnen laten zien...
Ik zou nu nooit meer beginnne ben te lang zonder... 22 jaar.
Als je het zelf bij 3 kan houden, niet binnen roken en je zelf vind dat je er rustiger onder bent dan zou ik zeggen mien pak lekker die drie peuken op een dag.
Maaaaaaaaaaaar als het er maar bij drie blijven.
Ik heb bas trouwens weer lezende betrapt..... heb foto;s bij fotospel gezet.
Ik ga vanaaf of morgne nog alle straten door om hun versieren te kunnen laten zien...
Gast- Gast
Ohhh Mien,ik zou nooit zeggen dat je stom ben,het is ook vreselijk moeilijk.
Ik hoop echt dat je het bij drie peukies kan houden.
En als het je helpt om je ellende te vergeten met je peuk moet je dat gewoon doen.
Elsa wat een leuke foto ,grappige vlag.
Ik hoop echt dat je het bij drie peukies kan houden.
En als het je helpt om je ellende te vergeten met je peuk moet je dat gewoon doen.
Elsa wat een leuke foto ,grappige vlag.
sorry meiden.. ik ben even erg druk... maar lees wel.
mien.. .als je het zo redt... dan maar zo toch? misschien kan je later wel weer minderen.. je hebt ook gewoon teveel wat op je pad komt kennelijk!
en soms denk je dan je peukjes nodig te hebben he.
sterkte er mee in ieder geval.
liesje was even druk met naar de inhuldiging van de olympische spelers te gaan en daarna alle fotos uit te werken
voor belangstellenden... http://www.efraa.nl/robert en ja.. ook jan smit, alain clarc en jeroen van boom, cohen, terpstra en noem maar op!
ga maar snel kijken.
ik moet alleen nog even die fotos beveiligen.. t worden verkoopfotos waarschijnlijk!
mien.. .als je het zo redt... dan maar zo toch? misschien kan je later wel weer minderen.. je hebt ook gewoon teveel wat op je pad komt kennelijk!
en soms denk je dan je peukjes nodig te hebben he.
sterkte er mee in ieder geval.
liesje was even druk met naar de inhuldiging van de olympische spelers te gaan en daarna alle fotos uit te werken
voor belangstellenden... http://www.efraa.nl/robert en ja.. ook jan smit, alain clarc en jeroen van boom, cohen, terpstra en noem maar op!
ga maar snel kijken.
ik moet alleen nog even die fotos beveiligen.. t worden verkoopfotos waarschijnlijk!
Liesje je bent er echt geweestttttttttttttt.
Wat een schitterende foto;s zeg.
Echt geweldig heb ook wel wat op tv gezien maar dit is veel mooier.
super hoor.
Ik heb net weer rondje gelopen met mobi voor foto's van t dorpsfeest.
Ga ze in picassa zetten kunnen jullie ze ook allemaal zien.
Heb ook al foto;s van de kar maar die mogen nog niet zichbaar zijn voor anderen.
Morgenaovnd om 7 uur bast het feest los en hoop ik veel foto;s te maken.
Wat een schitterende foto;s zeg.
Echt geweldig heb ook wel wat op tv gezien maar dit is veel mooier.
super hoor.
Ik heb net weer rondje gelopen met mobi voor foto's van t dorpsfeest.
Ga ze in picassa zetten kunnen jullie ze ook allemaal zien.
Heb ook al foto;s van de kar maar die mogen nog niet zichbaar zijn voor anderen.
Morgenaovnd om 7 uur bast het feest los en hoop ik veel foto;s te maken.
Gast- Gast
Irritant die MB overal doorheen maar het zal nodig zijn
geweldige ervaring hoor marlies
is het in opdracht?
elsa wat een leuk fries lampie haha
gaat vast en zeker een gezellige boel bij jullie worden
mien en bram wat jammer en ........ tsja dat bepaal je zelf
ik hoop het nog lang vol te houden en ik hoop ook dat paul het vol gaat houden
toevallig hadden we het er vandaag nog over ook vanwege een collegaatje die moest stoppen vanwege haar gezondheid en die zit nu aan de prednison die zegt heb me nog nooit zo slecht gevoeld ik denk dat ik maar weer ga roken ze kunnen allemaal de....krijgen
en toen zij paul dat hij het er ook nog knap moeilijk mee heeft
het is te begrijpen hoor het ergste heeft bij mij toch wel een jaar geduurd maar ik ben blij dat ik heb vol gehouden
en die 3 tsja sorry mien maar daar geloof ik niet in
ik gaat eens kijken of ik de foto's van bas kan vinden
geweldige ervaring hoor marlies
is het in opdracht?
elsa wat een leuk fries lampie haha
gaat vast en zeker een gezellige boel bij jullie worden
mien en bram wat jammer en ........ tsja dat bepaal je zelf
ik hoop het nog lang vol te houden en ik hoop ook dat paul het vol gaat houden
toevallig hadden we het er vandaag nog over ook vanwege een collegaatje die moest stoppen vanwege haar gezondheid en die zit nu aan de prednison die zegt heb me nog nooit zo slecht gevoeld ik denk dat ik maar weer ga roken ze kunnen allemaal de....krijgen
en toen zij paul dat hij het er ook nog knap moeilijk mee heeft
het is te begrijpen hoor het ergste heeft bij mij toch wel een jaar geduurd maar ik ben blij dat ik heb vol gehouden
en die 3 tsja sorry mien maar daar geloof ik niet in
ik gaat eens kijken of ik de foto's van bas kan vinden
nee was niet opdracht maar ik heb zoveel reacties van mensen gehad zo van.. die moet je verkopen.. die moet je niet zo online zetten.. en ja.. dan moet je het wel zo doen!
helaas is het niet anders
helaas is het niet anders
nou lukt het niet met 3 jammer dan
voor loppig gaat het nog goed al 3 weekjes
dus we zien wel de tijd zal het leren
ik voel mijn der stuk rustiger bij en kreegt net weer een mailtje
boom van een vend 46 jaar weg zo maar dood in zijn bed
als ik ook meer om handen had zal ik het ook niet zo moeilijk hebben
maar ken ook toch niet heel de dag over de straat zwalken
jullie hebben toch iets meer als ik kwa beweging vrijheid
en iets minder gestrest
maar goed hoopt voor paul dat hij vol houd
ik ben weer de zwakeling maakt niet uit ik voelt mijn gelukkig der bij
een ding scheelt we zijn niet allemaal het zelfde
en voelt mij der niet minder door
de een ken het wel de anderen niet
we zien wel weer hoe het verder gaat verlopen
de auto is nog leeg en schoon daar doen we het niet in
en in huis ook niet voor deel over dekt balkon
trusten kruipt der nu in
voor loppig gaat het nog goed al 3 weekjes
dus we zien wel de tijd zal het leren
ik voel mijn der stuk rustiger bij en kreegt net weer een mailtje
boom van een vend 46 jaar weg zo maar dood in zijn bed
als ik ook meer om handen had zal ik het ook niet zo moeilijk hebben
maar ken ook toch niet heel de dag over de straat zwalken
jullie hebben toch iets meer als ik kwa beweging vrijheid
en iets minder gestrest
maar goed hoopt voor paul dat hij vol houd
ik ben weer de zwakeling maakt niet uit ik voelt mijn gelukkig der bij
een ding scheelt we zijn niet allemaal het zelfde
en voelt mij der niet minder door
de een ken het wel de anderen niet
we zien wel weer hoe het verder gaat verlopen
de auto is nog leeg en schoon daar doen we het niet in
en in huis ook niet voor deel over dekt balkon
trusten kruipt der nu in
Ja, Mien kan mij voorstellen dat het moeilijk is alleen thuis ben ik ook veel op de drie dagen vier uurtjes na wat ik in het winkeltje ben , dit wil ik ook niet missen ondanks al de pijn.
Verder kom ik alleen niet meer de deur uit zelf naar de fysio moet Wiel mee alleen gaat niet meer en zeker niet met de kans op aanvallen die ik ook daar gehad heb.
Hopelijk gaat het je met 3 sigaretten lukken en anders nouja het is niet anders als het er meer worden ,vind het wel geweldig dat je het buiten doet maarja het is nog geen winter.
Wens je veel succes.
Verder kom ik alleen niet meer de deur uit zelf naar de fysio moet Wiel mee alleen gaat niet meer en zeker niet met de kans op aanvallen die ik ook daar gehad heb.
Hopelijk gaat het je met 3 sigaretten lukken en anders nouja het is niet anders als het er meer worden ,vind het wel geweldig dat je het buiten doet maarja het is nog geen winter.
Wens je veel succes.
Gast- Gast
Zo heeft ieder zijn gebrek hoor Mien.
Ik zeg wel tig keer per jaar dat ik ga lijnen en uiteindelijk gaat er geen gram af.
Doe jij maar lekker met je drie peuken,als je jezelf daar goed bij voeld.
Als je buiten loop of net als ik bij een stoplicht staat naast een brommer,krijg je ook rommel binnen.Nog even lekker gassen op zo`n stinkding.
Ik hoop dat het bij drie peuken per dag kan houden,dan valt het allemaal wel mee.
Ik zeg wel tig keer per jaar dat ik ga lijnen en uiteindelijk gaat er geen gram af.
Doe jij maar lekker met je drie peuken,als je jezelf daar goed bij voeld.
Als je buiten loop of net als ik bij een stoplicht staat naast een brommer,krijg je ook rommel binnen.Nog even lekker gassen op zo`n stinkding.
Ik hoop dat het bij drie peuken per dag kan houden,dan valt het allemaal wel mee.
Mooie foto`s Marlies,nog even en je kan van je hobby je werk maken.
mien ik vind je niet de zwakkeling...
ieder doet wat ie kan en ik dacht ook meteen aan wat jose zegt... ieder zijn ding...
zo ben ik nog steeds aan de cola en aan het gewicht.. (ik weiger te lijnen) en beiden zouden ook niet goed zijn maar ik voel me er goed bij...
je doet wat je kunt.... en wie weet kan je straks toch ook die 3 een keertje achterwege laten.
of proberen toch wat meer op stap te gaan...
kan dat niet door de pijn of zo?
of omdat je geen reden hebt????
dat is voor MIJ dus de reden geweest om te gaan fotograferen!!!
en je ziet hoe ik er van ben opgeknapt.. ook ondanks de pijn die ik natuurlijk nog steeds heb.
en ja ik kan met de auto.. maar zou het niet kunnen dan ging ik met de scoot of kleine stukjes lopen of zo...
je moet gewoon een vriendin zoeken met een auto.. zet een advertentie... en dan samen leuke dingen gaan doen!!!!
geintje he.. dat weet je wel he.
ieder doet wat ie kan en ik dacht ook meteen aan wat jose zegt... ieder zijn ding...
zo ben ik nog steeds aan de cola en aan het gewicht.. (ik weiger te lijnen) en beiden zouden ook niet goed zijn maar ik voel me er goed bij...
je doet wat je kunt.... en wie weet kan je straks toch ook die 3 een keertje achterwege laten.
of proberen toch wat meer op stap te gaan...
kan dat niet door de pijn of zo?
of omdat je geen reden hebt????
dat is voor MIJ dus de reden geweest om te gaan fotograferen!!!
en je ziet hoe ik er van ben opgeknapt.. ook ondanks de pijn die ik natuurlijk nog steeds heb.
en ja ik kan met de auto.. maar zou het niet kunnen dan ging ik met de scoot of kleine stukjes lopen of zo...
je moet gewoon een vriendin zoeken met een auto.. zet een advertentie... en dan samen leuke dingen gaan doen!!!!
geintje he.. dat weet je wel he.
Mien ook ik vind je geen zwakkeling... t zijn je eigen woorden maar ik ben t niet mee eens hoor.
Je bent weken zonder geweest... prima toch.
En nu rook je dr drie op een dag.... wat zijn nou drie peuken op een dag vergeleken wat je gerookt hebt....
Ik weet niet hoeveel je rookte op een dag maar allicht veel meer dan die drie peuken.
Dus gewoon blijven doen... maar wel bij drie blijven hoor.
En wie weet is de stap over een pooooooooooooooooos makkelijker om die drie ook te latne liggen.
maar ik zou zeggen blijf die drie maar lekker roken hoor als je er goed bij voelt moet je je eingen niet gaan lopen pesten.
Zo dat is er uit.
Mien succes.
Je bent weken zonder geweest... prima toch.
En nu rook je dr drie op een dag.... wat zijn nou drie peuken op een dag vergeleken wat je gerookt hebt....
Ik weet niet hoeveel je rookte op een dag maar allicht veel meer dan die drie peuken.
Dus gewoon blijven doen... maar wel bij drie blijven hoor.
En wie weet is de stap over een pooooooooooooooooos makkelijker om die drie ook te latne liggen.
maar ik zou zeggen blijf die drie maar lekker roken hoor als je er goed bij voelt moet je je eingen niet gaan lopen pesten.
Zo dat is er uit.
Mien succes.
Gast- Gast
Zonde Mien, maar ja niets aan te doen. Een verslaving opgeven valt niet mee. Ken het wel, lijnen....mn leven lang ben ik al bezig. En val ik veel af dan zit het er weer aan na een jaar of 2.
Met roken heb ik gelukkig geen last gehad, stoppen en nooit meer gedaan, vind het nu zelfs vies als ik een hijs neem.
Waar ik wel heel blij mee ben is dat Mandy gestopt is, meteen nadat ze de zwangerschapstest had gedaan. Ze heeft al vaker geprobeerd te stoppen maar nooit langer als 2 weken volgehouden en nu al een week of 6 niet. Heeft best wel eens zin in een peuk, maar ze doet het pertinent niet nu in de zwangerschap, ben dus heel trots op haar!Maar wie weet Mien, mss gaat het je nog lukken. Maar hou het voorlopig bij die 3 dan he, want die 4 e is natuurlijk ook makkelijk gepakt....
Met roken heb ik gelukkig geen last gehad, stoppen en nooit meer gedaan, vind het nu zelfs vies als ik een hijs neem.
Waar ik wel heel blij mee ben is dat Mandy gestopt is, meteen nadat ze de zwangerschapstest had gedaan. Ze heeft al vaker geprobeerd te stoppen maar nooit langer als 2 weken volgehouden en nu al een week of 6 niet. Heeft best wel eens zin in een peuk, maar ze doet het pertinent niet nu in de zwangerschap, ben dus heel trots op haar!Maar wie weet Mien, mss gaat het je nog lukken. Maar hou het voorlopig bij die 3 dan he, want die 4 e is natuurlijk ook makkelijk gepakt....
Leuk Marlies dat je daar geweest bent! Mooie fotoos. En werd je niet gek van het gekakel van Erica Terpstra? PPPPffff.....
Die foto van Jan z,n achterkantje is wel leuk!!!!
Die foto van Jan z,n achterkantje is wel leuk!!!!
nou er gebeuren hier weer dingen
michel weer doof geweest knapt klein stukje weer op gelukkig ken nog niet heel de dag gehoor ding in maar ja het gebeurt weer
van de week naar de reumatoloog geweest zat eigelijk meer in over de long foto,s maar dat is nog steeds keurig heel mooi was ik heel blij om
maar voeten ja dat weet ik laat ik zelf nog niets aan doen
ken der nog op stappen en zo lang dat gaat houden we dat zo
maar mevrouw u nek ja al tijd al pijn aan maar je leert der mee leven daar om ook ficio thuis nou ze laat mijn de foto zien van leiden en nu net anderhalf jaar geleden
de 3 de wervel ligt der stukje naast
dus mag ik naar de oortopeet toe 10 september
moet nu als het goed is 2 keer per weer ficio in het ziekenhuis gaan doen
daar in toe gestemt maar was van de week 5 kwatier onder weg dus de taxi zei even anderen pas dat je niet meer met busje mag gemeente bellen
ik gebelt nee hopper bellen
nou gedaan ja mevrouw gaat zo maar niet moet een onpartijdigge arts naar kijken wat je kwaal is en dan naar hopper weet even niet toe sturen iedereen ken zeggen gaat niet in de bus
dus ik heb van morgen de huis arts gebelt en die griet zegt geeft je nr en tellefoon maar ik zal het eens gaan uit zoeken
nou ze heb nog niet terug gebelt
af wachten weer
dus dat bedoel ik je valt van het een in het ander
en dan zegt ik nou geniet maar van die peukkie eer dat je weet ben je de pijp uit
maar voor de rest ken ik best petra wel begrijpen paul heb het aan zijn hart
maar dat is hier gelukkig nog niet het geval
zo nu zijn jullie beetje op de hoogte en wat ze met die nek willen daar weet ik voor de rest nog niets van wordt vervolgt naar 10 september
michel weer doof geweest knapt klein stukje weer op gelukkig ken nog niet heel de dag gehoor ding in maar ja het gebeurt weer
van de week naar de reumatoloog geweest zat eigelijk meer in over de long foto,s maar dat is nog steeds keurig heel mooi was ik heel blij om
maar voeten ja dat weet ik laat ik zelf nog niets aan doen
ken der nog op stappen en zo lang dat gaat houden we dat zo
maar mevrouw u nek ja al tijd al pijn aan maar je leert der mee leven daar om ook ficio thuis nou ze laat mijn de foto zien van leiden en nu net anderhalf jaar geleden
de 3 de wervel ligt der stukje naast
dus mag ik naar de oortopeet toe 10 september
moet nu als het goed is 2 keer per weer ficio in het ziekenhuis gaan doen
daar in toe gestemt maar was van de week 5 kwatier onder weg dus de taxi zei even anderen pas dat je niet meer met busje mag gemeente bellen
ik gebelt nee hopper bellen
nou gedaan ja mevrouw gaat zo maar niet moet een onpartijdigge arts naar kijken wat je kwaal is en dan naar hopper weet even niet toe sturen iedereen ken zeggen gaat niet in de bus
dus ik heb van morgen de huis arts gebelt en die griet zegt geeft je nr en tellefoon maar ik zal het eens gaan uit zoeken
nou ze heb nog niet terug gebelt
af wachten weer
dus dat bedoel ik je valt van het een in het ander
en dan zegt ik nou geniet maar van die peukkie eer dat je weet ben je de pijp uit
maar voor de rest ken ik best petra wel begrijpen paul heb het aan zijn hart
maar dat is hier gelukkig nog niet het geval
zo nu zijn jullie beetje op de hoogte en wat ze met die nek willen daar weet ik voor de rest nog niets van wordt vervolgt naar 10 september
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» niewe week nieuwe kansen
» nieuwe week nieuwe kansen!
» nieuwe week nieuwe kansen
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» nieuwe week (26)
» nieuwe week nieuwe kansen!
» nieuwe week nieuwe kansen
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus