petra niets gezien van de aldi
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
petra niets gezien van de aldi
nou ik heb gekeken meis maar kon niet vinden horen
heb jij der nog iets van gehoort
ook hier werden er een paar mee genomen van de aldie en ging tegen de middag pas open
zeiden de meiden op de tut clup van perseneel
maar der niet over vernomen
heb jij nog wat gehoort ????????
nou gaat aan kleden
knuffels mien
heb jij der nog iets van gehoort
ook hier werden er een paar mee genomen van de aldie en ging tegen de middag pas open
zeiden de meiden op de tut clup van perseneel
maar der niet over vernomen
heb jij nog wat gehoort ????????
nou gaat aan kleden
knuffels mien
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Re: petra niets gezien van de aldi
nee haha we waren niet spektaculair genoeg
er is alleen "maar ingebroken"
door de praatejs is het natuurlijk weer eens opge...........
dus wij dachten ook sjee wie weet wat daar gebeurd is
gelukkig geen gewonden denken we want er was geen ambulance of iets dergelijks bij geweeest
dus nee Mien we hebben het nieuws weer niet gehaald
er is alleen "maar ingebroken"
door de praatejs is het natuurlijk weer eens opge...........
dus wij dachten ook sjee wie weet wat daar gebeurd is
gelukkig geen gewonden denken we want er was geen ambulance of iets dergelijks bij geweeest
dus nee Mien we hebben het nieuws weer niet gehaald
IK lees iedere dag t ad.... op internet en heb ook nog de gewoonte om het groene hart gedeelte te lezen en ja hoor.
http://www.ad.nl/groenehart/gouda/2569187/Supermarkt_Aldi_overvallen.html
Supermarkt Aldi overvallen
WADDINXVEEN - De Aldi-supermarkt aan de Kerkweg Oost is vrijdagochtend vroeg overvallen. Drie gemaskerde mannen drongen omstreeks tien over zeven de supermarkt binnen en bedreigden het aanwezige personeel met een vuurwapen. Zij eisten geld. het drietal verliet om ongeveer half acht de winkel met een nog onbekend geldbedrag. Zij reden weg in een grijze auto. De politie heeft direct na de melding uitgekeken naar de auto en de daders, maar heeft hen niet meer aangetroffen.
http://www.ad.nl/groenehart/gouda/2569187/Supermarkt_Aldi_overvallen.html
Supermarkt Aldi overvallen
WADDINXVEEN - De Aldi-supermarkt aan de Kerkweg Oost is vrijdagochtend vroeg overvallen. Drie gemaskerde mannen drongen omstreeks tien over zeven de supermarkt binnen en bedreigden het aanwezige personeel met een vuurwapen. Zij eisten geld. het drietal verliet om ongeveer half acht de winkel met een nog onbekend geldbedrag. Zij reden weg in een grijze auto. De politie heeft direct na de melding uitgekeken naar de auto en de daders, maar heeft hen niet meer aangetroffen.
Gast- Gast
ah jee zeg... helemaal niets van meegekregen
gelukkig niet de c1000. lijkt me toch heel eng om dat mee te maken zeg
gelukkig niet de c1000. lijkt me toch heel eng om dat mee te maken zeg
tsja marlies we roepen het al heel lang dat het ons ook elke dag kan overkomen
wel hebben ze ingebroken dus deur geforceerd en veel tabak meegenomen
maar gelukkig nog nooit een gewapende overval
ik hoop het ook nooit mee te maken en zeker niet voor mijn mannetje die elke ochtend vroeg de winkel opent want dat was met dat inbreken net voor hij aankwam
zeg een half uurtje ervoor
grappig elsa dat jij dit nu vind
wel hebben ze ingebroken dus deur geforceerd en veel tabak meegenomen
maar gelukkig nog nooit een gewapende overval
ik hoop het ook nooit mee te maken en zeker niet voor mijn mannetje die elke ochtend vroeg de winkel opent want dat was met dat inbreken net voor hij aankwam
zeg een half uurtje ervoor
grappig elsa dat jij dit nu vind
ik heb zelf ook jaren een winkel afgesloten en geopend... was ik ook altij bang om dingen aan te treffen....
of.. als je met het geld naar buiten stapt.. je overvallen wordt...
gelukkig altijd goed gegaan maar wel heel bang geweest een tijd.
nu hoef je nietmeer met geld overstraat maar toen wel (tjonge wat word ik oud!)
of.. als je met het geld naar buiten stapt.. je overvallen wordt...
gelukkig altijd goed gegaan maar wel heel bang geweest een tijd.
nu hoef je nietmeer met geld overstraat maar toen wel (tjonge wat word ik oud!)
tsja die tijden heb ik ook nog gehad (worden we echt oud marlies?!) op maandagochtend ging ik met een "plastic tasje" naar de bank
gelukkig hoefde ik alleen maar het parkeerterrein over maar was heel blij als ik binnen was
ik had de taak op donderdagavond af te sluiten ongeveer de periode voor ik in de ziektewet ging en dat brak me enorm op ik had het gevoel daar alleen te lopen in dat enorme pand en voelde de spanning steeds groter worden dus heb ik dat ook gezegd dat ik die donderdagavond niet meer wilde afsluiten
gelukkig hoefde ik alleen maar het parkeerterrein over maar was heel blij als ik binnen was
ik had de taak op donderdagavond af te sluiten ongeveer de periode voor ik in de ziektewet ging en dat brak me enorm op ik had het gevoel daar alleen te lopen in dat enorme pand en voelde de spanning steeds groter worden dus heb ik dat ook gezegd dat ik die donderdagavond niet meer wilde afsluiten
Ook ik kn dat storten van het geld op de bank. had een zaterdag/vakantiebaantje bij Brons( net zoiets als wibra en zeeman) en liep als 16 jarige met wat Petra al zei een plastic tasje vol met geld naar de bank na sluitingstijd om het te storten. Toen dacht je er gewoon niet bij na maar nu zou ik dat echt niet meer doen.
De vader van mijn zwager(zus en zwager hebben een meubelzaak op Reigersbos) is ook eens overvallen. De vader stond toen ook nog in de zaak. Ze zagen hem na sluitingstijd naar de parkeergarage lopen en dachten dat hij dedagopbrengst wel bij zich zou hebben en hebben hem overvallen. Zelfs met een wapen, maar de beste man had niets behalve zijn eigen portomonnee en autosleutels. Auto dus wel meegenomen.
En wat een maand of 3 geleden is gebeurd daar zijn ze nu nog helemaal flabbergasted van. De winkel naast hun(fotograaf) is overvallen naar nu blijkt door een oud personeelslivan mijn zus en zwager. Het was de bedoeling hun zaak te overvallen, want hij wist waar de kluis was, de code en wanneer er het meeste geld aanwezig was. Het is niet gelukt omdat het te vol was in de winkel dus hebben ze de fotograaf maar gepakt, winkelmeisje stond op dat moment alleen en toen het was gebeurd is ze in paniek naar mijn zus en zwager gekomen. Later kwamen ze er achter dat hun oudwerknemer er dus achter zat en die had het same willen doen met iemand die er nog steeds werkte. En het valt niet mee om te zorgen dat ook deze vent direkt kon worden ontslagen. Tja, de crimineel wordt in NL de hand boven het hoofd gehouden. Maar et heeft wel een impact op je leven hoor, mijn zus en zwager zijn niet eens op vakantie gegaan die al besproken was, durfden hun 2 personeelsleden die ze nog over hadden niet meer alleen in de inkel achter te laten ,want ja, je vertrouwen gaat ook een beetje weg he....
De vader van mijn zwager(zus en zwager hebben een meubelzaak op Reigersbos) is ook eens overvallen. De vader stond toen ook nog in de zaak. Ze zagen hem na sluitingstijd naar de parkeergarage lopen en dachten dat hij dedagopbrengst wel bij zich zou hebben en hebben hem overvallen. Zelfs met een wapen, maar de beste man had niets behalve zijn eigen portomonnee en autosleutels. Auto dus wel meegenomen.
En wat een maand of 3 geleden is gebeurd daar zijn ze nu nog helemaal flabbergasted van. De winkel naast hun(fotograaf) is overvallen naar nu blijkt door een oud personeelslivan mijn zus en zwager. Het was de bedoeling hun zaak te overvallen, want hij wist waar de kluis was, de code en wanneer er het meeste geld aanwezig was. Het is niet gelukt omdat het te vol was in de winkel dus hebben ze de fotograaf maar gepakt, winkelmeisje stond op dat moment alleen en toen het was gebeurd is ze in paniek naar mijn zus en zwager gekomen. Later kwamen ze er achter dat hun oudwerknemer er dus achter zat en die had het same willen doen met iemand die er nog steeds werkte. En het valt niet mee om te zorgen dat ook deze vent direkt kon worden ontslagen. Tja, de crimineel wordt in NL de hand boven het hoofd gehouden. Maar et heeft wel een impact op je leven hoor, mijn zus en zwager zijn niet eens op vakantie gegaan die al besproken was, durfden hun 2 personeelsleden die ze nog over hadden niet meer alleen in de inkel achter te laten ,want ja, je vertrouwen gaat ook een beetje weg he....
Ook ik ken dat gevoel.
Omdat ik met mijn 18 e verjaaardag mijn rijbewijs gehaald had en cheffin van een afdeling was mocht ik dus altijd op vrijdag wisselgeld halen...
En 1 keer in de week storten.
Wij hadden wel al van die kluisjes maar goed, moest in de auto en alleen over straat.
Kan niet zeggen dat ik me ooit druk heb gemaakt terwijl ik toch met een dagopbrengst in mijn handen liep.
en leuk he dat ik nu ik zo ver van jullie af woon het moest zien in de krant ehm internet krant.
Omdat ik met mijn 18 e verjaaardag mijn rijbewijs gehaald had en cheffin van een afdeling was mocht ik dus altijd op vrijdag wisselgeld halen...
En 1 keer in de week storten.
Wij hadden wel al van die kluisjes maar goed, moest in de auto en alleen over straat.
Kan niet zeggen dat ik me ooit druk heb gemaakt terwijl ik toch met een dagopbrengst in mijn handen liep.
en leuk he dat ik nu ik zo ver van jullie af woon het moest zien in de krant ehm internet krant.
Gast- Gast
jee monica wat vreselijk
moet je toch niet aan denken dat een personeelslid een overval bekokstoofd nou ja zeg
dat is idd heel slecht voor het vertorouwen en dan ook nog eens je vakantie er voor opzeggen tsjee dat zal ze vast allemaal behoorlijk opbreken
en zo sneu allemaal er wordt zo hard voor gewerkt
wat waren we toen nog lekker onbezonnen he
moet je toch niet aan denken dat een personeelslid een overval bekokstoofd nou ja zeg
dat is idd heel slecht voor het vertorouwen en dan ook nog eens je vakantie er voor opzeggen tsjee dat zal ze vast allemaal behoorlijk opbreken
en zo sneu allemaal er wordt zo hard voor gewerkt
wat waren we toen nog lekker onbezonnen he
Ja zeker hard werken en als je dan eens in de zoveel jaar eindelijk eens op vakantie gaat gebeurd er dit.
gisteren in amversfoort 4 overvallen in tantstations en sigarenwinkels he...
over de hele dag verspreid en ze denken dat het 1 en dezelfde man is
bah.. niet aan denken!
over de hele dag verspreid en ze denken dat het 1 en dezelfde man is
bah.. niet aan denken!
Soortgelijke onderwerpen
» wie heeft mijn bericht gezien
» petra heb jij nog?
» Petra hoe is het nu met jou???
» hij is weer weg petra
» Foto's Petra
» petra heb jij nog?
» Petra hoe is het nu met jou???