een belangrijke vraag
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
een belangrijke vraag
Ik open er maar even een appart topicje voor
Wat verwachten jullie van een forum?
Wat verwachten jullie van een forum?
Re: een belangrijke vraag
Ik moet zeggen dat ik op meerdere kom. Ik vind het belangrijk dat het gezellig is, dat je kunt zeggen als je je iets minder voelt, maar ook als je je goed voelt. Ik vind vooral de gezelligheid belangrijk. Maar ik vind ook dat als je niet kunt reageren op iets , of dit nu komt omdat je zelf minder in je vel zit of omdat je gewoon niet weet hoe te reageren of omdat je gewoon niet wilt reageren( want ja, ook dat kan) dat je dan in je waarde moet worden gelaten. Ik ben de ene keer een paar keer per dag aanwezig en probeer zo veel mogelijk te reageren, maar ben er ook wel eens wat minder omdat ik mezelf dan wat minder voel en zal dan wat minder reageren of gewoon niet kan reageren. Soms vind ik het moeilijk om op bepaalde dingen in te gaan, vooral omdat ik dan genoeg heb aan mezelf en een ander dan ook niet echt tot steun kan zijn. Verder heb ik geen verwachtingen van een forum, bij de een kan ik dit kwijt, bij een ander forum weer andere dingen. Zoals hier kun je je fotografiekunsten kwijt, ik vind het erg leuk om te zien en vind dat er prachtige fotoos staan, maar ik heb verder niets met fotografie dus ik zal er ook bijna niets plaatsen. Dus ik kom hier echt gewoon voor de "klets"en dat vind ik leuk er hoeven voor mij niet allemaal verschillende rubrieken te zijn, maar als er iets staat lees ik het altijd wel en ik lees ook alles, niet alleen het laatste bericht, want dan ga je berichten missen en overslaan en dan krijg je denk ik wat Elsa bedoeld. Dus van mij hoeft er ook niets veranderd te worden, lekker blijven tikken waar je op kunt en wilt reageren, maar het moet geen verplichting zijn. Je doet het goed hoor Petje!!!! Moet wel ff zeggen dat op de fora waar ik kom het momenteel overal erg rustig is, maar ik merk dat ieder jaar weer rond deze tijd, dus echt niet alleen hier!
Daar heb je gelijk in Monica,het is iid overal rustig.
En ja iedereen heeft wel eens het gevoel dat zijn berichten genegeerd worden,om wat voor reden dan ook.
Maar ik loop al zolang mee in forumland,en heb al zoveel meegemaakt zowel leuke als minder leuke dingen,maarja dat hoort er nu eenmaal bij.
Kijk ik wil helemaal negatief doen,maar zelf denk ik dat forumland wat op zijn retoer is,wat je al zei petra,veel mensen gaan voor de hyves,ik vind het niks,vind het forum toch nog steeds het leukste medium van deze tijd.Je kan reageren wanneer je dat wil en als je dat wil.
Ik verwacht ook eigelijk niets van een forum,net wat Monica zeg,ik ben er ook van overtuigd dat een goed forum zichzelf draait,en daar werkt iedereen aan mee.
Even een voorbeeld:een paar jaar terug was ik zo`n beetje de enige die Friends4u draaiend hield,door steeds te posten en nieuwe topics te plaatsen,en vooral dat vol te houden,zodoende werd het weer beter en drukker.Stoppen omdat niemand op je reageerd is geen oplossing,dan loop je leeg en hou je niets meer over.
En ja iedereen heeft wel eens het gevoel dat zijn berichten genegeerd worden,om wat voor reden dan ook.
Maar ik loop al zolang mee in forumland,en heb al zoveel meegemaakt zowel leuke als minder leuke dingen,maarja dat hoort er nu eenmaal bij.
Kijk ik wil helemaal negatief doen,maar zelf denk ik dat forumland wat op zijn retoer is,wat je al zei petra,veel mensen gaan voor de hyves,ik vind het niks,vind het forum toch nog steeds het leukste medium van deze tijd.Je kan reageren wanneer je dat wil en als je dat wil.
Ik verwacht ook eigelijk niets van een forum,net wat Monica zeg,ik ben er ook van overtuigd dat een goed forum zichzelf draait,en daar werkt iedereen aan mee.
Even een voorbeeld:een paar jaar terug was ik zo`n beetje de enige die Friends4u draaiend hield,door steeds te posten en nieuwe topics te plaatsen,en vooral dat vol te houden,zodoende werd het weer beter en drukker.Stoppen omdat niemand op je reageerd is geen oplossing,dan loop je leeg en hou je niets meer over.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Ik sluit me helemaal bij jullie aan.
Dit forum samen sterk zegt t al....
Maar wat ik dus bedoelde gister of eergister weet t al niet eens meer is dat ik een zeer positief bericht plaats....
Moet zeggen dat ik het bericht voor mij net zo belangrijk vind als de berichten van de zwangere dames....
Maar als je dan ziet wat ik voor reactie er op krijg..... heel jammer.
Tuurllijk heb niet iedereen altijd de puf om ergens op te reageeren maar dit is gewoon al vaker gebeurd.... En nu viel het mij dus weer op.
MOet ik dan een appart topic maken..... weeer een appart topic want ik had t in dierendag ook al verteld.... wordt gewoon weg geen reactie over gegeven.
HOe jullie er over denken denken jullie maar maar ik voel me heel trots dat ik nu zo ver ben met afkicken na het slikken van rum 16 jaar antidip.
Zo ik ben t kwijt wat jullie ermee doen .....
Dit forum samen sterk zegt t al....
Maar wat ik dus bedoelde gister of eergister weet t al niet eens meer is dat ik een zeer positief bericht plaats....
Moet zeggen dat ik het bericht voor mij net zo belangrijk vind als de berichten van de zwangere dames....
Maar als je dan ziet wat ik voor reactie er op krijg..... heel jammer.
Tuurllijk heb niet iedereen altijd de puf om ergens op te reageeren maar dit is gewoon al vaker gebeurd.... En nu viel het mij dus weer op.
MOet ik dan een appart topic maken..... weeer een appart topic want ik had t in dierendag ook al verteld.... wordt gewoon weg geen reactie over gegeven.
HOe jullie er over denken denken jullie maar maar ik voel me heel trots dat ik nu zo ver ben met afkicken na het slikken van rum 16 jaar antidip.
Zo ik ben t kwijt wat jullie ermee doen .....
Gast- Gast
ik verwacht eigenlijk niets
het is voor mij een gezellige ontmoetingsplaats.
wie er is.. daar klets ik mee.. en wie even op een laag pitje staat.. . dat kan ook...
we zijn er voor elkaar als het nodig is.. en we zijn er ook om samen te lachen..
het is voor mij een gezellige ontmoetingsplaats.
wie er is.. daar klets ik mee.. en wie even op een laag pitje staat.. . dat kan ook...
we zijn er voor elkaar als het nodig is.. en we zijn er ook om samen te lachen..
Sorry Elsa,ik weet als geen ander hoe het is als niemand op je berichtje reageerd.
Ook ik maak me er schuldig aan,maar aan de andere kant heb ik het toch maar mooi weggeschreven en ik weet zeker dat iemand het wel gelezen heeft.
Ik lees hier namelijk alle berichten elke dag,dus reageren zou een kleine moeite moeten zijn.
Zoals je ziet ben ik mijn leven al aan het beteren.
Ook ik maak me er schuldig aan,maar aan de andere kant heb ik het toch maar mooi weggeschreven en ik weet zeker dat iemand het wel gelezen heeft.
Ik lees hier namelijk alle berichten elke dag,dus reageren zou een kleine moeite moeten zijn.
Zoals je ziet ben ik mijn leven al aan het beteren.
Jose je hoeft je niet te verontschuldigen hoor...
Vind het alleen heeeeeeeeeeeeeeel jammer dat er op andere leuke dingen uitbundiger wordt gereageerd.
Maar goed het is mijn ding en ik ben dr heel blij mee
Vind het alleen heeeeeeeeeeeeeeel jammer dat er op andere leuke dingen uitbundiger wordt gereageerd.
Maar goed het is mijn ding en ik ben dr heel blij mee
Gast- Gast
zo te lezen gaat het dus lekker z'n gangetje zoals we het al jaren doen en hoeft er niks veranderd te worden
pppfff dat scheelt een hoop
en gelukkig blijven we allemaal maar mensen met onze gebreken
ellen die vroeg het toevallig ook nog of ik het forum zou missen als het er niet meer was
en dan is mijn antwoord direct JA
het is altijd een soort van uitlaatklep
ik vind het heerlijk om mijn bezigheden hier neer te kladden
en soms heb ik een vraag en dan krijg ik allicht wel een antwoord van deze of gene
daarnaast zou ik jullie gewoon missen!!!
dus ik blijf nog wel een poosie
pppfff dat scheelt een hoop
en gelukkig blijven we allemaal maar mensen met onze gebreken
ellen die vroeg het toevallig ook nog of ik het forum zou missen als het er niet meer was
en dan is mijn antwoord direct JA
het is altijd een soort van uitlaatklep
ik vind het heerlijk om mijn bezigheden hier neer te kladden
en soms heb ik een vraag en dan krijg ik allicht wel een antwoord van deze of gene
daarnaast zou ik jullie gewoon missen!!!
dus ik blijf nog wel een poosie
Ik weet even niet wat ik moet zeggen ,maar 1 ding er wordt zeker niet altijd gereageerd op niet zo'n leuke dingen ook ik heb er net als Elsa vaak problemen mee.
De komende tijd zal ik zeker rustig zijn want het gaat niet goed ik ben er niet bij teveel medicijnen voor de pijn morfine en lyrica is geen pretje.
En Elsa het is geweldig dat jij het zo goed doet om met die medicijnen te stoppen.
Hopelijk tot snel met wat minder pijn
De komende tijd zal ik zeker rustig zijn want het gaat niet goed ik ben er niet bij teveel medicijnen voor de pijn morfine en lyrica is geen pretje.
En Elsa het is geweldig dat jij het zo goed doet om met die medicijnen te stoppen.
Hopelijk tot snel met wat minder pijn
Gast- Gast
Idd anja dank je wel.
Ik weet er alles van de lyrica... als t nou eens goed hielp... hoop dat t bij jou nog komt.
Sterkte
Ik weet er alles van de lyrica... als t nou eens goed hielp... hoop dat t bij jou nog komt.
Sterkte
Gast- Gast
sterkte anja.. soms heeft die zooi even tijd nodig voor het aanslaat he..
maar dan zien we je snel weer terug!
maar dan zien we je snel weer terug!
Ik moet toch even wat kwijt en ik hoop niet dat je boos op me wordt Anja.
Ik merk bijna eigenlijk alleen maar dat de berichten die je plaatst gaan over pijn,ellende, doktersbezoeken,medicijnen e.d. Dit is een forum met allemaal mensen die iets mankeren. Ik ben de laatste jaren ook alleen maar aan het kwakkelen dus ik vind het erg moeilijk om iedere keer als jij hier neer zet dat je zo,n pijn hebt en weer bij de dokter bent geweest moeilijk om hier op te reageren. Juist omdat ik ook iedere dag verrek van de pijn, moe ben en vaak het liefst de dekens een dag of wat over mn hoofd zou willen trekken. Als ik zelf niet in orde ben kan ik een ander daarin ook niet zo goed steunen dus ik kan ook niet altijd een reactie geven daarop. Sorry hiervoor en nogmaals, ik hoop niet dat je het als een aanval ziet of dat je boos er om wordt, maar vaak heb ik zoiets van..... wat moet ik er mee.
Ik merk bijna eigenlijk alleen maar dat de berichten die je plaatst gaan over pijn,ellende, doktersbezoeken,medicijnen e.d. Dit is een forum met allemaal mensen die iets mankeren. Ik ben de laatste jaren ook alleen maar aan het kwakkelen dus ik vind het erg moeilijk om iedere keer als jij hier neer zet dat je zo,n pijn hebt en weer bij de dokter bent geweest moeilijk om hier op te reageren. Juist omdat ik ook iedere dag verrek van de pijn, moe ben en vaak het liefst de dekens een dag of wat over mn hoofd zou willen trekken. Als ik zelf niet in orde ben kan ik een ander daarin ook niet zo goed steunen dus ik kan ook niet altijd een reactie geven daarop. Sorry hiervoor en nogmaals, ik hoop niet dat je het als een aanval ziet of dat je boos er om wordt, maar vaak heb ik zoiets van..... wat moet ik er mee.
Monica,dat vind ik nu eigelijk ook.
Niet dat ik het niet erg vind voor je Anja,maar toch klinkt er nooit eens iets positiefs in je berichten.
En dan weet je niet meer hoe je moet reageren of iets moet zeggen.
Daarom klik ik ook meestal snel weer weg
Niet dat ik het niet erg vind voor je Anja,maar toch klinkt er nooit eens iets positiefs in je berichten.
En dan weet je niet meer hoe je moet reageren of iets moet zeggen.
Daarom klik ik ook meestal snel weer weg
Weten jullie wat dit is mijn laatste bericht ik meld mij af, ik reageer ook op andere berichten misschien te weinig.
Ik dacht dat we ook onze problemen hier kwijt konden.
Maar ik zeur teveel volgens jullie dit doet mij pijn, ik meld ook leuke dingen maarja die zien jullie zeker niet meer.
Sorry hoor dat doet nog meer pijn maar klets in het vervolg maar onder jullie.
Nou voor iedereen veel succes en geluk in de toekomst maar ik kom echt niet meer.
Ik dacht dat we ook onze problemen hier kwijt konden.
Maar ik zeur teveel volgens jullie dit doet mij pijn, ik meld ook leuke dingen maarja die zien jullie zeker niet meer.
Sorry hoor dat doet nog meer pijn maar klets in het vervolg maar onder jullie.
Nou voor iedereen veel succes en geluk in de toekomst maar ik kom echt niet meer.
Gast- Gast
Ach anja je staat der nog
heb even gekeken
ben je gek weg lopen heb geen zin
monica bedoelt het niet zo
maar ik klaagt ook nu alleen maar
neemt toch ook niet de benen
wist niet dat je zo snel op je pik getrapt was
even goed lezen wat ze tikt
dan ziet je het toch weer anders
en zo niet wenst ik je het beste groetjes mien
heb even gekeken
ben je gek weg lopen heb geen zin
monica bedoelt het niet zo
maar ik klaagt ook nu alleen maar
neemt toch ook niet de benen
wist niet dat je zo snel op je pik getrapt was
even goed lezen wat ze tikt
dan ziet je het toch weer anders
en zo niet wenst ik je het beste groetjes mien
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Het is ook niet de bedoeling je weg te jagen Anja,je moet ook kunnen incaseren,dat heb je met een groep mensen.
Ik denk als je op een groot forum zou zitten je het helemaal niet uithoud.
En je heb idd ook wel eens leuke berichtjes,en dan dank ik ooh gezellig,maar toch eindig je altijd weer met iets negatiefs,en dat is dan zo jammer.
Dat maakt het dan weer dat je dat pfff gevoel krijg.
Zo werkt dat nu eenmaal.
Ik hoop dat je toch nog komt tikken,want je treft nu ook mensen die er wel op je reageren.
mij maakt het niet uit,voor mij ben je welkom hier.
En zo niet,het beste ermee.
Ik denk als je op een groot forum zou zitten je het helemaal niet uithoud.
En je heb idd ook wel eens leuke berichtjes,en dan dank ik ooh gezellig,maar toch eindig je altijd weer met iets negatiefs,en dat is dan zo jammer.
Dat maakt het dan weer dat je dat pfff gevoel krijg.
Zo werkt dat nu eenmaal.
Ik hoop dat je toch nog komt tikken,want je treft nu ook mensen die er wel op je reageren.
mij maakt het niet uit,voor mij ben je welkom hier.
En zo niet,het beste ermee.
Kijk dit bedoel ik nou...pppffff.....er wordt niet gereageerd zoals je zou willen en het is mis. Het is heel mijn bedoeling niet om je boos te maken. Maar als je hierdoor echt weg wilt dan is dat jou keuze. Een forum is er voor de gezelligheid maar ook om dingen neer te zetten die je graag kwijt wilt. Nu ga je dus weg om mijn mening, maar een ander heeft mss een heel andere mening als ik. Daartegen zeg je nu dus ook : ik ga. Voel je niet zo aangevallen, als je dan niet meer wilt reageren om ditgene wat ik heb neergezet en waar ik verder niets mee bedoel, alleen aangaf dat ik er niet altijd iets mee kan omdat we hier allemaal in de lappenmand zitten, reageer dan niet meer op mij als je dat niet meer wilt omdat ik volgens jou de boosdoener ben. Maar daarom hoef je de anderen toch niet gedag te zeggen. Jij zegt ook dat je het jammer vind dat niet altijd iedereen op je berichten reageerd, terwijl dat mi wel zo is, want iedereen reageert altijd als je neerzet dat het slecht met je gaat. Ik vind dit erg jammer en ook er kortzichtig maar ja, jouw keuze.Ik vind dit echt heel jammer Anja.
ik heb Anja even gevraagd om het te laten afkoelen/bezinken en dan over een poosje te kijken of ze er nog zin in heeft
iedereen heeft recht op zijn eigen mening
alleen is en blijft het erg moeilijk om gevoelens over te brengen
alhoewel het denk ik niet gaat om het goed over te brengen
maar meer hoe neemt de ontvanger het tot zich
en een goeie discussie die mag zeker op zijn tijd
als je juist niks gaat zeggen omdat.............dan loop je ook de boel te flessen
we zijn hier maar met een heel klein clubje en weten nu toch onderhand wel wat we aan elkaar hebben dacht ik zo
iedereen heeft recht op zijn eigen mening
alleen is en blijft het erg moeilijk om gevoelens over te brengen
alhoewel het denk ik niet gaat om het goed over te brengen
maar meer hoe neemt de ontvanger het tot zich
en een goeie discussie die mag zeker op zijn tijd
als je juist niks gaat zeggen omdat.............dan loop je ook de boel te flessen
we zijn hier maar met een heel klein clubje en weten nu toch onderhand wel wat we aan elkaar hebben dacht ik zo
Nee. Mien dat klopt niet er wordt ook niet op leuke dingen gereageerd maar ik dacht hier wel wat kwijt te kunnen zoals vroeger maar dat is niet meer zo.
En ook jij klaagt dat moet toch ook mogelijk zijn maar wordt jij er dan op aangevallen dat je alleen maar zeurt NEE nou dat wordt bij mij wel gedaan.
We heben allemaal onze problemen en ik lees en antwoord ook Monica's verhalen vooral bij een eitje.
Gisteren had ik een hele moeilijke dag ga het niet vertellen, en dan lees je hier en dan barst de om.
Ik blijf lid maar zal niet meer antwoorden als ik een reactie wil geven doe ik dat wel persoonlijk.
Voor allemaal veel goeds.
En ook jij klaagt dat moet toch ook mogelijk zijn maar wordt jij er dan op aangevallen dat je alleen maar zeurt NEE nou dat wordt bij mij wel gedaan.
We heben allemaal onze problemen en ik lees en antwoord ook Monica's verhalen vooral bij een eitje.
Gisteren had ik een hele moeilijke dag ga het niet vertellen, en dan lees je hier en dan barst de om.
Ik blijf lid maar zal niet meer antwoorden als ik een reactie wil geven doe ik dat wel persoonlijk.
Voor allemaal veel goeds.
Gast- Gast
Nou anja het zal nooit meer als vroeger worden
Toe waren der nog wel beetje meer als nu
ze hebben nu de hyfe ziekte tepakken daar wordt nu meer getikt als hier
nou daar begin ik hellemaal niet aan
nou je mag gerust weten dat ik van middag gezegt je
dat jij ondangs dat je niet lekker ben
Toch meer geniet als ikke
al is het alleen maar de optochten waar je heen gaat
mooie foto,s van gezien
de daagjes uit die je heb
nou mien noppie
lekker even naar duitsland even winkelen
Nou je mag gerust weten dat ik af en toe jaloers op je ben
Zo iets heb je bij ons niet in het gehucht waar ik woont
Wat dat betreft heb ik gelukkig wel heel veel steun uit de tellefoontjes die ik krijgt
Internet lesje maken en berg hulp der van
Maar het forum wat het geweest is zal het echt niet meer worden
Nou ik gelooft niet dat ze het als zeuren vind
ik heb monica van middag gebelt der over
Maar goed jij weet ook niet anja wat hier allemaal af speelt
gelooft niet dat ik getikt heb dat mij zoon het niet meer zag zitten om televen
nee dat hou je voor je zelf
gisteren ook gezegt tegen de huisarts
wat voor hulp krijgt je als je dip heb
nee neemt maar pilletje dan houden ze der eigen wel koest
dan zeuren wij niet
Maar een ding weet ik wel je moet der zelf uit zien tekomen we hebben allemaal een dag
we willen zo graag lekker met de kleintjes dollen
nee kijkt uit oma der hand
oma der rug nu weer oma der nek
een paar krome poten ja der is wel wat aan tedoen maar weet een ding ik ken der nu nog beetje op stappen maar als ze pennen in mij tenen zetten wat gebeurt der dan
kijkt dat is wat ik tezeuren heb maar wordt ik er wijzer van nee
maar we zijn allemaal mensen met een ziekte
anders gingen we dit hier niet neer tikken
de stomme praat die we met bertie hadden toen heb ik genoten
maar nu nee komt dat echt niet meer
petra heb mij ooit eens gezegt mien past op intenet is gemeen spul
klam je eigen niet tevast want als je denkt die raakt ik nooit meer kwijt heb je het mis
geeft alleen de naam letje
nachten uuren dagen waar is ze weg
niet iemand waar je dagelijk,s je koffie mee dronk met de cam aan
maar goed we krijgen der weer wat anders voor terug gelukkig
en zo leven we maar verder ieder op zijn eigen manier
Toe waren der nog wel beetje meer als nu
ze hebben nu de hyfe ziekte tepakken daar wordt nu meer getikt als hier
nou daar begin ik hellemaal niet aan
nou je mag gerust weten dat ik van middag gezegt je
dat jij ondangs dat je niet lekker ben
Toch meer geniet als ikke
al is het alleen maar de optochten waar je heen gaat
mooie foto,s van gezien
de daagjes uit die je heb
nou mien noppie
lekker even naar duitsland even winkelen
Nou je mag gerust weten dat ik af en toe jaloers op je ben
Zo iets heb je bij ons niet in het gehucht waar ik woont
Wat dat betreft heb ik gelukkig wel heel veel steun uit de tellefoontjes die ik krijgt
Internet lesje maken en berg hulp der van
Maar het forum wat het geweest is zal het echt niet meer worden
Nou ik gelooft niet dat ze het als zeuren vind
ik heb monica van middag gebelt der over
Maar goed jij weet ook niet anja wat hier allemaal af speelt
gelooft niet dat ik getikt heb dat mij zoon het niet meer zag zitten om televen
nee dat hou je voor je zelf
gisteren ook gezegt tegen de huisarts
wat voor hulp krijgt je als je dip heb
nee neemt maar pilletje dan houden ze der eigen wel koest
dan zeuren wij niet
Maar een ding weet ik wel je moet der zelf uit zien tekomen we hebben allemaal een dag
we willen zo graag lekker met de kleintjes dollen
nee kijkt uit oma der hand
oma der rug nu weer oma der nek
een paar krome poten ja der is wel wat aan tedoen maar weet een ding ik ken der nu nog beetje op stappen maar als ze pennen in mij tenen zetten wat gebeurt der dan
kijkt dat is wat ik tezeuren heb maar wordt ik er wijzer van nee
maar we zijn allemaal mensen met een ziekte
anders gingen we dit hier niet neer tikken
de stomme praat die we met bertie hadden toen heb ik genoten
maar nu nee komt dat echt niet meer
petra heb mij ooit eens gezegt mien past op intenet is gemeen spul
klam je eigen niet tevast want als je denkt die raakt ik nooit meer kwijt heb je het mis
geeft alleen de naam letje
nachten uuren dagen waar is ze weg
niet iemand waar je dagelijk,s je koffie mee dronk met de cam aan
maar goed we krijgen der weer wat anders voor terug gelukkig
en zo leven we maar verder ieder op zijn eigen manier
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
wat ik niet vaak doe...maar ik heb dit onderwerpje eens even laten bezinken.
normaal reageer ik direct en spontaan, deze keer wilde ik er eens over nadenken.
Ik denk..... dat we allemaal met onze eigen sores hier zitten...
allemaal met een lijf wat het niet goed doet en wat vaak om aandacht vraagt, maar ook andere dingen (mien liet een druppeltje vallen over haar zoon....)
we zijn allemaal natuurlijk met onszelf bezig, om te overleven, om het leven zo leuk mogelijk te houden onder de omstandigheden die er zijn enz....
MAAR we zijn er ook voor elkaar vind ik...
soms praten we wat langs elkaar heen omdat we in ons eigen wereldje zitten (tenminste.. zo is het voor mezelf......) en andere keren zijn we er echt voor elkaar....
1 ding is wel duidelijk vind ik..... we hebben allemaal een wattenhoofd..... en vergeten nogal eens dingen (zou dat de overeenkomst tussen ons allen zijn?? :-) )
daarom hoop ik... dat ieder die iets speciaals heeft.. het gewoon nog even meldt.. zodat we er aan denken..
de kalender kijk ik eigenlijk nooit op....
als iemand over zoveelweken iets belangrijks heeft.. dan ben ik dat over zoveelweken wel weer vergeten... dus ik zou zeggen.. gewoon... als je het belangrijk vindt.. op de dag zelf of zo nog even melden....
ik kan bv. niet ieders ziekenhuis/artsbezoek onthouden maar ben wel degelijk geinteresseerd in het resultaat.....
het is dus niet altijd een niet willen reageren maar ook gewoon effe niet meer weten....
Dan is er natuurlijk nog de discussie over het "negatief" en "positief" met dingen omgaan.
Weet je.... ieder is zoals ie is....
Maar je maakt het jezelf soms heel moeilijk als je een tijdje in het negatieve zit...
Ik probeer altijd positief te zijn, maar... natuurlijk zit ik ook wel eens aan de verkeerde kant........ IK heb daar zelf het meeste last van....
Ik trek me dan in mezelf terug.. een ander moet het juist van zich afpraten.....
ik denk niet eens om een reactie maar gewoon ook even om het kwijt te zijn.
het hoofditem hier was..... wat verwacht je van het forum....
en mijn antwoord was.. niets..... ik verwacht dus ook niet ALTIJD rea op mijn posts.....
natuurlijk is het leuk, maar we zijn allemaal kneuzen met onze eigen sores... die soms effe belangrijker zijn als de sores van een ander....
We zijn maar een klein cluppie... maar ik mag hopen dat we niet het enige zijn in ieders leven.. dan zou je leventje wel heel klein zijn..
Ik mag echt hopen dat ieder ook andere uitlaatkleppen heeft en kan gebruiken.
Je zou TE afhankelijk zijn denk ik als je alleen afhankelijk bent van 1 forum.
Tjonge zeg ... op de vroege morgen....
normaal reageer ik direct en spontaan, deze keer wilde ik er eens over nadenken.
Ik denk..... dat we allemaal met onze eigen sores hier zitten...
allemaal met een lijf wat het niet goed doet en wat vaak om aandacht vraagt, maar ook andere dingen (mien liet een druppeltje vallen over haar zoon....)
we zijn allemaal natuurlijk met onszelf bezig, om te overleven, om het leven zo leuk mogelijk te houden onder de omstandigheden die er zijn enz....
MAAR we zijn er ook voor elkaar vind ik...
soms praten we wat langs elkaar heen omdat we in ons eigen wereldje zitten (tenminste.. zo is het voor mezelf......) en andere keren zijn we er echt voor elkaar....
1 ding is wel duidelijk vind ik..... we hebben allemaal een wattenhoofd..... en vergeten nogal eens dingen (zou dat de overeenkomst tussen ons allen zijn?? :-) )
daarom hoop ik... dat ieder die iets speciaals heeft.. het gewoon nog even meldt.. zodat we er aan denken..
de kalender kijk ik eigenlijk nooit op....
als iemand over zoveelweken iets belangrijks heeft.. dan ben ik dat over zoveelweken wel weer vergeten... dus ik zou zeggen.. gewoon... als je het belangrijk vindt.. op de dag zelf of zo nog even melden....
ik kan bv. niet ieders ziekenhuis/artsbezoek onthouden maar ben wel degelijk geinteresseerd in het resultaat.....
het is dus niet altijd een niet willen reageren maar ook gewoon effe niet meer weten....
Dan is er natuurlijk nog de discussie over het "negatief" en "positief" met dingen omgaan.
Weet je.... ieder is zoals ie is....
Maar je maakt het jezelf soms heel moeilijk als je een tijdje in het negatieve zit...
Ik probeer altijd positief te zijn, maar... natuurlijk zit ik ook wel eens aan de verkeerde kant........ IK heb daar zelf het meeste last van....
Ik trek me dan in mezelf terug.. een ander moet het juist van zich afpraten.....
ik denk niet eens om een reactie maar gewoon ook even om het kwijt te zijn.
het hoofditem hier was..... wat verwacht je van het forum....
en mijn antwoord was.. niets..... ik verwacht dus ook niet ALTIJD rea op mijn posts.....
natuurlijk is het leuk, maar we zijn allemaal kneuzen met onze eigen sores... die soms effe belangrijker zijn als de sores van een ander....
We zijn maar een klein cluppie... maar ik mag hopen dat we niet het enige zijn in ieders leven.. dan zou je leventje wel heel klein zijn..
Ik mag echt hopen dat ieder ook andere uitlaatkleppen heeft en kan gebruiken.
Je zou TE afhankelijk zijn denk ik als je alleen afhankelijk bent van 1 forum.
Tjonge zeg ... op de vroege morgen....
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: