vakantie tijd
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
vakantie tijd
Ja de vakantie komt eraan.
Wat doen jullie dit jaar....
Wim krijgt 28 juni al vakantie, gelijk met de lagere school hier.
Wij gaan waarschijnlijk 10 km verder op op de camping staan waar we al jaren komen.
Dit keer uit proberen hoe bas het vind in de vouwwagen. En dan een weekje of zo, t ligt ook aan t weer.
Boot mee en gaan.............
Een vriedin van patrick wordt begin juli in t hofpoort in woerden geopereerd ( voet rechtzetten ).
Als zij daar naar toe gaat kan patrick mee rijden en dan verblijft hij een paar dagen bij oudklasgenoten.
Mag dat meisje weer naar huis dan komt hij weer naar t noorden toe.
Mark zijn vriendin wilde mark mee naar frankrijk maar wij ( wim en ik en haar ouders ) vinden dat ze elkaar te kort kennen om drie weken bij elkaar te zijn.... Ver van huis, voor als t mis gaat.
Dus blijft hij thuis.
Gaat met vrienden leuke dingen doen en hij komt ook bij ons eten en varen.
Mischien ook wel slapen...
Maar hij wil dus ook met zijn meisje die dan in frankrijk zit kunnen msnen met camp...
Wat doen jullie dit jaar....
Wim krijgt 28 juni al vakantie, gelijk met de lagere school hier.
Wij gaan waarschijnlijk 10 km verder op op de camping staan waar we al jaren komen.
Dit keer uit proberen hoe bas het vind in de vouwwagen. En dan een weekje of zo, t ligt ook aan t weer.
Boot mee en gaan.............
Een vriedin van patrick wordt begin juli in t hofpoort in woerden geopereerd ( voet rechtzetten ).
Als zij daar naar toe gaat kan patrick mee rijden en dan verblijft hij een paar dagen bij oudklasgenoten.
Mag dat meisje weer naar huis dan komt hij weer naar t noorden toe.
Mark zijn vriendin wilde mark mee naar frankrijk maar wij ( wim en ik en haar ouders ) vinden dat ze elkaar te kort kennen om drie weken bij elkaar te zijn.... Ver van huis, voor als t mis gaat.
Dus blijft hij thuis.
Gaat met vrienden leuke dingen doen en hij komt ook bij ons eten en varen.
Mischien ook wel slapen...
Maar hij wil dus ook met zijn meisje die dan in frankrijk zit kunnen msnen met camp...
Gast- Gast
Re: vakantie tijd
ja Elsa kleintjes worden groot
wel lachuh he je kan het bijna lopen naar de camping
je komt vast niet in de file terecht
wij hebben geen plannen
waarschijnlijk pas ergens in september vakantie
we zien nog wel waar we zin in hebben
wel lachuh he je kan het bijna lopen naar de camping
je komt vast niet in de file terecht
wij hebben geen plannen
waarschijnlijk pas ergens in september vakantie
we zien nog wel waar we zin in hebben
Dus jullie vakantie staat nog niet echt vast....
Ja wij hebben dr jaren heerlijk gestaan en vinden het wel een goede plek om het met bas uit te proberen in de vouwwagen.
Op de boot gaat al prima.
En mocht het helemaal niet gaan, wat mij sterk lijkt maar goed dan kan ik altijd nog thuis slapen.
Enne files hier in friesland laat me niet lachen.
Ja wij hebben dr jaren heerlijk gestaan en vinden het wel een goede plek om het met bas uit te proberen in de vouwwagen.
Op de boot gaat al prima.
En mocht het helemaal niet gaan, wat mij sterk lijkt maar goed dan kan ik altijd nog thuis slapen.
Enne files hier in friesland laat me niet lachen.
Gast- Gast
heerlijke plannen elsa.
ik zit ook vol met plannen.. daggies weg.. ik heb de eerste 3 weken van augustus vrij maar moet nog een beetje kijken hoe of wat...
honden moeten wel mee kunnen natuurlijk en dat maakt het wat moeilijker.
ik wil in ieder geval een dagje naar mijn pleegzussie in friesland.. ik meen bolsward.
maar ligt er aan of ze dan thuis is, in ziekenhuis of in revacentrum dus ik maak nog maar geen plannen.
en verder gewoon wat de dag brengt noem ik het.
ik denk ook wel wat naar ons huisje in belgie.. daar kunnen de honden lekker vrij rondlopen.
ik zit ook vol met plannen.. daggies weg.. ik heb de eerste 3 weken van augustus vrij maar moet nog een beetje kijken hoe of wat...
honden moeten wel mee kunnen natuurlijk en dat maakt het wat moeilijker.
ik wil in ieder geval een dagje naar mijn pleegzussie in friesland.. ik meen bolsward.
maar ligt er aan of ze dan thuis is, in ziekenhuis of in revacentrum dus ik maak nog maar geen plannen.
en verder gewoon wat de dag brengt noem ik het.
ik denk ook wel wat naar ons huisje in belgie.. daar kunnen de honden lekker vrij rondlopen.
Liesje woont ze in bolsward...... dat is 4 km van hier.
Doe daar altijd boodschappen...
Nou ik hoor of ze je wel verschijnen tzt
Doe daar altijd boodschappen...
Nou ik hoor of ze je wel verschijnen tzt
Gast- Gast
Wij begin augustus midweekje Frankrijk met de 4 kids en kleinkid.
En verder geen plannen, we hebben net de voortuin er opnieuw ingelegd, verleden jaar oktober nieuwe keuken, willen de trap nog doen en mn oogjes, dus de centjes zijn dan op.
Leuk Elsa, kun je de post ophalen en zelf je plantjes doen Jullie hebben gelijk, als je daar al een tijdje komt en het bevalt, waarom dan niet. Het gaat er toch m dat je er lekker uit bent en niet waar je bent.
En verder geen plannen, we hebben net de voortuin er opnieuw ingelegd, verleden jaar oktober nieuwe keuken, willen de trap nog doen en mn oogjes, dus de centjes zijn dan op.
Leuk Elsa, kun je de post ophalen en zelf je plantjes doen Jullie hebben gelijk, als je daar al een tijdje komt en het bevalt, waarom dan niet. Het gaat er toch m dat je er lekker uit bent en niet waar je bent.
Hier ook geen vakantie Wiel heeft pas in september vrij maarja we moeten een nieuwe verwarmingsketel en dat gaat echt voor.
Gast- Gast
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: