gelukkig en gezond 2009
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
gelukkig en gezond 2009
hebben jullie het allemaal weer doorstaan?
en de diertjes?
monster heeft het hier geweldig goed gedaan.... ratje is nooit een probleem maar grumpy is helemaal van de kaart
gisteren al durfde ie steeds niet naar buiten maar vanmorgen ook niet.. als ik maar richting keuken loop keert ie om... hij gaat echt niet mee.. .dus zo maar proberen of ie wel mee naar het bos wil.
hij is echt helemaal de weg kwijt.
zielig om te zien
maar voor jullie allemaal de beste wensen natuurlijk!
Re: gelukkig en gezond 2009
De beste wensen allemaal,dat het maar een gezond 2009 wordt voor iedereen.
Marlies de beesten hebben het altijd zwaar he,gelukkig is het weer over nu.
Mijn dove oude kat heeft er weinig last van,en slaapt door al het vuurwerkgeweld heen.
De vogels hebben er ook niet zo`n last van af en toe schrikken ze op maar mag geen naam hebben.
Marlies de beesten hebben het altijd zwaar he,gelukkig is het weer over nu.
Mijn dove oude kat heeft er weinig last van,en slaapt door al het vuurwerkgeweld heen.
De vogels hebben er ook niet zo`n last van af en toe schrikken ze op maar mag geen naam hebben.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
De beste wensen voor jullie allemaal.
Bas is gister heel goed gegaan, had de radio overdag lekker aan en hoorde er dus niet veel van.
Toen ik gister naar t park was en ook bij de jongens ging kijken die aan t schaatsen waren en ik weer terug wilde gaan begonnen ze op de hoek met carbiet schieten.
tja moest er toch langs.
Bas wilde eerst al niet mee omdat hij bij de jongens op t ijs wilde blijven en toen langs dat schieten...
Heb hem een stuk gedragen en in de wijk ging het verder prima.
Wij zijn in de tent in de straat nog ff nieuwjaar wezen wensen aan buren en toen bleef bas voor t raam naar buiten zitten kijken.
Patrick keek af en toe naar hem maar verder prima verlopen
Bas is gister heel goed gegaan, had de radio overdag lekker aan en hoorde er dus niet veel van.
Toen ik gister naar t park was en ook bij de jongens ging kijken die aan t schaatsen waren en ik weer terug wilde gaan begonnen ze op de hoek met carbiet schieten.
tja moest er toch langs.
Bas wilde eerst al niet mee omdat hij bij de jongens op t ijs wilde blijven en toen langs dat schieten...
Heb hem een stuk gedragen en in de wijk ging het verder prima.
Wij zijn in de tent in de straat nog ff nieuwjaar wezen wensen aan buren en toen bleef bas voor t raam naar buiten zitten kijken.
Patrick keek af en toe naar hem maar verder prima verlopen
Gast- Gast
zo de eerste wandeling zit er weer op. wat waren ze blij dat het stil was in het bos.. ze moesten echt even hun opgekropte energie kwijtraken.!
nog ongeluk gebeurd pal voor mijn huis... dronken lor tegen lantaarnpaal duss 112 gebeld en eerste opvang geboden samen met een verzorgende die net aan haar route begon en langskwam
en die man wilde maar starten en doorrijden...
dus zij zegt.... als jij nou praat methem pak ik via de meerijderskant zijn sleutels uit het contact.
slim van haar.
we vonden het op zich best een beetje eng want je weet niet wat iemand in shock doet,... en ook niet wat een dronken lor doet.... maar behalve dat ie erg in de war was deed ie gelukkig geen enge dingen.
hulpverlening was er snel bij.
was net wisseling van dienst geweest dus deze ploeg was lekker fris en was er klaar voor!
Gelukkig leek het verder allemaal mee te vallen.
nu maar eens kijken wat we van de dag gaan maken.
heb niet veel uurtjes geslapen dus ik moet wel nog wat inhalen.
en jullie?
nog ongeluk gebeurd pal voor mijn huis... dronken lor tegen lantaarnpaal duss 112 gebeld en eerste opvang geboden samen met een verzorgende die net aan haar route begon en langskwam
en die man wilde maar starten en doorrijden...
dus zij zegt.... als jij nou praat methem pak ik via de meerijderskant zijn sleutels uit het contact.
slim van haar.
we vonden het op zich best een beetje eng want je weet niet wat iemand in shock doet,... en ook niet wat een dronken lor doet.... maar behalve dat ie erg in de war was deed ie gelukkig geen enge dingen.
hulpverlening was er snel bij.
was net wisseling van dienst geweest dus deze ploeg was lekker fris en was er klaar voor!
Gelukkig leek het verder allemaal mee te vallen.
nu maar eens kijken wat we van de dag gaan maken.
heb niet veel uurtjes geslapen dus ik moet wel nog wat inhalen.
en jullie?
hahaha die marlies begingt al lekker knallend het nieuwe jaar
heeft die man toch een mazzel dat het voor jouw deur is gebeurd!!
prachtige foto marlies heb je die gisternacht gemaakt??
zo te lezen was Bas dus niet echt bang voor het vuurwerk
zetten ze bij jullie een speciale oudejaarstent op elsa?
en Jose hoe waren de oliebollen en appelflappen
Uiteraard jullie ook de allerbeste wensen voor dit jaar
eind van het jaar zullen we weten wat het dit jaar allemaal heeft gebracht
ik heb geen zwaarmoedige gedachtens zo van we krijgen het allemaal zo zwaar.......nee ik heb meer zoiets van we zien het allemaal wel hoor ik ga lekker mijn gangetje verder waar ik was gebleven
hier was vooral Baika het ergst we hadden al valium van de dierenarts en ik moet zeggen in verhouding met vorig jaar waren ze een soort van rustig de tabletjes hebben absoluut geholpen
en net als bij jou waren ze vanmorgen zo blij dat het stil was
paul is extra lang met ze naar buiten geweest
wij gaan zo de hort op we gaan onze ronde doen en hopen eind van de dag de schoenen uit te schoppen en heerlijk onderuit
we hebben ook wel wat slapie in te halen het was een uurtje of 2 vannacht en dat zijn we niet echt meer gewend
maar daarentegen was het beregezellig we hebben ruim 2 uur aan tafel gezeten we hadden chinees fondue
daarna ff gesjoeld en voor jet weet is het al 12 uur
heeft die man toch een mazzel dat het voor jouw deur is gebeurd!!
prachtige foto marlies heb je die gisternacht gemaakt??
zo te lezen was Bas dus niet echt bang voor het vuurwerk
zetten ze bij jullie een speciale oudejaarstent op elsa?
en Jose hoe waren de oliebollen en appelflappen
Uiteraard jullie ook de allerbeste wensen voor dit jaar
eind van het jaar zullen we weten wat het dit jaar allemaal heeft gebracht
ik heb geen zwaarmoedige gedachtens zo van we krijgen het allemaal zo zwaar.......nee ik heb meer zoiets van we zien het allemaal wel hoor ik ga lekker mijn gangetje verder waar ik was gebleven
hier was vooral Baika het ergst we hadden al valium van de dierenarts en ik moet zeggen in verhouding met vorig jaar waren ze een soort van rustig de tabletjes hebben absoluut geholpen
en net als bij jou waren ze vanmorgen zo blij dat het stil was
paul is extra lang met ze naar buiten geweest
wij gaan zo de hort op we gaan onze ronde doen en hopen eind van de dag de schoenen uit te schoppen en heerlijk onderuit
we hebben ook wel wat slapie in te halen het was een uurtje of 2 vannacht en dat zijn we niet echt meer gewend
maar daarentegen was het beregezellig we hebben ruim 2 uur aan tafel gezeten we hadden chinees fondue
daarna ff gesjoeld en voor jet weet is het al 12 uur
Ook vanuit het besneewde limburg alle beste wensen.
Hier is het rustig geweest de katten binnen gehouden de hele dag en nacht zaten om 12 uur met hun drieen achter de bank.
We zijn nog even naar buiten geweest en lagen om 0.30 uur al in bed.
Hier is het rustig geweest de katten binnen gehouden de hele dag en nacht zaten om 12 uur met hun drieen achter de bank.
We zijn nog even naar buiten geweest en lagen om 0.30 uur al in bed.
Gast- Gast
bessneeuwd??????????????????????????
een witte jaarwisseling bij jullie....? dat kan alleen maar goeds brengen!
iedereen een gezellige nieuwjaarsdag gewenst
een witte jaarwisseling bij jullie....? dat kan alleen maar goeds brengen!
iedereen een gezellige nieuwjaarsdag gewenst
Ja klopt helemaal.
Ze zetten hier altijd een tent op.. over 4 parkeerplaatsen.
Kachel erin, bankjes erin. Erg gezellig alleen zat er toen wij weg gingen nog niemand in want ze hadden buiten een grote ijzeren ton met vuurtje en dat was lekker warm.
Hier is het dooiende, t ijs is nu al van mijn auto. Die schaatster uit woerden is nog steeds niet gevonden... hij woont bij mijn zus in de wijk. Ging alleen op pad de rimboe in....
Ze zetten hier altijd een tent op.. over 4 parkeerplaatsen.
Kachel erin, bankjes erin. Erg gezellig alleen zat er toen wij weg gingen nog niemand in want ze hadden buiten een grote ijzeren ton met vuurtje en dat was lekker warm.
Hier is het dooiende, t ijs is nu al van mijn auto. Die schaatster uit woerden is nog steeds niet gevonden... hij woont bij mijn zus in de wijk. Ging alleen op pad de rimboe in....
Gast- Gast
Het begon vanmorgen pas te sneeuwen het leek net of er met poedersuiker was gestrooid.
Nu is weer alles weg dadelijk komt Ilonka met Tim haar vriend straks lekker wat bij de chinees halen koken doe ik nooit op 1 januari.
Leuk Elsa dat bij jullie in de buurt zo met elkaar gefeest wordt.
En Marlies ga je nog wat leuks doen?
Nu is weer alles weg dadelijk komt Ilonka met Tim haar vriend straks lekker wat bij de chinees halen koken doe ik nooit op 1 januari.
Leuk Elsa dat bij jullie in de buurt zo met elkaar gefeest wordt.
En Marlies ga je nog wat leuks doen?
Gast- Gast
ja moest gelijk aan je denken elsa... schaatser uit woerden.. friesland...
ze waarschuwen ook heel erg dat je niet alleen op stap moet gaan he
ik wilde gisteren even het ijs op maar er was nog niemand zo vroeg.. dus ik heb niet eens aan het randje op het ijs gestaan... denkende aan dit soort berichten.
ik vind het altijd maar eng dat soort verhalen.
ze waarschuwen ook heel erg dat je niet alleen op stap moet gaan he
ik wilde gisteren even het ijs op maar er was nog niemand zo vroeg.. dus ik heb niet eens aan het randje op het ijs gestaan... denkende aan dit soort berichten.
ik vind het altijd maar eng dat soort verhalen.
Hij is door zijn eigen schaatsvrienden gevonden, lag onder t ijs.
Ze waarschuwden niet voor niets dat men niet alleen de polder in moest gaan...
Ze waarschuwden niet voor niets dat men niet alleen de polder in moest gaan...
Gast- Gast
Ik hoorde het Elsa,triest en tegelijk een beetje dom om zoiets te doen.
Maarja dat is oor de man te laat.
Petra,de flappen en oliebollen waren heerlijk,maar we hadden er weer veel te veel.
Maarja dat is oor de man te laat.
Petra,de flappen en oliebollen waren heerlijk,maar we hadden er weer veel te veel.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
nou ergens... dat je alleen gaat.. kan ik me nog wel voorstellen.... als je niemand hebt die meegaat.... die schaatskoorts schijnt heel erg te zijn.... gelukkig heb ik er nooit last van gehad
hahhahah
maar ik zou nooit alleen schaatsen waar niemand schaatst of waar het heel rustig is.
maar ja... je denkt altijd dat het jou niet zal overkomen natuurlijk......
het lijkt me een hele erge dood.... en ook een shock om iemand zo te vinden.
brrrrrrrrrrrrr
zo het gewone leventje kan weer beginnen...
grumpy wil nog steeds niet de tuin in ... hoe nodig ie ook moet.... het is heeeeel eng in de tuin.....?
hahhahah
maar ik zou nooit alleen schaatsen waar niemand schaatst of waar het heel rustig is.
maar ja... je denkt altijd dat het jou niet zal overkomen natuurlijk......
het lijkt me een hele erge dood.... en ook een shock om iemand zo te vinden.
brrrrrrrrrrrrr
zo het gewone leventje kan weer beginnen...
grumpy wil nog steeds niet de tuin in ... hoe nodig ie ook moet.... het is heeeeel eng in de tuin.....?
Ja hij is dus door zijn eigen vrienden gevonden, ze gingen een route rijden die ze vaker met hem hadden gereden. Hij lag ook heel kort langs de kant.. is ongelukkig gevallen vermoeden ze..
Hij had al heel wat jaren in friesland geschaatst, ook twee elfstedentochten.
Is leraar op scholen in gouda.
Fijn begin voor t nieuwe jaar voor familie/vrienden/collega's ect.
Mijn zwager schaatst dus ook nog volop in de buurt van woerden...
Nuchtere vent ... ach zei hij met zijn allen achter elkaar... in de midden blijven schaatsen... niet stoppen in t midden.... doorrijden dan gebeurd er niks.
Nou mijn zus houdt dr hart vast. Hij gaat dan wel niet alleen maar toch ....
Hij had al heel wat jaren in friesland geschaatst, ook twee elfstedentochten.
Is leraar op scholen in gouda.
Fijn begin voor t nieuwe jaar voor familie/vrienden/collega's ect.
Mijn zwager schaatst dus ook nog volop in de buurt van woerden...
Nuchtere vent ... ach zei hij met zijn allen achter elkaar... in de midden blijven schaatsen... niet stoppen in t midden.... doorrijden dan gebeurd er niks.
Nou mijn zus houdt dr hart vast. Hij gaat dan wel niet alleen maar toch ....
Gast- Gast
ja jeetje ik vond het wel erg hoor
maar idd beetje eigenwijs wel om er alleen op uit te gaan
marlies de vraag is niet door gekomen blijkbaar
is de foto van het vuurwerk 's nachts?
Jose wij hadden ook veels te veel ik heb zeker een emmer gestort
ik vind 1 dag oliebollen wel genoeg hoe lekker ik ze ook vond ze zetten net ff teveel aan
vanmorgen wezen werken er was nogal wat werk omdat ik woensdag niet was geweest
vanmiddag allerlei klusjes gedaan en een nieuwe pc wezen bestellen samen met paul want mijn pc heeft net als die van elsa rare kuren en we denken dat hij eerdaags zecht doe het zelf maar we kunnen hem dinsdag halen dus hij moet het nog ff volhouden hoor!!
maar idd beetje eigenwijs wel om er alleen op uit te gaan
marlies de vraag is niet door gekomen blijkbaar
is de foto van het vuurwerk 's nachts?
Jose wij hadden ook veels te veel ik heb zeker een emmer gestort
ik vind 1 dag oliebollen wel genoeg hoe lekker ik ze ook vond ze zetten net ff teveel aan
vanmorgen wezen werken er was nogal wat werk omdat ik woensdag niet was geweest
vanmiddag allerlei klusjes gedaan en een nieuwe pc wezen bestellen samen met paul want mijn pc heeft net als die van elsa rare kuren en we denken dat hij eerdaags zecht doe het zelf maar we kunnen hem dinsdag halen dus hij moet het nog ff volhouden hoor!!
Nou ff over mijn pc he.. die andere....
Mark heeft via via een moederbord geregeld dus HIJ DOET T WEER.
Mark houdt hem nu boven als extra server...
Wat t allemaal inhoud mag joost weten...
Maar goed ik heb nu een supersnelle
Mark heeft via via een moederbord geregeld dus HIJ DOET T WEER.
Mark houdt hem nu boven als extra server...
Wat t allemaal inhoud mag joost weten...
Maar goed ik heb nu een supersnelle
Gast- Gast
oeps sorry petje.. nee niet aangekomen je vraasg.. nu wel
is de eerste vuurwerkfoto die ik maakte.... 23.59 uur
dus 1 min. voor de jaarwisseling
ik heb er niet veel kunnen maken door de stresshondjes die ik heb.. kon niet naar buiten en uit hett dakraam moet je maar afwachten wanneer er wat voor je lens komt
ohhh ook al een nieuwe pc... altijd leuk als alles het weer goed doet he... beetje sneller, beeetje beter....
is de eerste vuurwerkfoto die ik maakte.... 23.59 uur
dus 1 min. voor de jaarwisseling
ik heb er niet veel kunnen maken door de stresshondjes die ik heb.. kon niet naar buiten en uit hett dakraam moet je maar afwachten wanneer er wat voor je lens komt
ohhh ook al een nieuwe pc... altijd leuk als alles het weer goed doet he... beetje sneller, beeetje beter....
tsja deze is een jaartje of 6 a 7 en heel intensief gebruikt
volgens paul ben ik wel toe aan een wat nieuwere en dan idd wat sneller
we hebben niet gekozen voor de snelste of de beste we hebben een lijstje gemaakt van wat we graag willen en wat het mag kosten
je foto is wel hartstikke goed gelukt als je hem vanuit je dakraampje heb moeten nemen
hier wilde paul foto's nemen maar is er niet aan toe gekomen het statief stond klaar maar .................
paul gaat de mijne ook proberen nog op te knappen elsa
dus helemaal leeg en dan zelf weer opbouwen
ach ja het moet je hobby maar zijn he
kan die lekker oefenen voor zijn werk
paul heeft vanmorgen de schaatsen weggebracht om te slijpen en mijn schaatsen (die waren van mijn moeder) te laten maken er moet een nieuw schroefje in de schoen-zool
morgen gaan we naar mijn tweelingbroer die woont aan de Breevaart heeft een eigen stijger, z'n vrouwtje nodigde ons uit zij zorgt dan voor de erwtensoep
nu maar hopen dat het morgen niet te hard dooit
ik ben nu mijn pc aan het opschonen-kopieren-backuppen zodat die dinsdag uit kan en over gezet kan worden op de nieuwe
pas dan zie je wat een zooi je kan verzamelen haha
volgens paul ben ik wel toe aan een wat nieuwere en dan idd wat sneller
we hebben niet gekozen voor de snelste of de beste we hebben een lijstje gemaakt van wat we graag willen en wat het mag kosten
je foto is wel hartstikke goed gelukt als je hem vanuit je dakraampje heb moeten nemen
hier wilde paul foto's nemen maar is er niet aan toe gekomen het statief stond klaar maar .................
paul gaat de mijne ook proberen nog op te knappen elsa
dus helemaal leeg en dan zelf weer opbouwen
ach ja het moet je hobby maar zijn he
kan die lekker oefenen voor zijn werk
paul heeft vanmorgen de schaatsen weggebracht om te slijpen en mijn schaatsen (die waren van mijn moeder) te laten maken er moet een nieuw schroefje in de schoen-zool
morgen gaan we naar mijn tweelingbroer die woont aan de Breevaart heeft een eigen stijger, z'n vrouwtje nodigde ons uit zij zorgt dan voor de erwtensoep
nu maar hopen dat het morgen niet te hard dooit
ik ben nu mijn pc aan het opschonen-kopieren-backuppen zodat die dinsdag uit kan en over gezet kan worden op de nieuwe
pas dan zie je wat een zooi je kan verzamelen haha
ja een hele klus maar wel leuk natuurlijk.. je gaat naar wat nieuws!
altijd leuk!
poeh.... jij schaatsen???? knap hoor!
ik durf al bijna niet over het ijs te lopen laat staan te schaatsen!
hahahah
altijd leuk!
poeh.... jij schaatsen???? knap hoor!
ik durf al bijna niet over het ijs te lopen laat staan te schaatsen!
hahahah
tsja durven is een groot woord haha
ik ben zelf niet zo'n held wat betreft de dikte van het ijs als het kraakt of ik zie water ben ik weg maar het schaatsen zelf vind ik wel leuk alleen mijn voeten zijn de laatste tijd zo koud dat ik het gevoel in mijn tenen kwijt raak en op het ijs zal dit nog sneller gebeuren denk ik dus voor hoe lang de ijspret zal zijn weet ik niet en de nareactie ach ja dat moeten we er dan maar voor over hebben want wie weet hoelang het weer duurt voor we er op mogen/kunnen
alleen is het een beetje de vraag voor vandaag want het vriest niet..................
ik blijf positief........... we gaan vanmiddag schaatsen!!!!
ik ben zelf niet zo'n held wat betreft de dikte van het ijs als het kraakt of ik zie water ben ik weg maar het schaatsen zelf vind ik wel leuk alleen mijn voeten zijn de laatste tijd zo koud dat ik het gevoel in mijn tenen kwijt raak en op het ijs zal dit nog sneller gebeuren denk ik dus voor hoe lang de ijspret zal zijn weet ik niet en de nareactie ach ja dat moeten we er dan maar voor over hebben want wie weet hoelang het weer duurt voor we er op mogen/kunnen
alleen is het een beetje de vraag voor vandaag want het vriest niet..................
ik blijf positief........... we gaan vanmiddag schaatsen!!!!
hier dooit het flink
was vanmorgen toen ik het bos in ging al +2
was ook niemand op het meertje.... langs de rand volgens mij of zo dun of echt water.
pas je echt op petje?
en is paultje nu per 1 jan. bij zijn nieuwe baan begonnen?
is dat via een groot bedrijf en moet ie dan naar allemaal klanten om de boel in orde te brengen?
zeker lekkerdere werktijden en wat meer in de porto?
was vanmorgen toen ik het bos in ging al +2
was ook niemand op het meertje.... langs de rand volgens mij of zo dun of echt water.
pas je echt op petje?
en is paultje nu per 1 jan. bij zijn nieuwe baan begonnen?
is dat via een groot bedrijf en moet ie dan naar allemaal klanten om de boel in orde te brengen?
zeker lekkerdere werktijden en wat meer in de porto?
Hier heeft het al niet eens meer gevroren afgelopen nacht. Gister middag al regen en nu ook.
Hier waren gister ook al geen schaatsters meer...
Hier waren gister ook al geen schaatsters meer...
Gast- Gast
Hier vriest het nog steeds en de sneeuw ligt al dagen te wachten op nieuwe.
Jammer dat het bij jullie niet meer vriest maar volgende week zou het wel weer gaan vriezen.
Maandag bij jullie weer een gewone werkweek?
Wiel gaat donderdag weer werken na 4 weken vrij.
Jammer dat het bij jullie niet meer vriest maar volgende week zou het wel weer gaan vriezen.
Maandag bij jullie weer een gewone werkweek?
Wiel gaat donderdag weer werken na 4 weken vrij.
Gast- Gast
het dooide idd wel maar we hebben geschaatst
zie fotohoekje als bewijs
heb nog een paar leuke maar helaas.........
we zouden met de hele club schaatsen en wat denk je
alleen de rabouwtjes hebben geschaatst de rest had allemaal smoesjes
maar het was erg gezellig
we hebben kluwijn gedronken er was warme choco en we hebben erwrtensoep gegeten
ze hebben een soort van aanbouw-terras helemaal overdekt daar kacheltjes in
en het is net of je buiten zit (zit je ook wel hahah)
het was wel beetje eng want soms kraakte het en dan gaven Ellen en ik weer een gil
en helaas Ellen die dacht een kunstje te doen en toen ging ze languit voorover en tsja die was ff echt nat maar alsof ze er op was voorbedacht want ze had mooie een droge broek bij zich
Barend die was niet bang die vloog over het ijs niet te geloven kan wel merken dat die nog een stukkie jonger is
paul gaat bij een behoorlijk groot bedrijf werken
ze bezitten 3 panden en over die 3 panden gaat hij werken het ligt eraan bij welke pc hij nodig is ze liggen alle 3 op hetzelfde terrein zo'n industrieterrein bij de een kan hij zo overlopen en bij de ander moet hij ff fietsen
hij gaat nog niet echt veel meer verdienen omdat hij geen diploma's heeft en geen werkervaring maar hier kan hij dan wel in groeien
morgen gaat hij voor het eerst beginnen heeeeeel spannend
Anja geniet nog maar even van je mannetje dat zal wel weer even wennen worden als je alleen achter blijft
zie fotohoekje als bewijs
heb nog een paar leuke maar helaas.........
we zouden met de hele club schaatsen en wat denk je
alleen de rabouwtjes hebben geschaatst de rest had allemaal smoesjes
maar het was erg gezellig
we hebben kluwijn gedronken er was warme choco en we hebben erwrtensoep gegeten
ze hebben een soort van aanbouw-terras helemaal overdekt daar kacheltjes in
en het is net of je buiten zit (zit je ook wel hahah)
het was wel beetje eng want soms kraakte het en dan gaven Ellen en ik weer een gil
en helaas Ellen die dacht een kunstje te doen en toen ging ze languit voorover en tsja die was ff echt nat maar alsof ze er op was voorbedacht want ze had mooie een droge broek bij zich
Barend die was niet bang die vloog over het ijs niet te geloven kan wel merken dat die nog een stukkie jonger is
paul gaat bij een behoorlijk groot bedrijf werken
ze bezitten 3 panden en over die 3 panden gaat hij werken het ligt eraan bij welke pc hij nodig is ze liggen alle 3 op hetzelfde terrein zo'n industrieterrein bij de een kan hij zo overlopen en bij de ander moet hij ff fietsen
hij gaat nog niet echt veel meer verdienen omdat hij geen diploma's heeft en geen werkervaring maar hier kan hij dan wel in groeien
morgen gaat hij voor het eerst beginnen heeeeeel spannend
Anja geniet nog maar even van je mannetje dat zal wel weer even wennen worden als je alleen achter blijft
Wauwwww mooi dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad en tja een nat pak hoort erbij he'.
Ik neem aan dat jullie glu wijn hebben gedronken lekker he'echt duits.
En ik zal Wiel inderdaad missen gaan de komende dagen nog wat leuke dingen doen.
Ik neem aan dat jullie glu wijn hebben gedronken lekker he'echt duits.
En ik zal Wiel inderdaad missen gaan de komende dagen nog wat leuke dingen doen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: