yeeeaaaaaahhhhh............
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
yeeeaaaaaahhhhh............
ja hoor het was raak vanmiddag
een reading van Char yessssss
Ellen kreeg een reading zo ongeloofelijk we zijn er nog euforisch van hahaha
Ze heeft het hoofdzakelijk over de studie/school van Ellen is verlopen en hoe ze haar toekomst ziet
we waren met stomheid geslagen echt waanzinnig
is ze klaar met Ellen kregen we een heerlijke hug ja ja
gaat ze verder met een ander komt ze later weer terug op zoek naar een Paul
moest ze blijkbaar haar reading bij ons nog afmaken want ze wilde iets weten over een baan die zou veranderen of veranderd was van Paul
nou hij was helemaal verbaasd hahaha
onze dag kon niet meer stuk
een reading van Char yessssss
Ellen kreeg een reading zo ongeloofelijk we zijn er nog euforisch van hahaha
Ze heeft het hoofdzakelijk over de studie/school van Ellen is verlopen en hoe ze haar toekomst ziet
we waren met stomheid geslagen echt waanzinnig
is ze klaar met Ellen kregen we een heerlijke hug ja ja
gaat ze verder met een ander komt ze later weer terug op zoek naar een Paul
moest ze blijkbaar haar reading bij ons nog afmaken want ze wilde iets weten over een baan die zou veranderen of veranderd was van Paul
nou hij was helemaal verbaasd hahaha
onze dag kon niet meer stuk
Re: yeeeaaaaaahhhhh............
Meid wat leuk en zeker spannend.
Kan me voorstellen dat jullie er nog van onder de indruk zijn.
Kan me voorstellen dat jullie er nog van onder de indruk zijn.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Jeetje zeg dat is zker spannend. Hoop dat jullie vannacht kunnen slapen ....
Gast- Gast
nou je toch een keer gelukt
waar je al zo lang op gewacht heb
ben benieuwt wat der uit is gekomen vertel je nog ??????
waar je al zo lang op gewacht heb
ben benieuwt wat der uit is gekomen vertel je nog ??????
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
ja precies mien.. we willen ALLES weten he!
niet alleen dat tipje van de sluier!
niet alleen dat tipje van de sluier!
het is altijd wat lastig om het precies na te vertellen want er komt toch altijd een eigen stukje aanvulling bij
wat wij dus zo frappant vonden ...................
We hadden 3 stoelen op een rij aan de buitenkant van de tribune aan de kant van de trap dus
Ellen die gaat als eerste de rij in dan ik in het midden en paul aan de buitenkant
zegt Ellen joh pap mag ik aan het uiteinde.............dus wisselen ze van plaats
begint de show met een manager van Char (denk ik) die doet stukje introductie en die vertelt dat Char een reading zal doen met de mensen die een ingevulde kaart in de zak hebben gestopt en daar pikt Char dan een kaart uit
Wij zoiets van uh kaart invullen hoe bedoel je ik heb geen kaart gezien
afijn voor de mensen die dit gemist hebben herkansing na de pauze
Daarbij zit er zo'n 1000 man in de zaal dus hoe groot schat je de kans in? juist 0.0%
dat dacht ik tenminste
Char begint met de show en ze pakt geen kaart uit de zak maar begint willekeurig
Na 2 readings komt ze zachtjes aan de trap op aan onze kant
zegt die manager Char het is misschien wel leuk als je de mensen hierboven ook even gedag komt zeggen (wij zaten denk ik op de helft)
loopt ze ons eerst voorbij en dan komt ze terug en kijkt Ellen aan en vraagt haar naam
Ellen schrikt zich de blubber natuurlijk en daarna moest ze gaan staan
(moet je allemaal als je eruit wordt gepikt dan krijg je een microfoon in je handen gedrukt en ook de mensen met wie je bent gekomen moeten gaan staan)
Tsja en toen begon het verhaal..........
Eerst zij ze dat Ellen nog erg jong was (verdikkie nee he .............)
Ahum zegt Ellen ik ben 20
Oh jee zegt Char dan je lijkt nog zo jong
Dan vertelt ze dat ze het gevoel had dat Ellen iedere keer ergens mee begint en dan we weer mee stopt, ergens mee begint en weer stopt
Ze vertelt dat Ellen behoorlijk verwend is en dat ze goed kan manipuleren
Ze vertelt iets over haren (kapster dus) en ze vertelt iets over verpleegster
Dan ziet ze een man voor Ellen want ze zegt Ellen dat ze nu geen man heeft (klopt dit vraagt ze dan)
Ze zegt dat Ellen creatief is en vraagt of ze daar niks mee kan
Hebben we het even over de fotografie gehad en opleidingen daarvoor (niet te betalen)
Zegt ze dat ze daar ook niet der werk van moet maken maar lekker als hobby moet blijven doen
het is voor Ellen belangrijk dat ze mensen gaat helpen healen (genezen)
Ellen moet de verpleging in volgens Char
Als ze daar op haar plaats is zal ze ook de liefde van haar leven vinden
Tussendoortje van Char...............
Je doet veel sms'ssen he (wij lachen natuurlijk)
want ja Ellen sms wat af
Zegt Char daar moet je mee stoppen je moet je niet als een 13 jarige gedragen maar als een 20 jarige
WOW ze kan behoorlijk direct zijn hoor...............
ALs laatste moest Ellen beloven een opleiding te gaan doen richting de verpleging
Tja dat wordt een beetje lastig dit te beloven want ja Char kent ook niet het hele verhaal he dat ze tijdens haar opleiding niet gemotiveerd werd maar afgescheept als een lager niveau terwijl ze heel graag wilde ze zeiden toen doodleuk dat ze daar niet geschikt voor was
Zegt Char en doet demonstratief der armen over elkaar ik ga niet eerder weg dan dat je het hebt beloofd
zegt Ellen nog even niks zegt Char beloof in ieder geval dat je het zal proberen
Dat beaamde Ellen direct
toen was het ff knuffeltijd en ging ze door naar de volgende maar bleef nog wel in de buurt
Is ze bezig met de volgende vraagt ze aan die dames of een van hun iets heeft met een Paul, nee geen van 3 dus ik wijzen ja hij heet Paul dus komt ze weer terug bij ons haha
Maar omdat we al een reading hadden gehad zou ze het heel kort houden (jammer he)
Ze vroeg aan Paul dus of hij kort geleden was veranderd van baan of dit op kort termijn ging doen
Nou ja Paul is natuurlijk net veranderd van baan
Ze gaf hem mee dat hij hier veel promotie zou kunnen maken
Dit vond Paul natuurlijk super om te horen
Nou dit was het wel zo ongeveer
Ik zal vast wel wat vergeten maar het is best moeilijk om zoiets woordelijk te onthouden
Oh ja we hebben ook nog een boek gekocht en dit laten signeren door Char en bij Ellen heeft Char haar boodschap aan Ellen nog opgeschreven
Dat ze er op rekend dat Ellen iets gaat doen mensen helpen te healen
wat wij dus zo frappant vonden ...................
We hadden 3 stoelen op een rij aan de buitenkant van de tribune aan de kant van de trap dus
Ellen die gaat als eerste de rij in dan ik in het midden en paul aan de buitenkant
zegt Ellen joh pap mag ik aan het uiteinde.............dus wisselen ze van plaats
begint de show met een manager van Char (denk ik) die doet stukje introductie en die vertelt dat Char een reading zal doen met de mensen die een ingevulde kaart in de zak hebben gestopt en daar pikt Char dan een kaart uit
Wij zoiets van uh kaart invullen hoe bedoel je ik heb geen kaart gezien
afijn voor de mensen die dit gemist hebben herkansing na de pauze
Daarbij zit er zo'n 1000 man in de zaal dus hoe groot schat je de kans in? juist 0.0%
dat dacht ik tenminste
Char begint met de show en ze pakt geen kaart uit de zak maar begint willekeurig
Na 2 readings komt ze zachtjes aan de trap op aan onze kant
zegt die manager Char het is misschien wel leuk als je de mensen hierboven ook even gedag komt zeggen (wij zaten denk ik op de helft)
loopt ze ons eerst voorbij en dan komt ze terug en kijkt Ellen aan en vraagt haar naam
Ellen schrikt zich de blubber natuurlijk en daarna moest ze gaan staan
(moet je allemaal als je eruit wordt gepikt dan krijg je een microfoon in je handen gedrukt en ook de mensen met wie je bent gekomen moeten gaan staan)
Tsja en toen begon het verhaal..........
Eerst zij ze dat Ellen nog erg jong was (verdikkie nee he .............)
Ahum zegt Ellen ik ben 20
Oh jee zegt Char dan je lijkt nog zo jong
Dan vertelt ze dat ze het gevoel had dat Ellen iedere keer ergens mee begint en dan we weer mee stopt, ergens mee begint en weer stopt
Ze vertelt dat Ellen behoorlijk verwend is en dat ze goed kan manipuleren
Ze vertelt iets over haren (kapster dus) en ze vertelt iets over verpleegster
Dan ziet ze een man voor Ellen want ze zegt Ellen dat ze nu geen man heeft (klopt dit vraagt ze dan)
Ze zegt dat Ellen creatief is en vraagt of ze daar niks mee kan
Hebben we het even over de fotografie gehad en opleidingen daarvoor (niet te betalen)
Zegt ze dat ze daar ook niet der werk van moet maken maar lekker als hobby moet blijven doen
het is voor Ellen belangrijk dat ze mensen gaat helpen healen (genezen)
Ellen moet de verpleging in volgens Char
Als ze daar op haar plaats is zal ze ook de liefde van haar leven vinden
Tussendoortje van Char...............
Je doet veel sms'ssen he (wij lachen natuurlijk)
want ja Ellen sms wat af
Zegt Char daar moet je mee stoppen je moet je niet als een 13 jarige gedragen maar als een 20 jarige
WOW ze kan behoorlijk direct zijn hoor...............
ALs laatste moest Ellen beloven een opleiding te gaan doen richting de verpleging
Tja dat wordt een beetje lastig dit te beloven want ja Char kent ook niet het hele verhaal he dat ze tijdens haar opleiding niet gemotiveerd werd maar afgescheept als een lager niveau terwijl ze heel graag wilde ze zeiden toen doodleuk dat ze daar niet geschikt voor was
Zegt Char en doet demonstratief der armen over elkaar ik ga niet eerder weg dan dat je het hebt beloofd
zegt Ellen nog even niks zegt Char beloof in ieder geval dat je het zal proberen
Dat beaamde Ellen direct
toen was het ff knuffeltijd en ging ze door naar de volgende maar bleef nog wel in de buurt
Is ze bezig met de volgende vraagt ze aan die dames of een van hun iets heeft met een Paul, nee geen van 3 dus ik wijzen ja hij heet Paul dus komt ze weer terug bij ons haha
Maar omdat we al een reading hadden gehad zou ze het heel kort houden (jammer he)
Ze vroeg aan Paul dus of hij kort geleden was veranderd van baan of dit op kort termijn ging doen
Nou ja Paul is natuurlijk net veranderd van baan
Ze gaf hem mee dat hij hier veel promotie zou kunnen maken
Dit vond Paul natuurlijk super om te horen
Nou dit was het wel zo ongeveer
Ik zal vast wel wat vergeten maar het is best moeilijk om zoiets woordelijk te onthouden
Oh ja we hebben ook nog een boek gekocht en dit laten signeren door Char en bij Ellen heeft Char haar boodschap aan Ellen nog opgeschreven
Dat ze er op rekend dat Ellen iets gaat doen mensen helpen te healen
Wauwww....fantastisch om dit van haar mee te krijgen! Wilde Ellen toen ook niet de kraam in?Net als Mandy? Is dit niet alsnog iets voor haar? Ze hebben ze hard nodig hoorde ik verleden week toen Mandy haar gesprek had voor haar kraamhulp in maart.. Mandy,s vriendin doet het nu ook, duurt een jaar en verzekerd van een baan. Ze mocht al heel snel mee als stagiaire en kraamt nu al bij de mensen thuis. Mss mag ze ook bij Mandy kramen. Niets voor Ellen? Fantastische ervaring voor jullie lijkt mij om deze reading gekregen te hebben.
wat een super verhaal zeg!
je hebt het steeds over healen maar dat zie ik toch wat anders als verpleging.. of is dat als je het vertaalt vanuit het engels toch wel hetzelfde? dat weet ik niet.
ze zou het dus ook in de alternatieve richting kunnen zoeken.. dan heet het sneller healing.
zo is dat toen bij mij ook gegaan. .ze zeiden steeds maar tegen me... doe je er al wat mee? je moet er wat mee doen..... wist ik veel waar ze het over hadden maar langzaam kreeg dat wel vorm.
zal bij ellen ook zijn vorm gaan krijgen.. ze weet nu welke kant ze van char op MOET hahahah.
maar t lijkt me echt een superervaring zeg.
kan me voorstellen dat ellen zich rotschrok!
en voor paultje.... promotie kan nooit kwaad!
zie ik voor paultje ook wel want zo ik paul ken gaat ie er ook helemaal voor en puur op dat vlak willen ze je dan ook wel verder helpen via promoties.
paul zorgt gewoon dat ie goed is en opvalt en dus verder kan.
maar helemaal geweldig zo'n ervaring zeg!
je hebt het steeds over healen maar dat zie ik toch wat anders als verpleging.. of is dat als je het vertaalt vanuit het engels toch wel hetzelfde? dat weet ik niet.
ze zou het dus ook in de alternatieve richting kunnen zoeken.. dan heet het sneller healing.
zo is dat toen bij mij ook gegaan. .ze zeiden steeds maar tegen me... doe je er al wat mee? je moet er wat mee doen..... wist ik veel waar ze het over hadden maar langzaam kreeg dat wel vorm.
zal bij ellen ook zijn vorm gaan krijgen.. ze weet nu welke kant ze van char op MOET hahahah.
maar t lijkt me echt een superervaring zeg.
kan me voorstellen dat ellen zich rotschrok!
en voor paultje.... promotie kan nooit kwaad!
zie ik voor paultje ook wel want zo ik paul ken gaat ie er ook helemaal voor en puur op dat vlak willen ze je dan ook wel verder helpen via promoties.
paul zorgt gewoon dat ie goed is en opvalt en dus verder kan.
maar helemaal geweldig zo'n ervaring zeg!
Je heb het mooi verwoord hoor Petra,ben heel blij voor jullie dat je dit mocht meemaken.
En verzorging....daar kan je zoveel kanten mee op.
Succes Ellen.
En verzorging....daar kan je zoveel kanten mee op.
Succes Ellen.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
dank jullie wel voor de lieve en bemoedigende woorden
het blijft soms lastig om naar buiten te treden met een verhaal over Char want er zijn mensen die er niet in geloven en jou daar dan ook geen ruimte voor geven en het direct afkraken
ik sta dan niet zo sterk ik mijn schoenen en wordt daar dan verdrietig of boos om
terwijl ik weet dat het helemaal niet belangrijk is wat een ander vind het is mijn ervaring en mijn gevoel maar toch..............ik vind het fijn om zoiets te kunnen delen op een positieve manier
marlies leuk dat je healen zo vertaald..........je weet maar nooit ze is nog erg jong
het blijft soms lastig om naar buiten te treden met een verhaal over Char want er zijn mensen die er niet in geloven en jou daar dan ook geen ruimte voor geven en het direct afkraken
ik sta dan niet zo sterk ik mijn schoenen en wordt daar dan verdrietig of boos om
terwijl ik weet dat het helemaal niet belangrijk is wat een ander vind het is mijn ervaring en mijn gevoel maar toch..............ik vind het fijn om zoiets te kunnen delen op een positieve manier
marlies leuk dat je healen zo vertaald..........je weet maar nooit ze is nog erg jong
Heerlijk verhaal zeg.
Wel spannend hoe het allemaal gaat aflopen....ehm verlopen.
Wel spannend hoe het allemaal gaat aflopen....ehm verlopen.
Gast- Gast
ja petje kan nog alle kanten op maar ik heb ze zo jong meegemaakt hoor!
in de cursussen enopleiding.. dus alles is mogelijk.. maar misschien eerst de ene weg en dan de andere.. .. de tijd zal het leren
in de cursussen enopleiding.. dus alles is mogelijk.. maar misschien eerst de ene weg en dan de andere.. .. de tijd zal het leren
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: