Hoe is t met ellen afgelopen
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Hoe is t met ellen afgelopen
Ben heel benieuwd hoe t gisteren met ellen is afgelopen...
Ik zit nog steeds te duimen..
Ik zit nog steeds te duimen..
Gast- Gast
Re: Hoe is t met ellen afgelopen
ach wat lief Elsa
jullie hebben waanzinnig geduimd het heeft geholpen hoor
ze heeft een goed gesprek gehad
eerst een uur voorbereiding met de coach en de "baas" en daarna gingen ze met z'n 3en naar de school waar 2 onderdirecteuren op hun wachten
eentje van de onderbouw en eentje van de onderbouw (wel 2 apparte gebouwen en locaties)
ze mag dinsdag naar de een en vrijdag naar de ander dus 2 proefdagen en als dit goed gaat een maand en als dat goed gaat mag ze tot aan de vakantie daar werken en dan gaan ze kijken voor een leerplek
DUS helemaal toppie tot zover ze is helemaal blij
jullie hebben waanzinnig geduimd het heeft geholpen hoor
ze heeft een goed gesprek gehad
eerst een uur voorbereiding met de coach en de "baas" en daarna gingen ze met z'n 3en naar de school waar 2 onderdirecteuren op hun wachten
eentje van de onderbouw en eentje van de onderbouw (wel 2 apparte gebouwen en locaties)
ze mag dinsdag naar de een en vrijdag naar de ander dus 2 proefdagen en als dit goed gaat een maand en als dat goed gaat mag ze tot aan de vakantie daar werken en dan gaan ze kijken voor een leerplek
DUS helemaal toppie tot zover ze is helemaal blij
En hoe is t gisteren verlopen voor Ellen, vondt ze het leuk ???
Gast- Gast
ff denken hoor er gebeurd hier elke dag wel wat namelijk haha
dinsdag is ze voor haar 1e proefdag geweest
helemaal in de stress ging ze weg want ja ze wist niet helemaal waar het was en der tomtom deed het niet goed en de uitdraai van de pc wilde niet leukken
je kent het wel he helemaal in de stress.........ik blij dat ik nog lekker op mijn bedje lag haha
paul was de pineut die was gelijk met Ellen op
maar goed ze was er precies om 8 uur zoals afgesproken en ze heeft een superleuke dag gehad
nu ligt ze onder de scan
en morgen gaat ze voor haar 2e proefdag naar de andere locatie andere leeftijden
en dan gaan ze over haar babbelen en hoort ze volgende week meer
dinsdag is ze voor haar 1e proefdag geweest
helemaal in de stress ging ze weg want ja ze wist niet helemaal waar het was en der tomtom deed het niet goed en de uitdraai van de pc wilde niet leukken
je kent het wel he helemaal in de stress.........ik blij dat ik nog lekker op mijn bedje lag haha
paul was de pineut die was gelijk met Ellen op
maar goed ze was er precies om 8 uur zoals afgesproken en ze heeft een superleuke dag gehad
nu ligt ze onder de scan
en morgen gaat ze voor haar 2e proefdag naar de andere locatie andere leeftijden
en dan gaan ze over haar babbelen en hoort ze volgende week meer
wat voor scan moest ze dan?
heb ik even gemist?
en dan morgen nog een 2e keer.. ben heel benieuwd.
zou leuk zijn als het dit kan worden!
heb ik even gemist?
en dan morgen nog een 2e keer.. ben heel benieuwd.
zou leuk zijn als het dit kan worden!
Fijn dat ellen een leuke dag gehad heeft...
Ik herken t gestress helemaal hoor vooral als tommie t nog af laat weten ook.
Maar de scan ???
Voor morgen ook weer veel succes en dat er dan maar wat goed uit het gesprek mag komen.
Ik herken t gestress helemaal hoor vooral als tommie t nog af laat weten ook.
Maar de scan ???
Voor morgen ook weer veel succes en dat er dan maar wat goed uit het gesprek mag komen.
Gast- Gast
ja de scan stond nog gepland naar aanleiding van alle onderzoeken een poosje geleden toen met die fietstesten...........
scan had 2 maanden geleden al geweest moeten zijn maar werd iedee keer opgeschoven
over 2 weken krijgt ze de uitslag
vandaag haar 2e dag heb ze vanmorgen niet geizne maar er lag een lief briefje dus denk niet dat ze in de stress zat
scan had 2 maanden geleden al geweest moeten zijn maar werd iedee keer opgeschoven
over 2 weken krijgt ze de uitslag
vandaag haar 2e dag heb ze vanmorgen niet geizne maar er lag een lief briefje dus denk niet dat ze in de stress zat
Spannend zeg, hoop dat het vandaag ook weer een leuke dag is voor ellen.
Gast- Gast
ik vind dat geen manier ... een scan 2 maanden uitstellen.... zijn ze.......
je zit toch al die tijd best een beetje in spanning en dan nog 2 weken wachten op uitslag
maar goed.
ben benieuwd hoehet vandaag gegaan is.
je zit toch al die tijd best een beetje in spanning en dan nog 2 weken wachten op uitslag
maar goed.
ben benieuwd hoehet vandaag gegaan is.
Hoi Allemaal..
even een reactie van mij zelf..
erg lief dit onderwerpje!!
ik heb 2 super dagen gehad.. vond het erg leuk.. heeeel veeeeel indrukken die je opdoeet.. zoveel verschillende kinderen..
en als je dan op het vso in een 3c klas staat.. zitten er kinderen tot 20 jaar.. dus ook mn eigen leeftijd.. en toch zijn het jongens die een kop groter zijn maar wel tegen je op kijken!
je krijgt zo veel terug van die kindertjes..
en vrijdag op de so.. de allerkleinste.. was er zelfs een jongetje die tegen mij zij.. ik vind jou lief!!.. nou dan smelt je wel even!
Maar goed ik heb van hun groen licht gekregen.. was van harte welcom.. ze had goeie dingen over me gehoord en waren erg positief.. dus ik mag een maand stage komen lopen!
ze moest even overleggen wanneer ik kon beginnen en in welke klas enzo.. en dan hoor ik dan maandag weer!
De scan hadden ze inderdaad 2 keer verzet.. ik heb er 1.5 uur onder gelegen.. terwijl ik hoorde dat het gemiddelt 3 kwartier is..
ik had het "geluk" dat er een laborant bij kwam die wat extra foto`s wilde... zonder dit te overleggen.. ik wis tondertussen niet hoe lang ik al onder dat ding lag en had al 3 keer in het balletje willen knijpen dat ik bijna in een soort paniek raakte!
mn vader zat ook maar te wachten op de gang.. geen mens die die man even in ligt! hij zou bijna komen vragen of hij me nog mee mocht nemen die dag!
Zooo zijn jullie ook weer even bij!
nu op naar scheveningen en hopen dat het zonnetje lekker blijft schijnen.. al komt er al weer steeeds meer bewolking .. maar vooruit!
Fijne zondag allemaal en bedankt voor de belangstelling
even een reactie van mij zelf..
erg lief dit onderwerpje!!
ik heb 2 super dagen gehad.. vond het erg leuk.. heeeel veeeeel indrukken die je opdoeet.. zoveel verschillende kinderen..
en als je dan op het vso in een 3c klas staat.. zitten er kinderen tot 20 jaar.. dus ook mn eigen leeftijd.. en toch zijn het jongens die een kop groter zijn maar wel tegen je op kijken!
je krijgt zo veel terug van die kindertjes..
en vrijdag op de so.. de allerkleinste.. was er zelfs een jongetje die tegen mij zij.. ik vind jou lief!!.. nou dan smelt je wel even!
Maar goed ik heb van hun groen licht gekregen.. was van harte welcom.. ze had goeie dingen over me gehoord en waren erg positief.. dus ik mag een maand stage komen lopen!
ze moest even overleggen wanneer ik kon beginnen en in welke klas enzo.. en dan hoor ik dan maandag weer!
De scan hadden ze inderdaad 2 keer verzet.. ik heb er 1.5 uur onder gelegen.. terwijl ik hoorde dat het gemiddelt 3 kwartier is..
ik had het "geluk" dat er een laborant bij kwam die wat extra foto`s wilde... zonder dit te overleggen.. ik wis tondertussen niet hoe lang ik al onder dat ding lag en had al 3 keer in het balletje willen knijpen dat ik bijna in een soort paniek raakte!
mn vader zat ook maar te wachten op de gang.. geen mens die die man even in ligt! hij zou bijna komen vragen of hij me nog mee mocht nemen die dag!
Zooo zijn jullie ook weer even bij!
nu op naar scheveningen en hopen dat het zonnetje lekker blijft schijnen.. al komt er al weer steeeds meer bewolking .. maar vooruit!
Fijne zondag allemaal en bedankt voor de belangstelling
Ellen super zeg dat ze zo positief over je zijn.
Leuk zeg, eerst stage lopen en dan zie je wel weer wat er allemaal uitkomt maar t begin is er.
Is ook gedoe hoor met die scan.. maar je hebt t doorstaan.
Wanneer krijg je daar de uitslag van ??
Ehm wij hebben hier niks van zon... dikke grijze wolken massa hier in friesland.
Fijne dag vandaag.
Leuk zeg, eerst stage lopen en dan zie je wel weer wat er allemaal uitkomt maar t begin is er.
Is ook gedoe hoor met die scan.. maar je hebt t doorstaan.
Wanneer krijg je daar de uitslag van ??
Ehm wij hebben hier niks van zon... dikke grijze wolken massa hier in friesland.
Fijne dag vandaag.
Gast- Gast
ahhb gelukkig dochterlief is zelf wezen vertellen
goed gedaan wijfie!!!
en helaas weer geen zon vandaag
goed gedaan wijfie!!!
en helaas weer geen zon vandaag
Leuk Ellen.
En nu maar hopen dat je na je stage mag blijven, want dat is toch bedoeling er van?
Veel plezier verder!
En nu maar hopen dat je na je stage mag blijven, want dat is toch bedoeling er van?
Veel plezier verder!
super ellen.... op naar de stage... leuk toch!
ben heel benieuwd.... en ik zou daar ook van smelten!
hoe je ook schrijft over paultje die bijna wilde komen vragen of ie je die dag nog mee zou krijgen.. ik lag dubbel!
ben heel benieuwd.... en ik zou daar ook van smelten!
hoe je ook schrijft over paultje die bijna wilde komen vragen of ie je die dag nog mee zou krijgen.. ik lag dubbel!
Leuk Ellen met al die kindweren veel plezier in de toekomst.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» zomaar wat foto's van de afgelopen week
» Ellen jarig
» Ellen is aangenomen
» ellen van harte
» Ellen in vriendin ??
» Ellen jarig
» Ellen is aangenomen
» ellen van harte
» Ellen in vriendin ??
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje