de schouderoperatie
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
de schouderoperatie
Nou vanmorgen werdt ik eindelijk gebeld van de opname in het ziekenhuis of ik bereid was om volgende week vrijdag voor de schouderkijkoperatie te komen nou ik wacht al vanaf september dus ik heb zeker JA gezegd.
Ik wordt dan vrijdag geholpen en mag zaterdag weer naar huis hoop eindelijk van de pijn af te zijn er wordt ook een cortison spuit ingezet.
Ik wordt dan vrijdag geholpen en mag zaterdag weer naar huis hoop eindelijk van de pijn af te zijn er wordt ook een cortison spuit ingezet.
Gast- Gast
Re: de schouderoperatie
He he eindelijk bericht anja.
En tuurlijk zeg je dan ja je wacht al zo lang wil nu ook wel eens van de pijn af zijn.
Nog ff geduld en dan mag je.
En tuurlijk zeg je dan ja je wacht al zo lang wil nu ook wel eens van de pijn af zijn.
Nog ff geduld en dan mag je.
Gast- Gast
he heerlijk Anja een flinke stap in de goeie richting
si de de 2e x aan je schouder of is dit nu je andere schouder?
si de de 2e x aan je schouder of is dit nu je andere schouder?
Nee, inderdaad 2x aan dezelfde schouder alleen een andere arts in een ander ziekenhuis.
Gast- Gast
dan is dat toch wel op behoorlijk kort termijn weer anja
en is dit dan de laatste keer of kan het weer terug komen?
en is dit dan de laatste keer of kan het weer terug komen?
De vorige keer was het vorig jaar januari en tja of het wee terug komt ik weet het niet.
Heb veel pijn al al die tijd maar ga gewoon door.
Vrijdagmorgen wordt ik om 8 uur verwacht gelukkig erg vroeg hoef ik ook niet zolang te wachten.
Heb veel pijn al al die tijd maar ga gewoon door.
Vrijdagmorgen wordt ik om 8 uur verwacht gelukkig erg vroeg hoef ik ook niet zolang te wachten.
Gast- Gast
nou dan kun je al gaan aftellen Anja
krijg je inmiddels ook een advies mee over al die narcose die je onderhand hebt gekregen
lijkt me ook niet echt jofel voor je lichaam
krijg je inmiddels ook een advies mee over al die narcose die je onderhand hebt gekregen
lijkt me ook niet echt jofel voor je lichaam
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: