Is Rik lekker mee.....
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Is Rik lekker mee.....
Gofferdegoffer, heerlijk die medici!!!
Rik moet a.s woensdag meteen langs komen, hoort bij die 600.
Arts Kempenhaeghe maakt grove fout
HEEZE - Een arts van slaapproblemen- en epilepsiecentrum Kempenhaeghe in Heeze heeft zeshonderd mensen met slaapproblemen op onjuiste gronden een ademhalingsapparaat voorgeschreven.
Hoeveel patiënten dit apparaat daadwerkelijk hebben gebruikt, is niet bekend. Alle medische dossiers van deze mensen worden nu aan de hand van een telefonische enquête nagetrokken. De bewuste arts werkt niet meer voor Kempenhaeghe.
De instelling in Heeze wil niet zeggen of de man is ontslagen en wat zijn motieven zouden zijn geweest. Kempenhaeghe gaat de komende weken de zeshonderd mensen met slaapproblemen benaderen voor een mogelijk consult door de instellingsarts.
Inspectie voor de Gezondheidszorg
De fout kwam aan het licht toen een arts van een andere instelling een van de behandelde patiënten onderzocht. Kempenhaeghe heeft de zaak gemeld bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg.
De ademhalingsapparatuur wordt door de patiënten elke nacht gebruikt en zorgt ervoor dat de luchtwegen openblijven. Hierdoor vermindert het aantal keer dat tijdens de slaap de ademhaling stokt. Ieder slapend mens heeft last van een onregelmatige ademhaling, maar bij hoge frequenties kan het leiden tot een slaapstoornis. De instelling heeft de betrokken patiënten per brief op de hoogte gesteld. Per geval zal worden bekeken of nieuw onderzoek naar hun slaapklachten nodig is.
Rik moet a.s woensdag meteen langs komen, hoort bij die 600.
Arts Kempenhaeghe maakt grove fout
HEEZE - Een arts van slaapproblemen- en epilepsiecentrum Kempenhaeghe in Heeze heeft zeshonderd mensen met slaapproblemen op onjuiste gronden een ademhalingsapparaat voorgeschreven.
Hoeveel patiënten dit apparaat daadwerkelijk hebben gebruikt, is niet bekend. Alle medische dossiers van deze mensen worden nu aan de hand van een telefonische enquête nagetrokken. De bewuste arts werkt niet meer voor Kempenhaeghe.
De instelling in Heeze wil niet zeggen of de man is ontslagen en wat zijn motieven zouden zijn geweest. Kempenhaeghe gaat de komende weken de zeshonderd mensen met slaapproblemen benaderen voor een mogelijk consult door de instellingsarts.
Inspectie voor de Gezondheidszorg
De fout kwam aan het licht toen een arts van een andere instelling een van de behandelde patiënten onderzocht. Kempenhaeghe heeft de zaak gemeld bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg.
De ademhalingsapparatuur wordt door de patiënten elke nacht gebruikt en zorgt ervoor dat de luchtwegen openblijven. Hierdoor vermindert het aantal keer dat tijdens de slaap de ademhaling stokt. Ieder slapend mens heeft last van een onregelmatige ademhaling, maar bij hoge frequenties kan het leiden tot een slaapstoornis. De instelling heeft de betrokken patiënten per brief op de hoogte gesteld. Per geval zal worden bekeken of nieuw onderzoek naar hun slaapklachten nodig is.
Re: Is Rik lekker mee.....
nou daar ben je mooi klaar mee!!!
hebben jullie dat zeg
je weet nog niet wat de eventuele gevolgen zijn??
Er wordt niet beschreven wat de fout bij die patient was?
hebben jullie dat zeg
je weet nog niet wat de eventuele gevolgen zijn??
Er wordt niet beschreven wat de fout bij die patient was?
Non de ju zeg hopen dat het toch nog meevalt.
Kan je dr nog wel bij hebben zeg.
Kan je dr nog wel bij hebben zeg.
Gast- Gast
misschien snap ik het niet helemaal naast natuurlijk de grove medische fout..
maar... vraagje...
had rik er baat bij?
want ik begrijp dat er mensen zijn die m gehad hebben en gewoon niet nodig hadden....
maar als het wel helpt...... wat dan?
dan is het toch goed?
maar ik denk dat ik iets mis.
maar... vraagje...
had rik er baat bij?
want ik begrijp dat er mensen zijn die m gehad hebben en gewoon niet nodig hadden....
maar als het wel helpt...... wat dan?
dan is het toch goed?
maar ik denk dat ik iets mis.
Ja Rik heeft er baat bij, maar na zijn laatste bezoek aan deze arts nu bijna jaar geleden, vind ik toch wel dat hij weer wat beginklachten begint te krijgen zoals hartkloppingen, hoofdpijn en overdag moe zijn.
Hier gaan altijd alarmbellen rinkelen want zijn vader is er aan overleden.
Afw88 woensdag maar.
Hier gaan altijd alarmbellen rinkelen want zijn vader is er aan overleden.
Afw88 woensdag maar.
Ook Wiel zijn vader is er aan overleden hij heeft nu ook 1,5 jaar zo'n apperaat het gaat een stuk beter met hem hij is veel minder moe hij viel overal waar hij was gewoon in slaap.
Ben benieuwd of er iets mis is gegaan bij je man Monica.
Ook ik ben al vaker in Kempenhaege geweest maar dan voor de epeleptie.
Ben benieuwd of er iets mis is gegaan bij je man Monica.
Ook ik ben al vaker in Kempenhaege geweest maar dan voor de epeleptie.
Gast- Gast
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: