week 14 bijna pasen
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
week 14 bijna pasen
Goedemorgen allemaal
wat een prachtige dag zo veel beter als gisterochtend
toen heb ik niet eens de honden uitgelaten
raar gezegde dan eigenlijk het is hondenweer
maar vanmorgen straalde het zonnetje me tegemoet en hebben we heerlijk gewandeld
gisteren ruim 2 uur lekker op een statief tulpen gefotografeerd
op les had de lerares een foto laten zien van "verlepte" tulpen en die waren toch mooi
en toevallig jaja had ik met mijn verjaardag tulpen gehad en die waren nu aardig verlept
ik zal er een paar verkleinen en hier laten zien
en hebben jullie het ook gemerkt dat uurtje minder!!!
ach ja ben toch over het algemeen een ochtendmens dus voor mij was het niet zo erg
strakjes naar mams eens kijken hoe de vloerbedekking in de slaapkamer erbij ligt
ben (schandalig maar waar) nog niet wezen kijken afgelopen week
Hoe is het met de oma's zijn jullie nog op een dikke grote roze wolk
ik kijk er echt naar uit om het zelf te mogen beleven
Marlies hoe is het met dat mannetje die je praktijk over gaat nemen
en je boekjes zijn ze al gedrukt??
wat een prachtige dag zo veel beter als gisterochtend
toen heb ik niet eens de honden uitgelaten
raar gezegde dan eigenlijk het is hondenweer
maar vanmorgen straalde het zonnetje me tegemoet en hebben we heerlijk gewandeld
gisteren ruim 2 uur lekker op een statief tulpen gefotografeerd
op les had de lerares een foto laten zien van "verlepte" tulpen en die waren toch mooi
en toevallig jaja had ik met mijn verjaardag tulpen gehad en die waren nu aardig verlept
ik zal er een paar verkleinen en hier laten zien
en hebben jullie het ook gemerkt dat uurtje minder!!!
ach ja ben toch over het algemeen een ochtendmens dus voor mij was het niet zo erg
strakjes naar mams eens kijken hoe de vloerbedekking in de slaapkamer erbij ligt
ben (schandalig maar waar) nog niet wezen kijken afgelopen week
Hoe is het met de oma's zijn jullie nog op een dikke grote roze wolk
ik kijk er echt naar uit om het zelf te mogen beleven
Marlies hoe is het met dat mannetje die je praktijk over gaat nemen
en je boekjes zijn ze al gedrukt??
Re: week 14 bijna pasen
Heb de foto's gezien petje.
Normaal denk je hup weg met die verlepte blommen maar ze leveren toch weer mooie plaatjes op.
Ach je kan toch niet overal tegelijk zijn.
Ik moet hier nog bij 4 buurvrouwen op de koffie... dan komt het mij niet uit dan bij hen niet maaaaaaaaaar dinsdag ochtend 10 uur zit ik bij de naaste buuf hebben we nu vast staan.
Schitterende belevenis voor de oma's. Lijkt me ook erg leuk als je het zo hoort of ziet.
Hier nog maar ff wachten, mannen worden 8 mei 18 en dan ga je weer een andere fase in.
Mark heeft al afgespraak staan zaterdag 9 mei van 9 tot 10 autorijlessen.
Ik moet nog ff op stap voor de heren een scheerapparaat te kopen want nu pikken ze die van hun pa... Vond het wel een leuk kadoo voor hun 18 e.
Verder gaat hier alles zijn gangetje... ik popel wel om 2 mei naar de tandarts te gaan want ik wil onder alles laten trekken. Loop al 15 jaar om de 3 maanden bij de mondhygniste en t schiet niet op. Heb er de laatste maanden echt pijn aan. De boel gaat los staan en het tandvlees trekt terug. Wil het wel pas na de zomervakantie laten doen.
Normaal denk je hup weg met die verlepte blommen maar ze leveren toch weer mooie plaatjes op.
Ach je kan toch niet overal tegelijk zijn.
Ik moet hier nog bij 4 buurvrouwen op de koffie... dan komt het mij niet uit dan bij hen niet maaaaaaaaaar dinsdag ochtend 10 uur zit ik bij de naaste buuf hebben we nu vast staan.
Schitterende belevenis voor de oma's. Lijkt me ook erg leuk als je het zo hoort of ziet.
Hier nog maar ff wachten, mannen worden 8 mei 18 en dan ga je weer een andere fase in.
Mark heeft al afgespraak staan zaterdag 9 mei van 9 tot 10 autorijlessen.
Ik moet nog ff op stap voor de heren een scheerapparaat te kopen want nu pikken ze die van hun pa... Vond het wel een leuk kadoo voor hun 18 e.
Verder gaat hier alles zijn gangetje... ik popel wel om 2 mei naar de tandarts te gaan want ik wil onder alles laten trekken. Loop al 15 jaar om de 3 maanden bij de mondhygniste en t schiet niet op. Heb er de laatste maanden echt pijn aan. De boel gaat los staan en het tandvlees trekt terug. Wil het wel pas na de zomervakantie laten doen.
Gast- Gast
oh jee die Elsa die gaat ook al aan de trek poeh ik wens je nu al sterkte hoor!!!
leuk Elsa dat ze 18 worden prachtige leeftijd en dan autorijden en scheerapparaten
jaja kleintjes worden groot he
ik ga zo maar weer eens een ritje naar de peut
prakkie voor vananvond staat al klaar voor de oven
vanavond de scrappers dus ik ben lekker zoet
leuk Elsa dat ze 18 worden prachtige leeftijd en dan autorijden en scheerapparaten
jaja kleintjes worden groot he
ik ga zo maar weer eens een ritje naar de peut
prakkie voor vananvond staat al klaar voor de oven
vanavond de scrappers dus ik ben lekker zoet
Hier gaat het rustig zijn gangetje ben vanmorgen met Wiel de boodschappen gaan doen erna eten gekookt want hij is nu werken.
Net een mailtje van Ilonka gekregen ze had een jaarcontract gekregen op haar werk voor 24 uur en verder werkt ze via pgb nog 12,5 uur bij mij ,dus gaat prima met haar ben zo blij.
Donderdag ga ik weer naar de winkel werken of ik nu thuis rond hang of daar.
Bij ons tegenover in de straat zijn ze de straat opnieuw aan het maken nu kregen we vrijdag dat we vanaf vandaag 2 weken de auto niet meer mochten parkeren in de straat dus Wiel bellen omdat ik met de rolstoel naar buiten moet.
Werdt er toen verteld dat er een drempel voor de deur kwam zomaar want enkele weken geleden werdt ons verteld dat er niets zou gebeuren we kunnen er niets aan doen.
Alleen gaat het moeilijk worden voor de buren want die krijgen dan het water voor de deur als het regent dan kan het met een drempel niet meer weg ze weten hiet geen oplossing voor wordt vervolgd.
Net een mailtje van Ilonka gekregen ze had een jaarcontract gekregen op haar werk voor 24 uur en verder werkt ze via pgb nog 12,5 uur bij mij ,dus gaat prima met haar ben zo blij.
Donderdag ga ik weer naar de winkel werken of ik nu thuis rond hang of daar.
Bij ons tegenover in de straat zijn ze de straat opnieuw aan het maken nu kregen we vrijdag dat we vanaf vandaag 2 weken de auto niet meer mochten parkeren in de straat dus Wiel bellen omdat ik met de rolstoel naar buiten moet.
Werdt er toen verteld dat er een drempel voor de deur kwam zomaar want enkele weken geleden werdt ons verteld dat er niets zou gebeuren we kunnen er niets aan doen.
Alleen gaat het moeilijk worden voor de buren want die krijgen dan het water voor de deur als het regent dan kan het met een drempel niet meer weg ze weten hiet geen oplossing voor wordt vervolgd.
Gast- Gast
sorry dat ik er zo weing ben de laatste tijd.. maar ik ben gewoon druk met het afhandelen van mijn praktijk.
komt echt veel meer bij kijken dan ik dacht..doordat ik het nu per 1 juni zeg maar leeg moet hebben terwijl ik er op gerekend had dat ik daar gewoon 10 jaar over kon doen als ik wilde... maar als wim (vanmiddag maken we het rond) de boel nog een half jaar voortzet moet hij wel de ruimte hebben om zijn eigen dingen neer te zetten en ik wil ook niet dat hij met zijn snufferd in mijn spullen zit.. .dus ruimenruimenruimen en regelen enz.....
en daarnaast met de beide boekjes bezig...
heb gisteren de opdracht voor drukken gegeven... 1 isbn nummer heb ik al. de ander krijg ik vandaag en morgen krijg ik een kwaliteitsproefdrukje van 1 pagina met en zonder tekst om te kijken hoe het overkomt en hoe het papier is... zoja goed.. dan kan ik de boel uploaden en gaan ze de proefdruk maken
spannend hoor.
de boekjes komen dan op 13,50 dat is echt een mooi prijsje.. toen ik het bij de fotoprinter deed kwam ik op 21,50 tenkoste van mezelf zeg maar...
oftewel.... ik moest er dan nog eerder op bijleggen dan dat ik er wat op zou verdienen maar een hoger bedrag vond ik dat niet kon.
13,50 is net een mooi kadoboekje
en dus... moet ik nu als een speer een nieuwe site maken waar dat allemaal op komt natuurlijk.. maar.. ik weet niet meer zo goed hoe dat allemaal moet.
en als het mooi weer is heb ik daar zeker geen zin in.
nou ja... ik probeer wel regelmatig te lezen hier maar reageren is effe wat minder.
ik zal blij zijn als het 1 juni is en ik de tijd aan mezelf heb.. ik k ijk daar naar uit.
oh ja... dr hes heeft gebeld... wilde infiltraties doen met ontstekingsremmers.. dus zeg maar de pijnbestrijding via spuiten in de rug.
ik heb gezegd dat ik daar niet in geloof dus nu maar even gewone ontstekingsremmers eerst.. om te kijken of dat wel wat doet.
en of ik het daarmee kan remmen.
absoluuuuuut geen fysio!
en absoluuuut niet overbelasten
nou jullie zijn weer bijgepraat.
hoop snel weer echt tijd te hebben.
voel me nu een beetje alssof ik mezlef voorbij loop
komt echt veel meer bij kijken dan ik dacht..doordat ik het nu per 1 juni zeg maar leeg moet hebben terwijl ik er op gerekend had dat ik daar gewoon 10 jaar over kon doen als ik wilde... maar als wim (vanmiddag maken we het rond) de boel nog een half jaar voortzet moet hij wel de ruimte hebben om zijn eigen dingen neer te zetten en ik wil ook niet dat hij met zijn snufferd in mijn spullen zit.. .dus ruimenruimenruimen en regelen enz.....
en daarnaast met de beide boekjes bezig...
heb gisteren de opdracht voor drukken gegeven... 1 isbn nummer heb ik al. de ander krijg ik vandaag en morgen krijg ik een kwaliteitsproefdrukje van 1 pagina met en zonder tekst om te kijken hoe het overkomt en hoe het papier is... zoja goed.. dan kan ik de boel uploaden en gaan ze de proefdruk maken
spannend hoor.
de boekjes komen dan op 13,50 dat is echt een mooi prijsje.. toen ik het bij de fotoprinter deed kwam ik op 21,50 tenkoste van mezelf zeg maar...
oftewel.... ik moest er dan nog eerder op bijleggen dan dat ik er wat op zou verdienen maar een hoger bedrag vond ik dat niet kon.
13,50 is net een mooi kadoboekje
en dus... moet ik nu als een speer een nieuwe site maken waar dat allemaal op komt natuurlijk.. maar.. ik weet niet meer zo goed hoe dat allemaal moet.
en als het mooi weer is heb ik daar zeker geen zin in.
nou ja... ik probeer wel regelmatig te lezen hier maar reageren is effe wat minder.
ik zal blij zijn als het 1 juni is en ik de tijd aan mezelf heb.. ik k ijk daar naar uit.
oh ja... dr hes heeft gebeld... wilde infiltraties doen met ontstekingsremmers.. dus zeg maar de pijnbestrijding via spuiten in de rug.
ik heb gezegd dat ik daar niet in geloof dus nu maar even gewone ontstekingsremmers eerst.. om te kijken of dat wel wat doet.
en of ik het daarmee kan remmen.
absoluuuuuut geen fysio!
en absoluuuut niet overbelasten
nou jullie zijn weer bijgepraat.
hoop snel weer echt tijd te hebben.
voel me nu een beetje alssof ik mezlef voorbij loop
Anja wat een dommerds zijn ze af en toe toch he
ze beginnen ergens aan zien dat het problemen gaat geven maar goed afmaken ho maar
Lekker dat je alweer naar het winkeltje kan net wat je zegt of je nou thuis hangt of daar
dan hang je daar toch gezelliger
Gisteravond gezellig met de dames zitten scrappen
hun boekjes worden erg leuk
leuk om te zien hoe zij scrappen, je geeft wel tips en ideeen maar zij voeren het toch op hun manier uit
dacht ik vanavond te mogen mediteren ik dacht dat het vandaag de 1e dinsdag in april zou zijn maar helaas moet nog een weekje wachten
ach ja zal me echt niet vervelen
Marlies wat heb je het drukkkkk zeg
wat zal jij naar 1 juni uitkijken
maar als ik het goed begrijp ben je het dan toch eens geworden met dat mannetje
ik weet dat ik het ergens heb gevraagd maar ja zo zitten we hier en zo zitten we ergens anders met de berichten
leuk dat je boekjes goed gaan ben heel benieuwd naar het eindresultaat
ze beginnen ergens aan zien dat het problemen gaat geven maar goed afmaken ho maar
Lekker dat je alweer naar het winkeltje kan net wat je zegt of je nou thuis hangt of daar
dan hang je daar toch gezelliger
Gisteravond gezellig met de dames zitten scrappen
hun boekjes worden erg leuk
leuk om te zien hoe zij scrappen, je geeft wel tips en ideeen maar zij voeren het toch op hun manier uit
dacht ik vanavond te mogen mediteren ik dacht dat het vandaag de 1e dinsdag in april zou zijn maar helaas moet nog een weekje wachten
ach ja zal me echt niet vervelen
Marlies wat heb je het drukkkkk zeg
wat zal jij naar 1 juni uitkijken
maar als ik het goed begrijp ben je het dan toch eens geworden met dat mannetje
ik weet dat ik het ergens heb gevraagd maar ja zo zitten we hier en zo zitten we ergens anders met de berichten
leuk dat je boekjes goed gaan ben heel benieuwd naar het eindresultaat
jaaaaaaa vanmiddag zijn het mannetje en ik het eens geworden.
meteen even spiijkers met koppen geslagen.
helemaal goed
en over de boekjes.... http://www.efraadesign.nl
meteen maar even snel een site bij gemaakt.
domein had ik nog
hoop morgen de proef-proefdruk binnen te krijgen en dan gaan we los!
meteen even spiijkers met koppen geslagen.
helemaal goed
en over de boekjes.... http://www.efraadesign.nl
meteen maar even snel een site bij gemaakt.
domein had ik nog
hoop morgen de proef-proefdruk binnen te krijgen en dan gaan we los!
Ik heb even gekeken Marlies,ze zien er prachtig uit.
Ik wens je een supper verkoop van je boekjes.
Ik wens je een supper verkoop van je boekjes.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Marlies gefeliciteerd zeg dat je er uit bent met je mannetje.
Heerlijk zeg, hoop dat het snel 1 juni is en je weer wat tijd voor je eigen hebt.
Je website ziet er schitterend uit zeg.
Heel veel succes.
Ik heb vandaag filmopnames meegemaakt van die nieuwe film van steven de jong.
"De Hel van ‘63 werden op names gemaakt bij de herberg op t dorp.
Was echt leuk om te zien.
Cas jansen, steven de jong, cris severs live echt gaaf.
Heerlijk zeg, hoop dat het snel 1 juni is en je weer wat tijd voor je eigen hebt.
Je website ziet er schitterend uit zeg.
Heel veel succes.
Ik heb vandaag filmopnames meegemaakt van die nieuwe film van steven de jong.
"De Hel van ‘63 werden op names gemaakt bij de herberg op t dorp.
Was echt leuk om te zien.
Cas jansen, steven de jong, cris severs live echt gaaf.
Gast- Gast
Vanaf najaar 2008 exposeer ik met een maandelijks wisselende serie bij Aangepast Sporten in Soest.
Marlies klopt deze zin nog wel?
Je site ziet er toppie uit
ik wens je enorm veel succes
en gefeliciteerd met de overeenkomst!!!
Heerlijk dat jullie eruit zijn weer een probleem minder
Elsa ook al zulk leuk nieuws
gaaf hoor om zoiets live mee te maken
heb je nog foto's gemaakt of mocht dat niet
wat een weertje he meiden echt genoeten buiten en het wordt nog beter zeggen ze dus..........
strakjes sporten en vanavond schilderen
hebben jullie mijn theedoosje al afgezien?
Marlies klopt deze zin nog wel?
Je site ziet er toppie uit
ik wens je enorm veel succes
en gefeliciteerd met de overeenkomst!!!
Heerlijk dat jullie eruit zijn weer een probleem minder
Elsa ook al zulk leuk nieuws
gaaf hoor om zoiets live mee te maken
heb je nog foto's gemaakt of mocht dat niet
wat een weertje he meiden echt genoeten buiten en het wordt nog beter zeggen ze dus..........
strakjes sporten en vanavond schilderen
hebben jullie mijn theedoosje al afgezien?
ja waarom niet?
dat doe ik nog steeds?
of zie ik wat over het hoofd?
wow wat spannend elsa
mocht je zeker geen fotos maken?
ik had gisteren in de soesterduinen ook zo iets. waren ze een fotoshoot aant doen voor een cdhoes denk ik.... maar ik mocht absoluut geen fotos maken!
kende die hele vent niet!
hahahahha
heb lekker wel het bed in de duinen er op gezet!
ja wat een heerlijk weer he!!!!
ik geniet er van. net viooltjes gehaald. waren deze week (tot vandaag) kennelijk in de aanbieding.. super.. de 3 bakken die ik met mijn verjaardag vorig jaar ook gevuld had nu voor 1/3 van de prijs van toen gevuld!
hahah
en wat geschoffeld.. en een vlindertje gezien... die landde op ratje haar ruggetje!!!
foto moet nog geupload worden.
ik ga naar je doosje kijken petje.. nog niet gezien.
zeker bij de fotos?
niet dus... waar is je doosje???????
dat doe ik nog steeds?
of zie ik wat over het hoofd?
wow wat spannend elsa
mocht je zeker geen fotos maken?
ik had gisteren in de soesterduinen ook zo iets. waren ze een fotoshoot aant doen voor een cdhoes denk ik.... maar ik mocht absoluut geen fotos maken!
kende die hele vent niet!
hahahahha
heb lekker wel het bed in de duinen er op gezet!
ja wat een heerlijk weer he!!!!
ik geniet er van. net viooltjes gehaald. waren deze week (tot vandaag) kennelijk in de aanbieding.. super.. de 3 bakken die ik met mijn verjaardag vorig jaar ook gevuld had nu voor 1/3 van de prijs van toen gevuld!
hahah
en wat geschoffeld.. en een vlindertje gezien... die landde op ratje haar ruggetje!!!
foto moet nog geupload worden.
ik ga naar je doosje kijken petje.. nog niet gezien.
zeker bij de fotos?
niet dus... waar is je doosje???????
Vind de foto's van de theedoos niet Petra, en Marlies hoe kom ik op je site ik vind niets meer de laatste dagen volgens mij zit er nog veel narcose in mijn hoofd.
Gast- Gast
ja de zin liep niet helemaal
maar blijf je ook exposeren want je pandje is denk ik nog wel van jou maar 'de inhoud'
toch niet helemaal of heeft dat mannetje daar lekker niks over te zeggen!!
mijn theedoos is er ook nog niet haha
ik vroeg juist aan jullie of ik hem al af had laten zien
nu kan ik ff niet foto maken want hij ligt nog in het lokaal
hij is gisteren 1x gelakt en was nog niet helemaal droog en moet nog een keer in de lak
marlies wat is het bed in de duinen?
geweldig he die violen daar wordt ik altijd zo vrolijk van al die heerlijke kleuren echt voorjaar!!
zo te horen ben jij ook niet zo'n folderloper maar ga je ook plantjes halen als jij daar zin in hebt
vandaag was ik bijtijds thuis en dacht weet je wat ik gooi de deur open en ik ga vast aan de schoonmaak wie weet heb ik morgen dat een soort van vrije dag op de boodschappen en de normale bezigheden na
dus nu is alles lekker spik en span bedje verschoont de waslijn hangt buiten vol en ik heb nog ff lekker tijd voor mezelf over
Omaatjes hoe is het zijn we al een beetje bijgekomen?
maar blijf je ook exposeren want je pandje is denk ik nog wel van jou maar 'de inhoud'
toch niet helemaal of heeft dat mannetje daar lekker niks over te zeggen!!
mijn theedoos is er ook nog niet haha
ik vroeg juist aan jullie of ik hem al af had laten zien
nu kan ik ff niet foto maken want hij ligt nog in het lokaal
hij is gisteren 1x gelakt en was nog niet helemaal droog en moet nog een keer in de lak
marlies wat is het bed in de duinen?
geweldig he die violen daar wordt ik altijd zo vrolijk van al die heerlijke kleuren echt voorjaar!!
zo te horen ben jij ook niet zo'n folderloper maar ga je ook plantjes halen als jij daar zin in hebt
vandaag was ik bijtijds thuis en dacht weet je wat ik gooi de deur open en ik ga vast aan de schoonmaak wie weet heb ik morgen dat een soort van vrije dag op de boodschappen en de normale bezigheden na
dus nu is alles lekker spik en span bedje verschoont de waslijn hangt buiten vol en ik heb nog ff lekker tijd voor mezelf over
Omaatjes hoe is het zijn we al een beetje bijgekomen?
Ik heb alleen een foto van de auto waar cris zegers mee kwam kunnen nemen.
Ze liepen al te gebaren toen ik kortbij kwam dat er geen foto's gemaakt mochten worden.
Maar op de terug weg kwam ineens mijn mobiel uit mijn broekzak
Ze liepen al te gebaren toen ik kortbij kwam dat er geen foto's gemaakt mochten worden.
Maar op de terug weg kwam ineens mijn mobiel uit mijn broekzak
Gast- Gast
nee ik ben juist geen folderloper maar toevallig vertelde de meneer me dat het een aanbieding was.
hahahh dus ik had mazzel.
en het bed in de duinen..... tja....... een foto... meer eigenlijk niet.
maar kom er effe niet an toe om alles te verwerkren.
ben met de boekjes bezig maarr het lijkt steeds net op 1mm fout te gaan.
grrrrr
elsa.. wat raar van dat mobieltje.. wilde ie ook effe kijken.... wat toevallig nou!
hahahahhahahah
moeilijk kunnen ze dan doen he.
hahahh dus ik had mazzel.
en het bed in de duinen..... tja....... een foto... meer eigenlijk niet.
maar kom er effe niet an toe om alles te verwerkren.
ben met de boekjes bezig maarr het lijkt steeds net op 1mm fout te gaan.
grrrrr
elsa.. wat raar van dat mobieltje.. wilde ie ook effe kijken.... wat toevallig nou!
hahahahhahahah
moeilijk kunnen ze dan doen he.
Ja mijn mobiel kwam spontaan uit mijn zak om toch stiekum die foto te maken...
Kon dr niks aan doen
Kon dr niks aan doen
Gast- Gast
jahahaha wat heerlijk toch zo'n meedenkende mobiel
hoe is het met iedereen
ik heb vandaag waanzinnig heerlijk liggen/zitten genieten in de zon
tuinstoelen en tafel uitgezet en hupsakee met mijn kont in de zon
ik blij dat ik gisteren de boel heb gedaan want gisteren stond er hier een straf windje die er vandaag gelukkig niet was
vandaag een makkie met koken
ellen zou pannenkoeken bakken maar die is er lekker tussenuit naar het strand en die beloofde het nu morgen te doen dus draaien we de rollen om dan eten we vanavond soep met een overheerlijk broodje tonijn
hoe is het met iedereen
ik heb vandaag waanzinnig heerlijk liggen/zitten genieten in de zon
tuinstoelen en tafel uitgezet en hupsakee met mijn kont in de zon
ik blij dat ik gisteren de boel heb gedaan want gisteren stond er hier een straf windje die er vandaag gelukkig niet was
vandaag een makkie met koken
ellen zou pannenkoeken bakken maar die is er lekker tussenuit naar het strand en die beloofde het nu morgen te doen dus draaien we de rollen om dan eten we vanavond soep met een overheerlijk broodje tonijn
Ik zou volgende week woensdag naar het zieknhuis moeten om de zenuw in mijn rug stil te leggen deze is vervroegd naar dinsdagmiddag om 13.00 uur hopelijk wordt de pijn dan minder.
Met mijn schouder gaat het niet beter ik heb nog steeds dezelfde pijn als voor de spuit ik had zo gehoop t van de pijn af te zijn.
Morgen gaan we lekker winkelen in Aken (duitsland) 10 km over de grens.
Met mijn schouder gaat het niet beter ik heb nog steeds dezelfde pijn als voor de spuit ik had zo gehoop t van de pijn af te zijn.
Morgen gaan we lekker winkelen in Aken (duitsland) 10 km over de grens.
Gast- Gast
niet te filmen Anja wat een eigenwijze schouder heb jij
en nu??
fijn dat je weer wat vroeger mag
kunnen ze in je schouder niet hetzelfde doen met die zenuw
wij gaan vandaag ff naar de snuffelmarkt
ellen wil met der vriendin rommelmarkt spullen gaan verkopen en wist niet zo goed waar
dus gaan we vandaag even kijken of ze dit een leuke locatie vind
en ik tref het want het is tegelijkertijd creamarkt
en nu??
fijn dat je weer wat vroeger mag
kunnen ze in je schouder niet hetzelfde doen met die zenuw
wij gaan vandaag ff naar de snuffelmarkt
ellen wil met der vriendin rommelmarkt spullen gaan verkopen en wist niet zo goed waar
dus gaan we vandaag even kijken of ze dit een leuke locatie vind
en ik tref het want het is tegelijkertijd creamarkt
Moet over een week voor de uitslag kijken of er een oplossing mogelijk is.
Vandaag in Aken geweest een jas en andere spulletjes gekocht was een leuke dag ben thuis op de bank geploft en heb lekker geslapen.
Vandaag in Aken geweest een jas en andere spulletjes gekocht was een leuke dag ben thuis op de bank geploft en heb lekker geslapen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» week 23 is alweer bijna om
» wat gaat een week toch snel nu week 32
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 43, de week van de herfstvakantie in t noorden
» wat gaat een week toch snel nu week 32
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 43, de week van de herfstvakantie in t noorden
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje