Laatste week van april
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Laatste week van april
oh en elsa.. succes met de rit en ik hoop da tje er toch nog een beetje van kunt genieten
Dank je wel marlies.
Ben dr klaar voor.
Nog ff wachten tot het 5 uur is dan kan bas naar t hotel gebracht worden en rijden wij door.
Weet je ik kwam gister ook iemand tegen en die zei waarom moet jij naar de pijnpolie...
Tja mijn rug..bla bla... o nou ik had het niet aan je gezien hoor.
MOETEN WE DAN MET EEN BORD OP ONZE RUG GAAN LOPEN VAN WIJ HEBBEN RUGKLACHTEN..
Wordt er net zo als vele dood moe van.
Marlies heel veel sterkte xxx
Ben dr klaar voor.
Nog ff wachten tot het 5 uur is dan kan bas naar t hotel gebracht worden en rijden wij door.
Weet je ik kwam gister ook iemand tegen en die zei waarom moet jij naar de pijnpolie...
Tja mijn rug..bla bla... o nou ik had het niet aan je gezien hoor.
MOETEN WE DAN MET EEN BORD OP ONZE RUG GAAN LOPEN VAN WIJ HEBBEN RUGKLACHTEN..
Wordt er net zo als vele dood moe van.
Marlies heel veel sterkte xxx
Gast- Gast
ja soms klinkt het allemaal zo"makkelijk"
we doen van alles he de praktijk, maken foto's, hebben een vlindergroepje, doen de tuin, maken wandelingen enz.......dus voor veel mensen is het een vraagteken waarom je ermee stopt want mankeer je dan iets???
ze zien jou niet als je jezelf even moet terugtrekken of 's nachts
en ook heb je soms geen zin om het allemaal uit te leggen (gggrrrrr)
we doen van alles he de praktijk, maken foto's, hebben een vlindergroepje, doen de tuin, maken wandelingen enz.......dus voor veel mensen is het een vraagteken waarom je ermee stopt want mankeer je dan iets???
ze zien jou niet als je jezelf even moet terugtrekken of 's nachts
en ook heb je soms geen zin om het allemaal uit te leggen (gggrrrrr)
nee precies.
ik heb ooit eens een klant de deur uitgezet na een avondles.. die ging maar niet weg.. dus ik zei.. en nu oprotten want ik moet naar bed.. die man lag dubbel omdat ie dacht dat ik m voor de gek hield.. om half 9 al naar bed? je bent toch gezond?
of in de tijd dat ik 6 weken met infuus liep en gewoon les liep te geven.. infuus in mijn bh gepropt.. niemand zag het.. maar een goed verstaander had nog geen half woord nodig want ik zag er slecht uit toen.. en toch..........
3/4 van de mensen hebben het niet geweten. toen ik het later vertelde vielen ze ongeveer van hun geloof.
ach.. ik denk.. dat we een kei worden in het "verbergen" van onze klachten omdat we zo normaal mogeljik mee wiillen doen.
maar ja.. de straf komt wel op je zelf neer.. en meestal extra hard.
ik heb ooit eens een klant de deur uitgezet na een avondles.. die ging maar niet weg.. dus ik zei.. en nu oprotten want ik moet naar bed.. die man lag dubbel omdat ie dacht dat ik m voor de gek hield.. om half 9 al naar bed? je bent toch gezond?
of in de tijd dat ik 6 weken met infuus liep en gewoon les liep te geven.. infuus in mijn bh gepropt.. niemand zag het.. maar een goed verstaander had nog geen half woord nodig want ik zag er slecht uit toen.. en toch..........
3/4 van de mensen hebben het niet geweten. toen ik het later vertelde vielen ze ongeveer van hun geloof.
ach.. ik denk.. dat we een kei worden in het "verbergen" van onze klachten omdat we zo normaal mogeljik mee wiillen doen.
maar ja.. de straf komt wel op je zelf neer.. en meestal extra hard.
Ja dat is de pest, mensen zien niet veel aan je dus zal je wel niets mankeren.
Sprak eergisteren nog een stel waar we 4 jaar geleden mee op dansles zaten.
Wat voor werk ik deed vroeg ze.
Ik: werk al ruim 1,5 jaar niet meer omdat ik fm heb en sinds een jaar of 2 ook bezig ben met een b 12 tekort.
Slik je toch ff wat pilletjes, want werken dat zal ik toch wel missen?
Mensen weten ten eerste niet wat fibro is en dat je daardoor al beperkt bent in je doen en laten en alles wat je doet energie vreet en een b 12 tekort is al helemaal een wassen neus.
Nou kan je vertellen dat ik meer last heb van het b 12 tekort als van de fm soms.
Merk ook dat ik al weer vaker spuit tegenwoordig, zit nu al weer op eens per 1,5 week anders kan ik bijna niet meer lopen, heb ik elke dag knallende koppijn, heb ik overal in mijn lijf tintelingen. Kan dan ook niet later als een uur of 9 half 10 naar bed.
Mensen die weinig of niets mankeren kunnen zo makkelijk oordelen over een ander...
Wens je heel veel sterkte Marlies, snap best dat je er moeite mee hebt om de praktijk achter je te laten hoor, maar snap je waarneemster ook niet.....zij moet toch beter weten????
Sprak eergisteren nog een stel waar we 4 jaar geleden mee op dansles zaten.
Wat voor werk ik deed vroeg ze.
Ik: werk al ruim 1,5 jaar niet meer omdat ik fm heb en sinds een jaar of 2 ook bezig ben met een b 12 tekort.
Slik je toch ff wat pilletjes, want werken dat zal ik toch wel missen?
Mensen weten ten eerste niet wat fibro is en dat je daardoor al beperkt bent in je doen en laten en alles wat je doet energie vreet en een b 12 tekort is al helemaal een wassen neus.
Nou kan je vertellen dat ik meer last heb van het b 12 tekort als van de fm soms.
Merk ook dat ik al weer vaker spuit tegenwoordig, zit nu al weer op eens per 1,5 week anders kan ik bijna niet meer lopen, heb ik elke dag knallende koppijn, heb ik overal in mijn lijf tintelingen. Kan dan ook niet later als een uur of 9 half 10 naar bed.
Mensen die weinig of niets mankeren kunnen zo makkelijk oordelen over een ander...
Wens je heel veel sterkte Marlies, snap best dat je er moeite mee hebt om de praktijk achter je te laten hoor, maar snap je waarneemster ook niet.....zij moet toch beter weten????
nee die snapt er niets van.
erg he!
kijk dat mijn klanten zeggen.. je zult het werken wel missen.. en niet begrijpen dat ik zoveel last heb... dat vind ik logisch.. die komen voor zichzelf en letten niet zo op me.. die merken niet dat ik alleen als een zombie aanwezig ben omdat ik helemaal knockout ben van de med.
maar dat mijn waarneemster het niet begrijpt....
ik heb haar er bewust naar gevraagd.. gevraagd of er wat anders dwars zat misschien.. maar nee.. niets...
die denkt ook alleen maar.. .je gaat in een gat vallen, je gaat het missen, ik merk toch niets aan je.. enz.....
dat missen.. ja.. maar nu op het moment als kiespijn.
dat gat.... daar zit ik nu even in...
en niets aaan me merken.... dan moet je wel een plank voor je kop hebben op het moment.
ik praat of ik dronken ben, reageer vertraagd.... enz...
nou ja... laat maar.. als mensen het niet willen begrijpen dan kunnen ze het ook niet.
ik duik in bad en mijn mandje in!
erg he!
kijk dat mijn klanten zeggen.. je zult het werken wel missen.. en niet begrijpen dat ik zoveel last heb... dat vind ik logisch.. die komen voor zichzelf en letten niet zo op me.. die merken niet dat ik alleen als een zombie aanwezig ben omdat ik helemaal knockout ben van de med.
maar dat mijn waarneemster het niet begrijpt....
ik heb haar er bewust naar gevraagd.. gevraagd of er wat anders dwars zat misschien.. maar nee.. niets...
die denkt ook alleen maar.. .je gaat in een gat vallen, je gaat het missen, ik merk toch niets aan je.. enz.....
dat missen.. ja.. maar nu op het moment als kiespijn.
dat gat.... daar zit ik nu even in...
en niets aaan me merken.... dan moet je wel een plank voor je kop hebben op het moment.
ik praat of ik dronken ben, reageer vertraagd.... enz...
nou ja... laat maar.. als mensen het niet willen begrijpen dan kunnen ze het ook niet.
ik duik in bad en mijn mandje in!
OOOOO wat begrijp ik je goed Marlies en Monica ook mij wordt iedere keer gezegd je ziet toch zo goed uit.
Vorige week zei een schoonzusje nog kunnen ze dan niets aan de pijn doen alsof die morfinepleisters omde dag niets zijn bahhhh niet te geloven ben ook al 2 weken niet gaan werken ik slaap de nachten slecht dus overdag ben ik doodmoe ik kan niet meer.
Vandaag heb ik wat in de tuin gerommeld maar het lukt gewoon niet.
Tjonge ik wilde niet klagen maar moest het even kwijt net als jullie.
Morgen moet ik naar de verjaardag van een schoonbroer met veel tegenzin want ze begrijpen mij gewoon niet.
Woensdagavond belde een andere schoonbroer om 19.30 hij had een koninklijk lintje gekregen of we om 20 uur even wat wilde komen drinken nou niet dus het lukt gewoon niet.
Vorige week zei een schoonzusje nog kunnen ze dan niets aan de pijn doen alsof die morfinepleisters omde dag niets zijn bahhhh niet te geloven ben ook al 2 weken niet gaan werken ik slaap de nachten slecht dus overdag ben ik doodmoe ik kan niet meer.
Vandaag heb ik wat in de tuin gerommeld maar het lukt gewoon niet.
Tjonge ik wilde niet klagen maar moest het even kwijt net als jullie.
Morgen moet ik naar de verjaardag van een schoonbroer met veel tegenzin want ze begrijpen mij gewoon niet.
Woensdagavond belde een andere schoonbroer om 19.30 hij had een koninklijk lintje gekregen of we om 20 uur even wat wilde komen drinken nou niet dus het lukt gewoon niet.
Gast- Gast
Die waarneemster is toch niet voor niets om jou te ondersteunen,anders had je haar niet nodig gehad.
Ik had het er gister nog over om te willen stoppen met werken,maar ook omdat je lichaam niet meer doet wat je wil.
De leeftijd en de pijnen gaan toch tegenwerken.
Ja ook bij mij.
Maar het gaat nog goed zeker als ik jullie verhalen leest,een paar paramolletjes er in en gaan.....
Maar het klopt wel dat niemand daar iets van merkt,je gaat ook niet de hele dag lopen klagen.
Ik had het er gister nog over om te willen stoppen met werken,maar ook omdat je lichaam niet meer doet wat je wil.
De leeftijd en de pijnen gaan toch tegenwerken.
Ja ook bij mij.
Maar het gaat nog goed zeker als ik jullie verhalen leest,een paar paramolletjes er in en gaan.....
Maar het klopt wel dat niemand daar iets van merkt,je gaat ook niet de hele dag lopen klagen.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Ja marlies dat je waarneemster t niet snapt kan ik met mijn pet ook niet bij.
Is een mens dan zo blind.
Ongelooflijk zeg.
Marlies, petje, moon, jose, mien, anja... ikke ( hoop dat ik niemand vergeten ben ) we gaan een bordje op onze rug plakken met onze klachten....
Dat kan niet eens bedenk ik me nu want zo breed zijn onze ruggen niet want t kan niet meer op een klein bordje.
T is echt ongelooflijk !!!
Maar ik ben weer op honk.
Probeer nog een uur op te blijven dan kan ik zelf nog ff bas halen.
Wim zet me dr ff af dan wil ik met hem terug lopen.
T is 10 minuten lopen maar ik kan het nu niet eens 2 x ( heen en terug ) opbrengen.
Meiden sterkte !!!
Is een mens dan zo blind.
Ongelooflijk zeg.
Marlies, petje, moon, jose, mien, anja... ikke ( hoop dat ik niemand vergeten ben ) we gaan een bordje op onze rug plakken met onze klachten....
Dat kan niet eens bedenk ik me nu want zo breed zijn onze ruggen niet want t kan niet meer op een klein bordje.
T is echt ongelooflijk !!!
Maar ik ben weer op honk.
Probeer nog een uur op te blijven dan kan ik zelf nog ff bas halen.
Wim zet me dr ff af dan wil ik met hem terug lopen.
T is 10 minuten lopen maar ik kan het nu niet eens 2 x ( heen en terug ) opbrengen.
Meiden sterkte !!!
Gast- Gast
Ja, zo gaat dat bij ons Elsa en ik denk inderdaad dat we bijna allemaal een boek moeten omhangen kunnen ze alles nalezen,hoe was het feestje toch nog een beetje genoten?
Wij waren vanmiddag 2 uurtjes naar de verjaardag van wiel zijn broer ze vonden het maar vreemd dat we zo kort bleven ,maar ik was gewoon op kon niet meer.
Een iemand begreep mij wel een nichtje van Wiel ze is al een jaar overspannen en ook bij haar gaat het niet goed nouja zoals bij ons alle de ene dag wel en de andere dag niet.
Met Hemelvaartsdag doet haar dochtertje de communie dus groot feest ik hoop dat ze die dag goed door komt.
Wij waren vanmiddag 2 uurtjes naar de verjaardag van wiel zijn broer ze vonden het maar vreemd dat we zo kort bleven ,maar ik was gewoon op kon niet meer.
Een iemand begreep mij wel een nichtje van Wiel ze is al een jaar overspannen en ook bij haar gaat het niet goed nouja zoals bij ons alle de ene dag wel en de andere dag niet.
Met Hemelvaartsdag doet haar dochtertje de communie dus groot feest ik hoop dat ze die dag goed door komt.
Gast- Gast
ik moest dat rotgevoel van de afgelopen dagen omzetten!
daar uit ontstond eindelijk het verhaal van het krachtvolkje.
het was te lang om in 1 bericht te plaatsen dus vandaar dat het 2 topics zijn geworden.
wie er geen zin in heeft moet het natuurlijk niet lezen maar ik ben wel benieuwd om te horen of jullie dit aanspreekt...
en hoe het voor jullie is vergeleken met het lichtvolkje.
natuurlijk zijn alle volkjes verschillend en raken ze verschillende dingen in je aan, maar het gaat er om of het uberhaupt iets aanraakt of niet.
biij het lichtvolkje raakte dat hartje velen.. in dit boekje zijn er weer hele andere dingen... ik ben benieuwd.
daar uit ontstond eindelijk het verhaal van het krachtvolkje.
het was te lang om in 1 bericht te plaatsen dus vandaar dat het 2 topics zijn geworden.
wie er geen zin in heeft moet het natuurlijk niet lezen maar ik ben wel benieuwd om te horen of jullie dit aanspreekt...
en hoe het voor jullie is vergeleken met het lichtvolkje.
natuurlijk zijn alle volkjes verschillend en raken ze verschillende dingen in je aan, maar het gaat er om of het uberhaupt iets aanraakt of niet.
biij het lichtvolkje raakte dat hartje velen.. in dit boekje zijn er weer hele andere dingen... ik ben benieuwd.
lekker marlies dat je de negativiteit weer om hebt kunnen zetten
want hoe je het went of keert het komt toch uiteindelijk allemaal op je eigen bordje terecht
we gaan het helaas nooit winnen van de "buitenwereld"
ik heb vandaag alleen maar leuke dingen gedaan
vanmorgen was mams op de koffie bij mij
en vanmiddag waren we naar Mien en hebben met z'n vijfen heel gezellig en heerlijk gegeten
want hoe je het went of keert het komt toch uiteindelijk allemaal op je eigen bordje terecht
we gaan het helaas nooit winnen van de "buitenwereld"
ik heb vandaag alleen maar leuke dingen gedaan
vanmorgen was mams op de koffie bij mij
en vanmiddag waren we naar Mien en hebben met z'n vijfen heel gezellig en heerlijk gegeten
zo het was weer gezellig he
nou van avond geprobeerd mij foto der in tezetten
maar het lukt niet ik ziet hem wel in waar jij gedaan heb maar ik krijgt het niet geuplood
kloten zooi haaaaaaaaaaaaaaaa
Petra zet jij mij foto is hier bij
vind hem wel aardig met die rimpeltjes haaaaaaaaaaaa
ik gaat als de donder mij nestje in trusttttttttttttttttttttttt
nou van avond geprobeerd mij foto der in tezetten
maar het lukt niet ik ziet hem wel in waar jij gedaan heb maar ik krijgt het niet geuplood
kloten zooi haaaaaaaaaaaaaaaa
Petra zet jij mij foto is hier bij
vind hem wel aardig met die rimpeltjes haaaaaaaaaaaa
ik gaat als de donder mij nestje in trusttttttttttttttttttttttt
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
mienieeeeee leuk om je koppie weer zo vol in beeld te zien en petje... geweldig die lachebek om het hoekie!
super gevonden
super gevonden
haaaaaa rimpel koppie staat der op
is die foto ook van gisteren van jou nee toch
en zit ellen al tekijken ?????
knuf en bedankt
is die foto ook van gisteren van jou nee toch
en zit ellen al tekijken ?????
knuf en bedankt
Rimpelkoppie????
Ik vind je er juist goed op staan en vind je juist jonger lijken.Ook ondanks de grijze haren.
Staat jullie allebei goed hoor dat grijs!
Ik vind je er juist goed op staan en vind je juist jonger lijken.Ook ondanks de grijze haren.
Staat jullie allebei goed hoor dat grijs!
haaaaaaaaaaa hij is klein monica ik heb groot van petra hihi dan ben ik echt al rimpel koppie hihi
ja grijs blijft het nu ken het niet meer verven met een week alles vraag
en het valt toch al weer meer uit
dus houden het maar zo wel deze lengte niet meer kort ik haaaaaaaaaa dan ziet je oor doppen hihi
en nu ken ik ze mooi verbergen
ja grijs blijft het nu ken het niet meer verven met een week alles vraag
en het valt toch al weer meer uit
dus houden het maar zo wel deze lengte niet meer kort ik haaaaaaaaaa dan ziet je oor doppen hihi
en nu ken ik ze mooi verbergen
ik vind deze lengte je juist heel goed staan mien en die rimpels ziet ik ook niet!
nou zitten der wel hoor liesje hij in het kippen nekkie
maar vind deze lengte ook mooi staan
dus we houden het maar zo
ja petra heb goede camera dus dan krijgt je dat he
en ik hou tocgh niet op een plaatje hihi
gaat mij vlooien bak in ben versleten doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
maar vind deze lengte ook mooi staan
dus we houden het maar zo
ja petra heb goede camera dus dan krijgt je dat he
en ik hou tocgh niet op een plaatje hihi
gaat mij vlooien bak in ben versleten doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ik heb een heel goed truucje geleerd om de rimpeltjes weg te werken in photoshop
hahahahahahhahha
maar blijf jij maar lekker zoals je bent!
veel leuker!
de rimpeltjes (die ik niet echt zie) horen er bij hoor mienie
hahahahahahhahha
maar blijf jij maar lekker zoals je bent!
veel leuker!
de rimpeltjes (die ik niet echt zie) horen er bij hoor mienie
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» de laatste week van het jaar
» wat gaat een week toch snel nu week 32
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 43, de week van de herfstvakantie in t noorden
» wat gaat een week toch snel nu week 32
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus