week van 11 mei
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
week van 11 mei
Zo moederdag zit er weer op
wat hebben we nog tegoed
hemelvaart en pinksteren toch en dan op naar de grote vakantie
de vooruitzichten zijn nogal druk voor ons mede doordat Ellen der verjaardag "groots" wil vieren omdat ze 21 wordt iedereen die wil mag namelijk blijven eten en we hebben nu al zo'n 25 man die komt en blijft eten
zal vast en zeker wel goedkomen maar het wordt even organiseren geblazen
wat hebben we nog tegoed
hemelvaart en pinksteren toch en dan op naar de grote vakantie
de vooruitzichten zijn nogal druk voor ons mede doordat Ellen der verjaardag "groots" wil vieren omdat ze 21 wordt iedereen die wil mag namelijk blijven eten en we hebben nu al zo'n 25 man die komt en blijft eten
zal vast en zeker wel goedkomen maar het wordt even organiseren geblazen
Re: week van 11 mei
zoooooooooooooo nu maar hopen op mooi weer
waar moet je het laten
nou dan zal ik meschien niet gemist worden
waar haalt ze het van daan
maar wordt vervolgt
waar moet je het laten
nou dan zal ik meschien niet gemist worden
waar haalt ze het van daan
maar wordt vervolgt
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Ook al 21, de dames worden groot.
Mandy is begin maart 21 geworden.
Toch wel een hele speciale leeftijd he?
Dat wordt lekker druk voor je Petje!!!!!
Mandy is begin maart 21 geworden.
Toch wel een hele speciale leeftijd he?
Dat wordt lekker druk voor je Petje!!!!!
ja ik weet nog goed dat ik 21 werd (ahumm)
wat een verschil he Monica
Mandy is al mams en Ellen heeft nog niet eens eens vriend (wat ze wel heel graag wil hoor)
nee hoor Mien je zal in de chaos niet gemist worden
lijkt me heel verstandig als Bram met z'n oortje lekker thuis blijft
tenzij...........tsja je bent van harte welkom natuurlijk
ja we gaan partytenten opzetten want dat kunnen we echt niet in huis hebben en stoelen huren enz....
wat een verschil he Monica
Mandy is al mams en Ellen heeft nog niet eens eens vriend (wat ze wel heel graag wil hoor)
nee hoor Mien je zal in de chaos niet gemist worden
lijkt me heel verstandig als Bram met z'n oortje lekker thuis blijft
tenzij...........tsja je bent van harte welkom natuurlijk
ja we gaan partytenten opzetten want dat kunnen we echt niet in huis hebben en stoelen huren enz....
Vanmorgen om half 8 stijger opgebouwd en aan de slag gegaan. Ja wim dan ..
Hij is nu met de punt boven de garage bezig zodat hij die morgen vroeg kan schilderen.
T was vandaag een schitterend zonnige dag, als dat de rest van de week....
Ik vind 18 al een heel apparte leeftijd.. al die papieren.. bank, belasting, verzekering enzo... autorijlessen...
Laatst aangepast door elsa op ma mei 11, 2009 8:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ehm ja hebben papieren gehad van de belasting.. snel aan gevraagd en nu betalen ze dus maar 30 euro per maand. De bofkonten.
Gast- Gast
wow dat is erg goedkoop elsa mag ik vragen hoe je dat zo goedkoop voor elkaar krijgt
niet dat het nog nut heeft voor Ellen want die gaat vanaf 21 nog meer betalen
hopelijk blijft het goed weer bij jullie
bij ons had Wim al van de steiger afgewaaid vandaag
niet dat het nog nut heeft voor Ellen want die gaat vanaf 21 nog meer betalen
hopelijk blijft het goed weer bij jullie
bij ons had Wim al van de steiger afgewaaid vandaag
Of bij ons van de steiger afgeregend vanmiddag was het gelukkig weer droog.
Heb vandaag wat rond gehangen in huis voel mij nog steeds niet de oude die vorige medicijnen werken jammer genoeg nog door ben helemaal dik in mijn gezicht.
Hopelijk gaat het snel wat beter zodat ik weer naar het 'winkeltje'kan gaan.
Heb vandaag wat rond gehangen in huis voel mij nog steeds niet de oude die vorige medicijnen werken jammer genoeg nog door ben helemaal dik in mijn gezicht.
Hopelijk gaat het snel wat beter zodat ik weer naar het 'winkeltje'kan gaan.
Gast- Gast
ja dat hoop ik ook voor je Anja dan heb je tenminste wat afleiding die 4 muren van je huis die zie je al genoeg toch!!
vanmorgen vroeg naar de peut lag om half acht al op de tafel
maar maakt mij niet zo uit hoor heb geen last van ochtendziekte
ik lig er liever 's morgens om half acht dan 's avonds
nu nog ff een bakkie nepkoffie en dan naar mijn uurtje yoga
ook al een van de laatste keren voor de zomerstop
gisteravond waren de scrapmeiden er en eentje heeft haar boekej af en die is toch leuk geworden de andere twee hebben een paar keer gemist dus die zijn nog niet klaar
nu gaat diegene die klaar is beginnen aan haar trouwfoto's ze vind het veels te leuk om te doen dus wil nog niet stoppen en de andere had het al over een boekje voor der moeder dus..........
vanmorgen vroeg naar de peut lag om half acht al op de tafel
maar maakt mij niet zo uit hoor heb geen last van ochtendziekte
ik lig er liever 's morgens om half acht dan 's avonds
nu nog ff een bakkie nepkoffie en dan naar mijn uurtje yoga
ook al een van de laatste keren voor de zomerstop
gisteravond waren de scrapmeiden er en eentje heeft haar boekej af en die is toch leuk geworden de andere twee hebben een paar keer gemist dus die zijn nog niet klaar
nu gaat diegene die klaar is beginnen aan haar trouwfoto's ze vind het veels te leuk om te doen dus wil nog niet stoppen en de andere had het al over een boekje voor der moeder dus..........
30 Euro??????
Dat wil ik ook!!!
Mandy betaalde meteen 125 euro.Krijgt wel ziektekostentoeslag terug, maar dan nog....
Ik krijg helaas geen toeslag terug, ben iedere maand 146 euries kwijt en moet al begin van het jaar 155 euro eigen risico betalen.
30 euro is niks, hoe zijn ze dan verzekerd?
Dat wil ik ook!!!
Mandy betaalde meteen 125 euro.Krijgt wel ziektekostentoeslag terug, maar dan nog....
Ik krijg helaas geen toeslag terug, ben iedere maand 146 euries kwijt en moet al begin van het jaar 155 euro eigen risico betalen.
30 euro is niks, hoe zijn ze dan verzekerd?
De jongens zouden eigenlijk 87 euro gaan betalen maar we kregen een brief van belastingdienst toeslagen.
Daar stond internetsite op en konden ze kijken of ze in aanmerking komen voor een zorg toeslag.
Komen ze beide...
Maar ze hebben het wel aan moeten vragen met digidee enzo....
Hun premie is bij de friesland ik 87 euro.
ze krijgen 57 euro per maand terug dus blijft erover.... 30 euro.
t is gewoon de basis verzekering met tand nog wat erbij maar kan die brief zo snel niet vinden.
Ook wij betalen 95 euro per maand en krijgen ook een zorgtoeslag terug... dacht ook 57 euro...
Wij hebben basis en aanvullend tand geloof ik...
Wij betalen ook wel die eigen risico van rond de 150 euro als ik t goed heb...
Maar vanaf hun 21 gaat hun premie ook naar de 95 euro als ik t goed gelezen heb.
T is hier gister de hele dag mooi zonnig weer geweest. De wind stond gunstig om de voorkant te doen.
Wim is nu achter bezig, wel wat wind maar waait ondanks zijn gewicht niet van de stijger.
Het is heerlijk in de zon...kan goed gluren bij de buren zei hij net nog.
Maar ja ik sta of zit erbij.. baal als een stekker.
Lig nachten wakker van de pijn maar we gaan doooooooooooooooooor.
Ben dr vanmorgen om half 6 uitgegaan omdat patrick naar witterberg is met school. Heb hem op school gebracht en ben weer ff terug gegaan.
Vridag komt hij terug.
Mark heeft snipperdag vandaag want degene waar hij altijd mee mee gaat moest naar t ziekenhuis en mark kon wel met een ander mee maar die moest met gas werken en dat is niet mark zijn ding... mag hij officieel niet eens doen.
Dus vandaag snipperen en morgen weer t electra in.
Daar stond internetsite op en konden ze kijken of ze in aanmerking komen voor een zorg toeslag.
Komen ze beide...
Maar ze hebben het wel aan moeten vragen met digidee enzo....
Hun premie is bij de friesland ik 87 euro.
ze krijgen 57 euro per maand terug dus blijft erover.... 30 euro.
t is gewoon de basis verzekering met tand nog wat erbij maar kan die brief zo snel niet vinden.
Ook wij betalen 95 euro per maand en krijgen ook een zorgtoeslag terug... dacht ook 57 euro...
Wij hebben basis en aanvullend tand geloof ik...
Wij betalen ook wel die eigen risico van rond de 150 euro als ik t goed heb...
Maar vanaf hun 21 gaat hun premie ook naar de 95 euro als ik t goed gelezen heb.
T is hier gister de hele dag mooi zonnig weer geweest. De wind stond gunstig om de voorkant te doen.
Wim is nu achter bezig, wel wat wind maar waait ondanks zijn gewicht niet van de stijger.
Het is heerlijk in de zon...kan goed gluren bij de buren zei hij net nog.
Maar ja ik sta of zit erbij.. baal als een stekker.
Lig nachten wakker van de pijn maar we gaan doooooooooooooooooor.
Ben dr vanmorgen om half 6 uitgegaan omdat patrick naar witterberg is met school. Heb hem op school gebracht en ben weer ff terug gegaan.
Vridag komt hij terug.
Mark heeft snipperdag vandaag want degene waar hij altijd mee mee gaat moest naar t ziekenhuis en mark kon wel met een ander mee maar die moest met gas werken en dat is niet mark zijn ding... mag hij officieel niet eens doen.
Dus vandaag snipperen en morgen weer t electra in.
Gast- Gast
jee wat een koopie elsa
ellen betaald wel iets meer dan 87 ook zo'n 125 dacht ik
en wij krijgen echt niks terug wij zitten als ik het goed onthouden heb 200 euro op jaarbasis boven de norm van wat was het? 20.000 toch
maar goed we kunnen klagen het helpt toch niet
succes met het schilderwerk Elsa
ellen betaald wel iets meer dan 87 ook zo'n 125 dacht ik
en wij krijgen echt niks terug wij zitten als ik het goed onthouden heb 200 euro op jaarbasis boven de norm van wat was het? 20.000 toch
maar goed we kunnen klagen het helpt toch niet
succes met het schilderwerk Elsa
Ik heb geen idee wat de norm van jaarbasis of zo iets is.
Het zal er mischien wel mee te maken hebben dat ik niets verdien...
Maar dit keer in ons voordeel
Het zal er mischien wel mee te maken hebben dat ik niets verdien...
Maar dit keer in ons voordeel
Gast- Gast
wat een verschil he. ... maar als je die zorgtoeslag krijgt is het natuurlijk mooi meegenomen!
vallen thuiswonende kinderen dan niet gewoon onder het gezin zeg maar?
ik weet dat het ook anders is als je alleen woont of samen bent...
ik ga straks naar radio soest. daar mogen we de boekjes inspreken. een klant van mij doet dat. die heeft een goeie stem daarvoor.. ikkes niet.
maar we mogen dat in de studio doen dus. met begeleiding!
en dan maken ze er later een heel programma omheen!
echt gaaf.. en ik heb 3 namen/mailadressen gekregen van journalisten om te kunnen vragen of ze een recensie willen schrijven.
daar moet je het nl van hebben om je boek verkocht te krijgen zeg maar..
zou geweldig zijn. 1 is er van het AD!!!!
Duimen jullie mee dat ze het doen en er een hele mooie recensie van maken?
vallen thuiswonende kinderen dan niet gewoon onder het gezin zeg maar?
ik weet dat het ook anders is als je alleen woont of samen bent...
ik ga straks naar radio soest. daar mogen we de boekjes inspreken. een klant van mij doet dat. die heeft een goeie stem daarvoor.. ikkes niet.
maar we mogen dat in de studio doen dus. met begeleiding!
en dan maken ze er later een heel programma omheen!
echt gaaf.. en ik heb 3 namen/mailadressen gekregen van journalisten om te kunnen vragen of ze een recensie willen schrijven.
daar moet je het nl van hebben om je boek verkocht te krijgen zeg maar..
zou geweldig zijn. 1 is er van het AD!!!!
Duimen jullie mee dat ze het doen en er een hele mooie recensie van maken?
Ik duim met je mee marlies !!!
Wij hebben 10 april de uitnodigingen op de bus gedaan voor de familie uit t westen. 17 mei as zondag dus verjaardagen van de jongens en wim.
Mijn oudste zus doet ieder jaar de marieke loop... valt dus op 17 mei...
Broer van me is op vakantie...
Andere broer zijn kits komen niet mee...
Een tante van me heeft een zeer been...
Weer een ander zijn kleinkind doet heilige comunnie..
bla bla bla
Wilde het nog gaan verzetten maar wim zeg je bent gek omdat je het toch houdt dat er dan weer mensen niet kunnen.
Om lang verhaal kort te maken van de 27 genodigden komen er nu nog maar 10 excl ons...
Wim zei net nog ach meid maak je niet druk t scheelt ons heel wat.
Ga vanmiddag de chinees bellen dat we maar voor 15 personen buffet hoeven ipv 30
Wij hebben 10 april de uitnodigingen op de bus gedaan voor de familie uit t westen. 17 mei as zondag dus verjaardagen van de jongens en wim.
Mijn oudste zus doet ieder jaar de marieke loop... valt dus op 17 mei...
Broer van me is op vakantie...
Andere broer zijn kits komen niet mee...
Een tante van me heeft een zeer been...
Weer een ander zijn kleinkind doet heilige comunnie..
bla bla bla
Wilde het nog gaan verzetten maar wim zeg je bent gek omdat je het toch houdt dat er dan weer mensen niet kunnen.
Om lang verhaal kort te maken van de 27 genodigden komen er nu nog maar 10 excl ons...
Wim zei net nog ach meid maak je niet druk t scheelt ons heel wat.
Ga vanmiddag de chinees bellen dat we maar voor 15 personen buffet hoeven ipv 30
Gast- Gast
Ik hoop dat het erg mooi wordt Marlies en Elsa iedereen heeft het de laatste tijd zo druk met zichzelf dat er geen tijd meer voor de familie is.
Ben net naar de fysio en de winkel geweest nu eten koken en om half 3 is Wiel weer werken tot 23 uur.
En het huisje is weer gepoetst door Ilonka fijn hoor zo'n hulp via de pgb.
Ben net naar de fysio en de winkel geweest nu eten koken en om half 3 is Wiel weer werken tot 23 uur.
En het huisje is weer gepoetst door Ilonka fijn hoor zo'n hulp via de pgb.
Gast- Gast
dat duimen heeft vast geen zin meer vandaag de dag is al om
en was het een succes?
wij hadden vanavond een condolatieavond in Arnhem dus dat was ff druk vandaag je moet wel op tijd vertrekken met al die files en het was al om 19.15 maar we waren keurig op tijd
De moeder van mijn nicht was overleden, het was niet heel triest want ze was toch al 80 of 81 ze zou 2 juni jarig zijn en ze was al een aantal jaren dement maar goed het is en blijft je moeder
wat dan wel weer leuk is dat je familie ziet die je alweer jaren niet hebt gezien
dat compenseert dan weer
en was het een succes?
wij hadden vanavond een condolatieavond in Arnhem dus dat was ff druk vandaag je moet wel op tijd vertrekken met al die files en het was al om 19.15 maar we waren keurig op tijd
De moeder van mijn nicht was overleden, het was niet heel triest want ze was toch al 80 of 81 ze zou 2 juni jarig zijn en ze was al een aantal jaren dement maar goed het is en blijft je moeder
wat dan wel weer leuk is dat je familie ziet die je alweer jaren niet hebt gezien
dat compenseert dan weer
zo, net even op de radio geweest. Radio soest natuurlijk!
niemand luistert daar volgens mij naar maar maakt niet uit.
werd geintervieuwd door jan visser, dat is DE schrijver hier in soest.
gelukkig vroeg ie me geen vaktermen of zo.. gewoon over het tot stand komen van het boekje, en hij wilde dat ik een stukje voorlas.. dat heb ik lekker naar hem geschoven.
hahah
hij had er wel mega de vaart in maar dat maakt niet uit.
was wel leuk.
morgen middag ook weer live maar dan samen met degene die het boekje inspreekt.. dan praten wij samen met elkaar zeg maar.
en dinsdag interview met de meneer van het algemeen dagblad.
dat vind ik heel spannend.
ben heel benieuwd wat dat gaat opleveren!
nu even 2 uurtjes rust en dan weer werken.
niemand luistert daar volgens mij naar maar maakt niet uit.
werd geintervieuwd door jan visser, dat is DE schrijver hier in soest.
gelukkig vroeg ie me geen vaktermen of zo.. gewoon over het tot stand komen van het boekje, en hij wilde dat ik een stukje voorlas.. dat heb ik lekker naar hem geschoven.
hahah
hij had er wel mega de vaart in maar dat maakt niet uit.
was wel leuk.
morgen middag ook weer live maar dan samen met degene die het boekje inspreekt.. dan praten wij samen met elkaar zeg maar.
en dinsdag interview met de meneer van het algemeen dagblad.
dat vind ik heel spannend.
ben heel benieuwd wat dat gaat opleveren!
nu even 2 uurtjes rust en dan weer werken.
er komt nog heel wat voor kijken zeg
maar ach zo blijf je lekker bezig toch stel je voor dat je tijd over gaat houden hahaha
gisteren hadden we de expo van het schilderen
dan zie je wat we het hele jaar hebben uitgevreten en als je dat zo bij elkaar ziet dan denk ik goh we hebben toch nog wel wat gedaan behalve zitten kleppen
maar ach zo blijf je lekker bezig toch stel je voor dat je tijd over gaat houden hahaha
gisteren hadden we de expo van het schilderen
dan zie je wat we het hele jaar hebben uitgevreten en als je dat zo bij elkaar ziet dan denk ik goh we hebben toch nog wel wat gedaan behalve zitten kleppen
Soortgelijke onderwerpen
» wat gaat een week toch snel nu week 32
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 43, de week van de herfstvakantie in t noorden
» week 3 ...............
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 43, de week van de herfstvakantie in t noorden
» week 3 ...............
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1