Samen Sterk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

huisarts???

2 plaatsers

Ga naar beneden

huisarts??? Empty huisarts???

Bericht van Gast do mei 14, 2009 4:05 am

Nou vanmorgen de huisarts gebeld voor een nieuwe afspraak ook deze medicijnen kan ik niet verdragen voel mij ziek en ben mijzelf niet heb ook extra pijn.

Nou wilde een afspraak maken en wat denken jullie ik kon volgende week vrijdag terecht omdat hij pas terug is van de vakantie ik was behoorlijk kwaad ik wil zo niet verder gaan na een gesprek met hem door de assistente krijg ik weer andere medicijnen en ik heb de afspraak voor volgende week vrijdag toch maar gemaakt afzeggen kan ik altijd nog.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

huisarts??? Empty Re: huisarts???

Bericht van marlies do mei 14, 2009 4:41 am

dus de assistente heeft je medicijnen veranderd????????????
mag hopen dat ik dat verkeerd begrijp!
er zijn waarnemende artsen als het nodig is hoor!
marlies
marlies

Aantal berichten : 2935
Leeftijd : 66
Registration date : 29-05-08

http://www.efraa.nl

Bericht van Monica do mei 14, 2009 6:22 am

Is ook mijn reactie!!! De assistentie die veranderd? Is geen arts hoor! Ik heb al niet veel vertrouwen meer in artsen en al helemaal niet in assistentes. Wat een domme fouten die van mij al heeft gemaakt!
Inderdaad naar een andere arts Anja! Hij kan je toch niet laten w88 tot volgende week?
Alhoewel ik moet zeggen dat ik hier ook vaak pas na een dag of 4 terecht kan hoor..............
Monica
Monica

Aantal berichten : 1322
Leeftijd : 61
Registration date : 31-05-08

http://www.mook63.hyves.nl

Bericht van marlies do mei 14, 2009 6:31 am

bij ons is er soms nog wel verschil.
bij grote noodzaak kom je er tussen.
bij gewone noodzaak is het soms een paar dagen.
meestal probeer ik het gewoon op tijd aan te geven en zeg dan.. mag best volgende week. maar het ligt er natuurlijk aan hoe en wat.
ik kan gelukkig heel veel telefonisch doen met de huisarts.
en dat bellen dat is wel dezelfde dag.
hij weet wie ie voor zich heeft dus het is snel even overleg en klaar.
dat vind ik wel heel prettig.
kan ook niet overal
marlies
marlies

Aantal berichten : 2935
Leeftijd : 66
Registration date : 29-05-08

http://www.efraa.nl

Bericht van Gast do mei 14, 2009 7:05 am

Nee de assistente heeft het niet veranderd maar de huisarts,heb ik misschien verkeerd geschreven maar mijn hoofd is ook helemaal in de war. Normaal duurt het hier ongeveer 2 dagen dus ik belde voor maandag vond ik wel netjes maar tot vrijdag vond ik wel erg lang.

Ik kon inderdaad naar een andere arts maar daar was ik vorige week ook bij en dat levert niets op omdat ze verder niet weten wat er allemaal aan de hand is en ze gaan echt niet alles nazoeken op de pc.

Ik heb liever mijn eigen huisarts hij weet hoe ik ben en wat er aan de hand is.

De nieuwe medicijnen zijn net bezorgd hopelijk kan ik die nu wel beter verdragen en voel mij weer wat beter.

Dinsdag heb ik een afspraak bij de arts van de pijnpolie want ik zou 27 mei de tweede zenuwbehandeling krijgen in mijn rug maar omdat ik meer pijn en nog steeds na de eerste behandeling heb wil ik toch zeker eerst een gesprek ik weet niet of ik die tweede behandeling laat doen.

Pfffffffff moest even mijn verhaal kwijt volgens mij was hij erg wazig maar zo ben ik de laatste weken. Embarassed

Gast
Gast

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: