29 mei de dag van.............
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
29 mei de dag van.............
ja ja de dag van afscheid voor marlies las ik
jee dat lijkt me toch best een heftige dag vol emoties
maar goed gelukkig heb je andere dingen om naar uit te kijken
kan me niet voorstellen dat jij je zult vervelen marlies
heel veel sterkte en ook plezier voor vandaag
Mien ik heb de foto's gezien ziet er behoorlijk dik uit
als het maar geholpen heeft toch
we zien het wel of jullie aanwippen je kan aanschuiven vanaf een uurtje of zes dan gaan we eten en ons kent ons je kan er tegen aan volgens mij kan de hele buurt komen eten
Anja heb je al verbetering heb je al minder pijn?
Hier gaan we door met de voorbereidingen
gisteren lekker al mijn huisje gedaan dus vandaag tijd voor andere regelingen
het is stralend weer hier dus hopelijk ook nog even genieten van het zonnetje
jee dat lijkt me toch best een heftige dag vol emoties
maar goed gelukkig heb je andere dingen om naar uit te kijken
kan me niet voorstellen dat jij je zult vervelen marlies
heel veel sterkte en ook plezier voor vandaag
Mien ik heb de foto's gezien ziet er behoorlijk dik uit
als het maar geholpen heeft toch
we zien het wel of jullie aanwippen je kan aanschuiven vanaf een uurtje of zes dan gaan we eten en ons kent ons je kan er tegen aan volgens mij kan de hele buurt komen eten
Anja heb je al verbetering heb je al minder pijn?
Hier gaan we door met de voorbereidingen
gisteren lekker al mijn huisje gedaan dus vandaag tijd voor andere regelingen
het is stralend weer hier dus hopelijk ook nog even genieten van het zonnetje
Re: 29 mei de dag van.............
Ja Liesje, zal niet mee vallen vandaag!
Of heb je het voor jezelf al een plekje gegeven?
Geniet er nog even van vandaag en daarna je tijd anders indelen. Lekker er op uit, mooie fotoos maken, met de hondjes weg.
Of heb je het voor jezelf al een plekje gegeven?
Geniet er nog even van vandaag en daarna je tijd anders indelen. Lekker er op uit, mooie fotoos maken, met de hondjes weg.
Hoi Marlies wens je veel succes in de toekomst.
En Petra ja ik heb minder pijn in mijn rug maar ben na de spuit erg duizelig denk dat het van de ruggeprik is.
Kreeg net een brief dat ik 10 juli voor de tweede keer mag gaan.
Veel plezier met de voorbereidingen van de verjaardag.
En Petra ja ik heb minder pijn in mijn rug maar ben na de spuit erg duizelig denk dat het van de ruggeprik is.
Kreeg net een brief dat ik 10 juli voor de tweede keer mag gaan.
Veel plezier met de voorbereidingen van de verjaardag.
Gast- Gast
Marlies ook is wens je veel succes in de toekomst.
Lekker gaan genieten van je hobby en je hondjes.
De tijd aan je eigen nemen !!
Anja fijn dat je minder pijn in je rug hebt. Hoop dat die duizeligheid ook snel weg trekt.
Petje succes met de voorbereidingen en natuurlijk op t feest.
Wij gaan morgenochtend naar de camping tussen hindelopen en workum.
Mijn zus staat er al met dr caravan en wij gaan onze vouwwagen uit proberen.
Hebben vorig jaar na de zomer de andere weggedaan en er een nieuwe jametic voor terug gekocht.
Hebben een fietsmand gekocht voor bas zodat we gezellig met zijn 4ren kunnen fietsen...onee 5en want bas gaat natuurlijk ook mee.
Maandag gaan we ook genieten van alle fietsers die onze camping passeren.
De beroemde fietselfsteden tocht van 240 km.
Patrick doet ook mee en start om 6.00 uur. Mooie tijd maar dan draai ik me nog een keer om. Ik heb al gezegd als je weer in nijland bent dan heb je de eerste 140 km gehad....
Hoorde net van de buuf dat zij dus al om 5.15 mag starten.
Maandag zijn we met de avond wel weer op honk.
Fijn weekend allemaal.
Lekker gaan genieten van je hobby en je hondjes.
De tijd aan je eigen nemen !!
Anja fijn dat je minder pijn in je rug hebt. Hoop dat die duizeligheid ook snel weg trekt.
Petje succes met de voorbereidingen en natuurlijk op t feest.
Wij gaan morgenochtend naar de camping tussen hindelopen en workum.
Mijn zus staat er al met dr caravan en wij gaan onze vouwwagen uit proberen.
Hebben vorig jaar na de zomer de andere weggedaan en er een nieuwe jametic voor terug gekocht.
Hebben een fietsmand gekocht voor bas zodat we gezellig met zijn 4ren kunnen fietsen...onee 5en want bas gaat natuurlijk ook mee.
Maandag gaan we ook genieten van alle fietsers die onze camping passeren.
De beroemde fietselfsteden tocht van 240 km.
Patrick doet ook mee en start om 6.00 uur. Mooie tijd maar dan draai ik me nog een keer om. Ik heb al gezegd als je weer in nijland bent dan heb je de eerste 140 km gehad....
Hoorde net van de buuf dat zij dus al om 5.15 mag starten.
Maandag zijn we met de avond wel weer op honk.
Fijn weekend allemaal.
Gast- Gast
jaja gisteren was het afscheidsfeessie... heeeel veel mensen geweest... erg verwend.. en ik heb hun ook verwend dus ik vind dat het gewoon netjes is afgehandeld!
vandaag laatste lesje gegeven maarr niet veel gedaan. degene die het overneemt was er ook bij dus die heb ik het werk laten doen
hij vond dat ik wel slim was!
hahahaha
petje veel plezier en succes met het feessie van ellen morgen en elsa lekker naar de camping.
Anja lekker dat het toch wat scheelt met de pijn en moon....hoe gaat ie eigenlijk bij jou?
mientje druk met brammie?
en jose?????? albijna vakantie?
vandaag laatste lesje gegeven maarr niet veel gedaan. degene die het overneemt was er ook bij dus die heb ik het werk laten doen
hij vond dat ik wel slim was!
hahahaha
petje veel plezier en succes met het feessie van ellen morgen en elsa lekker naar de camping.
Anja lekker dat het toch wat scheelt met de pijn en moon....hoe gaat ie eigenlijk bij jou?
mientje druk met brammie?
en jose?????? albijna vakantie?
we hebben bijna de tent staan dan morgen de aflevering van oa de stoelen kunnen we de boel inrichten
Ellen gaat taarten bakken en er komt al een vriendin 's middags die blijft slapen
en dan zondagochtend het eten gereed maken en dan kan het feest beginnen
het weer wordt prachtig dus de tent is in dit geval denk ik heel fijn als bescherming tegen de zon
we hebben er zin in...........
Elsa hele fijne dagen en succes met de nieuwe vouwwagen
zo vroeg draai ik me ook nog ff om hoor
succes voor de fietsers daar
Ellen gaat taarten bakken en er komt al een vriendin 's middags die blijft slapen
en dan zondagochtend het eten gereed maken en dan kan het feest beginnen
het weer wordt prachtig dus de tent is in dit geval denk ik heel fijn als bescherming tegen de zon
we hebben er zin in...........
Elsa hele fijne dagen en succes met de nieuwe vouwwagen
zo vroeg draai ik me ook nog ff om hoor
succes voor de fietsers daar
Marlies,je zal je niet vervelen met al je vrije tijd,ik wens je veel succes ermee.
Maak maar mooie foto`s dan kunnen we mee genieten.
Vakantie ben ik eigelijk nog helemaal niet mee bezig,we zitten op een oproep te wachten voor Ton.Die wordt binnenkort geopereerd aan zijn been.Krijg een bypassoperatie.Daarna zien we wel ik met met vakantie gaat doen.
Maak maar mooie foto`s dan kunnen we mee genieten.
Vakantie ben ik eigelijk nog helemaal niet mee bezig,we zitten op een oproep te wachten voor Ton.Die wordt binnenkort geopereerd aan zijn been.Krijg een bypassoperatie.Daarna zien we wel ik met met vakantie gaat doen.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
oh spannend jose,
weten jullie al ongeveer wanneer dat zal zijn?
en kan ie gelijk daarna dan ongeveer met vakantie? meestal zitten er toch een paar weken tussen?
dit jaar geen echte vakantie dus?
of een latertje?
petra, heel veel succes met alle voorbereidingen en geniet vann het feessie
weten jullie al ongeveer wanneer dat zal zijn?
en kan ie gelijk daarna dan ongeveer met vakantie? meestal zitten er toch een paar weken tussen?
dit jaar geen echte vakantie dus?
of een latertje?
petra, heel veel succes met alle voorbereidingen en geniet vann het feessie
jee Jose dat wordt een spannende tijd
moet die dan lang blijven?
vandaag weer een paar stappen verder en dan morgenochtend nog ff druk en dan eindelijk kan het feesie beginnen
Ellen is niet echt in orde is verkouden dat zal je altijd zien dan is ze al druk druk druk en dan erg vatbaar en hupsakee ...........
hopelijk kan ze vannacht goed slapen want dat was de afgelopen 2 nachten ook niet echt lekker
maar goed ze moet nog ff doorbijten want ja het is haar feesie
moet die dan lang blijven?
vandaag weer een paar stappen verder en dan morgenochtend nog ff druk en dan eindelijk kan het feesie beginnen
Ellen is niet echt in orde is verkouden dat zal je altijd zien dan is ze al druk druk druk en dan erg vatbaar en hupsakee ...........
hopelijk kan ze vannacht goed slapen want dat was de afgelopen 2 nachten ook niet echt lekker
maar goed ze moet nog ff doorbijten want ja het is haar feesie
Er was een wachttijd van 10 weken,daar zijn er al een paar van om.
Dus gewoon afwachten.
De arts had het over 5 dagen opnamen,gelukkig is het hier in het Erasmus,voor mij 10 min.fietsen.
Beterschap voor Ellen,ik wens je een leuk feesie
Dus gewoon afwachten.
De arts had het over 5 dagen opnamen,gelukkig is het hier in het Erasmus,voor mij 10 min.fietsen.
Beterschap voor Ellen,ik wens je een leuk feesie
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
beterschap ellen en gooi de remmen los!
je bent nu 21 dus...... geniet er van!
en jose.. dat is best nog een tijd wachten dan.
lekker midden in de zomer... weg vakantie dus.....
maar ja.. dit is belangrijker natuurlijk
je bent nu 21 dus...... geniet er van!
en jose.. dat is best nog een tijd wachten dan.
lekker midden in de zomer... weg vakantie dus.....
maar ja.. dit is belangrijker natuurlijk
Dat is niet zo fijn Jose! Hoop dat Ton snel aan de beurt is en dan snel weer opknappen!
Fijne dag Ellen, jammer dat je je juist nu niet lekker voelt.
Hier gaat het zn gangetje Marlies, veel pijn ,maar dat nemen we maar voor lief toch?
Fijne dag Ellen, jammer dat je je juist nu niet lekker voelt.
Hier gaat het zn gangetje Marlies, veel pijn ,maar dat nemen we maar voor lief toch?
k heb in de tuin gerommeld had veel minder pijn maarja dan wil je weer teveel en nu lig ik weer plat.
Het weer is niet zo geweldig de zon gaat iedere keer weer weg hopelijk blijft het droog een paar kilometers verder is Pinkpop zou niet zo fijn zijn als het ging regenen maarja daar trekken ze zich daar toch niets van aan.
Het weer is niet zo geweldig de zon gaat iedere keer weer weg hopelijk blijft het droog een paar kilometers verder is Pinkpop zou niet zo fijn zijn als het ging regenen maarja daar trekken ze zich daar toch niets van aan.
Gast- Gast
en ellen.. heb je je feestje doorstaan????
hoe was het?
leven paps en mams ook nog?
ja moon, die pijn he.... toch heb IK het idee al dat ik merk dat ik niet meer werk.. kan natuurlijk niet behalve tussen de oren...
maar ik doe het rustiger aan.. heb het weekend flink in de tuin gewerkt en ga vandaag hele middag fotograferen in museum in amsterdam... ik den... doordat ik nu niet meer de druk van de praktijk heb... ik hoop.... dat dat gaat schelen in de pijnen.
dat ik weer kan afbouwen met alle pijnstillers en dat naar een normaal niveau kan brengen.
anja hier is het toch redelijk weer maar daar heb jij niets an he.
wel fijn dat je nu wat meer kunt doen omdat je minder pijn hebt.
als je maar niet weer teveel gaat deon!
hoe was het?
leven paps en mams ook nog?
ja moon, die pijn he.... toch heb IK het idee al dat ik merk dat ik niet meer werk.. kan natuurlijk niet behalve tussen de oren...
maar ik doe het rustiger aan.. heb het weekend flink in de tuin gewerkt en ga vandaag hele middag fotograferen in museum in amsterdam... ik den... doordat ik nu niet meer de druk van de praktijk heb... ik hoop.... dat dat gaat schelen in de pijnen.
dat ik weer kan afbouwen met alle pijnstillers en dat naar een normaal niveau kan brengen.
anja hier is het toch redelijk weer maar daar heb jij niets an he.
wel fijn dat je nu wat meer kunt doen omdat je minder pijn hebt.
als je maar niet weer teveel gaat deon!
goedemorgen hier
ja we hebben het feest doorstaan
het was een zeer geslaagd feest
we waren met een mannetje of 30 en ze hebben op 2 na allemaal meegegeten
het enige wat niet is gelukt was de chocoladefontein die is waarschijnlijk doorgebrand hij heeft het helaas maar even gedaan
verder heeft iedereen geloof ik wel zijn buikje vol gegeten
en gelukkig is er niks voorgevallen ze hebben zich allemaal netjes gedragen
gisteravond alvast een gedeelte opgeruimd nu de tent nog en de woonkamer doen want de vloer ziet er niet uit ondanks dat we het buiten hebben gevierd maar ja iedereen loopt toch door je huisje
dus we hebben nog wat te doen vandaag
ja we hebben het feest doorstaan
het was een zeer geslaagd feest
we waren met een mannetje of 30 en ze hebben op 2 na allemaal meegegeten
het enige wat niet is gelukt was de chocoladefontein die is waarschijnlijk doorgebrand hij heeft het helaas maar even gedaan
verder heeft iedereen geloof ik wel zijn buikje vol gegeten
en gelukkig is er niks voorgevallen ze hebben zich allemaal netjes gedragen
gisteravond alvast een gedeelte opgeruimd nu de tent nog en de woonkamer doen want de vloer ziet er niet uit ondanks dat we het buiten hebben gevierd maar ja iedereen loopt toch door je huisje
dus we hebben nog wat te doen vandaag
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: