Wat een schrik.
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Wat een schrik.
Vanaf zondag is Marly ziek . Koorts, hoesten, hangerig,niet willen eten.
Toen Mandy en Berry gisteren naar de ha gingen dacht zij aan de Mexicaanse griep, ze moeten nu in de gaten houden of de koorts hoger wordt en als ze moeilijker adem gaat halen moeten ze meteen bellen want dan komt de ha thuis. Ze zou de assistente nog op de vingers tikken want ze had ze heel niet met Marly mogen laten komen. Hoop dus dat het niet zo is en dat ze aankomende dagen op gaat knappen. Moppie van 4 maanden met de Mexicaanse griep.....moet er ff niet aan denken.....Ha onderzocht haar met handschoenen en mondkap voor, de schrik zat er bij Mandy en Berry wel in
Toen Mandy en Berry gisteren naar de ha gingen dacht zij aan de Mexicaanse griep, ze moeten nu in de gaten houden of de koorts hoger wordt en als ze moeilijker adem gaat halen moeten ze meteen bellen want dan komt de ha thuis. Ze zou de assistente nog op de vingers tikken want ze had ze heel niet met Marly mogen laten komen. Hoop dus dat het niet zo is en dat ze aankomende dagen op gaat knappen. Moppie van 4 maanden met de Mexicaanse griep.....moet er ff niet aan denken.....Ha onderzocht haar met handschoenen en mondkap voor, de schrik zat er bij Mandy en Berry wel in
Re: Wat een schrik.
jee zeg dat is ff schrikken getver zeg zo'n klein meisje he jekkie
ik zal hard duimen voor der hoor
het is echt 3x niks als die kleintjes wat hebben ik had/heb het altijd liever maar zelf als 'die kleintjes
heel veel sterkte en beterschap
ik zal hard duimen voor der hoor
het is echt 3x niks als die kleintjes wat hebben ik had/heb het altijd liever maar zelf als 'die kleintjes
heel veel sterkte en beterschap
He bah Monica,ik hoop dat het goed afloopt en geen vervelende griep is.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Jeetje zeg zo'n kleine meid hoop dat het niet die griep is.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal en beterschap voor de kleine meid.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal en beterschap voor de kleine meid.
Gast- Gast
Pppfff....geen Mex.griep. Wel een oorontsteking aan beide oren, maar ze knapt weer aardig op. Alleen de antibiotica er in krijgen valt niet mee, zelfs niet in een fruithap.... (smoelie he?)
Ja dat is denk ik niet zo makkelijk he.
Hebben ze daar niets anders voor.
Of misschien in de fles.
Hebben ze daar niets anders voor.
Of misschien in de fles.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
ik lees het nu pas maar wat een opluchting voorjullie denk ik maar zo
nu dat fruithapje met antibiotica naar binnen wurmen ... dan knapt ze wel weer op
nu dat fruithapje met antibiotica naar binnen wurmen ... dan knapt ze wel weer op
he gelukkig geen griep maar oorontsteking ik weet niet wat erger is hoor dat doet zo zeeer ach gossie wat een pech voor de kleine
en ook voor de ouders natuurlijk want ze zal vast veel huilen
en ook voor de ouders natuurlijk want ze zal vast veel huilen
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: