Balen weer.....
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Balen weer.....
Morgen op vakantie, is Rik zo ziek als een hond. Diarree, overgeven, kan niet op zijn benen staan, heeft een heel raar gevoel in zijn hoofd zoals hij dat nog nooit gehad heeft,koorts.
De HAP vond het niet nodig om langs te komen dus heb zelf maar wat middelen gehaald bij de apotheek. Hoop dat hij morgen iets opgeknapt is anders zie ik het somber in.
De HAP vond het niet nodig om langs te komen dus heb zelf maar wat middelen gehaald bij de apotheek. Hoop dat hij morgen iets opgeknapt is anders zie ik het somber in.
Re: Balen weer.....
Getver moon wat balen zeg.
Denk je eindelijk weg te kunnen gaan is je ventje ziek.
Beterschap zeg hoop dat t snel overgaat !!!
xxx
Denk je eindelijk weg te kunnen gaan is je ventje ziek.
Beterschap zeg hoop dat t snel overgaat !!!
xxx
Gast- Gast
nou ja.... zeg... dat zou zonde zijn!
nee tegenwoordig mag je met dat soort verschijnselen niet meer komen.
stel dat het de mex. griep is... dan moet je juist wegblijven zo wordt er nu gedacht.
balen zeg.
hoop dat ie snel opknapt zodat jullie toch nog kunnen gaan want zo lang was het ook weer niet dat jullie gingen toch?
nee tegenwoordig mag je met dat soort verschijnselen niet meer komen.
stel dat het de mex. griep is... dan moet je juist wegblijven zo wordt er nu gedacht.
balen zeg.
hoop dat ie snel opknapt zodat jullie toch nog kunnen gaan want zo lang was het ook weer niet dat jullie gingen toch?
nee he eerst die kleine en nu die grote
echt baaaaaalen zeg!!
We gaan voor jullie duimen hoor
echt baaaaaalen zeg!!
We gaan voor jullie duimen hoor
Kan me voorstellen dat je niet mag komen met de Mex.griep. Maar ik vroeg vanmorgen nog aan haar of dit het zou kunnen zijn, maar volgens haar was je dan niet misselijk en had je geen diarree....Had ze hem toch wel langs kunnen laten komen. Hij ligt nu al vanaf gisterenavond vroeg op bed en ik stop hem vol met middeltjes in de hoop dat het morgen beter gaat.Ik ben druk met inpakken, de laatste dingen doen, laatste wasjes draaien, afijn jullie kennen het wel. Morgen ben ik opgebrand want ben nu alles alleen aan het doen.
Anders zou Rik voor me stofzuigen en dweilen. En ik loop natuurlijk ook de hele dag de wc schoon te maken, wil het niet ook krijgen
Kijken wat het morgen wordt. We gaan van maandag tm zaterdag Liesje.
Anders zou Rik voor me stofzuigen en dweilen. En ik loop natuurlijk ook de hele dag de wc schoon te maken, wil het niet ook krijgen
Kijken wat het morgen wordt. We gaan van maandag tm zaterdag Liesje.
en monica gat je nog of ligt jij nu gesterkt
hoop dat het toch nog gaat lukken voor je knuf uit moord
hoop dat het toch nog gaat lukken voor je knuf uit moord
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Ben ook benieuwd,geen bericht is misschien goed bericht en zijn ze al weg.
Gast- Gast
Ik hoop t wel hoor t is toch altijd wat waar je lange tijd naar uit kijkt.
Gast- Gast
Vanmorgen om half 7 van de boot gegaan, daarna nog een uur of 2 met de trein en toen nog 2 metroos in. Zijn nu in het hotel en Rik ligt op bed, nog steeds beroerd. Ik laat hem maar lekker de rest van de dag slapen, ik ga zo lekker in bad( die luxe heb ik thuis niet ) en ben nu ff aanhet computeren. Ik kom deze dag wel door, ik hoop dat Rik morgen weer wat beter is, stamp hem nog steeds vol met medicijnen. Hij heeft van de dokter nog wat medicijnen gekregen w.o een ontstekingsremmer. Ze dacht eventueel ook aan een beginnende blindedarmontsteking, scheelt, we zitten vlak bij het ziekenhuis....is hier bijna om de hoek:) Zonder dollen, ik hoop dat dat het niet is en dat het de aankomende dagen steeds beter gaat. Morgen naar de musical, daar had hij zich zo op verheugd, dus deze dag maar lekker veel slapen......Fijn dat er een laptopaansluiting is hier......Zo kom ik onze 9 e trouwdag wel door
leuk om even wat uit londen te horen van je.. alleen de berichten zijn niet geweldig.
hoop dat rik snel opknapt zodat jullie nog wel wat aan jullie vakantie daar hebben.
veel plezier toch maar en beterschap!
hoop dat rik snel opknapt zodat jullie nog wel wat aan jullie vakantie daar hebben.
veel plezier toch maar en beterschap!
Fijn dat jullie toch zijn gegaan.
Hoop dat het morgen beter gaat gaat met Rik en jullie volop kunnen genieten van de musical.
Hoop dat het morgen beter gaat gaat met Rik en jullie volop kunnen genieten van de musical.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Hi moon net wat de andere al tikken fijn dat je wat van je kan laten horen vanuit londen
Hoop dat jou ventje morgen wat beter is om toch naar de musical te kunnen... jullie hebben er zo naar uit gekeken.
En van harte met jullie 9e huwelijksdag.
Beterschap !!!
Hoop dat jou ventje morgen wat beter is om toch naar de musical te kunnen... jullie hebben er zo naar uit gekeken.
En van harte met jullie 9e huwelijksdag.
Beterschap !!!
Gast- Gast
Ook van mij fijn om wat van je te horen denkt er toch wel aan.
En hopelijk gaat het morgen wat beter zodat jullie kunnen genieten.
Nog GEFELICITEERD met jullie 9 de huwelijksfeest
En hopelijk gaat het morgen wat beter zodat jullie kunnen genieten.
Nog GEFELICITEERD met jullie 9 de huwelijksfeest
Gast- Gast
Hoi Monica
wat lief dat je ff langs komt
gefeliciteerd met jullie trouwdag die je vast anders had voorgetsteld
maar ja Rick heeft er ook niet om gevraagd
duim duim duim dat hij morgen fit genoeg is voor de musical
mocht je nog even langskomen en dit lezen
HEEL VEEL PLEZIER
wat lief dat je ff langs komt
gefeliciteerd met jullie trouwdag die je vast anders had voorgetsteld