Boekjes.....
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Boekjes.....
effe een positief berichtje weer van mijn kant.
ik geniet van het maken van de boekjes. nadat ik dat eerste boekje "De Droomwandeling" gemaakt had (oud verhaal in een nieuw jasje) was ik begonnen aan die serie, die begint met Het Lichtvolkje.
Die gaat eind dit jaar de hele wereld over.
Hij is bijna meteen nadat het verhaal klaar was in het duits vertaald maar pas nu net uitgegeven, en deze zomer in het engels vertaald en ook al klaar voor distributie!
ik weet nog niet precies naar welke landen hij allemaal gaat maar australie, azie en amerika op zeker,
frankrijk ook op zeker en belgie maar ach.. dat is dichtbij!
dan komt een dezer dagen deel 2 uit, dat is "Het Krachtvolk" en in november komt deel 3 "Het Grondvolkje" uit.
deel 3 gaat nog net in proefdruk zodat ze op de europese boekenbeurs als uitgever deze prachtige eerste helft van de serie kunnen presenteren en bij de volgende beurs bijna de hele serie.
de uitgeefster vind het een serie die bovenaan staat bij hun gezien de prachtige foto's er in.
die wil ze heel veel aandacht geven!
ik hoop dat ze vooral in duitsland, belgie en heel nederland meer aandacht kan geven aan de boekjes.
nu worden de boekjes vooral nog in soest verkocht
er worden er wel besteld en ik stuur wel door het hele land op maar ik wil zo graag dat er meer via de boekhandels gaat lopen (hoewel ik daar veeel minder op verdien)
ik heb ook al ideeen voor volgende boekjes als deze serie klaar is.
ik wil proberen (op momenten dat ik er toch niet op uit kan om fotos te maken zoals nu) om de lyme als een soort sprookjes/thrillerverhaal te gaan beschrijven vanuit de bacterie gezien.
dat vergt alleen heel veel opzoekwerk en navraagwerk want dat moet wel kloppen.
maar ik hoop, als dat lukt, om spookverhalen over lyme daarmee te onderscheppen en juist meer duidelijkheid te geven op een begrijpbare en hopenlijk ook spannende/lollige manier.
ik weet niet of ik dat kan maar dat wil ik wel proberen.
ik zie het er van komen dat er een lange periode komt dat ik niet in de natuur kan fotograferen en dan moet je alternatieven hebben... toch?!!!
en liesje moet altijd uitdagingen hebben.
ineens bedacht ik dat over die lyme en heb al een beetje het verhaal in mijn hoofd maar moet natuurlijk de specifieke dingen uitzoeken.
Ratje is wel een beetje boos want zij dacht dat zij eerst een boek mocht schrijven.. en nu komt dit er misschien tussendoor...
komende week zal ik gaan starten met de infuzen als het goed is.
2 weken maar dus niet lang maar ik ben al blij dat hij ze wil geven. wordt eigenlijk niet meer gedaan maar gezien toch de veranderende bloeduitslagen vond hij het toch wenselijk
ik geniet van het maken van de boekjes. nadat ik dat eerste boekje "De Droomwandeling" gemaakt had (oud verhaal in een nieuw jasje) was ik begonnen aan die serie, die begint met Het Lichtvolkje.
Die gaat eind dit jaar de hele wereld over.
Hij is bijna meteen nadat het verhaal klaar was in het duits vertaald maar pas nu net uitgegeven, en deze zomer in het engels vertaald en ook al klaar voor distributie!
ik weet nog niet precies naar welke landen hij allemaal gaat maar australie, azie en amerika op zeker,
frankrijk ook op zeker en belgie maar ach.. dat is dichtbij!
dan komt een dezer dagen deel 2 uit, dat is "Het Krachtvolk" en in november komt deel 3 "Het Grondvolkje" uit.
deel 3 gaat nog net in proefdruk zodat ze op de europese boekenbeurs als uitgever deze prachtige eerste helft van de serie kunnen presenteren en bij de volgende beurs bijna de hele serie.
de uitgeefster vind het een serie die bovenaan staat bij hun gezien de prachtige foto's er in.
die wil ze heel veel aandacht geven!
ik hoop dat ze vooral in duitsland, belgie en heel nederland meer aandacht kan geven aan de boekjes.
nu worden de boekjes vooral nog in soest verkocht
er worden er wel besteld en ik stuur wel door het hele land op maar ik wil zo graag dat er meer via de boekhandels gaat lopen (hoewel ik daar veeel minder op verdien)
ik heb ook al ideeen voor volgende boekjes als deze serie klaar is.
ik wil proberen (op momenten dat ik er toch niet op uit kan om fotos te maken zoals nu) om de lyme als een soort sprookjes/thrillerverhaal te gaan beschrijven vanuit de bacterie gezien.
dat vergt alleen heel veel opzoekwerk en navraagwerk want dat moet wel kloppen.
maar ik hoop, als dat lukt, om spookverhalen over lyme daarmee te onderscheppen en juist meer duidelijkheid te geven op een begrijpbare en hopenlijk ook spannende/lollige manier.
ik weet niet of ik dat kan maar dat wil ik wel proberen.
ik zie het er van komen dat er een lange periode komt dat ik niet in de natuur kan fotograferen en dan moet je alternatieven hebben... toch?!!!
en liesje moet altijd uitdagingen hebben.
ineens bedacht ik dat over die lyme en heb al een beetje het verhaal in mijn hoofd maar moet natuurlijk de specifieke dingen uitzoeken.
Ratje is wel een beetje boos want zij dacht dat zij eerst een boek mocht schrijven.. en nu komt dit er misschien tussendoor...
komende week zal ik gaan starten met de infuzen als het goed is.
2 weken maar dus niet lang maar ik ben al blij dat hij ze wil geven. wordt eigenlijk niet meer gedaan maar gezien toch de veranderende bloeduitslagen vond hij het toch wenselijk
Re: Boekjes.....
Super liesje dat je al zoveel succes hebt met je boekjes.. en zo veel landen.
Arme ratje... komt goed toch ??
Enne heel veel sterkte alvast de komende tijd met de infuzen.
xx
Arme ratje... komt goed toch ??
Enne heel veel sterkte alvast de komende tijd met de infuzen.
xx
Gast- Gast
heb jij nou al eens baat bij die spuiten?????
dank je wel voor je succeswensen
als het eenmaal maarr gestart is
dank je wel voor je succeswensen
als het eenmaal maarr gestart is
Nee maar dat kan ik over 2 maanden pas zeggen.
De napijn is nu onder controle, slik nog 2 keer daags brufen 600.
Woensdag mag ik weer en dan ga ik weer naar de 3x daags.
De napijn is nu onder controle, slik nog 2 keer daags brufen 600.
Woensdag mag ik weer en dan ga ik weer naar de 3x daags.
Gast- Gast
raar dat het pas over 2 maanden gaat werken dan?
wat een vreemde methode?
vertel er eens wat meer over?
wat een vreemde methode?
vertel er eens wat meer over?
whoeps vandaag de eerste negatieve recensies gehad op beide boekjes.
maaar.. geschreven door iemand die zich duidelijk niet kan verplaatsen in de sfeer.
bij navraag van de gene die er verstand van hebben klopt de recensie in heel veel dingen niet.. het is gewoon HAAR beperkte visie maar geen recensie zoals het hoort.
jammer maar hij wordt gelukkig niet op veel plaatsen verspreid
voor mij alleen een goeie les om toch nog meer op bepaalde dingen te letten
maaar.. geschreven door iemand die zich duidelijk niet kan verplaatsen in de sfeer.
bij navraag van de gene die er verstand van hebben klopt de recensie in heel veel dingen niet.. het is gewoon HAAR beperkte visie maar geen recensie zoals het hoort.
jammer maar hij wordt gelukkig niet op veel plaatsen verspreid
voor mij alleen een goeie les om toch nog meer op bepaalde dingen te letten
Ja, Marlies hoe mooi het ook is er zijn toch ook altijd mensen die er anders over denken, hopelijk is het niet te negatief ik vind toch dat je veel succes hebt nu hij ook in andere landen wordt uitgegeven.
Gast- Gast
Marlies dat soort mensen hou je toch altijd....
Hoop dat het niet al te negatief was.
Als de verkoop maar succes vol verloopt !!
Hoop dat het niet al te negatief was.
Als de verkoop maar succes vol verloopt !!
Gast- Gast
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: