eindelijk is het zover
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
eindelijk is het zover
eindelijk kan ik mmorgen met de infuzen beginnen.
dat moet op een vaste tijd en jawel... door hun tijdsplanning moet dat dus tussen de middag.. dus.. kan ik de eerste les papierpulp niet meedoen maar ik heb al gebeld.. gewoon les 2 wel komen en dan de laatste les in oktober inhalen dat mocht!
lief he.
dat komt omdat ik de eerste dagen even begeleiding krijg in het aankoppelen en afkoppelen van het infuus omdat ik het maandag onderweg moet doen of in het ziekenhuis in antwerpen.
dus ik moet het zelf leren maar vorige keer, 8 jaar geleden heb ik het ook zelf gedaan.
het moet altijd op dezelfde tijd met een uurtje speling mag.. dus dan kan ik volgende week het doen als ik thuis kom van de cursus.
dus de eerste les moeten jullie maar steeds denken dat ik er bij ben en mij alles vertellen..
liesje.... je moet nu dit.. liesje..... letop... niet op mijn dikkedame kliederen....
enz...
dan ben ik er toch nog een beetje bij
belde om te vragen of ik de les per webcam kon volgen maar ze had dus dit betere idee.. hoewel webcam ook had gemogen.
ik ben dus wel benieuwd naar jullie eerste verhalen en fotos maken he
voor liesje zeg maar
wie gaan er nog meer eigenlijk?
dat moet op een vaste tijd en jawel... door hun tijdsplanning moet dat dus tussen de middag.. dus.. kan ik de eerste les papierpulp niet meedoen maar ik heb al gebeld.. gewoon les 2 wel komen en dan de laatste les in oktober inhalen dat mocht!
lief he.
dat komt omdat ik de eerste dagen even begeleiding krijg in het aankoppelen en afkoppelen van het infuus omdat ik het maandag onderweg moet doen of in het ziekenhuis in antwerpen.
dus ik moet het zelf leren maar vorige keer, 8 jaar geleden heb ik het ook zelf gedaan.
het moet altijd op dezelfde tijd met een uurtje speling mag.. dus dan kan ik volgende week het doen als ik thuis kom van de cursus.
dus de eerste les moeten jullie maar steeds denken dat ik er bij ben en mij alles vertellen..
liesje.... je moet nu dit.. liesje..... letop... niet op mijn dikkedame kliederen....
enz...
dan ben ik er toch nog een beetje bij
belde om te vragen of ik de les per webcam kon volgen maar ze had dus dit betere idee.. hoewel webcam ook had gemogen.
ik ben dus wel benieuwd naar jullie eerste verhalen en fotos maken he
voor liesje zeg maar
wie gaan er nog meer eigenlijk?
Re: eindelijk is het zover
Liesje heel veel sterkte er mee!
Wordt dat thuis gedaan of moet je naar het zh?
Denk aan je meis! We zijn weer lekker aan het kneuzen hier met zijn allen he?
Wordt dat thuis gedaan of moet je naar het zh?
Denk aan je meis! We zijn weer lekker aan het kneuzen hier met zijn allen he?
ja lekker thuis
hij wilde dat ik 2 weken lang dagelijks naaar amsterdam kwam.
dat trek ik niet dus gezegd.. vorige keer ook thuis dus nu ook
hij wilde dat ik 2 weken lang dagelijks naaar amsterdam kwam.
dat trek ik niet dus gezegd.. vorige keer ook thuis dus nu ook
uwh ik heb denk ik ff wat gemist
Je gaat blijkbaar iets krijgen voor de lyme zeker!!
En je bent er zaterdag niet bij snik snik snik wat jammer nou zeg
ik zal zeker aan je denken hoor jeetje hoe kan het zo uikomen he
ach ja wat moet dat moet he dit is wel even belangrijker dan zo'n pulpje
Je gaat blijkbaar iets krijgen voor de lyme zeker!!
En je bent er zaterdag niet bij snik snik snik wat jammer nou zeg
ik zal zeker aan je denken hoor jeetje hoe kan het zo uikomen he
ach ja wat moet dat moet he dit is wel even belangrijker dan zo'n pulpje
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: