weer thuis
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
weer thuis
We zijn om 14 uur weer naar huis gekomen van een heerlijke zonnige vakantie.
Alleen vanmorgen een uurtje later kunnen vertrekken, we wilde weg rijden`en toen was er een vreemd geluid aan de uitlaat, Wiel onder de auto kijken en jahoor de uitlaat kapot.
Nou een adres bij het hotel gekregen en binnen een uur was alles gerepareed.
Alleen vanmorgen een uurtje later kunnen vertrekken, we wilde weg rijden`en toen was er een vreemd geluid aan de uitlaat, Wiel onder de auto kijken en jahoor de uitlaat kapot.
Nou een adres bij het hotel gekregen en binnen een uur was alles gerepareed.
Gast- Gast
Re: weer thuis
mooi snel geregeld
lekker gehad?
waar waren jullie precies heen... duitsland toch? maar waar?
lekker gehad?
waar waren jullie precies heen... duitsland toch? maar waar?
Ja, we hebben een prachtige vakantie gehad, we waren aan de rijn zo'n 20 km onder Koblenz, het plaatsje heette Boppard.
We waren in een hotel dat meteen aan het water lag .
We hebben iedere dag mooie tochten gemaakt 1 dag naar Cochem aan de mosel waar het ineens begon te regenen verder alleen erg mooi weer gehad zodat we heerlijk buiten hebben gegeten.
Een boottocht naar de lorely, verder nog een dag naar St.Goar waar het sávonds vuurwerk was over de rijn geweldig gewoon maar erg druk.
We waren in een hotel dat meteen aan het water lag .
We hebben iedere dag mooie tochten gemaakt 1 dag naar Cochem aan de mosel waar het ineens begon te regenen verder alleen erg mooi weer gehad zodat we heerlijk buiten hebben gegeten.
Een boottocht naar de lorely, verder nog een dag naar St.Goar waar het sávonds vuurwerk was over de rijn geweldig gewoon maar erg druk.
Gast- Gast
heerlijk dat jullie zo genoten hebben. ik ken die omgevingniet maar zal best heel mooi zijn!
Gezellig dat je er weer bent Anja
en heerlijk dat jullie fijne dagen hebben gehad het was ook maar kort maar zo te horen kun je er super op terug kijken
en dan het weer tsja daar had je inderdaad niet over te klagen helemaal super
we krijgen ongetwijfeld nog wel wat leuke foto's te zien denk ik zo
en heerlijk dat jullie fijne dagen hebben gehad het was ook maar kort maar zo te horen kun je er super op terug kijken
en dan het weer tsja daar had je inderdaad niet over te klagen helemaal super
we krijgen ongetwijfeld nog wel wat leuke foto's te zien denk ik zo
Hier de foto's http://picasaweb.google.nl/anja.moulen/VakantieBoppard?authkey=Gv1sRgCOa51ZPxpuiwcA#
Gast- Gast
dat ziet der mooi uit en je naam nog op de boot leverd het wat op hihi
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Ja dat viel mij ook direct op de boot genaamd Anja
Wat een prachtige foto's Anja al die natuur zo mooi zo groot ook zo ruim bedoel ik daarmee hier is alles hutjemutje
Wat een prachtige foto's Anja al die natuur zo mooi zo groot ook zo ruim bedoel ik daarmee hier is alles hutjemutje
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: