update boeken
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
update boeken
inmiddels heb ik de eerste 3 boeken van de serie van de fantasievolkjes uitgegeven.
Het Lichtvolkje, Het Krachtvolk en sinds gisteren is ook Het Grondvolkje leverbaar.
op 18 december zal ik de nieuwste 2 boeken weer presenteren bij de boekhandel hier in soest... geeft het door natuuurlijk
(www.efraadesign.nl) voor de gegevens.
Eindelijk zijn ook alle ingesproken boeken op cd als bijlage leverbaar. We mochten dat eerst doen in de studio van de radio Soest maar de man schoot maar niet op dus we zijn gisteren met een bedrijf in zee gegaan.
daardoor verlies ik er wel op inplaats van minimale winst maar dat moet maar even zo.
we waren zo klaar.. en hij gaat het vandaag al bewerken.
ik verwacht een pracht product van hem.
Hij gaat ook de DVD maken van de foto's met de gesproken tekst er achter voor in verpleeghuizen.
dat plan had ik altijd al maar ik kreeg dat niet mooi voor elkaar en ik had natuurlijk ook het geluid nog niet.
Ondertussen is ook het boek van mijn pleegzus eindelijk in proefdruk en ziet er prachtig uit... Ik heb er keihard aan gewerkt omdat zij alleen maar denkt... ik heb het geschreven dus klaar.... maar ze vergeet de dagen dat ik bezig ben geweest (ja dagen, geen uren) om de boel te corrigeren en de fouten en foute woorden er uit te halen, laat staan de vormgeving en de kaft.... maar.. ik leer er veel van en het boek is echt prachtig geworden.
Het heet Momenten van Geluk en mijn pleegzusje heet dus Geluk van haar achternaam.
Vandaag of morgen geef ik de opdracht tot druk!
http://www.efraadesign.nl/merel.html
ik regel de totale afhandeling voor haar.
En ondertussen ben ik ook een zus van een vriendinnetje aan het helpen met haar kinderboek. Zelf geschreven en getekend.
Ook hier zitten weer heel veel uren werk in maar ... leuk... en leerzaam.
dat boek zetten we in januari op de markt.
en dan in maart kom ik zelf weer met een eigen boek.
hahaha
drukdrukdruk
maar
leukleukleuk
dus... wie nog kerstkadotjes zoekt......
de boekjes zijn via mijn site te bestellen.
http://www.efraadesign.nl/bestelling.php
wijst zich vanzelf
in de rechter kolom staan alle boekjes .. klik er op en je ziet waar het over gaat enzo
zo.. effe mooi zitten promoten he!
Het Lichtvolkje, Het Krachtvolk en sinds gisteren is ook Het Grondvolkje leverbaar.
op 18 december zal ik de nieuwste 2 boeken weer presenteren bij de boekhandel hier in soest... geeft het door natuuurlijk
(www.efraadesign.nl) voor de gegevens.
Eindelijk zijn ook alle ingesproken boeken op cd als bijlage leverbaar. We mochten dat eerst doen in de studio van de radio Soest maar de man schoot maar niet op dus we zijn gisteren met een bedrijf in zee gegaan.
daardoor verlies ik er wel op inplaats van minimale winst maar dat moet maar even zo.
we waren zo klaar.. en hij gaat het vandaag al bewerken.
ik verwacht een pracht product van hem.
Hij gaat ook de DVD maken van de foto's met de gesproken tekst er achter voor in verpleeghuizen.
dat plan had ik altijd al maar ik kreeg dat niet mooi voor elkaar en ik had natuurlijk ook het geluid nog niet.
Ondertussen is ook het boek van mijn pleegzus eindelijk in proefdruk en ziet er prachtig uit... Ik heb er keihard aan gewerkt omdat zij alleen maar denkt... ik heb het geschreven dus klaar.... maar ze vergeet de dagen dat ik bezig ben geweest (ja dagen, geen uren) om de boel te corrigeren en de fouten en foute woorden er uit te halen, laat staan de vormgeving en de kaft.... maar.. ik leer er veel van en het boek is echt prachtig geworden.
Het heet Momenten van Geluk en mijn pleegzusje heet dus Geluk van haar achternaam.
Vandaag of morgen geef ik de opdracht tot druk!
http://www.efraadesign.nl/merel.html
ik regel de totale afhandeling voor haar.
En ondertussen ben ik ook een zus van een vriendinnetje aan het helpen met haar kinderboek. Zelf geschreven en getekend.
Ook hier zitten weer heel veel uren werk in maar ... leuk... en leerzaam.
dat boek zetten we in januari op de markt.
en dan in maart kom ik zelf weer met een eigen boek.
hahaha
drukdrukdruk
maar
leukleukleuk
dus... wie nog kerstkadotjes zoekt......
de boekjes zijn via mijn site te bestellen.
http://www.efraadesign.nl/bestelling.php
wijst zich vanzelf
in de rechter kolom staan alle boekjes .. klik er op en je ziet waar het over gaat enzo
zo.. effe mooi zitten promoten he!
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: