Fotos/ studio
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Fotos/ studio
vooral even voor petra. de fotos van de shoots in mijn "studio" staan op http://www.efraa.nl/studio
het is echt nog dingen uitproberen en leren hoe je met schaduwen wel of niet werkt.
wel heel leuk.
ouwejaarsdag had ik 3 meiden en een moeder dus dat was me eigenlijk te druk en alleen maar leuke fotos gemaakt.. niet op de belichting gelet.
de fotos van wat eerder zijn we alleen maar naar de belichting aan het kijken geweeest... tjonge wat leer je daar veel van.
gisteren met een pannendeksel gewerkt maar die staan nog niet zichtbaar. daar moet ik eerst weer toestemming voor krijgen.
maar echt gaaf werk is dat zeg. nooit gedacht
en vuurwerk staat op http://www.efraa.nl/vuurwerk voor wie geinteresseerd is.
het is echt nog dingen uitproberen en leren hoe je met schaduwen wel of niet werkt.
wel heel leuk.
ouwejaarsdag had ik 3 meiden en een moeder dus dat was me eigenlijk te druk en alleen maar leuke fotos gemaakt.. niet op de belichting gelet.
de fotos van wat eerder zijn we alleen maar naar de belichting aan het kijken geweeest... tjonge wat leer je daar veel van.
gisteren met een pannendeksel gewerkt maar die staan nog niet zichtbaar. daar moet ik eerst weer toestemming voor krijgen.
maar echt gaaf werk is dat zeg. nooit gedacht
en vuurwerk staat op http://www.efraa.nl/vuurwerk voor wie geinteresseerd is.
Re: Fotos/ studio
Jeetje marlies wat gaaf zeg... die foto's van de meiden.
En ook die van het vuurwerk.
Lekker genieten hoor !!!
En ook die van het vuurwerk.
Lekker genieten hoor !!!
Gast- Gast
Leuk hoor Marlies,die foto`s.
Zie er echt heel goed uit.
Zie er echt heel goed uit.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
he marlies ik mag niet bij de meiden
het vuurwerk is subliem echt prachtig vastgelegd
heb je daar iets speciaals voor gebruikt?
het vuurwerk is subliem echt prachtig vastgelegd
heb je daar iets speciaals voor gebruikt?
ziet er mooi uit vuurwerk maar meiden ziet ik ook niet
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
studio is verhuisd naar www.leukzo.nl/studio
mijn site was over the limit dus ik moest iets ergensanders zetten
mijn site was over the limit dus ik moest iets ergensanders zetten
mooi marlies jij ken ook wel voor bruidlof feestjes gaan doen heel mooi
nouuuuuuuuuu zover ben ik echt nog niet mien.
maar met natuurfoto's verdien je niets en als je eens een opdracht krijgt voor portret of dat soort dingen.. ik moet toch iets verdienen he...
het zal niet het hoofddoel zijn maar allle beetjes helpen.
ikmoet zeggen dat ik zelf wel tevreden ben over de foto's en nooit gedacht had dat ik dat zou kunnen.
en als ze het dan weer voortzeggen... wie weet....
maar met natuurfoto's verdien je niets en als je eens een opdracht krijgt voor portret of dat soort dingen.. ik moet toch iets verdienen he...
het zal niet het hoofddoel zijn maar allle beetjes helpen.
ikmoet zeggen dat ik zelf wel tevreden ben over de foto's en nooit gedacht had dat ik dat zou kunnen.
en als ze het dan weer voortzeggen... wie weet....
je weet nooi wat der op je pad komt marlies ik vind ze allemaal mooi wat je ook maakt ik doet het je niet na hoor toppie mag ook wel gezegt woorden lief he haaaaaaaaaaaa
jaaaaaaaaa heel lieffffffffffffff
kom je ook een keer op de foto?
maak ik een foto van hoe mooi jij bent!
kom je ook een keer op de foto?
maak ik een foto van hoe mooi jij bent!
ja die heeft iemand anders gemaakt
belichting in mijn studio incl gebruik van pannendeksel om de schaduw in mijn hals weg te halen!
hahhahahahhaha
belichting in mijn studio incl gebruik van pannendeksel om de schaduw in mijn hals weg te halen!
hahhahahahhaha
haaaaaaaaa ik hou niet op foto en zekker niet als ik der moet voor gaan zitten hihi
mien dat hebben er al meer gezegd die heel tevreden waren en zelfs een foto van zichzelf willen voor aan de muur... dusssssssssssssssssssssssss
kommaar kommaarkommaar
op de foto!
kommaar kommaarkommaar
op de foto!
fijn dat ik ze nu wel kan zien
dat je aan je limiet zit is niet fijn maar voor jou niet zo vreemd denk ik als je ziet wat een foto's je plaatst
nr 1946 vind ik helemaal geweldig
languit met de hond
nr 1957 meisje met lang haar met zarte mutsje op vind ik erg mooi
nr 1930 zelfde meisje met de honden
het lijkt wel alsof mensen een andere uitdrukking krijgen met dieren
leuk de standjes die je ze laat doen of verzinnen ze die zelf want vaak is dat nog het moeilijkst om ze vrij natuurlijk over te laten komen
zo vind ik moeder en dochter met de handen dicht erg mooi en ook de drie dames dat het haar van moeders lekker wild zit/waait
hahaha die foto van astrid-demi met ratje die ff lekker zit te snuffelen bij haar
is het de afspraak dat ze het goed moeten vinden om op internet geplaatst te mogen worden Marlies?
jee wat zal jij genieten in je studiootje
dat je aan je limiet zit is niet fijn maar voor jou niet zo vreemd denk ik als je ziet wat een foto's je plaatst
nr 1946 vind ik helemaal geweldig
languit met de hond
nr 1957 meisje met lang haar met zarte mutsje op vind ik erg mooi
nr 1930 zelfde meisje met de honden
het lijkt wel alsof mensen een andere uitdrukking krijgen met dieren
leuk de standjes die je ze laat doen of verzinnen ze die zelf want vaak is dat nog het moeilijkst om ze vrij natuurlijk over te laten komen
zo vind ik moeder en dochter met de handen dicht erg mooi en ook de drie dames dat het haar van moeders lekker wild zit/waait
hahaha die foto van astrid-demi met ratje die ff lekker zit te snuffelen bij haar
is het de afspraak dat ze het goed moeten vinden om op internet geplaatst te mogen worden Marlies?
jee wat zal jij genieten in je studiootje
Zou je eens eens een mooie foto van Marly willen maken als verrassing voor Mandy en Berry? Maar wel eerst ff een prijsopgave graag Heb een keer een mooie foto van Berry en Mandy laten maken , man bleef maar schieten terwijl het mij gewoon om 1 mooie foto van hun tweetjes ging, maar kreeg wel een mooie rekening van 130 euro omdat hij er meerdere had gemaakt.Moest dus een hele reportage betalen terwijl ik maar 1 foto wilde. Hoor het wel van je Marlies.
Ja zag dat Liesje dat op haar hyves had gezet en dacht: das leuk als verrassing voor mn kids:)
geen prijs oftewel geen geld.
ik doe voorlopig foto voor tijd zeg maar.
omdat ik zelf nog moet oefenen en geen garantie kan geven
ik maak veel fotos zodat de goeie foto er tussen zit
zijn we een uurtje bezig krijg je een aantal fotos.. die mooie en nog een paar die een fractie minder zijn.
moeten we wel afspreken een keer in het weekend hier.
als je kunt wachten tot ik de praktijk vrij heb.. dan heb ik meer aanpassingen gedaan.
dan is het misschien mooier.
ik heb gisteren een sessie met een peuter van 1,5 jaar gedaan... moeilijk.
maar wel leuk.
maar ik heb natuurlijk nog geen spulletjes.
moest een tafel van binnen halen om haar een beetje op ooghoogte te krijgen omdat liesje niet op de grond kan natuurlijk.
maar ik doe het graag.
wat eigen spulletjes meenemen... en zeggen wat je wilt.. dn komt het wel goed denk ik.
voor bekenden doe ik het dus nog op deze basis!
dus roep maar wanneer
vanuit mijn fotogroepje is er ook al een die dat wil, terwijl ze zelf prachtige foto's maakt!
ik doe voorlopig foto voor tijd zeg maar.
omdat ik zelf nog moet oefenen en geen garantie kan geven
ik maak veel fotos zodat de goeie foto er tussen zit
zijn we een uurtje bezig krijg je een aantal fotos.. die mooie en nog een paar die een fractie minder zijn.
moeten we wel afspreken een keer in het weekend hier.
als je kunt wachten tot ik de praktijk vrij heb.. dan heb ik meer aanpassingen gedaan.
dan is het misschien mooier.
ik heb gisteren een sessie met een peuter van 1,5 jaar gedaan... moeilijk.
maar wel leuk.
maar ik heb natuurlijk nog geen spulletjes.
moest een tafel van binnen halen om haar een beetje op ooghoogte te krijgen omdat liesje niet op de grond kan natuurlijk.
maar ik doe het graag.
wat eigen spulletjes meenemen... en zeggen wat je wilt.. dn komt het wel goed denk ik.
voor bekenden doe ik het dus nog op deze basis!
dus roep maar wanneer
vanuit mijn fotogroepje is er ook al een die dat wil, terwijl ze zelf prachtige foto's maakt!
Laat het me maar weten Marlies wanneer je de praktijk vrij hebt en het jou het beste uitkomt. Moet Marly ook net hier zijn natuurlijk, of ik moet haar gewoon ff kidnappen:) Lijkt me erg leuk! Zie net de foto's op je hyves staan van het kindje. We maken er nog een afspraak over okay? Zit me net te bedenken dat Mandy 3 maart jarig is dus zou een leuk kadootje zijn:) Ze heeft het al een tijdje over een leuke foto van Marly voor in de woonkamer.
het kan nu al de weekenden zeg maar smiddags vanaf 14 uur of zo
dus kijk jij maar wanneer je haar een keer mag lenen zonder dat het opvalt.
dus kijk jij maar wanneer je haar een keer mag lenen zonder dat het opvalt.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: