ziekenfonds.
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
ziekenfonds.
Wim is begin december internet af gaan snuffelen over ziekenfonds.
Wij kwamen het voordeligst uit via de rabobank, collectief dan korting of zo.
Patrick studentenverzekering en wij allemaal andere.
Ik heb nu een duurdere dan wim ivm fysio die ik nodig heb en hij weer geen tandenspul ivm klappers dus komen we samen net zo duur uit als vorig jaar.
Wim alles geregeld ingevuld via de pc.
Krijgen we alleen van de jongens en mij polissen. Ach feestdagen zeiden wij.
Ik afgelopen maandag toch maar is ff bellen.
Nee hoor mr bosma is hier niet bekend.
Belt u uw oude verzekering maar eens.
ik gedaan.
Wim en ik waren beide nog bij de friesland verzekerd en de jongens waren dr weg.
Ga ik tegelijker tijd telebankieren zie ik ook nog een dat de kosten van januari al afgeschreven zijn...
Dus ik dubbel verzekerd en wim bij oude..
Hoop intern heen en weer gebel van momentje vraag het even na....
Ik heb gezegd jullie gaan het onderling maar regelen dan hoor ik t van de week wel.
Nu belde net interpolis ( nieuwe verzekering ) dat alles geregeld is.
Wim en ik zijn weg bij oude... en allemaal nu bij nieuwe.
Normaal gesproken kan je tot 1 januari wijzigen maar omdat wij aangegeven hebben met hele gezin over te stappen doen ze niet moeilijk.
Het enigste wat ik nu zelf moest doen is de bank bellen om de kosten terug te laten storten en dat is ook gelukt.
Maar goed dat ik toch gebeld ....
Wij kwamen het voordeligst uit via de rabobank, collectief dan korting of zo.
Patrick studentenverzekering en wij allemaal andere.
Ik heb nu een duurdere dan wim ivm fysio die ik nodig heb en hij weer geen tandenspul ivm klappers dus komen we samen net zo duur uit als vorig jaar.
Wim alles geregeld ingevuld via de pc.
Krijgen we alleen van de jongens en mij polissen. Ach feestdagen zeiden wij.
Ik afgelopen maandag toch maar is ff bellen.
Nee hoor mr bosma is hier niet bekend.
Belt u uw oude verzekering maar eens.
ik gedaan.
Wim en ik waren beide nog bij de friesland verzekerd en de jongens waren dr weg.
Ga ik tegelijker tijd telebankieren zie ik ook nog een dat de kosten van januari al afgeschreven zijn...
Dus ik dubbel verzekerd en wim bij oude..
Hoop intern heen en weer gebel van momentje vraag het even na....
Ik heb gezegd jullie gaan het onderling maar regelen dan hoor ik t van de week wel.
Nu belde net interpolis ( nieuwe verzekering ) dat alles geregeld is.
Wim en ik zijn weg bij oude... en allemaal nu bij nieuwe.
Normaal gesproken kan je tot 1 januari wijzigen maar omdat wij aangegeven hebben met hele gezin over te stappen doen ze niet moeilijk.
Het enigste wat ik nu zelf moest doen is de bank bellen om de kosten terug te laten storten en dat is ook gelukt.
Maar goed dat ik toch gebeld ....
Gast- Gast
Re: ziekenfonds.
Ging net telebankieren en het staat er zelfs al weer op ...
Overtoom zo snel.
Overtoom zo snel.
Gast- Gast
jee Elsa je bent goed bezig geweest zeg
heel goed dat je zo allert hebt gereageerd
anders had je mooi kunnen fluiten naar..........
heel goed dat je zo allert hebt gereageerd
anders had je mooi kunnen fluiten naar..........
Precies maar ik was banger dat wim niet verzekerd was.
Stel dat dat niet zo was en hij een arts nodig had....
Stel dat dat niet zo was en hij een arts nodig had....
Gast- Gast
Een ding scheelt, hij heeft klappers dus hoeft niet op stel en sprong naar de tandarts
Ja en dat met die vinger heeft ie net gehad dus voorlopig ook niet meer naar de dokter
En daar waar iedereen omhoog is gegaan in premie ben ik 5 euro naar beneden gegaan, maar ik laat die slapende honden mooi slapen!!!!
Ja en dat met die vinger heeft ie net gehad dus voorlopig ook niet meer naar de dokter
En daar waar iedereen omhoog is gegaan in premie ben ik 5 euro naar beneden gegaan, maar ik laat die slapende honden mooi slapen!!!!
jezus zegt dat ze zeef is ik was al vergeten van zijn happertje hihi en elsa zijn toppie gered en mo maar zeggen vergeten lekker ding
nou daar komen ze wel achter ik ook meer en iedereen meer bofferd haaaaaaaaaaaa
nou daar komen ze wel achter ik ook meer en iedereen meer bofferd haaaaaaaaaaaa
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
als ik heel eerlijk ben weet ik het niet zo goed of het nu iets meer of minder is
andere jaren heb ik zoveel uit zitten puizen om de boel om te zetten dat ik dit jaar dacht ik zit best en ik doe lekker niks
alhoewel ja toch wel ik kreeg iets in mijn postbakje met de goedkoopste dus ik dacht ff kijken ja mooi mis echt niet dus snap eigenlijk niet dat dit zomaar mag!!!
andere jaren heb ik zoveel uit zitten puizen om de boel om te zetten dat ik dit jaar dacht ik zit best en ik doe lekker niks
alhoewel ja toch wel ik kreeg iets in mijn postbakje met de goedkoopste dus ik dacht ff kijken ja mooi mis echt niet dus snap eigenlijk niet dat dit zomaar mag!!!
Wim en ik betalen nu samen 196,00 krijgen dan nog toeslag terug maar ik weet niet hoeveel dat is.
Jongens betallen 88 geloof ik en krijgen daar 63 euries van terug.
Maar goed t is een best bedrag per maand.
Maar als je kijkt dat die kuur voor de natuur die ik heb per 3 maanden 510,-- euro kost halen wij het er wel uit.
Jongens betallen 88 geloof ik en krijgen daar 63 euries van terug.
Maar goed t is een best bedrag per maand.
Maar als je kijkt dat die kuur voor de natuur die ik heb per 3 maanden 510,-- euro kost halen wij het er wel uit.
Gast- Gast
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: