Samen Sterk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

schouderoperatie

2 plaatsers

Ga naar beneden

schouderoperatie Empty schouderoperatie

Bericht van Gast di jan 05, 2010 10:57 pm

Pfff langzaam aan begin ik mij stierlijk te vervelen ik zit al 4 weken met mijn arm in de brace ,normaal deed ik veel knutselen de was eten koken en nu zit ik alleen maar voor de tv.
Volgende week dinsdag weer terug naar het ziekenhuis en dan maar hopen dat de pees goed is aangegroeid zodat ik de arm weer mag gaan gebruiken.
Heb begrepen door op internet te lezen dat je zeker een half tot een jaar verder bent voordat je alles weer kunt doen.
Ben wel veel aan het proberen om het met 1 arm tedoen maarja het blijft aan rommelen.
Heb wel weer met eten koken geholpen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

schouderoperatie Empty Re: schouderoperatie

Bericht van marlies di jan 05, 2010 11:41 pm

volgende week dinsdag... het einde is in zicht!
sterkte met je laaatste week vervelen!
marlies
marlies

Aantal berichten : 2935
Leeftijd : 66
Registration date : 29-05-08

http://www.efraa.nl

Bericht van Gast wo jan 06, 2010 12:55 am

Heeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar alleen heb ik t niet met schouder.
Komt de dagen door met slapen / lezen / tv kijken en computeren.

Anja heeeeeel veel sterkte nog deze laatste week en hoop dat je inderdaad langzaam aan je arm mag gebruiken.

Gast
Gast

Bericht van Gast wo jan 06, 2010 3:22 am

Het is niet alleen de schouder maar ook mijn rug wilt niet die hele pijnpolie heeft gewoon geen zin de pijn is alleen maar erger geworden.

De laatste dagen ben ik alleen maar moe ik val zo in slaap.

Elsa ik hoop dat de volgende behandeling bij jou wel goed gaat, heeft de eerste behandeling iets geholpen?
Ik ben gewoon de tel kwijt.

Ook mis ik het 'winkeltje' maar erheen gaan en uren niets doen kan ik echt niet.

Gast
Gast

Bericht van Gast wo jan 06, 2010 4:05 am

Ja die lumbale facetdenervatie heeft zker geholpen maar aangezien ik op nog meer plaatsen pijn heb....

Is die arts waar liesje in belgie geweest is niets voor jou Anja ???
Dr hess geloof ik.

Gast
Gast

Bericht van Gast wo jan 06, 2010 5:53 am

misschien geen gek idee Elsa moet alleen eerst de schouder achter de rug hebben en mag ook nog voor mijn maag naar Belgie.

Gast
Gast

Bericht van Petra wo jan 06, 2010 6:20 am

heel goed Anja zoek zelf maar naar oplossingen want van de artsen moet je het niet echt hebben
weet je wat wel wil helpen het is maar een ideetje he
probeer voor je zelf eens te bedenken wat je allemaal kunt doen met 1 arm
het klinkt voor jezelf een stuk fijner als je kunt zeggen hee dat kan ik allemaal wel in plaats van bedenken wat je allemaal niet kunt
wat ook fijn is is om te bedenken waar jij vrolijk van wordt en dan wel haalbare doelen misschien kan dat wel zijn naar muziek luisteren
misschien vind je het net als marlies wel heel erg leuk om boeken te schrijven en als het schrijven niet wil lukken kun je het opnemen en daarna laten uitwerken door iemand anders
misschien kun je wel heel goed schilderen met je andere arm dat kun je namelijk ontwikkelen kijk maar eens naar de mensen die met hun mond of tenen schilderen
misschien kan het jou helpen om een soort van dagboek bij te houden
en dan eens te kijken wat er op een dag gebeurt hoe je je voelt op een dag
misschien kun je er dan wel een patroon in vinden en wie weet kan jij dan zelf wel dat patroon gaan doorbreken door.............
ik zit zomaar even met je mee te denken het is goed bedoeld Anja
vind je het bovenstaande niks dan hupsakee lekker in de prullenbak
Petra
Petra
Admin

Aantal berichten : 3001
Leeftijd : 63

https://samensterk.actieforum.com

Bericht van marlies wo jan 06, 2010 6:33 am

heel goed gezegd petra... zo probeer ik ook altijd te kijken.
natuurlijk heeft ieder mens momenten dat je vast zit in ... dit en dat kan ik niet.. maar die momenten zijn er om je te realiseren dat er ook dingen zijn die je wel kunt en die ook leuk zijn.
en ja.. IK heb een tik.. als ik iets niet kan dan zoek ik iets wat ik wel kan.. maakt niet uit.. al denk ik dat het helemaal niet leuk is.. ik vind het dan toch geweldig.
kijk maar naar fotograferen.. .. ik dacht echt dat ik er nieets an vond.
vaak zijn we bevooroordeeld en denken we dat we dingen niet kunnen maar je kkomt vaak ddan toch een heel eind.
en dat geeeft echt voldoening
marlies
marlies

Aantal berichten : 2935
Leeftijd : 66

http://www.efraa.nl

Bericht van Gast wo jan 06, 2010 6:45 am

ik kom de dag wel door en ben inderdaad erachter gekomen dat je met 1 arm best nog veel kan bijv. eten koken met wat hulp lukt het best en je wassen en aankleden je verzint steeds weer andere methoden.
Schrijven heb ik nooit graag gedaan, fotograferen zou leuk zijn als het knopje niet aan de rechterkant zit.

Weten jullie ik ben erg creatief ik maak graag kaarten of borduur kijk dit lukt mij nu niet maar ik laat mij niet hangen denk over een week mijn arm weer te kunnen gebruiken (hoop ik) en dan wil ik graag in het 'winkeltje' weer gaan knutselen als ik nu ga zou ik ook wel kunnen gaan verven maar ik doe dan snel dingen teveel.

Het is gewoon nu allemaal een stuk lastiger en kan buiten bijv. niet mijn rollator gebruiken en moet met de rolstoel dan voel je,je zo afhankelijk van hulp van andere.

Morgen komen weer 2 vriendinnen knutselen ik zal proberen om het verfwerk weer eens tevoorschijn te halen.

Gast
Gast

Bericht van Gast wo jan 06, 2010 7:11 am

Gezellig Anja morgen met 2 vriendinnen aan de knutsel.
Geniet er van hoor van die momenten.

Gast
Gast

Bericht van Gast wo jan 06, 2010 10:30 am

Die komen iedere donderdag dat doen we al vanaf Ilonka op school kwam eentje van de twee heeft een zoon van dezelfde leeftijd dus we zijn al ongeveer 20 jaar iedere week van half 11 tot half 1 samen aan het koffie drinken.
We gingen altijd iedere week ergens anders maar dat lukt mij niet meer dus ze komen naar mij.

Gast
Gast

Bericht van Petra do jan 07, 2010 2:42 am

nou geweldig toch Anja dat is echte vriendschap
zo te horen gaat het je allemaal best goed af
sterkte met de laatste loodjes
Petra
Petra
Admin

https://samensterk.actieforum.com

Bericht van Gast do jan 07, 2010 5:38 am

Jahoor Petra ik kom wel verder vanmorgen weer lekker bij geklets na de feestdagen.

Vanmiddag even goededag in het 'winkeltje "gezegd er waren veel zieken dus niet teveel aanwezig, ik ga nog even niet heb de laatste dagen veel pijn in mijn rug en hoofdpijn hou mij lekker binnen.

Gast
Gast

Bericht van Gast di jan 12, 2010 1:07 am

Zo terug van de orthopeed in Genk op tijd weg nou hebben in de file gestaan waar nooit problemen zijn de weg was helemaal kapot gereden.

Met de schouder gaat het goed mag nu weer alles doen zal alleen nog pijn doen want ik merk het nu.

Hoef niet meer terug alleen als ik over 2 maanden nog last heb.

Gast
Gast

Bericht van Petra di jan 12, 2010 7:11 am

nou super Anja kun je weer zachtjes aan geaan doen wat je wilt
lekker weer aan de knutslefrutsel Very Happy
Petra
Petra
Admin