Samen Sterk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotostudio/opdrachten

3 plaatsers

Ga naar beneden

Fotostudio/opdrachten Empty Fotostudio/opdrachten

Bericht van marlies vr jan 15, 2010 9:22 pm

oh meiden ik heb zoveel leuke plannen met studio fotografie
ik kan niet wachten tot de ruimte vrij is.
8 feb!
(een week eerder dan uiteindelijk gepland, ruim een maand later dan eerst gepland)
ik had de fysiotherapeut teveel gematst geloof ik toen ik de laatste dingen aan hem verkocht.. dus toen meteen maar gevraagd of hij geen foto's wilde in zijn nieuwe sportzaal.. van de sporters herkenbaar of onherkenbaar, net wat ze willen in zwartwit.
mag ie daar dan wat meer voor betalen. kijken of ie daar erg van schrikt. net een offerte zijn kant op gedaan.
en zo wil ik ook graag in hett verpleeghuis fotos van de bewoners (met toestemming van de fam.) maken zodat ze een mooie foto hebben voor als hun fam. lid er "niet meer is". klinkt een beetje crue maar ik denk dat ze dan wel wat waardevols hebben en dan exposeren in hun eigen gangen, en ook daarvoor heb ik hele leuke ideeeen opgebouwd samen met een medewerkster die gaat informeren of dat kan.
daar hebben we het nog niet over prijzen gehad.
en in mijn studio... kan niet wachten tot het zover is!!!!!!!
dit kan ik allemaal zittend en liggend doen. en ik denk dat je met dit soort foto's die ik in mijn hoofd heb.. heel bijzonder en apart bedacht.... meer kunt verdienen dan met de natuurfoto's die ik maak. die komen zo langzamerhand wel in boeken, fiets-en wandelroutes en dat soort dingen, maar wat krijg je er voor.. met veeel moeite 1 bewijs exemplaar.
nou ja.. kan ook leuk zijn.
maar ik denk dat ik.. door mijn beperkingen.. nu een nieuwe richting aanboor waarvan ik altijd heb gedacht dat ik er een hekel aan had!
wie weet wat het me nog gaat opleveren.
petje kom je ook snel een keer spelen in mijn studio na 8 feb.
samen spelen is namelijk heeeeel interessant! Daar kan moon over meespreken. die voelde zich weer even kind!
nou.... dat is toch mooi??!!!!
marlies
marlies

Aantal berichten : 2935
Leeftijd : 66
Registration date : 29-05-08

http://www.efraa.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotostudio/opdrachten Empty Re: Fotostudio/opdrachten

Bericht van mien vr jan 15, 2010 9:40 pm

marlies ze hebben bij ons in de dokters praktijk ook foto,s van de oudste in woners van moordrecht foto,s gemaakt en het verhaaltje waar ze geboren zijn en wat ze gedaan hebben
zo mooi gezicht hangen der wel 35 in het nieuwe prakijk
meschien ook nog opzie voor je zijn allemaal 20 bij 30 paspatoe der omheen en dan de leefttijd en en waar zegeboren zijn en wat ze gedaan hebben hoe groot het gezin
als ik volgende maand moet zal ik wel even een foto der van maken wat ik bedoelt
vind het wel erg mooi hangen
groetjes
mien
mien

Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08

Bericht van Petra vr jan 15, 2010 10:07 pm

Marlies je ideeen zijn weer super hartstikke gaaf
maar kijk je wel uit dat niemand er nu met je idee vandoor gaat!!!
Het staat vrij open op internet he
We willen altijd graag delen Very Happy en het soms van de daken afschreeuwen Very Happy
En zeker komen we na 8 februari in je studiootje
Zal eerdaags mijn agenda er bijpakken want de weekenden zijn behoorlijk volgepland en we moeten het tegenwoordig van de weekenden hebben aangezien Paul 5 hele dagen werkt
Petra
Petra
Admin

Aantal berichten : 3001
Leeftijd : 63

https://samensterk.actieforum.com

Bericht van marlies vr jan 15, 2010 10:54 pm

ja je bent maar druk he.
moet ook niet te gek worden maar ik hoor het wel wanneer je kunt een keer.
ja zo iets mien bedoel ik ook.
de opddrachtgever moet zelf zorgen dat ze komen te hangen enzo en ik maak het.
en wil het hier in soest ook nog wel afleveren.
marlies
marlies

Aantal berichten : 2935
Leeftijd : 66

http://www.efraa.nl

Bericht van Gast vr jan 15, 2010 11:54 pm

Jeetje liesje wat een leuke ideen zeg.
Het is wel zo hoor wat je zegt in verzorgingstehuis...
Als je ziet mijn ouders waren nog maar 54 en 57... toevallig dat mijn broer 4 maanden voor mijn moeder stierf is getrouwd en daar hebben we dan nog een mooie foto van hun samen anders hebben we niet veel als herinnering !!!
Veel plezier !!!

Gast
Gast

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: