merknaam vastleggen
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
merknaam vastleggen
ik loop al een jaar rond met de gedachte over de naam "Marlies Bouten Originals".
Marlies Bouten mag ik zo gebruiken als merknaam of bedrijfsnaam omdat het mijn eigen naam is,
maar zodra er maar wat bijkomt moet je dat eigenlijk vastleggen en laten controleren of een andere het niet al heeft
ik snap alleen niet hoe belangrijk het is in mijn geval en hoe het aangevraagd moet worden dus dat wil ik maandag nog even met de boekhouder overleggen
maar.. logo is denk ik al klaar
het gekke is alleen dat als ik ze als gif opsla ik toch een witte achtergornd krijg en ik kan ze wel als tiff opslaan maar dat pakt volgens mij het forum niet
ik speel nog even door maar wat vinden jullie er van?ook als watermerk over de foto's heen te zetten.
ach ik ben gewoon een beetje aan het spelen.
begon met die O van Original en dacht.. zoals ik m nu heb lijkt het bijna een lens van de voorkant
vond ik wel leuk
Marlies Bouten mag ik zo gebruiken als merknaam of bedrijfsnaam omdat het mijn eigen naam is,
maar zodra er maar wat bijkomt moet je dat eigenlijk vastleggen en laten controleren of een andere het niet al heeft
ik snap alleen niet hoe belangrijk het is in mijn geval en hoe het aangevraagd moet worden dus dat wil ik maandag nog even met de boekhouder overleggen
maar.. logo is denk ik al klaar
het gekke is alleen dat als ik ze als gif opsla ik toch een witte achtergornd krijg en ik kan ze wel als tiff opslaan maar dat pakt volgens mij het forum niet
ik speel nog even door maar wat vinden jullie er van?ook als watermerk over de foto's heen te zetten.
ach ik ben gewoon een beetje aan het spelen.
begon met die O van Original en dacht.. zoals ik m nu heb lijkt het bijna een lens van de voorkant
vond ik wel leuk
Re: merknaam vastleggen
ik ben nog wat aan het veranderen
komt er zo aan
ik denk nl dat het bijna goed is
alleen dan nog zien dat ik het beter opgeslagen krijg
komt er zo aan
ik denk nl dat het bijna goed is
alleen dan nog zien dat ik het beter opgeslagen krijg
heb m ook in het wit maar met witte achtergrond dus daar zie je niets van
ik heb toch voornamelijk de schaduwen weggehaald omdat dat afleid. en bij verkleining verschuift dat heel gek
dus ik denk dat het zo iets gaat worden
zo kan je m toch in het wit zien
ja eerst kreeg ik niet png keuze
wel als ik in grijswaarden doe
effe proberen of het nu bij kleur ook gaat.
net als de telefoon en alarminstallatie.. deden niets meer.. maar na een nachtje slapen was dat over.
jaaaaaaa gevonden. hij stond niet op RGB kleuren maar op CYnogwattes
effe afmaken en dan stuur ik opnieuw.
kan moon ze ook zien
wel als ik in grijswaarden doe
effe proberen of het nu bij kleur ook gaat.
net als de telefoon en alarminstallatie.. deden niets meer.. maar na een nachtje slapen was dat over.
jaaaaaaa gevonden. hij stond niet op RGB kleuren maar op CYnogwattes
effe afmaken en dan stuur ik opnieuw.
kan moon ze ook zien
ja ja ik zie hem luid en duidelijk
ik vind hem super op 1 klein dingetje na ik vind de tekst Fotografie & Tekst niet mooi in verhouding met het andere lettertype
ik vind hem super op 1 klein dingetje na ik vind de tekst Fotografie & Tekst niet mooi in verhouding met het andere lettertype
ik ben nog met de letters aan het spelen inderdaad.
in het zelfde letter, dat schuine dat kan niet.. is niet leesbaar genoeg dus ik zit naar een nieuw leesbaar type te zoeken
in het zelfde letter, dat schuine dat kan niet.. is niet leesbaar genoeg dus ik zit naar een nieuw leesbaar type te zoeken
ik heb er ook nog wel wat voor je... een hele map vol... geloof iets van 350 ....
Gast- Gast
toch denk ik dat ie ongeveer zo blijft
alles wat ik anders probeer is het niet
alles wat ik anders probeer is het niet
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: