scans. CT en MRI
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
scans. CT en MRI
ik moest vandaag onder 2 scans.
om half 4 onder ct scan en om 6 uur onder mri.
2,5 uur er tussen ongeveer.
maar goed... ik denk doe maar.. dan is het 1x rijden en dan ga ik wel naar appie of zo tussendoor.
kom ik daar schrikt die assistente zich helemaal klem dat er zoveel tijd tussen zit.. ze zegt.. wist u dat?
ja dat wist ik wel maar als er toevallig iemand is uitgevallen wil ik wel in de plaats.
nou zegt ze.. ik ga even bellen voor u.
als u nu rent.. geelzwarte strepen volgen.. dan kunt u gelijk doorlopen.
en dan bent u zelfs nog optijd voor die eerst geplande scan.
super toch.
binnen een half uur.. beiden klaar.
bij de een 10 min liggen bij de ander nog geen 5.
geen middagtukkie kunnen doen dus!
maar ik stond dus zo weer buiten
het lijkt wel of ze een nieuw goed voornemen hebben.
2010: Kortere wachttijden!
zouden ze het volhouden?
om half 4 onder ct scan en om 6 uur onder mri.
2,5 uur er tussen ongeveer.
maar goed... ik denk doe maar.. dan is het 1x rijden en dan ga ik wel naar appie of zo tussendoor.
kom ik daar schrikt die assistente zich helemaal klem dat er zoveel tijd tussen zit.. ze zegt.. wist u dat?
ja dat wist ik wel maar als er toevallig iemand is uitgevallen wil ik wel in de plaats.
nou zegt ze.. ik ga even bellen voor u.
als u nu rent.. geelzwarte strepen volgen.. dan kunt u gelijk doorlopen.
en dan bent u zelfs nog optijd voor die eerst geplande scan.
super toch.
binnen een half uur.. beiden klaar.
bij de een 10 min liggen bij de ander nog geen 5.
geen middagtukkie kunnen doen dus!
maar ik stond dus zo weer buiten
het lijkt wel of ze een nieuw goed voornemen hebben.
2010: Kortere wachttijden!
zouden ze het volhouden?
Re: scans. CT en MRI
wowie dat was nog eens een meedenkende assistente die verdient een bloemetje
wanneer krijg je de uitslag marlies
wanneer krijg je de uitslag marlies
Geweldig Liesje! Fijn dat je het in een keer hebt kunnen doen en dan zo kort achter elkaar!
Ik was gisteren wer naar de internist, kom ik binnen zegt ze: de bloeduitslagen zijn goed, bezinking weer te hoog, maar dat heb ik altijd. Ik heb alleen het mmzuur nog niet binnen dat duurt nog een week of 3, als u daar dan even voor terug wilt komen.
Ik: kan dat niet telefonisch? Ben hier vrijdag ook al en alleen nog terug voor die ene waarde te weten vind ik een beetje onzin. Nou, mocht wel telefonisch zei ze.
Had ze gisteren ook kunnen doen
Maar zei geeft wel toestemming voor de operatie. Ze kan natuurlijk niet voor de anderen spreken, maar wat haar betreft is het goed. Dus dat is gelukkig wel alvast binnen. Nu de psych nog vrijdag.....
Ik was gisteren wer naar de internist, kom ik binnen zegt ze: de bloeduitslagen zijn goed, bezinking weer te hoog, maar dat heb ik altijd. Ik heb alleen het mmzuur nog niet binnen dat duurt nog een week of 3, als u daar dan even voor terug wilt komen.
Ik: kan dat niet telefonisch? Ben hier vrijdag ook al en alleen nog terug voor die ene waarde te weten vind ik een beetje onzin. Nou, mocht wel telefonisch zei ze.
Had ze gisteren ook kunnen doen
Maar zei geeft wel toestemming voor de operatie. Ze kan natuurlijk niet voor de anderen spreken, maar wat haar betreft is het goed. Dus dat is gelukkig wel alvast binnen. Nu de psych nog vrijdag.....
Eindelijk zal er eens wat mee zitten voor je. Ik duim voor je dat het vrijdag ook goed verloopt !!
En dan uit kijken naar....
En dan uit kijken naar....
Gast- Gast
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: