carnaval 2010
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
carnaval 2010
Omdat we dit jaar allebei plat liggen kunnen we niet naar de optochten gaan kijken dit vind ik erg jammer.
iel heeft veel pijn omdat hij een spiertje onder de ribben heeft gescheurd dit is gebeurd omdat hij donderdagavond heftig had moeten niesten.
Gelukkig zijn er wel optochten te zien via TV Limburg op dit moment de kinderoptocht van Sittard en morgen de grote optocht van Heerlen.
Wens jullie veel plezier dit weekend hier zijn bijv. alle winkels dicht tot en met dinsdag.
iel heeft veel pijn omdat hij een spiertje onder de ribben heeft gescheurd dit is gebeurd omdat hij donderdagavond heftig had moeten niesten.
Gelukkig zijn er wel optochten te zien via TV Limburg op dit moment de kinderoptocht van Sittard en morgen de grote optocht van Heerlen.
Wens jullie veel plezier dit weekend hier zijn bijv. alle winkels dicht tot en met dinsdag.
Gast- Gast
Re: carnaval 2010
Fijn dat jullie toch wat via de tv kunnen zien.
Hier is ook wel optocht in sneek maar t is niet mijn ding dus ik vind het wel best.
Hier is ook wel optocht in sneek maar t is niet mijn ding dus ik vind het wel best.
Gast- Gast
ik hoor ze hier af en toe wel langskomen en veeel herrie maar de stoet zelf komt hier niet
t interesseert mij ook niets
t interesseert mij ook niets
Ik geef er ook niets om.
Mandy en Berry zijn wel het hele weekend aan het feesten, die zijn er gek op.
Hier in Hoogland is jaarlijks een van de grotere optochten van NL.
Mandy en Berry zijn wel het hele weekend aan het feesten, die zijn er gek op.
Hier in Hoogland is jaarlijks een van de grotere optochten van NL.
Tja als geboren en getogen limburgse gaat het nog ieder jaar kriebelen.
Als je er van kleins af aan mee opgegroeid bent wij gingen in de kinderwagen al naar de optochten zeker zaterdag zondag en maandag.
Als je er van kleins af aan mee opgegroeid bent wij gingen in de kinderwagen al naar de optochten zeker zaterdag zondag en maandag.
Gast- Gast
Ik heb er ook niets mee,maar sinds mijn dochter in Breda woond krijgen we er wel iets meer van mee.Dit is wel weer erg leuk om mee te krijgen.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Heel erg leuk
Hoop dat de optocht morgen doorgaat want hier ligt wel een flinke berg sneeuw
Hoop dat de optocht morgen doorgaat want hier ligt wel een flinke berg sneeuw
Gast- Gast
Ach gos Jose, wat schattig!!! Net een popje!!! Wat een moppie en wat gaat het hard he Jose?
Over 6 weken al weer een jaar , Elke en Marly......
Over 6 weken al weer een jaar , Elke en Marly......
Ja ze groeien en worden gewoon al slim.
Maar ik kan ze wel opvreten hoor.
Ben nog steeds verliefd op der,
Maar ik kan ze wel opvreten hoor.
Ben nog steeds verliefd op der,
Ik ook!
Ze is veel hier dit weekend omdat de kids aan het carnavallen zijn.
En als ik dan s morgens dat kamertje in kom en ze kijkt me zo lief aan met die grote smile....smelt.
Nog een aantal weken en dan het eerste kaarsje uitblazen voor ze, heerlijk...verheug me er op
Ze is veel hier dit weekend omdat de kids aan het carnavallen zijn.
En als ik dan s morgens dat kamertje in kom en ze kijkt me zo lief aan met die grote smile....smelt.
Nog een aantal weken en dan het eerste kaarsje uitblazen voor ze, heerlijk...verheug me er op
Wat een mooie foto jose ... geweldig.
Meiden zijn ze alweer bijna een jaar ???
Jeeetje wat vliegt de tijd.
Meiden zijn ze alweer bijna een jaar ???
Jeeetje wat vliegt de tijd.
Gast- Gast
owh wat een poppie die vreet je toch zo op
carnaval zelf doet me niet zo heel veel maar optochten vond ik geweldig!!
Ellen is vandaag naar de optocht geweest in Zwitserland heb net foto's op hyves gezien zo leuk
carnaval zelf doet me niet zo heel veel maar optochten vond ik geweldig!!
Ellen is vandaag naar de optocht geweest in Zwitserland heb net foto's op hyves gezien zo leuk
ja die zag ik ook petje.
leuk
en elke..wat een dotje zo... aan de ene kant nog een baby, aan de andere kant al een grote meid.. leuk in die kleding.
heeft jedochter dat zelf gemaakt?
leuk
en elke..wat een dotje zo... aan de ene kant nog een baby, aan de andere kant al een grote meid.. leuk in die kleding.
heeft jedochter dat zelf gemaakt?
Nee hoor Marlies,gewoon in de winkel.
Het gaat zo snel,nog even en dan loopt ze los,gaat ze praten zijn ze zindelijk sja zo snel gaat dat.
Het gaat zo snel,nog even en dan loopt ze los,gaat ze praten zijn ze zindelijk sja zo snel gaat dat.
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: