Scheveningen in de sneeuw
2 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Scheveningen in de sneeuw
Gisteravond heb ik aan Paul gevraagd of hij vanmorgen met me naar Scheveningen wilde
Lekker even uitwaaien met de honden
op tijd eten op tijd weg zodat we ook nog op de koffie konden bij mijn moeder omdat ik vorig weekend niet ben geweest
en wat zie ik vanmorgen sneeuw en oeps zullen we dan nog wel gaan
wat ben ik blij dat we zijn geweest
ik heb nog nooit het strand in sneeuwtijd gezien en dit is echt gaaf een heel wit strand en dan lijkt de zee wel een woeste zee door zijn donkere kleuren
het sneeuwde en hagelde en dat kon de pret niet drukken we hebben genoten
en gelachen want iwe hadden HELAAS geen fototoestel bij ons we dachten dat is veel te nat en echt dom dom dom helaas pindakaas
dus hebben we met de telefoon van Paul geprobeerd een filmpje te maken voor Ellen
met de groeten uit Nederland en zowaar is het me gelukt dit op youtube te zetten haha weer wat geleerd
het stelt niet veel voor het is maar heel kort maar wel gaaf om te doen een goeie les voor een volgend filmpje
Lekker even uitwaaien met de honden
op tijd eten op tijd weg zodat we ook nog op de koffie konden bij mijn moeder omdat ik vorig weekend niet ben geweest
en wat zie ik vanmorgen sneeuw en oeps zullen we dan nog wel gaan
wat ben ik blij dat we zijn geweest
ik heb nog nooit het strand in sneeuwtijd gezien en dit is echt gaaf een heel wit strand en dan lijkt de zee wel een woeste zee door zijn donkere kleuren
het sneeuwde en hagelde en dat kon de pret niet drukken we hebben genoten
en gelachen want iwe hadden HELAAS geen fototoestel bij ons we dachten dat is veel te nat en echt dom dom dom helaas pindakaas
dus hebben we met de telefoon van Paul geprobeerd een filmpje te maken voor Ellen
met de groeten uit Nederland en zowaar is het me gelukt dit op youtube te zetten haha weer wat geleerd
het stelt niet veel voor het is maar heel kort maar wel gaaf om te doen een goeie les voor een volgend filmpje
Re: Scheveningen in de sneeuw
dan moet je natuurlijk wel even het linkje neerzetten!
zodat we het kunnen zien.
ik had m inderdaad al gezien maar kon het erg moeilijk verstaan.
maar misschien was dat omdat de radio aanstond.
wat een ervaring lijkt me dat.. uberhaupt te beseffen dat je hett voor het eerst in je leven ZIET/meemaakt.. en vervolgens OM het te zien.
super zg... staat op je persoonlijke harde schijf!
en die kan niet vol raken. dat scheelt!
zodat we het kunnen zien.
ik had m inderdaad al gezien maar kon het erg moeilijk verstaan.
maar misschien was dat omdat de radio aanstond.
wat een ervaring lijkt me dat.. uberhaupt te beseffen dat je hett voor het eerst in je leven ZIET/meemaakt.. en vervolgens OM het te zien.
super zg... staat op je persoonlijke harde schijf!
en die kan niet vol raken. dat scheelt!
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: