de messen kunnen geslepen worden.
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
de messen kunnen geslepen worden.
Eindelijk het verlossende telefoontje van Hes, de belg.
donderdag 25 maat opname s middags,
vrijdag 26 maart operatie, vastzetten. dus grote operatie.
hij zegt.. we zien het toch met de jaren flink verslechteren en nu die grote hernia er bij.. dat is niet met wachten op te lossen helaas.
drukt dus ook weer op het ruggemerg... ook het niveau boven het vast gezette gedeelte maar daar wil ie nog lekker afblijven omdat dat niet zo erg is en in de afgelopen jaren niet erg verergert.
zo voel ik het zelf ook.
ik schrok er wel van... ik had alleen gehoord hernia.. vorig jaar zei de neuroloog die ik toen effe 1x had dat er niets op het ruggemerg zat te drukken maar hes zegt dus duidelijk van wel.
dat verklaart volgens hem dus ook dat ik door beide benen zak af en toe!
niemand kon dat rechtstreeks verklaren.
wat een kanjer van een man is het toch.. hij kijkt.. ziet... en weet!
een ander kijkt en ziet het gewoon niet.
dus weer vastzetten maar ander stukje.. heeft geen nadelige gevolgen voor dat stuk er boven.
het zitten zal in het begin wel tijdelijk wat meer problemen geven door de andere stand, maar dat gaat over.
heerlijk als het allemaal weer vast zit en ik van die pijnen af ben.
Hoe gek het ook klinkt, want ik weet dat het een mega grote operatie is... ik ben er heel blij mee.
hij had ook kunnen zeggen.. nog effe afwachten of zo.. maar gezien de mri en mijn klachten wilde ie juist zo snel mogelijk.
ik heb dus het plekje van moon haar zus ingepikt denk ik.
is zij er al uit wat en waar ze gaat doen?
donderdag 25 maat opname s middags,
vrijdag 26 maart operatie, vastzetten. dus grote operatie.
hij zegt.. we zien het toch met de jaren flink verslechteren en nu die grote hernia er bij.. dat is niet met wachten op te lossen helaas.
drukt dus ook weer op het ruggemerg... ook het niveau boven het vast gezette gedeelte maar daar wil ie nog lekker afblijven omdat dat niet zo erg is en in de afgelopen jaren niet erg verergert.
zo voel ik het zelf ook.
ik schrok er wel van... ik had alleen gehoord hernia.. vorig jaar zei de neuroloog die ik toen effe 1x had dat er niets op het ruggemerg zat te drukken maar hes zegt dus duidelijk van wel.
dat verklaart volgens hem dus ook dat ik door beide benen zak af en toe!
niemand kon dat rechtstreeks verklaren.
wat een kanjer van een man is het toch.. hij kijkt.. ziet... en weet!
een ander kijkt en ziet het gewoon niet.
dus weer vastzetten maar ander stukje.. heeft geen nadelige gevolgen voor dat stuk er boven.
het zitten zal in het begin wel tijdelijk wat meer problemen geven door de andere stand, maar dat gaat over.
heerlijk als het allemaal weer vast zit en ik van die pijnen af ben.
Hoe gek het ook klinkt, want ik weet dat het een mega grote operatie is... ik ben er heel blij mee.
hij had ook kunnen zeggen.. nog effe afwachten of zo.. maar gezien de mri en mijn klachten wilde ie juist zo snel mogelijk.
ik heb dus het plekje van moon haar zus ingepikt denk ik.
is zij er al uit wat en waar ze gaat doen?
Re: de messen kunnen geslepen worden.
jeetje marlies dat is toch wel ff anders dan een gewone hernia operatie.
Maar ja wel fijn dat die KANJER VAN JOU het ziet en het groots aanpakt.
Ff afzien maar ja dat zijn we wel gewend en natuurlijk ga je dr van uit dat het beter wordt !!! Ik tel met je mee.... als t goed is heb ik dan al 2 behandelingen achter de rug maar ja die stellen niks voor maar hoop toch ook op goed effect.
Maar ja wel fijn dat die KANJER VAN JOU het ziet en het groots aanpakt.
Ff afzien maar ja dat zijn we wel gewend en natuurlijk ga je dr van uit dat het beter wordt !!! Ik tel met je mee.... als t goed is heb ik dan al 2 behandelingen achter de rug maar ja die stellen niks voor maar hoop toch ook op goed effect.
Gast- Gast
Bekende datum, mijn zus zou ook de 25 e maart moeten komen en de 26 e geopereerd worden.
Maar ze heeft hem afgezegd.
Misschien heb je haar bedje wel
Maar het is weer niet niks meis, komt nu dichtbij.
Wel anders dus als je verwacht had?....
Maar ze heeft hem afgezegd.
Misschien heb je haar bedje wel
Maar het is weer niet niks meis, komt nu dichtbij.
Wel anders dus als je verwacht had?....
nou ik had wel op operatie en op deze operatie gerekend eigenlijk.
alleen wat sneller dan ik gepland had.. ik wist natuurlijk van je zus van deze datum.. ik denk.. we zijn nu een paar weken verder dus operatie zal ook wel paar weken verder zijn,.
heeft je zus voor geen operatie gekozen of bijdie andere arts?
ik zal voelen of haar bedje goed ligt!
alleen wat sneller dan ik gepland had.. ik wist natuurlijk van je zus van deze datum.. ik denk.. we zijn nu een paar weken verder dus operatie zal ook wel paar weken verder zijn,.
heeft je zus voor geen operatie gekozen of bijdie andere arts?
ik zal voelen of haar bedje goed ligt!
Ze heeft nog even gekozen voor een afspraak met een andere chirurg in het vu in Amsterdam, maar houdt Belgie nog wel open.
Was erg geschrokken van het chaotische van de 2 artsen bij elkaar.
Was erg geschrokken van het chaotische van de 2 artsen bij elkaar.
ja de operatie wordt door de beide artsen gedaan
ben benieuwd wat amsterdam nog kan bieden..
lange adem heeft ze om overal te informeren.
knap
ben benieuwd wat amsterdam nog kan bieden..
lange adem heeft ze om overal te informeren.
knap
Ja is nog nooit geopereerd en wil het uiterste er uit halen.
En wil nog een afspraak in Amsterdam.
Het is niet zo dat ze zeker weet dat ze niet naar Belgie gaat hoor, maar wil nog die ene afspraak in Amsterdam met een andere chirurg als waar ze al geweest is.
Ben jij ook door allebei geholpen?
Niet dat ze twijfelt aan hun kunnen hoor, maar vond het een beetje een druk, chaotisch en iets gehaast gesprek met die twee samen.
En wil nog een afspraak in Amsterdam.
Het is niet zo dat ze zeker weet dat ze niet naar Belgie gaat hoor, maar wil nog die ene afspraak in Amsterdam met een andere chirurg als waar ze al geweest is.
Ben jij ook door allebei geholpen?
Niet dat ze twijfelt aan hun kunnen hoor, maar vond het een beetje een druk, chaotisch en iets gehaast gesprek met die twee samen.
ja dat komt.. hes is heel snel in doorhebben wat er aan de hand is.
vanmorgen aan de telefoon ook.. hij zegt: je moet zus en zo zitten de laatste tijd.. klopt als een bus.
en je hebt toch hier en daarr last van... nadat ik eerst zelf verteld had.. maar natuurlijk was ik weer van alles vergeten te vertellen.
dat kan chaotisch overkomen als je hem niet kent.. dat kan ik me voorstellen.
conix is rustiger maar die ken ik amper. die is na de operatie komen vertellen dat het een hele grote operatie was.. en dat ik echt de tijd moest nemen om te herstellen en afgelopen zomer heb ik voor het eerst een consult met hun samen gehad.. verder heb ik de man niet gezien maar hij heeft me dus wel geopereerd.
ik denk dat de een de zenuwen vrij legt en de ander het botttenwerk doet
vanmorgen aan de telefoon ook.. hij zegt: je moet zus en zo zitten de laatste tijd.. klopt als een bus.
en je hebt toch hier en daarr last van... nadat ik eerst zelf verteld had.. maar natuurlijk was ik weer van alles vergeten te vertellen.
dat kan chaotisch overkomen als je hem niet kent.. dat kan ik me voorstellen.
conix is rustiger maar die ken ik amper. die is na de operatie komen vertellen dat het een hele grote operatie was.. en dat ik echt de tijd moest nemen om te herstellen en afgelopen zomer heb ik voor het eerst een consult met hun samen gehad.. verder heb ik de man niet gezien maar hij heeft me dus wel geopereerd.
ik denk dat de een de zenuwen vrij legt en de ander het botttenwerk doet
ja heerlijk he marlies ik had het al gezien op hyves
dat is weer actie in de tent!!!
hoe is het met de lyme??
jammer voor jouw zus Monica dat ze er nog niet uit is
kan me wel goed voorstellen dat er twijfel is je hebt tenslotte maar 1 rug!!
dat is weer actie in de tent!!!
hoe is het met de lyme??
jammer voor jouw zus Monica dat ze er nog niet uit is
kan me wel goed voorstellen dat er twijfel is je hebt tenslotte maar 1 rug!!
oh ik dacht dat ik al gereageerd had
lyme is nog steeds beetje zelfde.. langzaam.. heel langzaam misschien iets beter.
vooral de gewrichten spelen nog op maar de rug is nu degene die de overhand heeft.
actie in de tent ja! liever niet natuurlijk maar blij dat het toch gaat gebeuren.
lyme is nog steeds beetje zelfde.. langzaam.. heel langzaam misschien iets beter.
vooral de gewrichten spelen nog op maar de rug is nu degene die de overhand heeft.
actie in de tent ja! liever niet natuurlijk maar blij dat het toch gaat gebeuren.
maar hopen dat de lyme zich dan op de achtergrond blijft houden
je hebt zo weer genoeg aan je ruggie
je hebt zo weer genoeg aan je ruggie
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: