insecten-nestelgangen
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
insecten-nestelgangen
natuurlijk moet ik als vlindervrouwtje en als fotografe nu alle insechten ook naar mijn tuin lokken.
nou wil het geval dat mijn 2 bamboestruiken deze winter dood gegaan zijn en dus.... heb ik er al maanden geleden 1 helemaal afgeknipt... die hebben liggen drogen en nu kan ik ze in stukkies knippen en dan bundelen.. dan kan je dat ophangen en hopen dat dan de insechten daar gaan nestelen of hoe dat heet bij insecten.
21 juni moeten wij als vlindergroep ergens een stand bemannenen daar wil ik een paar van die dingen als voorbeeld hangen of verkopen tegen een heel laag bedraggie zodat de vlindergroep wat reserve heeft.. in principe hebben we geen geld als groep en is alles liefdewerk oudpapier..
ik heb wat vlinderfotos geprint en gelamineerd (in strak plastic zeg maar)maar ja dat kost ook geld.. dat kan me niet echt wat schelen maar op deze manier kunnen de bamboestokkies misschien nog weer een goeie daad doen
maar pffffffffff wat een klus om al die dingen te knippen zeg.
maar het is een leuk klussie om lekker in het zonnetje te doen!
de honden vinden het buiten al te warm!
liesje moet nog van jaaaaaaaaaaaaaaaaren buiten inhalen.. dus alles wat buiten kan.. doe ik.. en dan effe naar binnen om af te koelen!
nou wil het geval dat mijn 2 bamboestruiken deze winter dood gegaan zijn en dus.... heb ik er al maanden geleden 1 helemaal afgeknipt... die hebben liggen drogen en nu kan ik ze in stukkies knippen en dan bundelen.. dan kan je dat ophangen en hopen dat dan de insechten daar gaan nestelen of hoe dat heet bij insecten.
21 juni moeten wij als vlindergroep ergens een stand bemannenen daar wil ik een paar van die dingen als voorbeeld hangen of verkopen tegen een heel laag bedraggie zodat de vlindergroep wat reserve heeft.. in principe hebben we geen geld als groep en is alles liefdewerk oudpapier..
ik heb wat vlinderfotos geprint en gelamineerd (in strak plastic zeg maar)maar ja dat kost ook geld.. dat kan me niet echt wat schelen maar op deze manier kunnen de bamboestokkies misschien nog weer een goeie daad doen
maar pffffffffff wat een klus om al die dingen te knippen zeg.
maar het is een leuk klussie om lekker in het zonnetje te doen!
de honden vinden het buiten al te warm!
liesje moet nog van jaaaaaaaaaaaaaaaaren buiten inhalen.. dus alles wat buiten kan.. doe ik.. en dan effe naar binnen om af te koelen!
Re: insecten-nestelgangen
tsja ja je weet wel weer waar je aan begonnen bent
maar als je dan strakkies resultaat heb dan geniet je dubbel
heerlijk he dat buitenleven je hebt idd nog genoeg in te halen
maar als je dan strakkies resultaat heb dan geniet je dubbel
heerlijk he dat buitenleven je hebt idd nog genoeg in te halen
kijk ik heb er al 10 af!
pfffffffffffffff
en ik denk nog 5 wel geknipt maar nog niet gebonden.
en 4 blarenpleisters op mijn vingers!
hahahah
heerlijk buiten.
steeds een beetje van dit en van dat doen en dan weer binnen afkoelen.
Zozo, je bent er aardig druk mee!
En mooie foto met die blauwe bloempjes op de achtergrond!
En mooie foto met die blauwe bloempjes op de achtergrond!
goed gezien moon... ik heb mijn terrasje even verbouwd voor de foto!
hahahah dit zijn nog steeds de viooltjes van mijn verjaardag die ik toen op het terras had.. ik snap er niets van.. hingen laatst helemaal plat van de dorst.. en na de regenbui deden ze het ineens weer.. die dingen hebben het eeuwige leven denk ik!
hahahah dit zijn nog steeds de viooltjes van mijn verjaardag die ik toen op het terras had.. ik snap er niets van.. hingen laatst helemaal plat van de dorst.. en na de regenbui deden ze het ineens weer.. die dingen hebben het eeuwige leven denk ik!
was dat maar waar marlies
mijn violen dit jaar niet hoor
ze zijn echt al finito
wat een grote bossen marlies
ik had gedacht dat ze kleiner zouden worden
ja je bent goed bezig
mijn violen dit jaar niet hoor
ze zijn echt al finito
wat een grote bossen marlies
ik had gedacht dat ze kleiner zouden worden
ja je bent goed bezig
t is maar hoe je het brengt.. kleine viooltjes. dan lijken ze al snel groter die bundels
hahahahahahha
moet er nog 10 binden en dan houd ik er mee op.. dan hebben we er 24 voor die dag!
lijkt me zat!
doe ik van de week een keer.
en dan nog een fototje met allemaal er op!
hahahahahahha
moet er nog 10 binden en dan houd ik er mee op.. dan hebben we er 24 voor die dag!
lijkt me zat!
doe ik van de week een keer.
en dan nog een fototje met allemaal er op!
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: