Haarzuilen
2 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Haarzuilen
Hier alvast 2 fotootjes die wel zelf geschoten hebben
We hadden allebei een klein toestelletje meegenomen en als je daar loopt heb je daar toch wel spijt van want wat hebben we weer mega veel moois gezien echt niet te beschrijven wat heb ik genoten wat een creaties wat een creatieviteit wat een mensen wat een heerlijk sfeertje (mede door het weer )
Er zijn wel meer foto's gemaakt van ons alleen moeten we die nog even opzoeken/ontvangen
We hadden allebei een klein toestelletje meegenomen en als je daar loopt heb je daar toch wel spijt van want wat hebben we weer mega veel moois gezien echt niet te beschrijven wat heb ik genoten wat een creaties wat een creatieviteit wat een mensen wat een heerlijk sfeertje (mede door het weer )
Er zijn wel meer foto's gemaakt van ons alleen moeten we die nog even opzoeken/ontvangen
Re: Haarzuilen
ohhhhh wat super...
het fotograafje gaat vandaag pas.. helaas....
ja dit evenement schijnt echt de mooiste van allemaal in het jaar te zijn!
wat zien jullie er gaaf uit zeg
echt super!!!
ik vind het vooral zo knap dat je dat zelf kunt maken allemaal.
en het weer? lekker ook onder de bomen geweest ter afkoeling?
het fotograafje gaat vandaag pas.. helaas....
ja dit evenement schijnt echt de mooiste van allemaal in het jaar te zijn!
wat zien jullie er gaaf uit zeg
echt super!!!
ik vind het vooral zo knap dat je dat zelf kunt maken allemaal.
en het weer? lekker ook onder de bomen geweest ter afkoeling?
heb op je hyves de helft van de fotos beken.
schitterend zeg...
idd wat maakt iedereen er veel werk van he
ik had verwacht dat ik een paar dezelfde zou zien als vorig jaar.. maar nee.. allemaal andere dingen weer.
jet is zondag geweest om te fotograferen en die had ook weer hele andere dingen!
blijkt dat mijn broer en partner er ook regelmatig heengaan!
dus ik heb afgesproken dat we volgend jaar samen gaan!
zij verkleed ik voor de fotos
schitterend zeg...
idd wat maakt iedereen er veel werk van he
ik had verwacht dat ik een paar dezelfde zou zien als vorig jaar.. maar nee.. allemaal andere dingen weer.
jet is zondag geweest om te fotograferen en die had ook weer hele andere dingen!
blijkt dat mijn broer en partner er ook regelmatig heengaan!
dus ik heb afgesproken dat we volgend jaar samen gaan!
zij verkleed ik voor de fotos
hahaha het blijft leuk om te zien/te horen dat er meer mensen gaan dan wij denken en dan ook verkleed he niet alleen voor de kijk of de foto's er zijn veel meer mensen die het dus ook hartstikke leuk vinden gewoon even een dagje iemand anders mogen zijn (of juist jezelf)
wij hebben ook niet veel dezelfde outfitten gezien hoor blijkbaar zijn de mensen net zo gek als wij om telkens wat nieuws te maken
daarbij moet je wel van hele goeie huizen komen om "op te vallen"
het is echt te gek wat er gemaakt wordt wat een creativiteit
wij hebben ook niet veel dezelfde outfitten gezien hoor blijkbaar zijn de mensen net zo gek als wij om telkens wat nieuws te maken
daarbij moet je wel van hele goeie huizen komen om "op te vallen"
het is echt te gek wat er gemaakt wordt wat een creativiteit
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: