footootje Mien verven
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: footootje Mien verven
ja ik heb een boxspring van 5 jaar oud of zo.. weet echt niet wat dat moet kosten nog.. nog niet over nagedacht
90x210
90x210
nee alleen de ombouw niet alles nieuw haaaaaa en matrassen blijven hoor liesje en monica en ook de lattebodums en een nieuw ledikant ook zwart ijsser haaaaaaaaaaa
ja petra die pleurus meurken willen alles voor niets bram zegt zet de zaag der wel in niets meer die hooft doekjes over de vloer
gelijk verwijderd op internet
gelooft dat gerda der nog een voor wist geeft nog liever weg als aan zo meuk
ja petra die pleurus meurken willen alles voor niets bram zegt zet de zaag der wel in niets meer die hooft doekjes over de vloer
gelijk verwijderd op internet
gelooft dat gerda der nog een voor wist geeft nog liever weg als aan zo meuk
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
hahahhaha
ik vind dat ook eng als ik iets op marktplaats heb staan.. je weet niet wat voor iemand er op afkomt.
1x had ik zo mijn twijfels dat ik iemand gevraagd heb er bij te zijn. ik ben natuurlijk alleen en moet altijd denken aan jouw verhaal van die turken die het bed onder je kont vandaan haalden zeg maar.
ik vind dat ook eng als ik iets op marktplaats heb staan.. je weet niet wat voor iemand er op afkomt.
1x had ik zo mijn twijfels dat ik iemand gevraagd heb er bij te zijn. ik ben natuurlijk alleen en moet altijd denken aan jouw verhaal van die turken die het bed onder je kont vandaan haalden zeg maar.
Hier geen probleem hoor... doen ook veel via marktplaats.
Heb laatst skeelers en nog wat dingen die je toch niet weg wil gooien verkocht..
Heb laatst skeelers en nog wat dingen die je toch niet weg wil gooien verkocht..
Gast- Gast
Maar ja Elsa, in Friesland zijn wat minder "Meurken"he????
Hahahaaaa, Dus hoef je niet zo bang te zijn als ze aan je deur staan
Hahahaaaa, Dus hoef je niet zo bang te zijn als ze aan je deur staan
wat denkt je nou heb ik toch gedroomt dat ik met de nieuwe bed in mekaar gezakt ben dat het ijsseren bed de latten bodus niet kon dragen
hoe komt ik der bij he haaaaaaaaaaa denkt dat ik de auden nog maar nachtje op balkon laat staan hihi
inderdaad liesje die anderen haalden ze zo onder mijn reed van daan het liefste hadden ze nog het matras der ook bij haaaaaaaaaaaa
en ze hoeven bij mijn echt niet de hooft prijs tebetalen
maar ja hij is der nu af je weet dat het stikt hier van die lui
bram moest wel lachen van morgen toe ik vertelde wat ik gedroomt had
zal wel mee vallen zegt die
hij is de keuken aan het witten en klaar zijn we dan
op naar het nieuwe en nu zijn de centjes op hoor
ben benieuwt wat de auto zo gaat kosten die moet gekeurt woorden hou mijn hart vast haaaaaaaaaaaaaaa
hoe komt ik der bij he haaaaaaaaaaa denkt dat ik de auden nog maar nachtje op balkon laat staan hihi
inderdaad liesje die anderen haalden ze zo onder mijn reed van daan het liefste hadden ze nog het matras der ook bij haaaaaaaaaaaa
en ze hoeven bij mijn echt niet de hooft prijs tebetalen
maar ja hij is der nu af je weet dat het stikt hier van die lui
bram moest wel lachen van morgen toe ik vertelde wat ik gedroomt had
zal wel mee vallen zegt die
hij is de keuken aan het witten en klaar zijn we dan
op naar het nieuwe en nu zijn de centjes op hoor
ben benieuwt wat de auto zo gaat kosten die moet gekeurt woorden hou mijn hart vast haaaaaaaaaaaaaaa
leuke foto petra je koppie komt door het lijstje hihi
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» hoe is het met Mien
» Mien is je bankie er al
» Mien gefeliciteerd
» Mien hoe is het met je zoon