pinksterweekend
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
pinksterweekend
jee het pinksterweekend komt er alweer aan
heb het gevoel dat we net nog aan de pasen zaten
hopelijk hebben we lekker weer heb wel zin in buiten zitten na al dat gezwoeg
gistermiddag 'even" met Ellen naar de ha voor controle die had maandag een berg medicijnen mee gekregen
en moest laten luisteren
ha was niet blij met wat hij hoorde dus door naar het ziekenhuis voor een longfoto
goh wat kan een mens hoesten zeg ik ben al moe van Ellen van de afgelopen dagen kun je nagaan hoe moe zij is
afijn 3 uur later de uitslag ze heeft longontsteking en is (gelukkig) niet ziek genoeg om opgenomen te worden
als het vrijdag niet beter is dan..............
gelukkig slaat de nieuwe antibiotica al iets aan en gaat het eindelijk ietsjepietsie beter........... we hebben goeie hoop
en hebben julie nog pinksterplannen
heb het gevoel dat we net nog aan de pasen zaten
hopelijk hebben we lekker weer heb wel zin in buiten zitten na al dat gezwoeg
gistermiddag 'even" met Ellen naar de ha voor controle die had maandag een berg medicijnen mee gekregen
en moest laten luisteren
ha was niet blij met wat hij hoorde dus door naar het ziekenhuis voor een longfoto
goh wat kan een mens hoesten zeg ik ben al moe van Ellen van de afgelopen dagen kun je nagaan hoe moe zij is
afijn 3 uur later de uitslag ze heeft longontsteking en is (gelukkig) niet ziek genoeg om opgenomen te worden
als het vrijdag niet beter is dan..............
gelukkig slaat de nieuwe antibiotica al iets aan en gaat het eindelijk ietsjepietsie beter........... we hebben goeie hoop
en hebben julie nog pinksterplannen
Re: pinksterweekend
Pff ik las het al via hyves ja... gelukkig dat de kuur aanslaat.
Morgen de mini 11
zondag rustdag
maandag de grote tocht van 240 km
Morgen de mini 11
zondag rustdag
maandag de grote tocht van 240 km
Gast- Gast
die mini 11 daar kan ik nog mee inkomen maar die 240
dan heb je toch geen reet meer over
gelukkig slaat de kuur aan ze is al mee wezen wandelen met de hondjes buiten geen supergrote ronde maar wel even naar buiten
zelf probeer ik hier en daar wat op te ruimen moet eerlijk zeggen dat het nog niet erg opschiet ik denk dat ik echt TEVEEL zooi heb
dan heb je toch geen reet meer over
gelukkig slaat de kuur aan ze is al mee wezen wandelen met de hondjes buiten geen supergrote ronde maar wel even naar buiten
zelf probeer ik hier en daar wat op te ruimen moet eerlijk zeggen dat het nog niet erg opschiet ik denk dat ik echt TEVEEL zooi heb
Precies maar hij trekt ook zo'n broek met stuk in kruis aan....
Soort zeem of zo.
En als hij 160 km gereden heeft komen ze hier door het dorp en heb ik een bord macaroni klaar staan.
Even droge kleren aan en weer gaan....
Soort zeem of zo.
En als hij 160 km gereden heeft komen ze hier door het dorp en heb ik een bord macaroni klaar staan.
Even droge kleren aan en weer gaan....
Gast- Gast
hoe gaat het nu met ellen? beter?
zonnetje moet nog doorkomen maar dann hopen dat jullie er van kunnen genieten!
Elsa succes met je mini 11stedentocht! vind het knap met de klachten die je hebt maar kennelijk kun je goed fietsen.
bas mee natuurlijk!
blij dat je de 240 niet hoeft waarschijnlijk!
nou geniet er van.
ik zou morgen een fam. reunie hebben hier vlak bij maar van mijn broer mag ik niet komen met de klachten die ik heb en dinsdag de boekpresentatie er achteraan... dat is gewoon belangrijker voor me.
dus ik heb hem gezegd hoe ik dacht over een groepsfoto dan kan hij dat maken met mijn toestel.
of vooral met mijn lens.
hoop dat het mogelijk is wat ik in mijn hoofd heb.
ligt aan de situatie daar en hoeveel zalen bezet zijn.
dus voor mij toch vooral het bed en tussendoor wat werken aan een nieuwe website waarvan ik echt geen kaas meer gegeten heb zeg.. wat verleer je dat snel.
zonnetje moet nog doorkomen maar dann hopen dat jullie er van kunnen genieten!
Elsa succes met je mini 11stedentocht! vind het knap met de klachten die je hebt maar kennelijk kun je goed fietsen.
bas mee natuurlijk!
blij dat je de 240 niet hoeft waarschijnlijk!
nou geniet er van.
ik zou morgen een fam. reunie hebben hier vlak bij maar van mijn broer mag ik niet komen met de klachten die ik heb en dinsdag de boekpresentatie er achteraan... dat is gewoon belangrijker voor me.
dus ik heb hem gezegd hoe ik dacht over een groepsfoto dan kan hij dat maken met mijn toestel.
of vooral met mijn lens.
hoop dat het mogelijk is wat ik in mijn hoofd heb.
ligt aan de situatie daar en hoeveel zalen bezet zijn.
dus voor mij toch vooral het bed en tussendoor wat werken aan een nieuwe website waarvan ik echt geen kaas meer gegeten heb zeg.. wat verleer je dat snel.
http://picasaweb.google.com/bosmaelsa/Mini11Stedentocht22Mei2010#
heb ze speciaal voor mien ff in picasa gezet.
in totaal 46 km....
Kreeg op de laatst wel een zere kont, dacht vet genoeg maar nee.
ff over 9 gestart en om half 12 waren we binnen.
Rug valt nu ook reuze mee.
Ik heb enorm veel baat bij de mensendieck !!
Ik ben nu wel erg moe maar voldaan moe....
heb ze speciaal voor mien ff in picasa gezet.
in totaal 46 km....
Kreeg op de laatst wel een zere kont, dacht vet genoeg maar nee.
ff over 9 gestart en om half 12 waren we binnen.
Rug valt nu ook reuze mee.
Ik heb enorm veel baat bij de mensendieck !!
Ik ben nu wel erg moe maar voldaan moe....
Gast- Gast
ik dacht maar 11km Elsa en nu heb je er zelfs 46 gedaan pppfff petje af hoor
wat is stal van bit???
Ellen gaat per dag ietsie vooruit
ze is snel erg moe en bij veel inspanning nog veel hoesten
we gaan de goeie kant op gelukkig
marlies wat jammer als je er niet bij kunt zijn kun je niet er "even" bij zijn al is het alleen maar voor de foto die je graag wilt maken
wat is stal van bit???
Ellen gaat per dag ietsie vooruit
ze is snel erg moe en bij veel inspanning nog veel hoesten
we gaan de goeie kant op gelukkig
marlies wat jammer als je er niet bij kunt zijn kun je niet er "even" bij zijn al is het alleen maar voor de foto die je graag wilt maken
De mini 11 stedentocht.... is 40 km van start tot eind...
stal van bit.. Bit is een tv serie op omroep frysland en die opnames vinden in hartwerd plaats.
Ik was er al meer langs gefietst en toen stond de auto van steven de jong er maar nu niet...
stal van bit.. Bit is een tv serie op omroep frysland en die opnames vinden in hartwerd plaats.
Ik was er al meer langs gefietst en toen stond de auto van steven de jong er maar nu niet...
Gast- Gast
heee waar is mijn rea gebleven???
mens ik vind het zo knap dat je dat gekund hebt!
echt super.
ik had er volgens mij op gereageerd maar het is pleitos
zal de warmte wel zijn.
heb je er fotos van?
mens ik vind het zo knap dat je dat gekund hebt!
echt super.
ik had er volgens mij op gereageerd maar het is pleitos
zal de warmte wel zijn.
heb je er fotos van?
http://picasaweb.google.com/bosmaelsa/Mini11Stedentocht22Mei2010#
Deze had ik hier boven al gepost omdat ik ook weet dat mien ze niet via hyves kan zien.
Ja ik kan het nog niet eens geloven...
Half maart kon ik de trap nog niet op.....
Deze had ik hier boven al gepost omdat ik ook weet dat mien ze niet via hyves kan zien.
Ja ik kan het nog niet eens geloven...
Half maart kon ik de trap nog niet op.....
Gast- Gast
ohohoh hahaha je doet 11 steden
nogmaals petje af hoor!!!
Wat een weertje vandaag he heerlijk zeg het leek wel zomer
we hebben gebarbeknoeit in Delft mijn nichtje uit spanje was over en dan is het wel leuk als we elkaar allemaal zien wij hadden oma meegenomen en het hele stel was compleet want ook hun zoon kwam eten het was erg gezellig
nogmaals petje af hoor!!!
Wat een weertje vandaag he heerlijk zeg het leek wel zomer
we hebben gebarbeknoeit in Delft mijn nichtje uit spanje was over en dan is het wel leuk als we elkaar allemaal zien wij hadden oma meegenomen en het hele stel was compleet want ook hun zoon kwam eten het was erg gezellig
heerlijk he.. dit is precies het goeie weer.
s morgens mistig voor de fotos als ik weer op stap kan.. overdag zon maar niet TE warm. Lekker lang licht en iedereen lekker buiten genieten!
dit is wat mensen nodig hebben!
s morgens mistig voor de fotos als ik weer op stap kan.. overdag zon maar niet TE warm. Lekker lang licht en iedereen lekker buiten genieten!
dit is wat mensen nodig hebben!
leuk hoor elsa dat je het heb laten zien
knap dat je mee heb gedaan
ik doet het je niet na
nu maar hopen dat het van daag ook nog mooi weer is
bram zegt al stuk kouder als gisteren het zonnetje is der wel
dus zal duimen dat het van daag ook goed komt fijnedag
petra paul nog kunnen vinden de kaart ???????
ik hoor het wel knuffel
knap dat je mee heb gedaan
ik doet het je niet na
nu maar hopen dat het van daag ook nog mooi weer is
bram zegt al stuk kouder als gisteren het zonnetje is der wel
dus zal duimen dat het van daag ook goed komt fijnedag
petra paul nog kunnen vinden de kaart ???????
ik hoor het wel knuffel
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
oh wat een ...........heb die je niet ff gebeld
hij heeft de kaart besteld Mien en komt door deze rare dagen woensdag binnen dus nog ff geduld
het is idd zulk prachtig fotoweer
gisterochtend heerlijk achterbuiten zitten spelen met mijn fototoestel en 's middags een rondje met de honden en toestel gedaan in Delft
Ik ben bezig er een paar op mijn website te zetten......kan nog ff duren doe altijd meerdere dingen tegelijk
hij heeft de kaart besteld Mien en komt door deze rare dagen woensdag binnen dus nog ff geduld
het is idd zulk prachtig fotoweer
gisterochtend heerlijk achterbuiten zitten spelen met mijn fototoestel en 's middags een rondje met de honden en toestel gedaan in Delft
Ik ben bezig er een paar op mijn website te zetten......kan nog ff duren doe altijd meerdere dingen tegelijk
oh dan geef je het linkje wel even door weer he.. want ik weet niet waar jij je fotos hebt staan.
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: