moon dinsdag
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: moon dinsdag
hihi.... ja stout he? maar er is niemand die mee kan. Rik heeft voor mij al zo veel vrij opgenomen aan al die zh en uwv bezoekjes en hij heeft het momenteel zo druk op zijn werk. na de vakantie in augustus gaat hij over op een andere functie en voor die tijd moet hij zijn opvolger inwerken. dus hij kan echt geen vrij meer nemen.en hij moet morgen ook de fittest doen wat verplicht is ivm eventuele uitzending, dus kan morgen zowiezo geen vrij hebben. maar als ik zeker wist dat het ov gewoon reed ging ik met de bus,maar ja, ze zijn nog steeds bezig he....maar ik doe heel voorzichtig
Moon, kan je er niet een extra verbandje omheen doen.
Extra bescherming voor als je hem stoot.
Begreep dat je linker is gedaan.... dus je hoeft er niet mee te schakelen...
Extra bescherming voor als je hem stoot.
Begreep dat je linker is gedaan.... dus je hoeft er niet mee te schakelen...
Gast- Gast
MOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!
hoe laat moet je?
als het tussen mijn lessen door is rijd ik wel even voor je!
ik vind dit niet goed dat je zelf gaat rijden
zeg even hoelaat...
ik werk tot effe over 11 uur en ik moet 15 uur weer thuis zijn.
is het daar tussenin?
als ik voor 11 uur niets van je gehoord heb ga ik er vanuit dat ik niet hoef te rijden en doe wat anders dan.
of je moet me even mobiel bellen 06-50495254
hoe laat moet je?
als het tussen mijn lessen door is rijd ik wel even voor je!
ik vind dit niet goed dat je zelf gaat rijden
zeg even hoelaat...
ik werk tot effe over 11 uur en ik moet 15 uur weer thuis zijn.
is het daar tussenin?
als ik voor 11 uur niets van je gehoord heb ga ik er vanuit dat ik niet hoef te rijden en doe wat anders dan.
of je moet me even mobiel bellen 06-50495254
Nee hoor Liesje , heel lief van je maar hoeft echt niet. Gaat vandaag al weer stukkie beter. Moontje gaat het redden...echt waar! Maar wel bedankt hoor, vind het lief van je!
Ik ben eigenwijs zeggen ze maar hier zit er dus nog 1.
Enne moon kan het me wel indenken hoor, ik stuur ook altijd met 1 hand...
De andere ligt op de stoel ernaast of de versnellingspook.
Maar doe toch maar voorzichtig hoor.
Enne moon kan het me wel indenken hoor, ik stuur ook altijd met 1 hand...
De andere ligt op de stoel ernaast of de versnellingspook.
Maar doe toch maar voorzichtig hoor.
Gast- Gast
ben terug hoor, ging goed met rijden. inparkeren wat moeilijker maar lang leve de stuurbekrachtiging. heb een aanvraag voor de verzekering mee dus hoop dat het toch vergoed wordt door de unive. straks maar op de bus doen.
echt super zeg monica
ik heb bewondering voor je dat je met 1 handje bent geweest en dan ook nog de verwijzing nou dat is tog helemaal toppie
ik heb bewondering voor je dat je met 1 handje bent geweest en dan ook nog de verwijzing nou dat is tog helemaal toppie
effe horen hoe het nu met je handje is inmiddels.. ruim een week na de operatie.
gaat het... valt het mee? valt het tegen?
je bent wat stil????
gaat het... valt het mee? valt het tegen?
je bent wat stil????
Vanmiddag mag de hechting er uit, eindelijk douchen zonder handschoen aan
Beetje stil? Ja beetje moe....Slaap lang en veel. En een hoop in mn koppie te verwerken he.
Heb dit ook aan de psychopeut gezegd en hoort er allemaal bij volgens haar,alles wat ik allemaal heb weggestopt moet ik nu proberen te verwerken en het een plekje geven. Daar kan die vermoeidheid ook van komen. Daarbij de fibro en het b 12 verhaal is 3 dubbel zo moe Zometeen als ik gedouched heb ( jaja zit nog in mn duster) weer ff injecteren, dan gaat het morgen weer wat beter. En hoe gaat het met jou 4 dagen na de operatie?
Beetje stil? Ja beetje moe....Slaap lang en veel. En een hoop in mn koppie te verwerken he.
Heb dit ook aan de psychopeut gezegd en hoort er allemaal bij volgens haar,alles wat ik allemaal heb weggestopt moet ik nu proberen te verwerken en het een plekje geven. Daar kan die vermoeidheid ook van komen. Daarbij de fibro en het b 12 verhaal is 3 dubbel zo moe Zometeen als ik gedouched heb ( jaja zit nog in mn duster) weer ff injecteren, dan gaat het morgen weer wat beter. En hoe gaat het met jou 4 dagen na de operatie?
ja logisch dat het allemaal heel veel energie vraagt.. dat verwerken van oude rommel is slopend en dan nog al je andere dingen er bij!
lekker dat de hechtingen er uit gaan.
mocht je tot die tijd niet douchen?
goh.. ik heb de pleisters er thuis afgehaald en ben gewoon onder de douche gegaan. hahahahahha erg he.. moeten ze het maar beter zeggen
en hier.. niets meer an de hand.
af en toe denk ik .. oh ja dat buikje had ik.. maar verder nietsnada.. ja regen!
dus kan ik weer geen fotos maken door het vieze weer.. dat is veel erger!
lekker dat de hechtingen er uit gaan.
mocht je tot die tijd niet douchen?
goh.. ik heb de pleisters er thuis afgehaald en ben gewoon onder de douche gegaan. hahahahahha erg he.. moeten ze het maar beter zeggen
en hier.. niets meer an de hand.
af en toe denk ik .. oh ja dat buikje had ik.. maar verder nietsnada.. ja regen!
dus kan ik weer geen fotos maken door het vieze weer.. dat is veel erger!
lekker meiden dat de operaties goed geslaagd zijn en marlies is er helemaal zo te horen goed van afgekomen lijkt wel nou ja beter zo toch het is ook wel eens anders geweest
en dan voor monica al die ouwe rommel tsja dat zal nog wel ff duren
je hebt er heel wat jaartjes over gedaan om het op te sparen dus kun je niet zomaar ff alles in 1 keer dumpen was het maar waar dan kwam ik direct bij jou in therapie
en dan voor monica al die ouwe rommel tsja dat zal nog wel ff duren
je hebt er heel wat jaartjes over gedaan om het op te sparen dus kun je niet zomaar ff alles in 1 keer dumpen was het maar waar dan kwam ik direct bij jou in therapie
Ja moon dat zal inderdaad net wat pejte zegt zijn tijd nodig hebben.
T is niet iets van gisteren wat je naast je neer legt.
Heerlijk weer zonder handschoenen douche
T is niet iets van gisteren wat je naast je neer legt.
Heerlijk weer zonder handschoenen douche
Gast- Gast
Nee de hechtingen mochten niet nat worden dus heb 9 dagen met doktershandschoentjes gedouched Maar das meestal toch met hechtingen? Bij jou niet Lies? Je hebt er gewoon maling aan denk ik...hihiiii...
nou ik mocht er een schone pleister op doen maar mocht ook gewoon er aflaten...
en wat doet liesje dan.. meteen er af jassen..
allleen mocht ik nog niet in bad en niet te lang douchen of zo iets.
en ik heb oplosbare hechtingen.. nou laat ze maar lekker oplossen dan!
ik help ze wel een handje
en wat doet liesje dan.. meteen er af jassen..
allleen mocht ik nog niet in bad en niet te lang douchen of zo iets.
en ik heb oplosbare hechtingen.. nou laat ze maar lekker oplossen dan!
ik help ze wel een handje
Ja oplosbaar maakt meestal niet uit. Ik ben blij dat ze er uit zijn, begon te trekken. Kan nu weer iets meer mn hand en vingers bewegen. Maar mag nog niet te zwaar tillen en zo en ook niet overbelasten.
moon goed luisteren he en rustig aandoen.. dat je het niet meteen verknalt of zo!
lekker de hechtingen er uit!
lekker de hechtingen er uit!
he lekker weer een stapje de goeie kant op monica
en idd goed luisteren he want dat ontbreekt er hier wel eens aan hahaha
en idd goed luisteren he want dat ontbreekt er hier wel eens aan hahaha
Wha petje tikt het en ik dacht het gelijk toen ik liesje dr bericht las.
Die vliegt vooruit..........
Die vliegt vooruit..........
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: