petra goeie start
2 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
petra goeie start
effe goeie start morgen wensen op je nieuwe werkplek.
zal best gek zijn.
dus... succes!
goed afscheid genomen vandaag?????
zal best gek zijn.
dus... succes!
goed afscheid genomen vandaag?????
Re: petra goeie start
wel lief dat je eraan denkt
ik heb niet echt afscheid genomen ik zal zo nu en dan toch wel boodschappen daar doen
en mijn nieuwe werkplek is HEERLIJk nog even thuis
vanaf volgende week is de zaak pas van Jim en er is niet echt kantoorruimte daar dus moeten we nog kijken naar een werkplek misschien blijft het voorlopig nog thuis dat ik daar de administratie ga ophalen en het hier thuis ga verwerken we gaan het zien
vanmorgen kam ik pas na half negen uit mijn bedje en lag de post in mijn postzak aan de deur was mijn broer al langs geweest en ik lag nog op 1 oor
heb de afgelopen periode niet zo best geslapen blijkbaar had ik het nodig
ik heb niet echt afscheid genomen ik zal zo nu en dan toch wel boodschappen daar doen
en mijn nieuwe werkplek is HEERLIJk nog even thuis
vanaf volgende week is de zaak pas van Jim en er is niet echt kantoorruimte daar dus moeten we nog kijken naar een werkplek misschien blijft het voorlopig nog thuis dat ik daar de administratie ga ophalen en het hier thuis ga verwerken we gaan het zien
vanmorgen kam ik pas na half negen uit mijn bedje en lag de post in mijn postzak aan de deur was mijn broer al langs geweest en ik lag nog op 1 oor
heb de afgelopen periode niet zo best geslapen blijkbaar had ik het nodig
olh lekker even bijgeslapen.
goedzo
en van huisuit werken zou wel heel lekker zijn lijkt mij
maar of hett haalbaar is moeten jullie dan nog uitzoeken.
misschien grotendeels van huis uit en soms daar.
zal van zelf wel goedkomen.
eerst even een weekje rust voor je!
goedzo
en van huisuit werken zou wel heel lekker zijn lijkt mij
maar of hett haalbaar is moeten jullie dan nog uitzoeken.
misschien grotendeels van huis uit en soms daar.
zal van zelf wel goedkomen.
eerst even een weekje rust voor je!
dank je Elsa
vandaag naar de zaak geweest uhm die in Waddinxveen haha wel heel raar gevoel want mijn stoel mijn plekkie alles is foetsie ik moest de post ophalen van jim en ik ben nog op zoek naar wat facturen
vanmiddag kwamen ze het autootje brengen wel gaaf hoor nu heb ik auto van de zaak morgen ga ik er mee naar Reeuwijk dat wordt mijn grootste uitdaging aller tijden
vandaag naar de zaak geweest uhm die in Waddinxveen haha wel heel raar gevoel want mijn stoel mijn plekkie alles is foetsie ik moest de post ophalen van jim en ik ben nog op zoek naar wat facturen
vanmiddag kwamen ze het autootje brengen wel gaaf hoor nu heb ik auto van de zaak morgen ga ik er mee naar Reeuwijk dat wordt mijn grootste uitdaging aller tijden
spannendddddddddddddddddddddddddddddddddd
ik ga duimen voor je!
wat is het voor autotje?
met reclame er op?
fotoooooo
ik ga duimen voor je!
wat is het voor autotje?
met reclame er op?
fotoooooo
ja idd autootje met reclame en ik heb het gedaan jihaaaaa
gisteravond naar Mien heen en weer gereden en toen thuis Paul eruit en ik door naar Reeuwijk ik denk ik moet het NU doen en niet nog eens de hele nacht liggen piekeren en zweten
Paul is wel achter me aan gereden nog even als steun puntje dan wel zo dat ik hem niet zag en het ging gisteravond super dat gevoel heb ik vastgehouden en vanmorgen hups weer over de brug en op naar Reeuwijk nu in mijn eentje en owh wat was ik trots op mezelf
Beetje de winkel rondgeweest hier en daar voorgesteld en toen naar Jim zijn huis daar heeft hij nu z'n werkplek haha heerlijk achterbuiten daar heeft hij een prachtige overkapping gemaakt dus zaten we lekker buiten te "werken"
Volgende week gaat het echt beginnen dan is de zaak van hem nu mogen we nog niet zoveel
gisteravond naar Mien heen en weer gereden en toen thuis Paul eruit en ik door naar Reeuwijk ik denk ik moet het NU doen en niet nog eens de hele nacht liggen piekeren en zweten
Paul is wel achter me aan gereden nog even als steun puntje dan wel zo dat ik hem niet zag en het ging gisteravond super dat gevoel heb ik vastgehouden en vanmorgen hups weer over de brug en op naar Reeuwijk nu in mijn eentje en owh wat was ik trots op mezelf
Beetje de winkel rondgeweest hier en daar voorgesteld en toen naar Jim zijn huis daar heeft hij nu z'n werkplek haha heerlijk achterbuiten daar heeft hij een prachtige overkapping gemaakt dus zaten we lekker buiten te "werken"
Volgende week gaat het echt beginnen dan is de zaak van hem nu mogen we nog niet zoveel
wow petje.....
dapper van je en super zo'n autotje voor jezelf!
lache!
ik zie je al gaan!
lekker in de tuin "werken" aan de koffie en wat administratie en volgende week.... gaan!!!!!
daper de brug over!
dapper van je en super zo'n autotje voor jezelf!
lache!
ik zie je al gaan!
lekker in de tuin "werken" aan de koffie en wat administratie en volgende week.... gaan!!!!!
daper de brug over!
het is heel maar dan ook echt heeel lang geleden dat ik de vrijheid in mijn lijf heb gevoeld die ik dondedag even heb ervaren
ik zat compleet te huilen in de auto
ik zat compleet te huilen in de auto
Soortgelijke onderwerpen
» een goeie roetsj in 2010
» weet er iemand een goeie feestwinkel
» petra heb jij nog?
» Petra hoe is het nu met jou???
» hij is weer weg petra
» weet er iemand een goeie feestwinkel
» petra heb jij nog?
» Petra hoe is het nu met jou???
» hij is weer weg petra