neuroloog geweest.
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
neuroloog geweest.
Jullie gelooft het niet.... ik was dus 30 maart voor de eerste keer bij neuroloog met verzoek van de huisarts voor een nekmri....
Heb rug mri gehad, 6 weken met brace gelopen, spuit erin gehad en nu ....
Toch maar een nek mri laten maken om het 100 % uit te sluiten... anders kan ik niks meer voor je doen .. Misschien nog een speciale handen fysio...
Krijg een oproep thuis. Heb vakantie datum door gegeven...
Het kunnen ook spanningen zijn... grr tuurlijk heb ik spanningen omtrent het overlijden van patrick maar deze klachten had ik ervoor al
Heb rug mri gehad, 6 weken met brace gelopen, spuit erin gehad en nu ....
Toch maar een nek mri laten maken om het 100 % uit te sluiten... anders kan ik niks meer voor je doen .. Misschien nog een speciale handen fysio...
Krijg een oproep thuis. Heb vakantie datum door gegeven...
Het kunnen ook spanningen zijn... grr tuurlijk heb ik spanningen omtrent het overlijden van patrick maar deze klachten had ik ervoor al
Gast- Gast
Re: neuroloog geweest.
ja dat had je hiervoor al en krijg je nu te horen dat het spanningen zijn
nou je zou ze dan van de spanning een..............verkopen toch
nu wachten op een oproep toch
nou je zou ze dan van de spanning een..............verkopen toch
nu wachten op een oproep toch
Ja en dan 30 maart niet gelijk voor nek mri sturen...
Maar goed ik hoop dat er niks uit komt... zit niet op nek hernia te wachten maar ja wat is het dan wel...
Dan moet ik door shoppen in leeuwarden t ziekenhuis.
Maar goed ik hoop dat er niks uit komt... zit niet op nek hernia te wachten maar ja wat is het dan wel...
Dan moet ik door shoppen in leeuwarden t ziekenhuis.
Gast- Gast
elsa, er is onder de neurologen een strenge afspraak wat ze wel en niet mogen.
meeste dingen mogen ze niet.
een nekmri mogen ze ook niet snel doen. alleen als echt al het andere uitgesloten is en er hele duidelijke klachten zijn!
fijn he die gezondheidszorg in nederland!
mijn neuroloog vertelde me dat al in 2004. ik "mocht" er toen wel een van hem en hij zat te jubelen dat er wat uitkwam.. weer een reden om te zeggen dat die regel afgeschaft moest worden.
ik denk dat het alleen maar strenger is geworden wat dat betreft.
hoe danook.. ik hoop dat je snel aan de beurt bent en dat ze wat voor je kunnen doen.
sterkte met wachten weer
meeste dingen mogen ze niet.
een nekmri mogen ze ook niet snel doen. alleen als echt al het andere uitgesloten is en er hele duidelijke klachten zijn!
fijn he die gezondheidszorg in nederland!
mijn neuroloog vertelde me dat al in 2004. ik "mocht" er toen wel een van hem en hij zat te jubelen dat er wat uitkwam.. weer een reden om te zeggen dat die regel afgeschaft moest worden.
ik denk dat het alleen maar strenger is geworden wat dat betreft.
hoe danook.. ik hoop dat je snel aan de beurt bent en dat ze wat voor je kunnen doen.
sterkte met wachten weer
Wel balen weer Elsa, maar weer afwachten wat het is.
En ik kreeg toen met mn hernia ook bij Godsgratie een mri, lag toen al 3 maanden plat. Ik denk dat ze onze centen liever aan onzinnige dingen uitgeven.....
Sterkte hoor!
En ik kreeg toen met mn hernia ook bij Godsgratie een mri, lag toen al 3 maanden plat. Ik denk dat ze onze centen liever aan onzinnige dingen uitgeven.....
Sterkte hoor!
Klopt helemaal moon zo ging het bij mij 10 jaar geleden ook....
Toen ik in mijn broek pieste kon er met spoed een mri gemaakt worden en toen lag ik binnen t uur op de ok...
Toen ik in mijn broek pieste kon er met spoed een mri gemaakt worden en toen lag ik binnen t uur op de ok...
Gast- Gast
Ja maar weet wat zo krom is....
Ik wordt ingestuurd voor een nekmri... en de neuroloog vraagt een rugmri aan omdat hij eerder bang was voor een lage herina....
Maar goed ik wacht het wel af wanneer ik kan ...
Ik wordt ingestuurd voor een nekmri... en de neuroloog vraagt een rugmri aan omdat hij eerder bang was voor een lage herina....
Maar goed ik wacht het wel af wanneer ik kan ...
Gast- Gast
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: