4 dagen op pad
+2
Monica
Petra
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
4 dagen op pad
meiden ik ben er vanaf morgen 4 dagen niet
ik ga naar Arcen in een huisje dan 2 dagen naar het festival en de rest is reizen en gezellig in het huisje
met mijn broer en schoonzus
duimen jullie voor goed weer als het maar droog is dan ben ik al heel blij
ik ga naar Arcen in een huisje dan 2 dagen naar het festival en de rest is reizen en gezellig in het huisje
met mijn broer en schoonzus
duimen jullie voor goed weer als het maar droog is dan ben ik al heel blij
Re: 4 dagen op pad
Veel plezier Petra,geniet er van.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
veeeeel plezier
ik duim voor mooi weer maar...... t zal wisselvallig zijn.
laat het daar bij jullie dan maar droog zijn!
lekker genieten
ik duim voor mooi weer maar...... t zal wisselvallig zijn.
laat het daar bij jullie dan maar droog zijn!
lekker genieten
oke groetjes fijnedagen knuffels
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Veel plezier en lekker wandelen in Arcen het is er erg mooi hopelijk krijg je veel zon
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
ik ben benieuwd hoe ze het hebben gehad.. zullen vandaag wel thuiskomen maar of we meteen wat horen?????????
denkt het niet druk weer met werken ze hebben volgens mij wel mooi weer gehad zo ik gaat naar begravenis van de buurvrouw en van middag de nieuwe spuit laten zetten brrrrrrrrrr
fijnedag doei
fijnedag doei
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Veel sterkte voor jou Mien.
En voor Petra ben wel erg benieuwd of je het mooi hebt gevonden in Arcen mooi weer hadden jullie
En voor Petra ben wel erg benieuwd of je het mooi hebt gevonden in Arcen mooi weer hadden jullie
zo meiden ik zal even verslag komen doen
we waren gisteravond al thuis maar ik was een soort van brak
lag er vroeg in en heb bijna klokkie rond geslapen
daarna naar mijn werk en vanmiddag naar de lasermevrouw
vanavond nog gewerkt en Barend kwam langs met pompoenen
en dan nu voor ik naar bed ga maak ik eindelijk tijd voor jullie
we hebben het enomr getroffen met het weer
onderweg vrijdag hadden we een aantal stevige buien en we dachten echt oef stel je voor dat we morgen zulk weer hebben................
GELUKKIG WAREN DE WEERGODEN MET ONS WE HEBBEN 2 DAGEN GEEN SPAT REGEN GEHAD
(sorry capslokkie hahaha
het was niet echt warm zaterdag eind van de dag heb ik een lekker bontje gekocht ik had het toch echt koud bbbrrrr niet zo raar he als je alleen maar in een soort van blousje met een corset als bovenkant aanhebt
Paul heeft echt hele mooie foto's van me gemaakt ben er zelf zowaar mee in mijn sas dat zeg ik niet snel van eigen foto's
helaas nog geen foto's van ons samen moet ik even op mijn broer wachten
wel hebben we van dag 2 wat foto's van ons samen want die hebben ze met ons toestel genomen
de locatie is echt prachtig jammer dat het zover rijden is marlies anders gingen we daar de fotoshoot doen echt prachtige plekjes
het was zoveel beter als Haarzuilen daar is het al echt megadruk en hier had je zoveel ruimte het was ook wel gezellig druk maar je kon overal lekker lopen
het huisje zelf was niet zoveel we vonden het behoorlijk verouderd alleen de badkamer die hadden ze vrij recent aangepast de rest echt niet
daarbij hadden er rookers voor ons ingezeten dus het rook er echt vies
na 2 nachten vonden we het ook genoeg en zijn we afgereisd naar huis om de 3e nacht lekker in ons eigen bedje te slapen
zodra Paul de foto's op internet heeft zal ik adresje neerzetten
we waren gisteravond al thuis maar ik was een soort van brak
lag er vroeg in en heb bijna klokkie rond geslapen
daarna naar mijn werk en vanmiddag naar de lasermevrouw
vanavond nog gewerkt en Barend kwam langs met pompoenen
en dan nu voor ik naar bed ga maak ik eindelijk tijd voor jullie
we hebben het enomr getroffen met het weer
onderweg vrijdag hadden we een aantal stevige buien en we dachten echt oef stel je voor dat we morgen zulk weer hebben................
GELUKKIG WAREN DE WEERGODEN MET ONS WE HEBBEN 2 DAGEN GEEN SPAT REGEN GEHAD
(sorry capslokkie hahaha
het was niet echt warm zaterdag eind van de dag heb ik een lekker bontje gekocht ik had het toch echt koud bbbrrrr niet zo raar he als je alleen maar in een soort van blousje met een corset als bovenkant aanhebt
Paul heeft echt hele mooie foto's van me gemaakt ben er zelf zowaar mee in mijn sas dat zeg ik niet snel van eigen foto's
helaas nog geen foto's van ons samen moet ik even op mijn broer wachten
wel hebben we van dag 2 wat foto's van ons samen want die hebben ze met ons toestel genomen
de locatie is echt prachtig jammer dat het zover rijden is marlies anders gingen we daar de fotoshoot doen echt prachtige plekjes
het was zoveel beter als Haarzuilen daar is het al echt megadruk en hier had je zoveel ruimte het was ook wel gezellig druk maar je kon overal lekker lopen
het huisje zelf was niet zoveel we vonden het behoorlijk verouderd alleen de badkamer die hadden ze vrij recent aangepast de rest echt niet
daarbij hadden er rookers voor ons ingezeten dus het rook er echt vies
na 2 nachten vonden we het ook genoeg en zijn we afgereisd naar huis om de 3e nacht lekker in ons eigen bedje te slapen
zodra Paul de foto's op internet heeft zal ik adresje neerzetten
Geweldig dat jullie de kasteel tuinen in Arcen zo mooi hebben gevonden, toen wij daar waren dacht ik meteen aan jullie.
Wij zijn in een hotel in Venlo gegaan want we hadden het huisje bekeken via internet en het hotel met ontbijt was even duur.
Ben echt benieuwd naar de foto's
Wij zijn in een hotel in Venlo gegaan want we hadden het huisje bekeken via internet en het hotel met ontbijt was even duur.
Ben echt benieuwd naar de foto's
Paul heeft al wat foto's erop staan
Er staat uiteraard een selectie op van mij ga ze er niet allemaal op zetten
Op foto's van ons samen in de blauwe outfit moet ik nog even wachten op mijn broer
http://rabouw.nl/fantasyfotografie/index.php?option=com_joomgallery&view=gallery&Itemid=2
Er staat uiteraard een selectie op van mij ga ze er niet allemaal op zetten
Op foto's van ons samen in de blauwe outfit moet ik nog even wachten op mijn broer
http://rabouw.nl/fantasyfotografie/index.php?option=com_joomgallery&view=gallery&Itemid=2
Mooie foto,s hoor! Zo te zien hebben jullie ook erg genoten.
Kreeg een blad van mijn schoonmoeder en daar zag ik een reportage staan van 6 pagina,s over de elf fantasyfair, met veel foto,s van mooi uitgedoste mensen. Mooi hoor om te zien!
Kreeg een blad van mijn schoonmoeder en daar zag ik een reportage staan van 6 pagina,s over de elf fantasyfair, met veel foto,s van mooi uitgedoste mensen. Mooi hoor om te zien!
Echt mooi zie zo weer alle mooie plekjes terug waar ook wij geweest zijn
Mooie foto`s Petra,het plezier straalt er vanaf.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: