gisteren shoot
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
gisteren shoot
de bedoeling was galashoot.. ik heb galakleding te leen van een lange slanke den... dus ineens dacht ik aan een lange slanke den waar ik vaker mee gewerkt had om eens wat met galakleding te doen.
moeilijk zo in de studio, daarom werd het al snel met die kleding maar dan wel weer heel anders dan dat ik zelf gedacht zou hebben van een galashoot.
ja moon... herken je het jurkje?
de onderste is met de rookmachine, met zwarte engelenvleugels en met een verenkrans op haar hoofd.. die combi vond ze zelf wel heel gaaf.
moet tenslotte blijven oefenen voor 2 oktober!
moeilijk zo in de studio, daarom werd het al snel met die kleding maar dan wel weer heel anders dan dat ik zelf gedacht zou hebben van een galashoot.
ja moon... herken je het jurkje?
de onderste is met de rookmachine, met zwarte engelenvleugels en met een verenkrans op haar hoofd.. die combi vond ze zelf wel heel gaaf.
moet tenslotte blijven oefenen voor 2 oktober!
Re: gisteren shoot
Niet te geloven Marlies ze zijn echt geweldig
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
wou wwwwwwww marlies wat mooi
knap hoor zo slank ben ik niet meer haaaaaaaa
knap hoor zo slank ben ik niet meer haaaaaaaa
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
mien. en dan te bedenken dat ze er ongeveer in verzoop!
heb heel veel met veiligheidsspelden moeten innemen.
die jonge meiden zijn soms graatmager!
moon.. dit halen wij nooit hoor en dat moeten we ook niet proberen te halen!
is ook niet gezond.. maar een mooie jurk aan het einde.... mag je jezelf wel kado doen!
hahahah
heb heel veel met veiligheidsspelden moeten innemen.
die jonge meiden zijn soms graatmager!
moon.. dit halen wij nooit hoor en dat moeten we ook niet proberen te halen!
is ook niet gezond.. maar een mooie jurk aan het einde.... mag je jezelf wel kado doen!
hahahah
ja weet der alles van die van mij is ook mager
en mies veels tedik maar komt meschien ook wel eens goed als alles beetje wil draaien weer maar petje af dat je zulke mooien foto,s maakt
en mies veels tedik maar komt meschien ook wel eens goed als alles beetje wil draaien weer maar petje af dat je zulke mooien foto,s maakt
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
dank je.. ik vind het ook steeds leuker worden terwijl ik altijd heb gedacht dat het echt niet mijn ding was!
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: