nog iemand iets te melden
+2
anja
Petra
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
nog iemand iets te melden
ik wil ff melden dat het k#t gaat met mijn nek/arm
zo ppppffff dat is eruit
en ik ben volgens de huisarts pas op de helft zit nu op de 3 weken en het kan volgens hem wel 6 weken duren (ach arme ikku
heb net gevraagd om nieuwe pijnstillers en dan iets anders als de diazepam
ze had het over nexo..........nog iets moest eerst overleggen met de arts
ik zal even goed op mijzelf moeten passen maar sjee dat is verdraaid lastig voor een persoontje als ik
zo ppppffff dat is eruit
en ik ben volgens de huisarts pas op de helft zit nu op de 3 weken en het kan volgens hem wel 6 weken duren (ach arme ikku
heb net gevraagd om nieuwe pijnstillers en dan iets anders als de diazepam
ze had het over nexo..........nog iets moest eerst overleggen met de arts
ik zal even goed op mijzelf moeten passen maar sjee dat is verdraaid lastig voor een persoontje als ik
Re: nog iemand iets te melden
Nog 3 weken ik begrijp je pijn is gewoon ellendig.
Vooral nu het weer kouder wordt, wordt het weer erger.
Hopelijk krijg je snel een betere pijnstiller en goed naar je lichaam luisteren werk je ernaast ook nog?
Vooral nu het weer kouder wordt, wordt het weer erger.
Hopelijk krijg je snel een betere pijnstiller en goed naar je lichaam luisteren werk je ernaast ook nog?
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Het is me waarschijnlik ontgaan dat je last hebt van je nek/armen.
Altijd een pijnlijke plek met fm, heb er ook zoveel last van (gehad)
Mijn "priknaaldendoktertje" heeft het er gelukkig uit gekregen.
Had het ook zo veel, ook met uitval.Gaat nu goed.
En die nexo nogwat is dat een ontstekingsremmer? Of zo,n spuit?
Niet te vaak spuiten hoor, maak je de boel mee kapot van binnen en het helpt(mijn ervaring he?) niet langer als een week,10 dagen.
Sterkte en beterschap!