nog iemand iets te melden
+2
anja
Petra
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
nog iemand iets te melden
ik wil ff melden dat het k#t gaat met mijn nek/arm
zo ppppffff dat is eruit
en ik ben volgens de huisarts pas op de helft zit nu op de 3 weken en het kan volgens hem wel 6 weken duren (ach arme ikku
heb net gevraagd om nieuwe pijnstillers en dan iets anders als de diazepam
ze had het over nexo..........nog iets moest eerst overleggen met de arts
ik zal even goed op mijzelf moeten passen maar sjee dat is verdraaid lastig voor een persoontje als ik
zo ppppffff dat is eruit
en ik ben volgens de huisarts pas op de helft zit nu op de 3 weken en het kan volgens hem wel 6 weken duren (ach arme ikku
heb net gevraagd om nieuwe pijnstillers en dan iets anders als de diazepam
ze had het over nexo..........nog iets moest eerst overleggen met de arts
ik zal even goed op mijzelf moeten passen maar sjee dat is verdraaid lastig voor een persoontje als ik
Re: nog iemand iets te melden
Nog 3 weken ik begrijp je pijn is gewoon ellendig.
Vooral nu het weer kouder wordt, wordt het weer erger.
Hopelijk krijg je snel een betere pijnstiller en goed naar je lichaam luisteren werk je ernaast ook nog?
Vooral nu het weer kouder wordt, wordt het weer erger.
Hopelijk krijg je snel een betere pijnstiller en goed naar je lichaam luisteren werk je ernaast ook nog?
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Het is me waarschijnlik ontgaan dat je last hebt van je nek/armen.
Altijd een pijnlijke plek met fm, heb er ook zoveel last van (gehad)
Mijn "priknaaldendoktertje" heeft het er gelukkig uit gekregen.
Had het ook zo veel, ook met uitval.Gaat nu goed.
En die nexo nogwat is dat een ontstekingsremmer? Of zo,n spuit?
Niet te vaak spuiten hoor, maak je de boel mee kapot van binnen en het helpt(mijn ervaring he?) niet langer als een week,10 dagen.
Sterkte en beterschap!
Altijd een pijnlijke plek met fm, heb er ook zoveel last van (gehad)
Mijn "priknaaldendoktertje" heeft het er gelukkig uit gekregen.
Had het ook zo veel, ook met uitval.Gaat nu goed.
En die nexo nogwat is dat een ontstekingsremmer? Of zo,n spuit?
Niet te vaak spuiten hoor, maak je de boel mee kapot van binnen en het helpt(mijn ervaring he?) niet langer als een week,10 dagen.
Sterkte en beterschap!
Petra, ik hoop dat je snel andere pijnstillers krijg want als de ha zegt dat je nog maar op de helft bent....
Sterkte !!!
Sterkte !!!
Gast- Gast
Vervelend Petra,maar je zal het er mee moeten doen.
Ik zou het advies toch maar opvolgen hoe moeilijk ook.
Sterkte er mee,het komt goed...echt.
Ik zou het advies toch maar opvolgen hoe moeilijk ook.
Sterkte er mee,het komt goed...echt.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
ik heb een verkeerde beweging gemaakt monica
met acheruitrijden/kijken in de auto zo'n 3 weken geleden
huisarts zegt dat het dankzij de fibro zo\n 6 weken zal duren
heb via de hap diazepam gekregen
maar ben zelf geen voorstander van pammetjes
neem ze dan ook in geval van nood in maar de pijn en uitstraling wordt erger dus wilde ik een ander medicijn
tsja ik hoef het nu niet te betalen maar het is wel een antidepressivia
daar zit ik natuurlijk echt niet op te wachten maar de klacht zit dieper dan een gewricht of spier het gaat om de zenuwen en ja dan blijft er voor hem ook niet veel over dan dit soort medicijnen te geven
ik zal dat woordje antidepressivia moeten vergeten en me concentreren op waarvoor ik ze heb gehad
met acheruitrijden/kijken in de auto zo'n 3 weken geleden
huisarts zegt dat het dankzij de fibro zo\n 6 weken zal duren
heb via de hap diazepam gekregen
maar ben zelf geen voorstander van pammetjes
neem ze dan ook in geval van nood in maar de pijn en uitstraling wordt erger dus wilde ik een ander medicijn
tsja ik hoef het nu niet te betalen maar het is wel een antidepressivia
daar zit ik natuurlijk echt niet op te wachten maar de klacht zit dieper dan een gewricht of spier het gaat om de zenuwen en ja dan blijft er voor hem ook niet veel over dan dit soort medicijnen te geven
ik zal dat woordje antidepressivia moeten vergeten en me concentreren op waarvoor ik ze heb gehad
Zo is dat, ik slik amitriptyline om te slapen en om de spieren te laten ontspannen.
Maar wordt ook als antidepressiva voorgeschreven, maar dat is het dus voor mij niet.
Ik slaap er op als een roos, slik ik de 15 mg niet als ik naar bed ga dan lig ik de hele nacht te draaien en doen al mn spieren pijn, dus Moontje blijft ze lekker nemen, al 8 jaar lang!
Krijg ik ook vergoed.
niets voor jou voor het slapen?
Ik heb ze toen ik de diagnose fm kreeg van de reumatoloog voorgeschreven gekregen.
Maar wordt ook als antidepressiva voorgeschreven, maar dat is het dus voor mij niet.
Ik slaap er op als een roos, slik ik de 15 mg niet als ik naar bed ga dan lig ik de hele nacht te draaien en doen al mn spieren pijn, dus Moontje blijft ze lekker nemen, al 8 jaar lang!
Krijg ik ook vergoed.
niets voor jou voor het slapen?
Ik heb ze toen ik de diagnose fm kreeg van de reumatoloog voorgeschreven gekregen.
BINGO monica die heb ik gekregen
de ass raadde aan om er eentje op de dag uit te proberen
mooi dat ik een uur later echt plat moest ik voelde me net een zombie en dat heeft ook wel de hele avond geduurd kon erg moeilijk wakker blijven
heb er rond 10 uur nog eentje genomen want ik wilde wel een nachtje door
maar dat ging helaas niet
heb rond 5 uur een paracetemol genomen na veel gedraai en pijn en ben toen na een poosje weer in slaap gevallen
ik heb 25 mg om mee te beginnen zeiden ze
ze zal dan toch niet bedoelen dat ik nog hogere dosering krijg jee dan moet ik hem echt niet op de dag innemen hahaha
de ass raadde aan om er eentje op de dag uit te proberen
mooi dat ik een uur later echt plat moest ik voelde me net een zombie en dat heeft ook wel de hele avond geduurd kon erg moeilijk wakker blijven
heb er rond 10 uur nog eentje genomen want ik wilde wel een nachtje door
maar dat ging helaas niet
heb rond 5 uur een paracetemol genomen na veel gedraai en pijn en ben toen na een poosje weer in slaap gevallen
ik heb 25 mg om mee te beginnen zeiden ze
ze zal dan toch niet bedoelen dat ik nog hogere dosering krijg jee dan moet ik hem echt niet op de dag innemen hahaha
Ja zo voelde ik me in het begin ook hoor, werd er slomig van maar ach, lach toch in bed.
Maar soms neem ik er 2 van 10 maar wordt dan de volgende morgen moeilijk wakker hoor.
Ik beperk me dus tot 15 mg en slaap er echt goed op.
Maar jij hebt hem dus voor overdag, voor de pijn?
Kun je hem beter als slapie nemen en voor je arm iets anders.
Paracetamol met codeine bv? Die slik ik altijd op slechte dagen met veel pijn.
Alleen op dokters voorschrift te verkrijgen en als ik last had van mn arm en nek ook.
Maar soms neem ik er 2 van 10 maar wordt dan de volgende morgen moeilijk wakker hoor.
Ik beperk me dus tot 15 mg en slaap er echt goed op.
Maar jij hebt hem dus voor overdag, voor de pijn?
Kun je hem beter als slapie nemen en voor je arm iets anders.
Paracetamol met codeine bv? Die slik ik altijd op slechte dagen met veel pijn.
Alleen op dokters voorschrift te verkrijgen en als ik last had van mn arm en nek ook.
ik heb hem voor de nacht anders kan ik van de pijn niet slapen
op de dag moet ik het doen met paracetemol
ik moet zeggen dat ik er wel goed op heb geslapen zeg
bijna klokkierond en zelfs toen dacht ik zal ik nog ff blijven liggen toen was het half tien is niks voor mij ik ben meestal vroege vogel..............
op de dag moet ik het doen met paracetemol
ik moet zeggen dat ik er wel goed op heb geslapen zeg
bijna klokkierond en zelfs toen dacht ik zal ik nog ff blijven liggen toen was het half tien is niks voor mij ik ben meestal vroege vogel..............
hehe gelukkig heeft ze aan de bel getrokken.
en nu ook effe stoppen met werken en met alle onnodige dingen..
geef die nek even echt goede rust anders zit je je hele leven er mee lieverd.
dat moet niet.
dussssssssssss laat nou maar even alles los en ga er voor.
amy 25 is al aardig wat.. dus dat zal je goed moeten helpen en gewoon flink para bij nemen.
ik mag bv. nu 4x1000 mgr per dag en dat doe ik maarr ook.
ik hoop jij ook..
effe rust voor dat lijf is heel belangrijk!!!!!
luistert nou maar naar liesje want die weet alles van die nekken....
had er uiteindelijk een operatie voor nodig helaas.. en dat gun ik je niet.
en nu ook effe stoppen met werken en met alle onnodige dingen..
geef die nek even echt goede rust anders zit je je hele leven er mee lieverd.
dat moet niet.
dussssssssssss laat nou maar even alles los en ga er voor.
amy 25 is al aardig wat.. dus dat zal je goed moeten helpen en gewoon flink para bij nemen.
ik mag bv. nu 4x1000 mgr per dag en dat doe ik maarr ook.
ik hoop jij ook..
effe rust voor dat lijf is heel belangrijk!!!!!
luistert nou maar naar liesje want die weet alles van die nekken....
had er uiteindelijk een operatie voor nodig helaas.. en dat gun ik je niet.
De combie van Liesjes raad en dan haar foto ernaast! Geweldig!!!!
Luisteren naar Liesje he Petra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luisteren naar Liesje he Petra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat ziet alleen moon natuurlijk weer.
ik dacht waar heeft ze het over.
maar je hebt gelijk.. petra kan er nu niet meer onderuit
ik dacht waar heeft ze het over.
maar je hebt gelijk.. petra kan er nu niet meer onderuit
jahahaha alleen die vinger al he hahahaha
weet je ik luister heeel goed
alleen tsja het is niet altijd uitvoerbaar
de afgelopen dagen wel hoor vanaf donderdag doe ik bijna niks en slik ik trouw pilletjes
morgenochtend ga ik wel naar mijn werk ik ga mee met Ellen die moet de ochtend werken dus ik hoef niet zelf te rijden
dan kan ik spulletjes ophalen etc...... kan het toch niet loslaten
en dan 'smiddags naar de fysio eens kijken of er vooruitgang in zit
gisteren dacht ik ships en vandaag denk ik mag niet klagen
weet je ik luister heeel goed
alleen tsja het is niet altijd uitvoerbaar
de afgelopen dagen wel hoor vanaf donderdag doe ik bijna niks en slik ik trouw pilletjes
morgenochtend ga ik wel naar mijn werk ik ga mee met Ellen die moet de ochtend werken dus ik hoef niet zelf te rijden
dan kan ik spulletjes ophalen etc...... kan het toch niet loslaten
en dan 'smiddags naar de fysio eens kijken of er vooruitgang in zit
gisteren dacht ik ships en vandaag denk ik mag niet klagen
wie weet beginnen de pillen te werken!
amy heeft wel een inwerktijd van zo'n 6 weken dus dat kan nog een tijdje duren voor je echt duidelijk de voordelen gaat merken
maar probeer jezelf nou te helpen en zo rustig mogelijk te doen.
hoor wie het zegt.. maar daarom weet ik ook hoe moeilijk maar tegelijk hoe belangrijk het is!!!!!
amy heeft wel een inwerktijd van zo'n 6 weken dus dat kan nog een tijdje duren voor je echt duidelijk de voordelen gaat merken
maar probeer jezelf nou te helpen en zo rustig mogelijk te doen.
hoor wie het zegt.. maar daarom weet ik ook hoe moeilijk maar tegelijk hoe belangrijk het is!!!!!
nou die 6 weken inwerktijd komen er bij mij niet in
ik ben wat dat betreft echt een antislikding
vannacht ook niet jofel geslapen dus denk ik hoef ik hem ook niet in te nemen
er zit gelukkig vooruitgang in mijn klacht de tinteling is iets afgenomen en de fysio was ook niet ontevreden
heb vanmorgen gewerkt Ging gezellig samen met Ellen die moest de ochtend werken en de rest van de week thuis en ik heb de fysio beloofd rustig aan te blijven doen
ik ben wat dat betreft echt een antislikding
vannacht ook niet jofel geslapen dus denk ik hoef ik hem ook niet in te nemen
er zit gelukkig vooruitgang in mijn klacht de tinteling is iets afgenomen en de fysio was ook niet ontevreden
heb vanmorgen gewerkt Ging gezellig samen met Ellen die moest de ochtend werken en de rest van de week thuis en ik heb de fysio beloofd rustig aan te blijven doen
OH EN DAT beloof je wel aan de fysio en niet aan liesje?????
nou ja.. als het in ieeder geval dan maar vooruitgang boekt. daar gaat hetom.. maar wel effe die zooi slikken.
al slaap je er niet van.. het is bedoeld voor de zenuwpijn
nou ja.. als het in ieeder geval dan maar vooruitgang boekt. daar gaat hetom.. maar wel effe die zooi slikken.
al slaap je er niet van.. het is bedoeld voor de zenuwpijn
ja dat weet ik en nu snap ik ook wat die huisarts bedoelde met ik heb wel medicijn maar dat duurt 5 tot 6 weken eer het gaat werken en dan ben je er misschien al weer vanaf toen wilde hij ze dus niet geven
en morgen zit ik op de vier weken dus hebben die pillen geen zin meer want ik ben er voor die tijd echt vanaf daar ga ik gewoon van uit!!!!!!!
en morgen zit ik op de vier weken dus hebben die pillen geen zin meer want ik ben er voor die tijd echt vanaf daar ga ik gewoon van uit!!!!!!!
we krijgen hier bij ons lekker verbouwingen zeg
in de wijk worden badkamer en toiletten vernieuwd
buitenboel wordt opgeknapt eventueel dubbele beglazing voor boven
waar wij niet voor hebben gekozen daar gaat alleen de huur maar van omhoog en de besparing die je die dan zogezegd zou hebben daar haal je de huurverhoging er niet mee uit
en gelukkig hoeven wij geen badkamer want die hebben we al laten verbouwen, deels zelf verbouwd bij ons alleen toilet maar nu zijn ze dus al steigers aan het zetten krijg je allemaal van die mannen in je tuin die herrie maken
in de wijk worden badkamer en toiletten vernieuwd
buitenboel wordt opgeknapt eventueel dubbele beglazing voor boven
waar wij niet voor hebben gekozen daar gaat alleen de huur maar van omhoog en de besparing die je die dan zogezegd zou hebben daar haal je de huurverhoging er niet mee uit
en gelukkig hoeven wij geen badkamer want die hebben we al laten verbouwen, deels zelf verbouwd bij ons alleen toilet maar nu zijn ze dus al steigers aan het zetten krijg je allemaal van die mannen in je tuin die herrie maken
daar ben je lekker mee petra met de kou
maar ja het knapt meschien wel weer op
raar hier word alles gedaan achterstalig onderhoud waar ik gewoont heb tegen 0 koma 0
dubbel glas over al nieuwe keuken wc badkamer en nieuw dak raam
het is mooi geworden in ons anderen huis
nou meis sterkte met de herrie en rot zooi der van
maar ja het knapt meschien wel weer op
raar hier word alles gedaan achterstalig onderhoud waar ik gewoont heb tegen 0 koma 0
dubbel glas over al nieuwe keuken wc badkamer en nieuw dak raam
het is mooi geworden in ons anderen huis
nou meis sterkte met de herrie en rot zooi der van
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Zo zijn hier tegen over de huurhuisjes ook aan t doen.
T blok ook waar de tokkies in zaten.
Nu hebben we iedere ochtend bonje met werkauto's die ze voor onze oprit zetten.. of tegen over.
Maar dan kunnen wij de draai niet krijgen om eruit te gaan.
Vorige week hebben we 3 keer vriendelijk gevraagd of ze hun auto willen verzetten.
Ging ik t vanmorgen weer vragen... was er een oude vent die begint te lullen van je kan auto rijden of niet.
Dus ik zei ik vraag het vriendelijk. bla bla..
Begint hij me toch te schelden... ik heb gelijk t bedrijf gebeld.. handig die nummers op die bussen...
Ze zou die man even bellen en we zullen geen overlast meer van ze hebben.
Hebben we het weer bel ik de politie heb ik gezegd.
Ze mogen daar helemaal niet parkeren.. artikel weet ik heo veel net als zo veel meter om een hoek of zo.
T blok ook waar de tokkies in zaten.
Nu hebben we iedere ochtend bonje met werkauto's die ze voor onze oprit zetten.. of tegen over.
Maar dan kunnen wij de draai niet krijgen om eruit te gaan.
Vorige week hebben we 3 keer vriendelijk gevraagd of ze hun auto willen verzetten.
Ging ik t vanmorgen weer vragen... was er een oude vent die begint te lullen van je kan auto rijden of niet.
Dus ik zei ik vraag het vriendelijk. bla bla..
Begint hij me toch te schelden... ik heb gelijk t bedrijf gebeld.. handig die nummers op die bussen...
Ze zou die man even bellen en we zullen geen overlast meer van ze hebben.
Hebben we het weer bel ik de politie heb ik gezegd.
Ze mogen daar helemaal niet parkeren.. artikel weet ik heo veel net als zo veel meter om een hoek of zo.
Gast- Gast
ohhh bah al die verbouwingen in deze tijd van het jaar.
veelste koud
elsa wonen er al nieuwe mensen in het huis van de tokkies of zijn ze juit DAT huis aan het opknappen?
veelste koud
elsa wonen er al nieuwe mensen in het huis van de tokkies of zijn ze juit DAT huis aan het opknappen?
Nee wonen er nog niet in maar ze zijn nu al die 7 huurwoningen to ons aan t doen dus ook van extokkie.
En heb wel gezien wie er in komt....
Tokkie de 2e !!!
En heb wel gezien wie er in komt....
Tokkie de 2e !!!
Gast- Gast
NEE dat meen je niet elsa tokkie2 daar schiet je lekker wat mee op
en dan de mentaliteit van die mannen zeg zolang ze maar der auto kwijt zijn blijbaar
goed gedaan hoor wie niet luisteren wil die........
vanmiddag vond ik het al 3x niks we dachten dat ze bij de buren bezig waren en dachten dat het dan wel meeviel met de herrie maar helaas was dit 4 huizen verder
donderdag en vrijdag zijn beide buren van ons aan de beurt en ik denk dat ik dan maar de hort op ga want dat gejekker daar wordt ik zelf jekkerig van
en dan de mentaliteit van die mannen zeg zolang ze maar der auto kwijt zijn blijbaar
goed gedaan hoor wie niet luisteren wil die........
vanmiddag vond ik het al 3x niks we dachten dat ze bij de buren bezig waren en dachten dat het dan wel meeviel met de herrie maar helaas was dit 4 huizen verder
donderdag en vrijdag zijn beide buren van ons aan de beurt en ik denk dat ik dan maar de hort op ga want dat gejekker daar wordt ik zelf jekkerig van
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ongelooflijk dat zo iets gebeurd...
» tarataratara even iets laten zien
» hebben we nog iets leuks in het vooruitzicht
» iemand nog gevierd??
» weet er iemand een goeie feestwinkel
» tarataratara even iets laten zien
» hebben we nog iets leuks in het vooruitzicht
» iemand nog gevierd??
» weet er iemand een goeie feestwinkel
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje