het weer wat er aankomt
+2
mien
Petra
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: het weer wat er aankomt
hier ook hoor anja half 8 kwamen de strooi auto,s weer voor bij
al weer vroeg in die bende brrrrrrrrrrrrrrrrrr
al weer vroeg in die bende brrrrrrrrrrrrrrrrrr
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Ellen en ik gingen gisteravond naar Gouda en idd lag er hagel op de autoruit en was het nat weer onderweg maar niks geen last gehad van gladheid
zal zo wel krabben worden als we met de auto weg willen
zal zo wel krabben worden als we met de auto weg willen
Nou meiden de sneeuw is er he en hoe
het heeft hier heel de dag gesneeuwd geen dikke lagen maar toch het bleef de hele dag wit
Ellen is nu in Tilburg (bij haar oude aupair gezin) gelukkig reden de treinen goed
morgenvroeg gaan ze naar Euro Disney
zal blij zijn als ze veilig zijn aangekomen
het heeft hier heel de dag gesneeuwd geen dikke lagen maar toch het bleef de hele dag wit
Ellen is nu in Tilburg (bij haar oude aupair gezin) gelukkig reden de treinen goed
morgenvroeg gaan ze naar Euro Disney
zal blij zijn als ze veilig zijn aangekomen
Nu pas voor het eerst sneeuw of begin van de week ook?
Ik zit al in het ziekenhuis. Had het ruim genomen ivm met weer en eventuele ongelukken, nou nog nooit zo snel er geweerst. Bijna 2uur te vroeg, dus ik zit maar wat te spelen met de iPad
Zo nog een krantenartikeltje schrijven voor de start van de expositie.
Kan ik mooi ondertussen doen. Heb nogal wat wachtmomentjes
Ik zit al in het ziekenhuis. Had het ruim genomen ivm met weer en eventuele ongelukken, nou nog nooit zo snel er geweerst. Bijna 2uur te vroeg, dus ik zit maar wat te spelen met de iPad
Zo nog een krantenartikeltje schrijven voor de start van de expositie.
Kan ik mooi ondertussen doen. Heb nogal wat wachtmomentjes
Leuk Petra dat Ellen naar Euro disney gaat, zal wel druk zijn nu met deze dagen.
Mijn zus en zwager komen net terug uit Frankrijk om het voorlopige koopcontract van hun huis te tekenen, maar hebben aardig wat files gehad.
Hoop dat ze die dus niet te veel tegen komen.
En Liesje, das waar, vandaag naar zh.
Je kunt er beter te vroeg zijn als dat je het niet gaat redden door het weer.
Sterkte hoor!
Ben heel benieuwd hoe het ging!
Mijn zus en zwager komen net terug uit Frankrijk om het voorlopige koopcontract van hun huis te tekenen, maar hebben aardig wat files gehad.
Hoop dat ze die dus niet te veel tegen komen.
En Liesje, das waar, vandaag naar zh.
Je kunt er beter te vroeg zijn als dat je het niet gaat redden door het weer.
Sterkte hoor!
Ben heel benieuwd hoe het ging!
haha dat weet je al!
10 januari de operatie
alle onderdelen van de apk zijn goedgekeurd!
en.... alles bij elkaar schat ik al zo'n 10 kg afgevallen.
kan het niet helemaal zeggen omdat het de eerste keer schoon aan de haak was en nu met zware laarzen en zwaar corset .. dus ongeveer 3kg er afgetrokken voor alleen laarzen en corset... maar zelfs met dat aan was ik een stukkie lichter dan schoon aan de haak voor vertrek zeg maar.
toch mooi om zo te beginnen.
ik vergeet vaak ook te eten.
te druk
10 januari de operatie
alle onderdelen van de apk zijn goedgekeurd!
en.... alles bij elkaar schat ik al zo'n 10 kg afgevallen.
kan het niet helemaal zeggen omdat het de eerste keer schoon aan de haak was en nu met zware laarzen en zwaar corset .. dus ongeveer 3kg er afgetrokken voor alleen laarzen en corset... maar zelfs met dat aan was ik een stukkie lichter dan schoon aan de haak voor vertrek zeg maar.
toch mooi om zo te beginnen.
ik vergeet vaak ook te eten.
te druk
Oeps.... straks niet meer doen he, vergeten te eten....anders kom je aan!!!
En net als ik ook 10 kg er af voor de operatie!
Knap hoor! Lekker snel al he Marlies?
Krijg jij nu natraject via het NOK?
En net als ik ook 10 kg er af voor de operatie!
Knap hoor! Lekker snel al he Marlies?
Krijg jij nu natraject via het NOK?
Nee levenslang vis Slotervaart nacontrole.
En dat eten komt ook weer goed hoor. Ben deze weer wat uit mijn ritme door afspraken op onhandige tyden voor mij.
Na de operatie wil ik me aan vaste tijden houden.
En dat eten komt ook weer goed hoor. Ben deze weer wat uit mijn ritme door afspraken op onhandige tyden voor mij.
Na de operatie wil ik me aan vaste tijden houden.
Echt geweldig dat je zo snel geholpen word.
En op gezette tijden eten is wel erg belangrijk ookal heb je na de operatie minder snel honger.
En op gezette tijden eten is wel erg belangrijk ookal heb je na de operatie minder snel honger.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
wel leuk dat jullie dit met elkaar kunnen delen
we zijn net terug van een autotochtje
paul wilde persee vandaag een flitser halen
tsja dan kan ik 2 dingen doen
hier thuis gaan zitten wachten of alles goed zal gaan onderweg of maar gewoon meegaan in de tuut
het was/is een behoorlijk witte wereld maar paul vind het leuk met dit weer rijden vanavond nog een ritje reeuwijk
boodschappen doen en papperassen ophalen
en we hebben nog steeds een uitetenbon cadeautje van vorig jaar huwelijksfeest die gaan we vananvond maar eens gezellig benutten zo samen
we zijn net terug van een autotochtje
paul wilde persee vandaag een flitser halen
tsja dan kan ik 2 dingen doen
hier thuis gaan zitten wachten of alles goed zal gaan onderweg of maar gewoon meegaan in de tuut
het was/is een behoorlijk witte wereld maar paul vind het leuk met dit weer rijden vanavond nog een ritje reeuwijk
boodschappen doen en papperassen ophalen
en we hebben nog steeds een uitetenbon cadeautje van vorig jaar huwelijksfeest die gaan we vananvond maar eens gezellig benutten zo samen
Veel plezier vanavond Petra en op de grote wegen is de weg toch mooi schoon alleen hier in de straat is het een sneeuw/ijsbaan.
t was hier vanmiddag echt peanuts.. kruipen over de weg en glibberen maar nu is er weer gestrooid en geschoven dus nu kunnen we weer.. maar .... nu blijf ik lekker thuis!
Hier heeft het vandaag helemaal niet gesneeuwd maar ik ben ook de deur niet uitgeweest.
Ik heb mij een lekkere warme benenzak gekocht voor op de rolstoel.
Ik heb mij een lekkere warme benenzak gekocht voor op de rolstoel.
ja het was erg glibberig maar wel prachtig hoor
achteraf vond ik het wel gaaf om er zo tussenuit te zijn geweest
ik voel me wel altijd veilig bij Paul in de auto dus dat scheelt
we hadden wel een dubbel gevoel bij het eten
Ellen had gebeld dat ze erg ziek was en tsja dan als ouders zit je niet echt lekker
maar we hebben echt geprobeerd om het los te laten we konden er toch niks aan doen
de honden wilden 'smiddags al niet lopen er was al teveel pekel gebruikt en te harde stukken hun pootjes vonden het niet leuk en de sneeuw ging aan hun vacht vasthangen
zelf hebben we nog wel even lekker gewandeld door de sneeuw en een paar foto's gemaakt
vanmorgen was het over he het regent alleen maar bij ons dus de sneeuw is behoorlijk gesmolten en op de meeste plaatsen een glibberboel
achteraf vond ik het wel gaaf om er zo tussenuit te zijn geweest
ik voel me wel altijd veilig bij Paul in de auto dus dat scheelt
we hadden wel een dubbel gevoel bij het eten
Ellen had gebeld dat ze erg ziek was en tsja dan als ouders zit je niet echt lekker
maar we hebben echt geprobeerd om het los te laten we konden er toch niks aan doen
de honden wilden 'smiddags al niet lopen er was al teveel pekel gebruikt en te harde stukken hun pootjes vonden het niet leuk en de sneeuw ging aan hun vacht vasthangen
zelf hebben we nog wel even lekker gewandeld door de sneeuw en een paar foto's gemaakt
vanmorgen was het over he het regent alleen maar bij ons dus de sneeuw is behoorlijk gesmolten en op de meeste plaatsen een glibberboel
Ook hier heeft het vannacht flink geregend maar nu sneeuwt het weer als een gek.
.
.
Jahoor het sneeuwt nog steeds
Prachtig Marlies hier ligt alweer nieuwe.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: