vergoeding antidepressivia
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
vergoeding antidepressivia
hoorde gisteren van mijn dochter
die zat onze nieuwe polisvoorwaarde voor te lezen dat vanaf januari ook de antidepressivia niet meer vergoed wordt
ben ik ff blij dat ik dan nu de tramadol heb offfffffffff ha moet dan duidelijk aan kunnen geven dat die amy voor de neuropathie is
Ellen is aan het uitzoeken of ze ergens goedkoper uit kan zijn omdat ze nu 22 is en student
tot nu toe is haar conclusie zolang je standaard hebt dan kan het nog wel iets schelen totdat je gaat kijken bij de aanvullingen...................
met name de pil, fysio en tandarts
die zat onze nieuwe polisvoorwaarde voor te lezen dat vanaf januari ook de antidepressivia niet meer vergoed wordt
ben ik ff blij dat ik dan nu de tramadol heb offfffffffff ha moet dan duidelijk aan kunnen geven dat die amy voor de neuropathie is
Ellen is aan het uitzoeken of ze ergens goedkoper uit kan zijn omdat ze nu 22 is en student
tot nu toe is haar conclusie zolang je standaard hebt dan kan het nog wel iets schelen totdat je gaat kijken bij de aanvullingen...................
met name de pil, fysio en tandarts
Re: vergoeding antidepressivia
ja goed uitzoeken hoor en niet doen wat de site je adviseert bij zo'n test. Daar komt bij mij altijd iets heel anders uit als wat ik wil omdat ze de verkeerde vragen stellen
Ik heb geen idee wat die van ons gaat doen... weet wel dat ik bij de pammetjes en venlafaxine een code erop krijg..
Gast- Gast
Ook ik heb de alprozolam op code anders moest ik het zelf betalen.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
moet je zelf aangeven
dat ze de juiste code zetten
tenminste... mijn ha was niet zo slim... helaas.... dus ik heb het tijden zelf betaald tot ik hoorde van iemand die het wel vergoed kreeg en ook door die belg geopereerd is en de zelfde ellende heeft.. gewoon goede code
maar dat werd ineens ingevoerd en huisarts had daar niet aan gedacht.
dat ze de juiste code zetten
tenminste... mijn ha was niet zo slim... helaas.... dus ik heb het tijden zelf betaald tot ik hoorde van iemand die het wel vergoed kreeg en ook door die belg geopereerd is en de zelfde ellende heeft.. gewoon goede code
maar dat werd ineens ingevoerd en huisarts had daar niet aan gedacht.
nou ik krijgt ook mij slaap dingen niet ver goed
hij zei dan moet je der maar mee stoppen heb niets anders voor je
ja lekker slikt al meer als 15 jaar en ken der nu niet meer van af met halve licht ik gewoon in de lucht tekijken en deze week hellemaal pffffffffffff
hij zei dan moet je der maar mee stoppen heb niets anders voor je
ja lekker slikt al meer als 15 jaar en ken der nu niet meer van af met halve licht ik gewoon in de lucht tekijken en deze week hellemaal pffffffffffff
Laatst aangepast door mien op di nov 16, 2010 3:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
ach Mien dat duur nog ff hoor
het is pas de 14 dat is nog een goeie week
is niet goed voor het hartje
het is pas de 14 dat is nog een goeie week
is niet goed voor het hartje
ja rustig aan mienie!
en denk maar iet dat je de 22 dan echt meer weet.. gaat stappie voor stappie hoor als het niet voor die tijd toch rondgemaakt wordt.
en denk maar iet dat je de 22 dan echt meer weet.. gaat stappie voor stappie hoor als het niet voor die tijd toch rondgemaakt wordt.
mien probeer je er niet te druk over te maken en reken er op dat je maandag niet veel meer weet dan nu...
ik begrijp dat michel zelf er wat rustiger onder is als jij.. en het gaat toch om hem... dus probeer je niet te druk te maken.. kan altijd nog als je meer weet.
echt jammer dat ze die schikking niet wilden doen... hoop dat de rechter of wie het voorzit zegt .. .schikking! nu!
ik duim keihard voor jullie
ik begrijp dat michel zelf er wat rustiger onder is als jij.. en het gaat toch om hem... dus probeer je niet te druk te maken.. kan altijd nog als je meer weet.
echt jammer dat ze die schikking niet wilden doen... hoop dat de rechter of wie het voorzit zegt .. .schikking! nu!
ik duim keihard voor jullie
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 3 Geregisteerd, 0 verborgen en 4 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op do dec 17, 2009 3:32 pm.
Actieve leden: anja, marlies, mien
kijkt dit bedoel ik
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op do dec 17, 2009 3:32 pm.
Actieve leden: anja, marlies, mien
kijkt dit bedoel ik
zitten der nu 4 tegluren
ik was van de week bij mijn buurvrouw en ik kan altijd nog bij haar gaan shoppen zoveel medicijnen als ze die al aangesmeerd hebben
en daar heeft ze nog wel voorraad van over
en daar heeft ze nog wel voorraad van over
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: