Petra hoe is het nu met jou???
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Petra hoe is het nu met jou???
nou text getikt zegt die tedruk nou ja brrrrrrrrrrrrrrrrrr
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
ik weet het niet meer petra welke ik gevonden had.. had het van iemand doorgekregen.. zal nog eens zoeken.. ergens hier in een van de berichten moet het staan. misschien bij het bericht van je vorige mri?????
ik denk dat ik het via een hyvesgroep had.. zal eens zoeken.
ik denk dat ik het via een hyvesgroep had.. zal eens zoeken.
Petra bedoel je dr liem in woerden ???
Mijn vriendin gaat daar ook met dr kids heen en spreek vol lof over haar !!!
Mijn vriendin gaat daar ook met dr kids heen en spreek vol lof over haar !!!
Gast- Gast
nee dit is niet in Woerden maar wie weet is het wel dezelfde Elsa zou zomaar kunnen ik ga naar Rotterdam ofwel Ommoord
hij behandeld op meerdere plaatsen
hij behandeld op meerdere plaatsen
Als het een hij is het ook niet dezelfde....
Die in woerden is een vrouwlijke
Die in woerden is een vrouwlijke
Gast- Gast
ga je wel ook naar de neuroloog en de mri?
of laat je dat vervallen?
ik zou het wel doen
ben benieuwd hoe je ervaringen zullen zijn met dr.liem
of laat je dat vervallen?
ik zou het wel doen
ben benieuwd hoe je ervaringen zullen zijn met dr.liem
ik had gisteren ook heel verhaaltje of ze niet meer naar gouda ging
maar drukte op bericht verzenden pleite berichtje had geen zin meer om weer tevragen
nou meis sterkte morgen ben benieuwt wat je allemaal tehoren krijgt
knuffelssssssssssssssss
maar drukte op bericht verzenden pleite berichtje had geen zin meer om weer tevragen
nou meis sterkte morgen ben benieuwt wat je allemaal tehoren krijgt
knuffelssssssssssssssss
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
het was heel appart voor ik het goed en wel wist stond ik weer buiten
ik had al gehoord dat hij met vingerhoedjes en hamertjes zou werken en idd paul was mee en die vertelde dat hij op 2 vingers vingerhoedjes had
waarmee hij de wervels op de rug heeft bewerkt eentje stond een beetje scheef en de nek heeft hij ook bewerkt
wel rustig aan gedaan vanwege de hernia en de fibro
hij wilde eerst even afwachten wat deze behandeling zou doen en dan volgende week gaat hij verder
hij zij laat de afspraak voor de mri staan die kan je als het beter gaat altijd nog afbellen
wel lasig voor mij omdat ik die open mri nog moest regelen
dat heb ik dan toch maar gedaan vandaag
ging makkelijk zover......
de rontgen (waar de aanvraag ligt voor de mri) ging mijn aanvraag faxen naar die andere organisatie en die gaan mij dan bellen voor een afspraak
het enige nadeel is dat ik toch niet echt goed gekeken heb waar het is
we moeten 108.6 km rijden ergens richting Nijmegen, 's Hertogenbosch
het ligt in het plaatsje Mill (nog nooit van gehoord
ach dan maken we daar maar mooi een dagje uit van
ik had al gehoord dat hij met vingerhoedjes en hamertjes zou werken en idd paul was mee en die vertelde dat hij op 2 vingers vingerhoedjes had
waarmee hij de wervels op de rug heeft bewerkt eentje stond een beetje scheef en de nek heeft hij ook bewerkt
wel rustig aan gedaan vanwege de hernia en de fibro
hij wilde eerst even afwachten wat deze behandeling zou doen en dan volgende week gaat hij verder
hij zij laat de afspraak voor de mri staan die kan je als het beter gaat altijd nog afbellen
wel lasig voor mij omdat ik die open mri nog moest regelen
dat heb ik dan toch maar gedaan vandaag
ging makkelijk zover......
de rontgen (waar de aanvraag ligt voor de mri) ging mijn aanvraag faxen naar die andere organisatie en die gaan mij dan bellen voor een afspraak
het enige nadeel is dat ik toch niet echt goed gekeken heb waar het is
we moeten 108.6 km rijden ergens richting Nijmegen, 's Hertogenbosch
het ligt in het plaatsje Mill (nog nooit van gehoord
ach dan maken we daar maar mooi een dagje uit van
ohh is mooi plaatsje.. volgens mij moet je je fototoestel meenemen
hahah
maar jee wat ver.. ik dacht dat ik rotterdam zag staan bij die link die jij gaf?
die in amersfoort kan ik ook niet meer achterhalen. moet je alle berichtjes hier weer doornemen om te vinden.
is het orthomanele arts waar je heen gegaan bent? wat je zo vertelt?
heb ik in het begin ook gedaan. aangetrouwde neef van mij deed dat ook als beroep dus.
en hij zat nogal in de buurt dus daar ben ik toen een aantal keer geweest.
ben benieuwd hoe het je gaat bevallen
hahah
maar jee wat ver.. ik dacht dat ik rotterdam zag staan bij die link die jij gaf?
die in amersfoort kan ik ook niet meer achterhalen. moet je alle berichtjes hier weer doornemen om te vinden.
is het orthomanele arts waar je heen gegaan bent? wat je zo vertelt?
heb ik in het begin ook gedaan. aangetrouwde neef van mij deed dat ook als beroep dus.
en hij zat nogal in de buurt dus daar ben ik toen een aantal keer geweest.
ben benieuwd hoe het je gaat bevallen
tsja het is idd afwachten
alleen wordt dat afwachten niet te lang en niet te vaak want er hangt wel een prijskaartje aan
ik doe het puur omdat mijn schoonzus en zwager er ervaring mee hebben ivm de hernia
want zoals ik al zij bij de arts van monica ik zit niet meer zo te wachten op uitprobeersels voor mij wat niet wil zeggen dat de arts van Monica niet goed is want gelukkig heeft zij en andere er veel baat bij
waar ik zo van baal is dat ik niet weet wat de oorzaak is zodat ik die kan aanpakken het is alleen maar klachtgericht aanpakken
het is een orthomanuele arts Marlies
leuk om te lezen dat jij dit ook geprobeert hebt (geeft de burger weer moed
alleen wordt dat afwachten niet te lang en niet te vaak want er hangt wel een prijskaartje aan
ik doe het puur omdat mijn schoonzus en zwager er ervaring mee hebben ivm de hernia
want zoals ik al zij bij de arts van monica ik zit niet meer zo te wachten op uitprobeersels voor mij wat niet wil zeggen dat de arts van Monica niet goed is want gelukkig heeft zij en andere er veel baat bij
waar ik zo van baal is dat ik niet weet wat de oorzaak is zodat ik die kan aanpakken het is alleen maar klachtgericht aanpakken
het is een orthomanuele arts Marlies
leuk om te lezen dat jij dit ook geprobeert hebt (geeft de burger weer moed
ja ik heb er in het begin veel baat bij gehad.. maar op een gegeven moment kwam toch de man met de houten hamer!!!! (andere hamer als dat de arts gebruikt!)
ik ga er toch stiekum van uit dat ik die hamer niet ga nodig hebben aangezien ik geen slijtage heb
daar heeft de neuroloog tenminste niks over gezegd
daar heeft de neuroloog tenminste niks over gezegd
nou ja zeg werd ik gisteren eind van de middag gebeld door mevrouw van diasana
hoe het zat met de aanvraag aangezien ze het ziekenhuis hadden gebeld (ter controlle logisch) en die hadden hun verteld dat ze de scan niet gingen vergoeden/betalen
ik denk uwh ziekenhuis vergoeden daar heb ik toch de zorgverzekeraar voor dus ik dat verteld maar schijnbaar werkt het niet zo want de aanvraag komt vanuit het ziekenhuis en in het ziekenhuis snapte ze het niet helemaal want ik kom toch in de grote scan en ze wisten niks van claustrofobie
ik haar verteld hoe mijn ervaring was met de scan in november en dat ik daar 14 dagen (nachtmerries vulde ze zelf al aan) van had gehad en toen ik hoorde dat ik in de scan moest alweer een slapeloosweekend dus zo fijn vind ik het om in de scan te gaan
ze zij me dat ik het maar goed na moest vragen en bevestiging moest hebben van de zorgverzekeraar en het ziekenhuis want ik zou het niet fijn vinden om zelf de rekening te krijgen
ik was daar toch echt even zeeer verdrietig om allemaal
het voelde weer zo aan van een vette verdediging
ik ga voor mijn lol een rit maken naar Mill en dit doen omdat ik zo'n open MRI zo leuk vind gggrrrrrr
heb vandaag niet de energie gehad om te gaan bellen voor mij hoeft de hele scan niet meer de pijn is alweer zover teruggezakt dat er toch geen hernia meer te zien is waar zou ik dan al die moeite voor gaan doen
daarbij hebben ze nu deze week geen tijd meer dus wordt het niet eerder dan ergens volgende week dus ben je weer 2 weken verder
hoe het zat met de aanvraag aangezien ze het ziekenhuis hadden gebeld (ter controlle logisch) en die hadden hun verteld dat ze de scan niet gingen vergoeden/betalen
ik denk uwh ziekenhuis vergoeden daar heb ik toch de zorgverzekeraar voor dus ik dat verteld maar schijnbaar werkt het niet zo want de aanvraag komt vanuit het ziekenhuis en in het ziekenhuis snapte ze het niet helemaal want ik kom toch in de grote scan en ze wisten niks van claustrofobie
ik haar verteld hoe mijn ervaring was met de scan in november en dat ik daar 14 dagen (nachtmerries vulde ze zelf al aan) van had gehad en toen ik hoorde dat ik in de scan moest alweer een slapeloosweekend dus zo fijn vind ik het om in de scan te gaan
ze zij me dat ik het maar goed na moest vragen en bevestiging moest hebben van de zorgverzekeraar en het ziekenhuis want ik zou het niet fijn vinden om zelf de rekening te krijgen
ik was daar toch echt even zeeer verdrietig om allemaal
het voelde weer zo aan van een vette verdediging
ik ga voor mijn lol een rit maken naar Mill en dit doen omdat ik zo'n open MRI zo leuk vind gggrrrrrr
heb vandaag niet de energie gehad om te gaan bellen voor mij hoeft de hele scan niet meer de pijn is alweer zover teruggezakt dat er toch geen hernia meer te zien is waar zou ik dan al die moeite voor gaan doen
daarbij hebben ze nu deze week geen tijd meer dus wordt het niet eerder dan ergens volgende week dus ben je weer 2 weken verder
oh wat balen zeg.
zorg toch maar even voor dat je het zwart op wit krijgt.
en dan snel een afspraak maken.
natuurlijk doe je het niet voor je lol en misschien gaat het nu even beter maar het kan zo maar weer veranderen.. en dan heb jehet maar vast.
en anders.. gebruik ik m wel.
heb de laatste tijd weer zoveel last van mijn nek.....
maar ik hoef niet openMRI.. dat scheelt....
ik zou het toch maar even regelen.morgen even bellen en vragen of ze het kunnen mailen omdat je het snel nodig hebt.
zorg toch maar even voor dat je het zwart op wit krijgt.
en dan snel een afspraak maken.
natuurlijk doe je het niet voor je lol en misschien gaat het nu even beter maar het kan zo maar weer veranderen.. en dan heb jehet maar vast.
en anders.. gebruik ik m wel.
heb de laatste tijd weer zoveel last van mijn nek.....
maar ik hoef niet openMRI.. dat scheelt....
ik zou het toch maar even regelen.morgen even bellen en vragen of ze het kunnen mailen omdat je het snel nodig hebt.
ik ga nog wel even op onderzoek uit wat nu de juiste weg is marlies
maar mijn gevoel zegt me dit keer over te slaan
op de een of andere manier maakt he me duidelijk dat ik niet hoef
klinkt misschien nogal wazig maar sommige dingen moeten gewoon zo zijn en dit keer denk ik dat het zo moet zijn dat ik niet ga
maar mijn gevoel zegt me dit keer over te slaan
op de een of andere manier maakt he me duidelijk dat ik niet hoef
klinkt misschien nogal wazig maar sommige dingen moeten gewoon zo zijn en dit keer denk ik dat het zo moet zijn dat ik niet ga
okee dat kan natuurlijk!
je voelt het zelf vaak het beste.. als je maar niet gaat struisvogelen!
je voelt het zelf vaak het beste.. als je maar niet gaat struisvogelen!
vandaag heen en weer gebeld en gevraagd wat ik het beste kon doen
daar kunnen ze geen antwoord op geven dat kan ik het beste beslissen
afijn zodra mijn klachten toenemen kan ik nieuwe afspraken maken ook bij de open mri
zoals ik het nu voel ga ik geheid voor jandoedel en daar heb ik geen zin in
daar kunnen ze geen antwoord op geven dat kan ik het beste beslissen
afijn zodra mijn klachten toenemen kan ik nieuwe afspraken maken ook bij de open mri
zoals ik het nu voel ga ik geheid voor jandoedel en daar heb ik geen zin in
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: