wat een rit zig
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
wat een rit zig
gisteravond vanuit NLP vanuit Driebergen richting utrecht
ik heb wel in de schijt gezeten hoor ppppffff wat een rit
hij duurde 2 en half uur en er waren stukken snelweg bijna niet te doen zo glad
en druk echt megadruk wat een file zeg
wat was ik blij dat ik heelhuids thuis was
vandaag hebben we overgeslagen we waren allebei (mijn vriendin waar ik de opleiding mee doe) hartstikke moe
hopelijk is het morgen wel te doen want het is altijd 3 dagen achter elkaar
ik heb wel in de schijt gezeten hoor ppppffff wat een rit
hij duurde 2 en half uur en er waren stukken snelweg bijna niet te doen zo glad
en druk echt megadruk wat een file zeg
wat was ik blij dat ik heelhuids thuis was
vandaag hebben we overgeslagen we waren allebei (mijn vriendin waar ik de opleiding mee doe) hartstikke moe
hopelijk is het morgen wel te doen want het is altijd 3 dagen achter elkaar
Re: wat een rit zig
nou petra der komt nog meer hoor ze zijn weer allemnaal opgeroepen voor de strooi wat een bende en de winter moet nog beginnen brrrrrrrrrrrrrrr
ik heb het weer koud en denkt dat der zo wel weer wat aan komt
nou uit kijken hoor lukt het niet gaat je ook maar niet
ik heb het weer koud en denkt dat der zo wel weer wat aan komt
nou uit kijken hoor lukt het niet gaat je ook maar niet
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Het is echt verschrikkelijk deze winter ik heb gistern de boodschappen gedaan en vandaag helemaal niets ik ben helemaal op.
Kan mij voorstellen Petra dat je veel angst hebt gehad gisteren.
Mien moet de winter nog beginnen volgens mij is hij al bijna afgelopen (hoop ik teminste) vooral met een rolstoel kom je nergens meer naar toe jammer genoeg.
Kan mij voorstellen Petra dat je veel angst hebt gehad gisteren.
Mien moet de winter nog beginnen volgens mij is hij al bijna afgelopen (hoop ik teminste) vooral met een rolstoel kom je nergens meer naar toe jammer genoeg.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
nou de winter begint 21 december hihi dus nog niets voor bij het woord een lange winter
zeker weten dat we nog een heel poosje winter krijgen hij begint idd pas over 2 dagen
ik deed net de achterdeur open en ik denk wat hoor ik
haha ligt de sneeuw zo hoog dat ik de sneeuw opzij moet duwen
hond wil naar buiten die duikt helemaal weg
afijn paul maar wakker gemaakt (was al beetje wakker door mij) die moet maar even sneeuw schuiven zodat de honden er even uit kunnen
ben benieuwd of mijn vriendin gaat afbellen of dat ze er gewoon is om 9 uur
ik deed net de achterdeur open en ik denk wat hoor ik
haha ligt de sneeuw zo hoog dat ik de sneeuw opzij moet duwen
hond wil naar buiten die duikt helemaal weg
afijn paul maar wakker gemaakt (was al beetje wakker door mij) die moet maar even sneeuw schuiven zodat de honden er even uit kunnen
ben benieuwd of mijn vriendin gaat afbellen of dat ze er gewoon is om 9 uur
pfffffffffffff sterkte petra ik hoopt voor jou dat je niet hoeft jezus wat een pak is der gevallen niet tefilmen
het is nog muis stil ook buiten
nou keekt even op balkon ook dik pak bram ken der ook zo weer tegen aan
sterkte meis met wat je doen moet
het is nog muis stil ook buiten
nou keekt even op balkon ook dik pak bram ken der ook zo weer tegen aan
sterkte meis met wat je doen moet
ja hoor we zijn zondag gewoon geweest
we dachten maar zo als je een rit als vrijdagavond aankan dan kan je alle ritten aan
daarbij ging het super zeker op de terugweg we hadden het idee net in de auto te zitten en toen waren we al thuis
we dachten maar zo als je een rit als vrijdagavond aankan dan kan je alle ritten aan
daarbij ging het super zeker op de terugweg we hadden het idee net in de auto te zitten en toen waren we al thuis
Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis in Nieuwegein, hoop dat er vandaag of vannacht niet nog meer gaat vallen
Anders taxi hè moon.
Ik heb dat bij mijn verzekering gevraagd. Kan door de klachten niet met Ov. En als je zelf niet kunt rijden dan heb je recht op taxi
Ik heb dat bij mijn verzekering gevraagd. Kan door de klachten niet met Ov. En als je zelf niet kunt rijden dan heb je recht op taxi
Zou niet weten onder welke klachten mn verzekering dit zou vergoeden en taxi naar Nieuwegein is me te duur hoor:)
Ik krijg de taxikosten vergoed omdat ik met de rolstoel ga.
Je moet alleen het voorbedrag betalen weet niet wat het is dacht zo'n 100 euro.
Hoe gaat het nu Moon hoeveel ben je al afgevallen en hoe gaat het met het eten heb je nergens geen problemen mee?
Je moet alleen het voorbedrag betalen weet niet wat het is dacht zo'n 100 euro.
Hoe gaat het nu Moon hoeveel ben je al afgevallen en hoe gaat het met het eten heb je nergens geen problemen mee?
Gaat goed Anja!
Ben er nu op 8 ons na 22 kwijt.
Gaat de laatste weken wat minder,heb geregeld plateaus en wordt daar wel eens gek van, maar ja....hoort er bij zullen we maar zeggen
Volgens de dieetist ikan dit ook vocht zijn wat ik vast hou. Ben nu weer veel water aan het drinken, zo,n 2,5 liter buiten koffie en thee om en merk dan dat ik ook beter afval.
Maar van mij zou het dus iets sneller mogen gaan, maar ja wie wil dat niet
En ik kan alles eten, niets valt verkeerd gelukkig.
Kan ook pasta,s,rijst en brood eten, maar je hoort wel eens anders geloof ik. Dus ik ben blij dat ik nergens niet tegen kan
Ben er nu op 8 ons na 22 kwijt.
Gaat de laatste weken wat minder,heb geregeld plateaus en wordt daar wel eens gek van, maar ja....hoort er bij zullen we maar zeggen
Volgens de dieetist ikan dit ook vocht zijn wat ik vast hou. Ben nu weer veel water aan het drinken, zo,n 2,5 liter buiten koffie en thee om en merk dan dat ik ook beter afval.
Maar van mij zou het dus iets sneller mogen gaan, maar ja wie wil dat niet
En ik kan alles eten, niets valt verkeerd gelukkig.
Kan ook pasta,s,rijst en brood eten, maar je hoort wel eens anders geloof ik. Dus ik ben blij dat ik nergens niet tegen kan
plateaus ?????
wat is dat Monica
en 22 kilo er af sjee ik vind het een megagetal hoor!!!
heb je een doel waar je naar toe wilt?
Geweldig dat je lekker alles kan eten dan hoef je niet overal en altijd er rekening mee te houden
wat is dat Monica
en 22 kilo er af sjee ik vind het een megagetal hoor!!!
heb je een doel waar je naar toe wilt?
Geweldig dat je lekker alles kan eten dan hoef je niet overal en altijd er rekening mee te houden
Echt geweldig Monica vooral dat je alles kunt eten dat lukt mij niet brood valt slecht en een hard broodje gaar weer goed vreemd lichaam he'.
Mijn slokdarm laat niet alles door omdat daar iets mis is.
Goed hoor dat je zoveel water kunt drinken water lukt mij helemaal niet ik krijg het niet naar onder en dat heb ik van na de operatie thee gaat wel dan maar dat.
Hoeveel wil je nog kwijt?
En hoelang ben je nu bezig?
Een plateau is een moment dat het afvallen ineens stil staat vaak dagen maar kan ook weken duren ook gebeurt het vaak een paar weken na de operatie omdat de slokdarm, maag en darmen in je lichaam gaan zwellen.
Mijn slokdarm laat niet alles door omdat daar iets mis is.
Goed hoor dat je zoveel water kunt drinken water lukt mij helemaal niet ik krijg het niet naar onder en dat heb ik van na de operatie thee gaat wel dan maar dat.
Hoeveel wil je nog kwijt?
En hoelang ben je nu bezig?
Een plateau is een moment dat het afvallen ineens stil staat vaak dagen maar kan ook weken duren ook gebeurt het vaak een paar weken na de operatie omdat de slokdarm, maag en darmen in je lichaam gaan zwellen.
Super moon, en vanwege die plateaus( Petra dat is als je gewicht een tijd constant blijft terwijl je eigenlijk zou moeten afvallen) wil ik dus geen weegschaal in huis.
Controles bij diëtiste vind ik dan voldoende.
Strekte morgen met je controle
Controles bij diëtiste vind ik dan voldoende.
Strekte morgen met je controle
En het blijft maar sneeuwen hier is het alweer de hele dag bezig ik ben blij dat ik de boodschappen gisteren heb gedaan.
Vandaag geweest bij de obes.verpleegkundige en ze was erg tevreden. Ze zei: goed hoor 12 kilo vanaf de operatie! Pardon?zei ik Vanaf de operatie 22 en het jaar vanaf de intake al 10, dus nu 32 kilo lichter als verleden jaar. Ze moest lachen en zei: doe jij zo je best laat ik je gewoon 10 kilo zwaarder. Vanmorgen gelukkig weer afgevallen en hoop nu ff geen plateautje meer. Het gekke is dat ik het wel merkte in de cm, broeken gingen wel weer losser zitten, dus er ging wel af, maar ff niet in gewicht. Wat is een mensenlichaam toch een raar iets.
Heb aangegeven dat ik naar een andere dieetiste wil, degene waar ik liep was een grote chaoot. Iedere keer als ik er was had hij problemen met zn pc, nam ie steeds de foon op terwijl ik bij hem zat, de laatste keer had ie mn status niet en ook zei ie al bij binnekomst: sorry, heb niet veel tijd, loop achter en heb afspraken verkeerd gepland. Ja duh....niet mijn probleem. Verleden keer had ie een heel ander iemand van me gemaakt, lag een status van iemand anders en de mijne kon ie nergens vinden. Ja, dan heb je aan mij een goeie, heb hem lekker opgehouden en veel gevraagd, heb al met al 20 minuten gezeten en daar was ie niet blij mee
Heb dus vanmorgen aangegeven dat ik de andere dieetist wil en de verpl.k zei dat ik niet de eerste was, dat er meer mensen deze klachten hadden en dat ze ook naar de ander willen. Het team had ook geregeld discussies en gesprekken met hem gehad over zijn werkwijze. Mss tijd om te lozen en een ander voor hem te nemen. Dus volgende keer naar de ander.
Maar heel tevreden dus was ze en ik ook!
Voor mn eerste streefgewicht moet ik er nog 16 Anja en dan ga ik mn streef weer bijstellen met 5 kilo
Heb aangegeven dat ik naar een andere dieetiste wil, degene waar ik liep was een grote chaoot. Iedere keer als ik er was had hij problemen met zn pc, nam ie steeds de foon op terwijl ik bij hem zat, de laatste keer had ie mn status niet en ook zei ie al bij binnekomst: sorry, heb niet veel tijd, loop achter en heb afspraken verkeerd gepland. Ja duh....niet mijn probleem. Verleden keer had ie een heel ander iemand van me gemaakt, lag een status van iemand anders en de mijne kon ie nergens vinden. Ja, dan heb je aan mij een goeie, heb hem lekker opgehouden en veel gevraagd, heb al met al 20 minuten gezeten en daar was ie niet blij mee
Heb dus vanmorgen aangegeven dat ik de andere dieetist wil en de verpl.k zei dat ik niet de eerste was, dat er meer mensen deze klachten hadden en dat ze ook naar de ander willen. Het team had ook geregeld discussies en gesprekken met hem gehad over zijn werkwijze. Mss tijd om te lozen en een ander voor hem te nemen. Dus volgende keer naar de ander.
Maar heel tevreden dus was ze en ik ook!
Voor mn eerste streefgewicht moet ik er nog 16 Anja en dan ga ik mn streef weer bijstellen met 5 kilo
pfffffffffff das een boel monica
vind het knap hoor dat je al zo veel kwijt ben
zal der ook eens aan gaan denken staat nu ook op 74 veels tezwaar
10 kilo der bij en nu gaat ik der niet op staan denkt weer iets meer
maar komt wel weer goed knap hoor meis knuffels
vind het knap hoor dat je al zo veel kwijt ben
zal der ook eens aan gaan denken staat nu ook op 74 veels tezwaar
10 kilo der bij en nu gaat ik der niet op staan denkt weer iets meer
maar komt wel weer goed knap hoor meis knuffels
Je doet het echt geweldig fijn dat je voor deze operatie gekozen hebt en afvallen je wilt steeds meer he'.
Ik ben 50 kg afgevallen maar na een half jaar op 96 kg blijven steken nu al 5 jaar lang.
En die dieetiste zou ik ook een ander willen zo kom je toch niet verder.
Ik ben 50 kg afgevallen maar na een half jaar op 96 kg blijven steken nu al 5 jaar lang.
En die dieetiste zou ik ook een ander willen zo kom je toch niet verder.
tjonge moon.. super... zoveel al er af in totaal. wat een andere kerst zal je hebben...
moet toch een lekker gevoel zijn.
is trouwens bekend dat gewichtsverlies afwisselt met omvangverlies.
eerst een tijd gewichtsverlies.. en tijdens het plateau is het de omvang die krimpt... en dan weer gewicht en dan weer omvang zeg maar.. dat wisselt steeds af.
hoeveel maten kleiner zit je al?
ik vind het echt super van je.
ik denk dat ik met al dat laxeren ook wel aardig wat afgevallen ben want mijn corset zit nu als een tshirtje om me heen.. doet niets dus.
maar zal eens kijken morgen of zo.
moet toch een lekker gevoel zijn.
is trouwens bekend dat gewichtsverlies afwisselt met omvangverlies.
eerst een tijd gewichtsverlies.. en tijdens het plateau is het de omvang die krimpt... en dan weer gewicht en dan weer omvang zeg maar.. dat wisselt steeds af.
hoeveel maten kleiner zit je al?
ik vind het echt super van je.
ik denk dat ik met al dat laxeren ook wel aardig wat afgevallen ben want mijn corset zit nu als een tshirtje om me heen.. doet niets dus.
maar zal eens kijken morgen of zo.
owh wat super Monica al 32 kilo eraf mens wat een getal
en dan nog maar de helft (16) en dan zit je al op je 1e streefgewicht
jee wat zal jij trots zijn op jezelf
en koop je af en toe al iets nieuws kan me zo voorstellen dat alles al behoorlijk flubbert om je lijf
en dan nog maar de helft (16) en dan zit je al op je 1e streefgewicht
jee wat zal jij trots zijn op jezelf
en koop je af en toe al iets nieuws kan me zo voorstellen dat alles al behoorlijk flubbert om je lijf
Ja ik koop af en toe wat nieuws, maar in de goedkopere zaken Na een paar weken lubbert het toch weer! En ja klopt Marlies, de ene keer val ik af in kiloos en dan sta ik weer een tijdje stil,maar merk dan wel dat ik afval en dan is het weer in cm/ers.
Ben nu 4 maten kleiner, zit op 48.
Moet wel zeggen dat ik tijdens de afgelopen 2 kerstdagen een kilo erbij ben, maar vandaag weer alles gewoon, veel water drinken( 2,5 liter) en dan is het er zo weer af!
Merk wel dat mn tieten theezakjes worden had destijds die borstverkleining heel niet hoeven doen, had meteen een GBP moeten laten doen! Mandy zei verleden week: Mam, waar zijn je tieten????
Ja Marlies, je corset zal nu inderdaad niet veel steun geven, is daar niet een oplossing voor?
Ben nu 4 maten kleiner, zit op 48.
Moet wel zeggen dat ik tijdens de afgelopen 2 kerstdagen een kilo erbij ben, maar vandaag weer alles gewoon, veel water drinken( 2,5 liter) en dan is het er zo weer af!
Merk wel dat mn tieten theezakjes worden had destijds die borstverkleining heel niet hoeven doen, had meteen een GBP moeten laten doen! Mandy zei verleden week: Mam, waar zijn je tieten????
Ja Marlies, je corset zal nu inderdaad niet veel steun geven, is daar niet een oplossing voor?
ja een badlaken en een gewone handdoek er tussen!
kan je nagaan hoeveel er hier ook al af moet zijn.
hoewel ik dat idee niet heb maar met alleen een handddoek of alleen een badlaken geeft ie nog niet genoeg steun en heb ik m nog steeds op de strakste maat... dus er kon vandaag nog wel een handdoekje bij.
ik vind het echt super hoe jij gaat.
natuurlijk met de kerst wat aankomen .... dat is toch helemaal geen probleem. je weet dat het er toch wel weer afgaat!
kan je nagaan hoeveel er hier ook al af moet zijn.
hoewel ik dat idee niet heb maar met alleen een handddoek of alleen een badlaken geeft ie nog niet genoeg steun en heb ik m nog steeds op de strakste maat... dus er kon vandaag nog wel een handdoekje bij.
ik vind het echt super hoe jij gaat.
natuurlijk met de kerst wat aankomen .... dat is toch helemaal geen probleem. je weet dat het er toch wel weer afgaat!
Nee, was vanmorgen gelukkig weer 6 ons af
Lekker veel water drinken en uitpiesen die 2 kerstdagen!
Maar kan merken dat ik het niet meer gewend ben, lijkt wel of mn maag wat tegensputtert,die weet natuurlijk ook niet meer wat m overkomt na 4 maanden
Lekker veel water drinken en uitpiesen die 2 kerstdagen!
Maar kan merken dat ik het niet meer gewend ben, lijkt wel of mn maag wat tegensputtert,die weet natuurlijk ook niet meer wat m overkomt na 4 maanden
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: