clickandbuy ken je dat?
+2
marlies
Petra
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
clickandbuy ken je dat?
kennen jullie dit clickandbuy
heb ik geaccepteerd aangezien ik afgelopen januari (bijna een jaar geleden dus) omdat ik iets wilde kopen bij I-tunes en geen creditkaart heb
het ging om een luistercd van 4.95
nu kreeg ik gisteren 2x een mailtje dat er 2x 50 euro van mijn rekening afgeschreven gaat worden wegens aanschaf van 2 cadeaubonnen
wel snotverdikkeme!!!!! ik heb helemaal niks besteld ben dus waarschijnlijk gehacked
probeer al beide instanties te bellen maar die verwijzen me doodleuk door naar de website
mooie hulpdienst heb je dan zeg ggggrrrrrrr naar beide dan maar een mail gestuurd in de hoop dat...................
ik houd al angstvallig mijn bankrekening in de gaten en kijken of ik zodra het afgeschreven wordt kan annuleren
dure jaarwisseling zo
heb ik geaccepteerd aangezien ik afgelopen januari (bijna een jaar geleden dus) omdat ik iets wilde kopen bij I-tunes en geen creditkaart heb
het ging om een luistercd van 4.95
nu kreeg ik gisteren 2x een mailtje dat er 2x 50 euro van mijn rekening afgeschreven gaat worden wegens aanschaf van 2 cadeaubonnen
wel snotverdikkeme!!!!! ik heb helemaal niks besteld ben dus waarschijnlijk gehacked
probeer al beide instanties te bellen maar die verwijzen me doodleuk door naar de website
mooie hulpdienst heb je dan zeg ggggrrrrrrr naar beide dan maar een mail gestuurd in de hoop dat...................
ik houd al angstvallig mijn bankrekening in de gaten en kijken of ik zodra het afgeschreven wordt kan annuleren
dure jaarwisseling zo
Re: clickandbuy ken je dat?
gat ver darrie zeg....
ik heb een aparte rekeningnummer geopend voor de internetbetalingen die ik niet helemaal zou vertrouwen.
ik zorg dat ik niet meer dan 25 euro er op heb staan tenzij ik een groter bedrag moet overmaken, dan sluis ik dat snel even over en ik mag ook niet rood staan op die rekening
zo kunnen ze er nooit meer dan die 25 euro afhalen
soms staat er maar een paar euries op
via ideal betaal ik wel. die vertrouw ik en ik kijk ook naar de bedrijven waar ik bestel (bv. voor mijn fotospullen)
maar balen zeg voor je.
lastig als je geen creditcard of visa of zo hebt soms he.
daar zit ik ook wel eens mee.
soms vraag ik dan een vriendinnetje die het wel heeft en maak het gelijk aan haar over.
ik hoop dat het goed komt zeg!
echt balen voor je!
ik heb een aparte rekeningnummer geopend voor de internetbetalingen die ik niet helemaal zou vertrouwen.
ik zorg dat ik niet meer dan 25 euro er op heb staan tenzij ik een groter bedrag moet overmaken, dan sluis ik dat snel even over en ik mag ook niet rood staan op die rekening
zo kunnen ze er nooit meer dan die 25 euro afhalen
soms staat er maar een paar euries op
via ideal betaal ik wel. die vertrouw ik en ik kijk ook naar de bedrijven waar ik bestel (bv. voor mijn fotospullen)
maar balen zeg voor je.
lastig als je geen creditcard of visa of zo hebt soms he.
daar zit ik ook wel eens mee.
soms vraag ik dan een vriendinnetje die het wel heeft en maak het gelijk aan haar over.
ik hoop dat het goed komt zeg!
echt balen voor je!
petra zo ben ik der ingeluis met de visa kaart
van de veronica leker makelijk zeggen ze dan ja om in de schuld tekomen
nou ik moets op langs 320,00 betalen tewijl ik de passen heel niet had
heb gelukkig de mevrouw waar ik gewerkt heb op gelost anders raakt je die zooi nooit kwijt ik hoeft niets van internet ik ben der bang van ook geen internetbankieren als de pc naar de ballen gaat en geen geld of geen zin meer in dat ding heb je een pro
nou meis ik hoop dat je nog van die lui af komt
fijne avond allemaal ik gaat zo naar natasja knuffels
van de veronica leker makelijk zeggen ze dan ja om in de schuld tekomen
nou ik moets op langs 320,00 betalen tewijl ik de passen heel niet had
heb gelukkig de mevrouw waar ik gewerkt heb op gelost anders raakt je die zooi nooit kwijt ik hoeft niets van internet ik ben der bang van ook geen internetbankieren als de pc naar de ballen gaat en geen geld of geen zin meer in dat ding heb je een pro
nou meis ik hoop dat je nog van die lui af komt
fijne avond allemaal ik gaat zo naar natasja knuffels
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Ik bestel vaak via internet, maar dan wel via ideal. Nooit problemen mee gehad want dat is allemaal heel betrouwbaar. Maar dit is wel balen zeg! Hoop dat je het opgelost krijgt want dit is wel een hoop geld voor niets!
Ook ik koop vaker dingen via ideal is NOG altijd goed gegaan gelukkig.
Petra kun je het niet alvast blokkeren? Ik heb eigenlijk geen idee veel succes.
Petra kun je het niet alvast blokkeren? Ik heb eigenlijk geen idee veel succes.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
ja ik heb mijn bank gisteren opdracht gegeven de rekening van Clickandbuy te blokkeren zodat ze geen geld kunnen afschrijven
wij kopen regelmatig tot best veel via internet ia ideal en het gaat over het algemeen altijd goed
ik was die clickandbuy helemaal vergeten anders had ik dat account allang verwijderd
heb inmiddels wel al antwoord van de apple-itunes store maar ben niet zo heel goed in het engels dus heb hem doorgestuurd naar mijn broer kan hij precies uitleggfen wat ik moet doen snap het wel in grote lijnen maar wil graag altijd alles snappen
wij kopen regelmatig tot best veel via internet ia ideal en het gaat over het algemeen altijd goed
ik was die clickandbuy helemaal vergeten anders had ik dat account allang verwijderd
heb inmiddels wel al antwoord van de apple-itunes store maar ben niet zo heel goed in het engels dus heb hem doorgestuurd naar mijn broer kan hij precies uitleggfen wat ik moet doen snap het wel in grote lijnen maar wil graag altijd alles snappen
niet alle verkooppunten op internet bieden ideal maar wel steeds vaker volgens mij.
pfff ik hoop dat het opgelost wordt voor je!
sterkte.
slim dat je m meteen hebt laten blokkeren.
pfff ik hoop dat het opgelost wordt voor je!
sterkte.
slim dat je m meteen hebt laten blokkeren.
gistermiddag kreeg ik een nieuwe in mijn mail betalingsherinnering
met een ophoging van 15 euro wegens administratieve kosten omdat ze het niet van mijn bank af konden schrijven
gisteren weer wat linken doorgenomen en dan kom je nogal wat tegen op internet zeg betreffende fraude en lekkage
gisteren weer gezocht naar telefoonnummer en weer gemaild
maar krijg daar helaas geen antwoord op
het antwoord van de apple I-Tunes kwam er op neer dat zij er niks aan konden doen en ik het maar uit moest zoeken met clickandbuy
vind ik wel erg makkelijk van ze dus die gaan waarschijnlijk er ook nog een mail achteraan krijgen van me tenslotte hebben ze ook daar mijn account gehacked
met een ophoging van 15 euro wegens administratieve kosten omdat ze het niet van mijn bank af konden schrijven
gisteren weer wat linken doorgenomen en dan kom je nogal wat tegen op internet zeg betreffende fraude en lekkage
gisteren weer gezocht naar telefoonnummer en weer gemaild
maar krijg daar helaas geen antwoord op
het antwoord van de apple I-Tunes kwam er op neer dat zij er niks aan konden doen en ik het maar uit moest zoeken met clickandbuy
vind ik wel erg makkelijk van ze dus die gaan waarschijnlijk er ook nog een mail achteraan krijgen van me tenslotte hebben ze ook daar mijn account gehacked
Ik leef met je mee hoor,zou er niet van kunnen slapen als ze zomaar ineens je geld willen waar je niks voor heb.
Brrrrr.Waar moet dat heen.Wat een nare mensen heb je toch.
Brrrrr.Waar moet dat heen.Wat een nare mensen heb je toch.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
ja vreselijk
dat dat zomaar kan he
je hoort er wel van maar je probeert zo voorzichtig mogelijk te doen.. en dan pakken ze je toch.
dat dat zomaar kan he
je hoort er wel van maar je probeert zo voorzichtig mogelijk te doen.. en dan pakken ze je toch.
Heb even gegoogled op dit bedrijf maar niet veel positieve reacties gelezen
Mss heb je wat aan deze linken, ik heb natuurlijk niet alles gelezen maar mss vind je ergens een tel.nr of een adres waar je heen kunt bellen:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=24&t=62251
http://www.consumentenbond.nl/forum/viewtopic.php?t=11865
Mss heb je wat aan deze linken, ik heb natuurlijk niet alles gelezen maar mss vind je ergens een tel.nr of een adres waar je heen kunt bellen:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=24&t=62251
http://www.consumentenbond.nl/forum/viewtopic.php?t=11865
oeh geweldig ook al bij radar dus
ga morgen even kijken
moet nu weer naar mijn bedje
dank je wel
ga morgen even kijken
moet nu weer naar mijn bedje
dank je wel
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1