uitslagen...
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
uitslagen...
De uitslagen van foto's en bloed waren al binnen.
Op de foto's is er slijtage te zien die bij mij al bekend zijn dus niets nieuws, aan de heupen geen rare dingen te zien.
Ik heb nu wel een traag werkende schildklier. Dat kan een deel van mijn klachten verklaren.
Nu beginnen met medicijnen en over 2 weken komt de huisarts weer hier om te horen hoe het dan gaat. Ik heb de pijnpoli gebeld over de slijmbeursontsteking in mijn heupen omdat ik de 11de van de 11de behandeld ben en de pijn nu alweer terug komt dus horen wat de pijnbestrijdingsarts nog kan doen.... Ze gaan het overleggen en morgen kan ik terug bellen.
De huisarts zei al als hij niks meer kan doen dan door naar de chirurg...
Op de foto's is er slijtage te zien die bij mij al bekend zijn dus niets nieuws, aan de heupen geen rare dingen te zien.
Ik heb nu wel een traag werkende schildklier. Dat kan een deel van mijn klachten verklaren.
Nu beginnen met medicijnen en over 2 weken komt de huisarts weer hier om te horen hoe het dan gaat. Ik heb de pijnpoli gebeld over de slijmbeursontsteking in mijn heupen omdat ik de 11de van de 11de behandeld ben en de pijn nu alweer terug komt dus horen wat de pijnbestrijdingsarts nog kan doen.... Ze gaan het overleggen en morgen kan ik terug bellen.
De huisarts zei al als hij niks meer kan doen dan door naar de chirurg...
Gast- Gast
Re: uitslagen...
wat zou de chirurg dan nog kunnen doen?
slijtage is zo pijnlijk he.
en zo weinig aan te doen.
hopen dat ze je op de pijnpoli wat eerder weer willen helpen.
wel balen dat er geen opschiet inzit!.
slijtage is zo pijnlijk he.
en zo weinig aan te doen.
hopen dat ze je op de pijnpoli wat eerder weer willen helpen.
wel balen dat er geen opschiet inzit!.
de chirurg zou de slijmbeurzen eruit kunnen halen maar hoe dat verder gaat weet ik niet.
Het wordt wel meer gedaan maar ik weet nog dat hij de laatste keer iets zei dat het ook nog vanuit mijn rug kon komen...
Ik had al een afspraak bij ververst staan, ik geloof 22 februari..
Maar horen wat ze morgen te vertellen hebben.
Het wordt wel meer gedaan maar ik weet nog dat hij de laatste keer iets zei dat het ook nog vanuit mijn rug kon komen...
Ik had al een afspraak bij ververst staan, ik geloof 22 februari..
Maar horen wat ze morgen te vertellen hebben.
Gast- Gast
heb het uit ervaring van een vriendin Elsa
en die is maar wat blij met de operatie
dus er is nog hoop toch
en die is maar wat blij met de operatie
dus er is nog hoop toch
oh dat wist ik niet dat ze dat ook konden verwijderen.
zou een mooie optie zijn omdat je er al zo lang last van hebt.
alleen wel weer een operatie.
zou een mooie optie zijn omdat je er al zo lang last van hebt.
alleen wel weer een operatie.
Heb net gebeld en krijg 22 febr en 15 maart nog een keer behandeling.
T komt vaker voor dat het zo snel terug komt.. ik heb een beetje pech geloof ik.
Maar ik heb gezegd dat ik er helemaal klaar mee bent als het weer zo snel terug komt moet die boel er maar uit.
Petra had je vriendin ook eerst pijnbestrijding gehad of hoe ging het bij haar ??
Ben er benieuwd omdat ik er nu eigenlijk al klaar mee ben maar ook nog niet aan operatie toe ivm..
T komt vaker voor dat het zo snel terug komt.. ik heb een beetje pech geloof ik.
Maar ik heb gezegd dat ik er helemaal klaar mee bent als het weer zo snel terug komt moet die boel er maar uit.
Petra had je vriendin ook eerst pijnbestrijding gehad of hoe ging het bij haar ??
Ben er benieuwd omdat ik er nu eigenlijk al klaar mee ben maar ook nog niet aan operatie toe ivm..
Gast- Gast
Bij mij is ook de slijmbeurs uit mijn schouder gehaald alleen is de pijn niet weg maar wel minder geworden.
Ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat Elsa.
Ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat Elsa.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Ja ik ben zelf ook benieuwd hoe lang het nu weg zal blijven.
Ben ook benieuwd over de vriendin van petra hoe dat toen verlopen is..
Ben ook benieuwd over de vriendin van petra hoe dat toen verlopen is..
Gast- Gast
k#####t
zegt die verbindingsproblemen
had net je berichtje klaar
ik vertelde dat het hartstikke goed met haar gaat ze loopt weer als een kievit en weer op hoge hakken kan weer dansen noem maar op
de pijn was na de operatie direct verdwenen
het heeft wel genezingstijd nodig als ik me goed herinner heeft ze zeker 3 maanden niet gewerkt en daarna langzaam opbouwend ze heeft een poosje met krukken gelopen ze zou het zo weer doen elsa
zegt die verbindingsproblemen
had net je berichtje klaar
ik vertelde dat het hartstikke goed met haar gaat ze loopt weer als een kievit en weer op hoge hakken kan weer dansen noem maar op
de pijn was na de operatie direct verdwenen
het heeft wel genezingstijd nodig als ik me goed herinner heeft ze zeker 3 maanden niet gewerkt en daarna langzaam opbouwend ze heeft een poosje met krukken gelopen ze zou het zo weer doen elsa
Jeetje zeg nou ja ik heb zo iets als ik de helft van de pijn maar kwijt raak die ik nu heb ben ik al te vreden.
Zal nooit meer pijnvrij worden met die rug van maar die heupen is om hoorndol van te worden.
Zal nooit meer pijnvrij worden met die rug van maar die heupen is om hoorndol van te worden.
Gast- Gast
ik kan me err wat bij voorstellen elsa.
nu mijn rugklachten per dag toenemen nemen ook mijn heupklachten weer toe.
niet in vergelijk met hoe jij het hebt maar ik kan me wel voorstellen dat je er gek van wordt.
jammer dat 11 feb. niett naar voren geschoven kon worden .
nu mijn rugklachten per dag toenemen nemen ook mijn heupklachten weer toe.
niet in vergelijk met hoe jij het hebt maar ik kan me wel voorstellen dat je er gek van wordt.
jammer dat 11 feb. niett naar voren geschoven kon worden .
22 febr bedoel je...
Maar ik bofte nog want net voordat ik belde melde iemand een afspraak af.
Eigenlijk had ik 15 maart pas de eerste en de tweede in april.
Maar nu 22 febr en 15 maart...
ACh we tellen maar weer af...
Maar ik bofte nog want net voordat ik belde melde iemand een afspraak af.
Eigenlijk had ik 15 maart pas de eerste en de tweede in april.
Maar nu 22 febr en 15 maart...
ACh we tellen maar weer af...
Gast- Gast
ja doorzetten he.
voor mij is de komende week een spannende week.
dinsdag telefonisch gesprek met hes over de rug en vrijdag naar slotervaart om dingen te bespreken met de chirurg.
en allerlei bloed nog in deze week ook zodat de beide heren even weten hoe het er momenteel voorstaat met het bloedje van liesje.
ik hoop echt deze maand nog voor de rug te kunnen.
voor mij is de komende week een spannende week.
dinsdag telefonisch gesprek met hes over de rug en vrijdag naar slotervaart om dingen te bespreken met de chirurg.
en allerlei bloed nog in deze week ook zodat de beide heren even weten hoe het er momenteel voorstaat met het bloedje van liesje.
ik hoop echt deze maand nog voor de rug te kunnen.
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: