kaarsje aan voor Marlies
+2
marlies
anja
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: kaarsje aan voor Marlies
vandaag mag 2x blokkie om of iets vergelijkbaars!
t is me nu nog te donker
t is me nu nog te donker
Hier sneeuwt het hopelijk is het bij jou beter weer om te wandelen veel succes Marlies
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
hier is het echt koud bbbrrr behoorlijk guur windje maar het zag er erg mooi uit mooi zonnetje
jeetje Anja sneeuw
jeetje Anja sneeuw
Heb binnen gelopen. Was mee met vriendin voor een slechtnieuwsgesprek.
Was maar goed dat ik mee was!
Dus vandaag door het ziekenhuis gelopen. Morgen weer buiten, en morgen auto rijden naar appie (500m) of zo.
Kan appie de boodschappen in de auto zetten en mijn hulp xe er thuis uithalen.
We zijn wel slim!
Was maar goed dat ik mee was!
Dus vandaag door het ziekenhuis gelopen. Morgen weer buiten, en morgen auto rijden naar appie (500m) of zo.
Kan appie de boodschappen in de auto zetten en mijn hulp xe er thuis uithalen.
We zijn wel slim!
je gaat weer als een speertje nog geen week der uit en al weer zo op dreef
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
ja het voelt wel anders dan de andere keren maar dat komt doordat ik nu een buikwond heb inplaats van een rugwond.. maar het gaat gewoon goed.
mijn auto staat te ontdooien om zo eindelijk eens appie te doen.. heb niets eetbaars meer in huis maar dan kan de hulp het er uit halen en daarna uitrusten en dan word ik nog even opgehaald voor een foto die ik nog moet maken als aanvulling op een artikel in een woonstyle magazine.
doe ik graag.. heb ik meteen mijn huiswerkopdracht gemaakt voor de beroepsfotograafieopleiding die ik volg.
(les 2 pas hoor)
maar dan kan ik dat inzenden en weer door naar les 3.
het hele slaperige is gelukkig weer voorbij en ik slaap snachts weer prima.
mijn auto staat te ontdooien om zo eindelijk eens appie te doen.. heb niets eetbaars meer in huis maar dan kan de hulp het er uit halen en daarna uitrusten en dan word ik nog even opgehaald voor een foto die ik nog moet maken als aanvulling op een artikel in een woonstyle magazine.
doe ik graag.. heb ik meteen mijn huiswerkopdracht gemaakt voor de beroepsfotograafieopleiding die ik volg.
(les 2 pas hoor)
maar dan kan ik dat inzenden en weer door naar les 3.
het hele slaperige is gelukkig weer voorbij en ik slaap snachts weer prima.
gaaf marlies de opleiding
mag je jezelf dan beroepsfotograaf noemen als je deze afgerond heb?
was het gesprek zo ernstig marlies .....dat was toch niet die vriendin waar je het aldoor over hebt die vlak voor jou naar het ziekenhuis moest?
mag je jezelf dan beroepsfotograaf noemen als je deze afgerond heb?
was het gesprek zo ernstig marlies .....dat was toch niet die vriendin waar je het aldoor over hebt die vlak voor jou naar het ziekenhuis moest?
jawel.
borstkanker en uitgezaaid in de lymfeklieren dus opnieuw onder het mes.
en.. van het borstweefsel hadden ze de uitslag nog niet dus kan zijn dat de borst toch geamputeerd moet worden nog.
zij lag in dat ziekenhuis waar fik was en wat geevacueerd is... fik aan de buitenmuur, maar wel op haar hoogte met 1 1pers. kamertje er tussen en dan lag zij.
door die hele evacuatie ook geen rust gekregen natuurlijk.
ze is al tijden heeel moe dus ik vrees...... dat de kanker er al een tijd langer zit en hoooooooop dat het niet ook nog ergens anders is uitgezaaid.
daar heb ik nu niet naar gevraagd bij het consult wanneer en of ze daar naar gaan kijken want roos kan het alleen maar in kleine stukjes verwerken.
en ja die opleiding doe ik eignliijk alleen voor hett papiertje. dan ben ik beroeps/prof. fotograaf.. en heb je nog iemand die je verder begeleid in het opzetten van je eigen bedrijf daarin.
borstkanker en uitgezaaid in de lymfeklieren dus opnieuw onder het mes.
en.. van het borstweefsel hadden ze de uitslag nog niet dus kan zijn dat de borst toch geamputeerd moet worden nog.
zij lag in dat ziekenhuis waar fik was en wat geevacueerd is... fik aan de buitenmuur, maar wel op haar hoogte met 1 1pers. kamertje er tussen en dan lag zij.
door die hele evacuatie ook geen rust gekregen natuurlijk.
ze is al tijden heeel moe dus ik vrees...... dat de kanker er al een tijd langer zit en hoooooooop dat het niet ook nog ergens anders is uitgezaaid.
daar heb ik nu niet naar gevraagd bij het consult wanneer en of ze daar naar gaan kijken want roos kan het alleen maar in kleine stukjes verwerken.
en ja die opleiding doe ik eignliijk alleen voor hett papiertje. dan ben ik beroeps/prof. fotograaf.. en heb je nog iemand die je verder begeleid in het opzetten van je eigen bedrijf daarin.
Dat is behoorlijk heftig Marlies
Veel plezier met je cursus
Veel plezier met je cursus
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
zo we zijn al weer een aantal dagen verder.
ben zaterdag naar de opening geweest van het project waaraan ik had meegewerkt. 7 grote foto's van 80x1.20 van mijn hand hangen op het dorpsplein aan de hekken om daar de boel een beetje op te leuken.
ook een aantal van een andere fotograaf.
effies bij geweest. zal morgen wel in de krant staan denk ik.
zondag eerste rondje bos met de honden gedaan. ging ook goed. autorijden kleine stukkies ook.
verder veel wandelen tussen de bedrijven door.
zitten blijft een probleem door het staartbeentje. hoop dat ze dat met massaage weer goed krijgt.
kan nog niet echt aangeven of het wel helemaal goed zit in die rug.. heb nog wat twijfels maar het moet eerst gewoon wat aangroeien... dan wordt het wel beter hoop ik.
ondertussen lekker bezig met de beroepsfotografie-opleiding.. kan ik nu mooi doen. is deels huiswerk in de vorm van vragen beantwoorden en deels foto-opdrachten.
moet nu dus nog weer wat verzinnen voor de foto opdracht.
maar ik wil 1 foto maken waar ik of met de auto+scoot naartoe moet.. of met de auto en een flink stuk lopen.
beiden gaat nog niet.
(scoot in de auto vergt nog teveel van de rug.)
dus of wat anders verzinnen of vragen of ik die mag nazenden.
morgen eindelijk de hechtingen(nietjes) er uit. hoop dat dat een stuk opluchting geeft!
ben zaterdag naar de opening geweest van het project waaraan ik had meegewerkt. 7 grote foto's van 80x1.20 van mijn hand hangen op het dorpsplein aan de hekken om daar de boel een beetje op te leuken.
ook een aantal van een andere fotograaf.
effies bij geweest. zal morgen wel in de krant staan denk ik.
zondag eerste rondje bos met de honden gedaan. ging ook goed. autorijden kleine stukkies ook.
verder veel wandelen tussen de bedrijven door.
zitten blijft een probleem door het staartbeentje. hoop dat ze dat met massaage weer goed krijgt.
kan nog niet echt aangeven of het wel helemaal goed zit in die rug.. heb nog wat twijfels maar het moet eerst gewoon wat aangroeien... dan wordt het wel beter hoop ik.
ondertussen lekker bezig met de beroepsfotografie-opleiding.. kan ik nu mooi doen. is deels huiswerk in de vorm van vragen beantwoorden en deels foto-opdrachten.
moet nu dus nog weer wat verzinnen voor de foto opdracht.
maar ik wil 1 foto maken waar ik of met de auto+scoot naartoe moet.. of met de auto en een flink stuk lopen.
beiden gaat nog niet.
(scoot in de auto vergt nog teveel van de rug.)
dus of wat anders verzinnen of vragen of ik die mag nazenden.
morgen eindelijk de hechtingen(nietjes) er uit. hoop dat dat een stuk opluchting geeft!
wat is de opdracht marlies
je gaat stukje bij beetje weer de goeie kant op
je kan steeds meer oppakken dat is een goed teken
dat nog niet alles meekomt tsja dat zal nog wat meer geduld moeten hebben
leuk die opening zeg grote doeken zal vast wel een mooi gezicht zijn geweest
je gaat stukje bij beetje weer de goeie kant op
je kan steeds meer oppakken dat is een goed teken
dat nog niet alles meekomt tsja dat zal nog wat meer geduld moeten hebben
leuk die opening zeg grote doeken zal vast wel een mooi gezicht zijn geweest
de opdracht nu is om 4 fotos te maken voor in de vvv folder. maar niet zomaar fotos maar echt de enige goeie. is in deze tijd van het jaar natuurliijk heel moeilijk.
ik wil bv. de molen (net nieuw) er opzetten met de bloeiende zonnebloemen er voor.. maar dat duurt nog maaaaaaaaaanden.
ik wil het vliegveld van soesterberg er opzetten maar daar is nu echt kale bende
so wie so moet ik wachten op goed weer...
en dan maar andere objecten of vanuit een ander standpunt fotograferen.
de molen schijnt een winkeltje te hebben waar ze wat graan verkopen of zo.. dan maar dat fotograferen.
je moet dus gaan nadenken wat voor een vvv folder interessant is en als je nu een opdracht krijgt die zeg maar met een maand klaar moet zijn dan moet je het met die gegevens kunnen doen als beroeps..dus moet je anders gaan denken. dat is wat ze je proberen te leren.
heb nog een andere opdracht gekregen (via fotogroepsoest) die pakken we even met zijn 2tjes op.. omdat dat heel specifiek is en gericht voor scholen voor groep 1-2 . de grote opdracht daarvan gaat aar de fotogroepsoest, maar de aanvullende opdracht is zo specifiek dat ik dat samen met een medeoprichter oppak. kan ik ook nog niet echt uitleggen want de dame heeft het zelf nog niet helemaal helder.
de grote opdracht is bepaalde voorafgestelde fotos maken waar ze dan een puzzel van 12 stukjes van maken om de kinderen zo bekend te maken met hun omgeving
best leuk die opdrachten hoor.
ik wil bv. de molen (net nieuw) er opzetten met de bloeiende zonnebloemen er voor.. maar dat duurt nog maaaaaaaaaanden.
ik wil het vliegveld van soesterberg er opzetten maar daar is nu echt kale bende
so wie so moet ik wachten op goed weer...
en dan maar andere objecten of vanuit een ander standpunt fotograferen.
de molen schijnt een winkeltje te hebben waar ze wat graan verkopen of zo.. dan maar dat fotograferen.
je moet dus gaan nadenken wat voor een vvv folder interessant is en als je nu een opdracht krijgt die zeg maar met een maand klaar moet zijn dan moet je het met die gegevens kunnen doen als beroeps..dus moet je anders gaan denken. dat is wat ze je proberen te leren.
heb nog een andere opdracht gekregen (via fotogroepsoest) die pakken we even met zijn 2tjes op.. omdat dat heel specifiek is en gericht voor scholen voor groep 1-2 . de grote opdracht daarvan gaat aar de fotogroepsoest, maar de aanvullende opdracht is zo specifiek dat ik dat samen met een medeoprichter oppak. kan ik ook nog niet echt uitleggen want de dame heeft het zelf nog niet helemaal helder.
de grote opdracht is bepaalde voorafgestelde fotos maken waar ze dan een puzzel van 12 stukjes van maken om de kinderen zo bekend te maken met hun omgeving
best leuk die opdrachten hoor.
ja gaaf marlies daar wordt je echt voor aan het denken gezet echt uitgedaagd dat heb jij nodig!!!
helemaal geweldig
ben zeer benieuwd wat uiteindelijk je keuze gaat worden
helemaal geweldig
ben zeer benieuwd wat uiteindelijk je keuze gaat worden
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kaarsje voor Cor
» Vraag voor Marlies
» vraagje voor Monica en marlies
» Hoe is het met Marlies
» Marlies ???
» Vraag voor Marlies