dierentuin
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
dierentuin
Vanmiddag zijn we ons kerstkadootje eens gaan bekijken we hebben een jaarabonement voor de dierentuin het Gaiapark in Kerkrade gekregen van Ilonka en Tim voor de kerst.
We waren niet eerder geweest omdat het met een gewone rolstoel niet echt goed gaat omdat het wel erg
heuvel achtig is nu ik de elektriche rolstoel met de auto mee kan nemen gaat het een stuk beter we hebben genoten van het zonnetje.
En sorry het fototoestel vergeten volgende keer beter onze hoofden zijn nog steeds niet op een rijtje.
We waren niet eerder geweest omdat het met een gewone rolstoel niet echt goed gaat omdat het wel erg
heuvel achtig is nu ik de elektriche rolstoel met de auto mee kan nemen gaat het een stuk beter we hebben genoten van het zonnetje.
En sorry het fototoestel vergeten volgende keer beter onze hoofden zijn nog steeds niet op een rijtje.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Re: dierentuin
oh wat heerlijk anja.. nu kunnen jullie vaker op stap nu de electrische rolstoel in de auto mee kan.
Ja, het was fijn Wiel is nog steeds thuis maar probeert weer langzaam naar zijn werk tegaan of het lukt we zullen zien hij slaapt nog erg veel over de dag.
Misschien eerst een paar uurtjes per dag gaan werken zodat hij 's middags weer kan rusten...
Gast- Gast
Ja, Elsa hij mag in ieder geval maar een paar uurtjes per dag maar eerst woensdag overleggen met de psychiater.
nog nooit van gehoord Anja
jammer dat het erg ver is we vinden de dierentuinen ook erg leuk en dan zeker eentje die we nog niet hebben uitgeplozen
leuk cadeautje zo kun je gaan wanneer je zin hebt
jammer dat het erg ver is we vinden de dierentuinen ook erg leuk en dan zeker eentje die we nog niet hebben uitgeplozen
leuk cadeautje zo kun je gaan wanneer je zin hebt
Het is echt een mooi park http://www.gaiapark.nl/ pas een paar jaar oud en van bij mij uit is het ongeveer 1,5 km zouden we met de fiets rolstoel kunnen doen ze zijn er nog flink aan het uitbreiden.
Omdat we inwoners van Kerkrade zijn kregen we voor een jaar flink veel korting normaal 49,50 en voor ons 29.50 voor een jaarkaart.
En voor jullie ligt het inderdaad ver uit de beurt misschien eens leuk als jullie in het zuiden op vakantie zijn.
Omdat we inwoners van Kerkrade zijn kregen we voor een jaar flink veel korting normaal 49,50 en voor ons 29.50 voor een jaarkaart.
En voor jullie ligt het inderdaad ver uit de beurt misschien eens leuk als jullie in het zuiden op vakantie zijn.
ik ga het zeker onthouden Anja
groot gelijk dat jullie een jaarkaart hebben gekocht mooi prijsje
groot gelijk dat jullie een jaarkaart hebben gekocht mooi prijsje
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: